Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2009

Βυθός ,ρήγμα,χάος.


Πάντα ο,τι και να γίνεται εκει μέσα ,το μέσα -μέσα μου μένει ατάρταχο... Οσα τούνελ κι αν εχω περάσει το φως ειναι φως .
Στο τέλος.
Οπως και στην αρχή.
Μ εχει νευριάσει αυτό σε μένα
μα οσες φορές κι αν προσπάθησα να φτιάξω ρήγμα εντός μου, έρχεται μια απαλή χούφτα αλεύρι απ το πουθενά και ΠΑΦ,κάθεται στην μαγιά μου κι αρχίζει τις ζυμώσεις...που μοσχοβολάνε τελικά κι οσο κι αν νευριάζω ....χαίρομαι κιόλας και γίνεται μια σαστιμάρα μέσα μου ...χαρά,νεύρα,ξανά θυμός ξανά χαρά...«τάπαιξα μαζί μου ».
Αϊ και σιχτήρ.
ΧΑΟΣ.






23 σχόλια:

katrine είπε...

Είναι το βελούδο μέσα μέσα που τα βάζει με το θυμό και όταν το ένα τα βάζει με το άλλο έρχεται η ισσοροπία.
Καλημέρα καλό πρωινό

faraona είπε...

Katrine
το ευχομαι...
αν και δεν το πολυ πιστεύω.Σίγουρα αν το πιστέψω θα ισορροπήσω....αλλά ειμαι πολυ απιστος και κακός Θωμάς.
Καλημέρες!

Dee Dee είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Dee Dee είπε...

Διχως τις απογοητευσεις δεν θα γοητευοσουν ποτε ..... ειναι καλυτερα ετσι :)

Οι τελειοι ειναι κλεισμενοι στα μυθιστορηματα, δωσε χωρο στην θνητοτητα [στο σχολιο που εσβησα ειχα γραψει κατα λαθος θνησιμοτητα :) ] σου και απολαυσε το :)

Καλημερα Φαραωνα μου!!

faraona είπε...

Λαίδη ...
οπως παλιά ...
στις πρωινές μας συναντήσεις
μυρίζει καφές και δροσερές πρωινές καλημέρες.


για την θνητότητα μου τώρα
...μέχρι σ ενα σημείο ειχα την εντύπωση ξέρεις, οτι της εδινα πάνω απ το κανονικό και την πολυκαλόπιανα.Διαμαρτυρήθηκε τώρα τελευταία ομως...μου δειξε τα δοντάκια της και με ψιλομάτωσε κιόλας.
Ομως μάλλον την ειχα στριμώξει και δεν της εδινα ανάσες.
Γι αυτό αποφάσισα να της δώσω λίγο χώρο ....
Για να δούμε...



φιλάκι
πάντα εις διπλούν απο δω και πέρα
και για την μπουμπού

koulpa είπε...

ότι και να γράψω βαρύγδουπο μου φαίνεται.. ακόμα και να σου ευχηθώ να ισοροπήσεις.. δε ξέρω αν είναι ευχή ή κατάρα.. έτσι.. καληνυχτούδια και ότι καλήτερο.. :):)

faraona είπε...

ΚΟΥΛΠΑΚΙΟΥΣ
καλημέρες
ευχή ειναι ,ευχή.

maya είπε...

τι ωραία που τόπες !!!!
πάρα πολύ ακριβής περιγραφή !
αυτό το "ΠΑΦ!"... το ένοιωσα !

πολύχρωμη καλησπέρα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

faraona είπε...

Kαλησπέρα Μάγια.
Αυτο το ΠΑΦ ε? και λές μετά και ενα αι σιχτήρ οπως εγω καλη ώρα που μου εσπασα τα νεύρα τώρα τελευταία...


(εσυ κάπως αλλίως το λές το αι σιχτήρ αν δεν κάνω λάθος ε?χχχχα! ...)

maya είπε...

αχαχαχα ε ναι !
αλλά μην αρχίσω και γω τώρα την δική μου άσκηση .
αν γυρίσω τον διακόπτη δεν θα σταματάω !!!


πολύ πολύ καλημέρα κυρία φ. μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

faraona είπε...

Μήν την αρχίσεις Μάγια μου μη...δεν θα τελειώσουμε ποτέ ειμαι σίγουρη...αστο κλειστό το ρημάδι για νάχουμε το κεφάλι μας ησυχο...

πολυ καληνύχτα πεταλούδι

ceralex είπε...

ωραίο...! Πολύ ωραίο κείμενο, πραγματικά!

Καλό βράδυ

faraona είπε...

ceralex

Ελάτε τώρα...υπερβάλετε νομίζω.
Ενα ,κάτι,της στιγμής ειναι...
Νάστε καλά.

logia είπε...

... μα άμα πεις το "άει σιχτιρ" ...
κάπως σαν να έρχονται τα πράματα στη θέση τους μου φαίνεται και το αλεύρι κατακάθεται και το τοπίο καθαρίζει ή κάνω λάθος;

την καλημέρα μου

Vassilis είπε...

... αν στην τελευταία λέξη το Χ το αλλάξεις σε Λ, προκύπτει μια ... ενδιαφέρουσα πρόταση:)
Καλή εβδομάδα Faraona !

faraona είπε...

logia
δεν κάνεις καθόλου λάθος.
την καλησπέρα μου

faraona είπε...

Βασίλη?
Υπαινίσσεσαι κάτι δι εμέ?

Coco είπε...

δεν ξέρω τίποτα
γύρισα από 4ήμερο στη
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!!

faraona είπε...

κΟΚΌ?ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΎΩ ΝΑ ΠΉΓΕς ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΉΛΑΤΟ?

βιολιστης στη στεγη είπε...

Oτι υφαίνουν τα χέρια σου, υφαίνεται και μέσα σου...
Αν το υφάδι είναι τα χέρια σου, τότε μάλλον και η μαγιά σου είναι "τα μέσα σου"...
Τα υφάδια φτιάχνουν ομορφιές...
Και η μαγιά σου, μοσχοβολιστά μείγματα...
Αυτό θα πεί αρμονία!
Και τη ζηλεύω!

faraona είπε...

βΙΟΛΙΣΤΉ ΜΟΥ ΜΗ ΜΗ ΜΗ!
Μη ζηλεύεις γιατι δεν ειμαι συνεχώς ετσι βρε....εχω κι εγω τις ανάποδες μου...
φιλι

Coco είπε...

όχι, δεν με φτάνανε οι μέρες!!

faraona είπε...

Α ΕΥΤΥΧΏς!

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου