Πέμπτη, 28 Απριλίου 2011

Δυσκολεύουμε την ζωή μας η μας δυσκολεύει η ζωή?






Οχι η ερώτηση δεν είναι σαν την άλλη που λέει "το αυγό έκανε την κότα η η κότα το αυγό".
Είναι νομίζω πιό απλή .
Δυσκολεύω την ζωή μου σημαίνει θέλω να κάνω κάτι που είναι συγκεκριμένο και δεν ξέρω τον τρόπο να το κάνω εύκολα και απλά,γι αυτό και μπερδεύομαι και παιδεύομαι.
Με δυσκολεύει η ζωή σημαίνει  οτι εγώ είμαι στην "απ έξω" και η ζωή αποφασίζει ερήμην μου.Πράγμα άτοπο κατα την γνώμη μου   εως ενα σημείο φυσικά.Αυτό το τονίζω.Εως σ ενα σημείο απ όπου ξεκινάει το απρόβλεπτο της ζωής που δεν ελέγχεται απο κανέναν.
Αναρωτιέμαι μόνο για ενα πράγμα.
Θέλουμε όντως νάναι εύκολη η ζωή μας?





13 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Στην τελευταια ερωτηση νομιζω μπορω να απαντησω.
Δεν θελω να ειναι δυσκολη η ζωη μου, θελω ομως να ειναι ενδιαφερουσα :)

Κι εγω πιστευω οτι ολα ειναι επιλογες. Υπαρχουν ανθρωποι που επιλεγουν να Ζουν κι αλλοι που ζουν νομιζωντας οτι δεν εχουν επιλογες!
Θελω να ανηκω στους πρωτους, χωρις να σημαινει οτι δεν εχω βρεθει κι εκτεθημενη πολλακις :):)

Τα βηματα γινονται περιπλοκα οταν κανουμε πριπλοκα σχεδια. Ο τροπος σκεψης μετραει!

Τι ωραια που εισαι εδω !!!!!


xxxxxxxxxxxxxx

faraona είπε...

Ακόμη και στο περίπλοκο σχέδιο ο τρόπος σκέψης μπορεί νάναι απλός και καθαρός.Θέλω να πω οτι δεν καλούμαστε πάντα να χειριστούμε απλά πράγματα.Η ζωή εχει και δύσκολα και περίπλοκα μονοπάτια που πιθανώς κι απο λάθος να έχουμε επιλέξει.Το θέμα νομίζω ειναι να μπορούμε να σκεφτόμαστε απλά ακόμη και σε τέτοιες καταστάσεις.Απλά και καθαρά.Πράγμα που προυποθέτει την ψυχραιμία μας,την αποφυγή της εμπάθειας και της μονόπλευρης ματιάς μας.
Οι λύσεις που δίνουμε στα προβλήματα καλό είναι νάχουν λίγο περισσότερη-οσο μπορούμε-πρόβλεψη για το μέλλον μας γιατι συνήθως οι προσωρινές λύσεις οδηγούν σε χάσιμο χρόνου και αναβολή των στόχων μας.
Ντι μου καλά τα λέμε εδω ...ε???
Εξω εκεί ...τι κάνουμε?
Χαχα!Πιστεύω οτι αν μη τι άλλο προσπαθούμε πάντως.;)))
Σε γλυκοφιλώ.

kryos είπε...

Καλησπέρα στην όμορφη κι αγαπημένη παρέα !!!

Νομίζω πως όλες οι φιλοσοφίες του κόσμου εστιάζουν στην "απόλαυση" του "τώρα" του οποίου οι στιγμές κατά συντριπτικό ποσοστό δεν είναι δύσκολες (εκτός κι αν σε μαστιγώνουν).

Από την άλλη , υπάρχουν στρατιές από "θέλω" , τυψεις και ανησυχίες που μας βασανίζουν και στήνουν νοητικά παιχνίδια στο μυαλό μας οδηγώντας σε συγκεκριμένες ψυχοφθόρες δράσεις .... δεν θα ξεχάσω κάποιον που έλεγε ότι η ζωή είναι σχεδόν πάντα απλή , τα δύσκολα αρχίζουν και η ζωή περιπλέκεται όταν θέλουμε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο .

Φυσικά όλο μου το σχόλιο αναφέρεται σε κείνες τις συνθήκες που το εύκολο-δύσκολο είναι αποτέλεσμα επιλογής και οπτικής και όχι έξωθεν επιβολής .

faraona είπε...

Hλία μου καιρό έχουμε να τα πούμε.Είναι γιατί ξέρουμε οτι δεν μπορούμε νάχουμε και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα σωστή?Χαχαχα!Νομίζω οτι άκουσα η διάβασα κάπου οτι οταν δυό η περισσότεροι άνθρωποι κάνουν λέει εστω και μιά συζήτηση επι της ουσίας ,είναι σαν νάχουν συζητήσει όλα τα επι της ουσίας.
Ωστόσο καλό είναι να μιλάμε πότε πότε ...δεν είναι?
ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΠΛΈΚΟΥΜΕ ΌΣΟ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ....πολύ σωστό το βρίσκω αυτό.

Dee Dee είπε...

Το ποσο χαιρομαι οταν βρισκω μαζεμμενα αγαπημενους μου ανθρωπους καπου δε λεγεται :):)

Συμφωνω απολυτα μαζι σας. Και θα ηθελα να συμπληρωσω, αν συμφωνεις Νατασσα μου, σε αυτο που ειπες, οτι τα πραγματα τα μπερδευουμε οχι μονο επειδη δινουμε προσωρινες λυσεις αποφευγοντας να προβλεψουμε εστω το αμεσο μελλον, αλλα κι επειδη αρνουμαστε να κοιταξουμε μεσα μας τι πραγματικα θελουμε. Κι ετσι αρχιζουμε να εκπληρωνουμε επιθυμιες αλλων, αγαπημενων μας συνηθως προσωπων, καταπιεζοντας τις δικες μας αναγκες. Πραγμα πολυ αδικο, αν οχι και επικινδυνο !

σας καλημεριζω και σας γλυκοφιλω και τους δυο!!

faraona είπε...

Ναι και βέβαια δεν είναι κακό να εκπληρώνουμε επιθυμίες και άλλων προφανώς αγαπημένων προσώπων...αρκεί να μην είναι επιθυμίες που ναι μεν τους ευχαριστούν απο την άλλη δε αποβαίνουν σε βάρος μας.Καλό είναι να εκπληρώνουμε επιθυμίες που ικανοποιούν κι εμάς κι εκείνους.Τις υπόλοιπες που δεν συμπίπτουν με τις δικές μας ας τις αφήσουμε στην άκρη οσο κι αν αυτό τους δυσαρεστεί.
¨;))

Talisker Stt. είπε...

Συμφωνω απολυτα με τον Κρυο

επισης στο α) εχω φιλοσοφησει και δεν δυκολευω τη ζωη μου πια με τιποτα προτιμω να την απολαμβανω και απολαυση δεν ειναι οι μεγαλες περιπετειες και οι στροφες 180 μοιρων ουτε τα ρισκα ..απολαυση ειναι να ξυπνας το πρωι και να εχεις το χρονο να ακουσεις τα πουλακια αληθινα και οχι στο μπακραουντ...να πεις ..τι ωραια που κελαηδουν τα πουλια ..και να το εννοεις...και να σου κανει καλο:::)))

τελος..εγω ναι θελω να ειναι ευκολη η ζωη μου οχι γιατι φοβαμαι τα δυσκολα αλλα γιατι μου αρεσει η σταθεροτητα και η ασφαλεια της ρουτινας μου::))

φιλια Φαρα μουυυ Καλο μηνα::)

faraona είπε...

Τάλι μου κάποιος σοφός είπε:
"Είναι καλό κάτι για μας οταν μας ευχαριστεί"
Γιατι αν δεν είμαστε εμείς ευχαριστημένοι στο φινάλε πως θα μπορέσουμε να κάνουμε και τους γύρω μας ευτυχισμένους ε?
Τα φιλιά μου.
Καλό μας μήνα!

Coco είπε...

τώρα με τους κόμπους δεν τα πάω καλά ούτε δένω ούτε λύνω
έτσι απέτυχα σε διάφορους στόχους μου
όπως
να πλέξω τα μαλλιά μου κοτσίδα
να μην χάνω πράγματα από την σχάρα του ποδηλάτου
να ανοίγω ευπρεπώς ένα δώρο
να φτιάξω έναν χαρταετό που να πετάει
να μην φοβάμαι ότι θα χαλάσω τα στόρια με τα κορδονάκια
να δένω σωστά και γρήγορα τα παπούτσια μου

όσο για το δεύτερο μια της και μια μου

kaita7katsikakia είπε...

γειά!
πολύ εύστοχη η ερώτηση!

θέλουμε στ' αλήθεια να είναι εύκολη η ζωή μας? ή να καλυτερέψει ή να βελτιωθεί?
Θέλει ο άρρωστος να γίνει καλά? θέλει ο φτωχός να αποκτήσει υλική ευμάρεια? θέλει ο ζορισμένος να ξελαφρώσει?
Καλό θα είναι να αναρωτηθεί ο καθένας με ανελέητη ειλικρίνεια, αψηφώντας το πρώτο "ναι" που
θα του έρθει ως απάντηση.

Για να αλλάξει η φύση των συμβάντων πρέπει να αλλάξουμε την οπτική μας, την πρότερη θέση, την νοοτροπία μας.
Και δεν υπάρχει κάτι στο οποίο να αντιστέκεται ο άνθρωπος περισσότερο απο την αλλαγή, το ξύπνημα της θαμμένης θέλησης.

Θα ήθελα ακόμη να πω κάτι πάνω στο
"μέχρις ενός σημείου..."
Πιστεύω πως οι καταστάσεις παράγονται μέσα μας, και τα γεγονότα που εκδηλώνονται στη ζωή μας συν τω χρόνω, μοιάζουν να εμφανίζονται ανεξάρτητα απο την θέλησή μας.
Στην πραγματικότητα εμείς τα επικαλεστήκαμε με σφοδρότητα..
Σε κάθε περίπτωση, δίχως εξαίρεση

καλησπέρα!

faraona είπε...

Coco μου εσυ πουλάκι μου δεν έχεις ανάγκη μπορεί τα μαλλιά σου να μην τα πλέκεις αλλά τάκοψες...εδω σηκώθηκες και πήγες στην άκρη του κόσμου μαζί με την γάτα και το ποδήλατο...τι να μου πείς τώρα?Εχεις δεί πολλούς που το κάνουν αυτό?Εγω μόνο εσένα.
;)
φιλί!

(καλό ήταν τελικά το βιβλίο?)

faraona είπε...

kaita7katsikakia
συμφωνώ ...
στο τελευταίο θα διαφωνήσω λίγο...δηλαδή θέλω να πω οτι έγραψα για το "απρόλεπτο της ζωής" γιατι τα πολύ θλιβερά πράγματα κανείς δεν τα εύχεται ούτε τα επικαλείται.Πρόσφατα μια φίλη μου έχασε το κοριτσάκι της που ήταν μόλις 23 χρονών.Καταλαβαίνεις....



Σε καλωσορίζω εδω ...θα τα λέμε!

Coco είπε...

μμμ το άρχισα πριν λίγες μέρες είναι απ΄αυτά τα βιβλία που σού κάνουν την ζωή δύσκολη χεχεχε

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου