Κυριακή, 11 Οκτωβρίου 2009

ZAXAΡH


Διαβάστε το άρθρο της Φαραώνας «ΖΑΧΑΡΗ» ΣΤΟ

10 σχόλια:

Vassilis είπε...

Φαραώνα, σκέτη ..."ζάχαρη" αναμνήσεων το άρθρο σου!

faraona είπε...

Γειά σου Βασίλη μου.
Σ ευχαριστω πολύ και νασαι πάντα καλά!

kryos είπε...

Πότε ήταν αλήθεια ?

Αν δεν μπορούσα να δω το πρόσωπο μου στον καθρέφτη θα έλεγα ότι μπορεί να ήταν μόλις χτες .... θυμήθηκα τη ζάχαρη που γλύκιζε τα χτυπητά αυγά με το κακάο .... θυμήθηκα τα γλυκά του κουταλιού που με κερνούσαν στις επισκέψεις και πάντα άφηνα άθικτα ....θυμήθηκα που έχασα την τόσο μεγάλη συλλογή μου από περιοδικά σε μια παρτίδα "χαρτιά" , ένα βράδυ από ένα γειτονόπουλο .... θυμήθηκα την αίσθηση της απώλειας καθώς έσερνα τα βήματά μου στην ανηφόρα για το σπίτι.

Από μικροί σε μαθήματα διαχείρησης συναισθημάτων ...μόνο που τότε είχαμε το χάρισμα να προσπερνάμε πιο εύκολα ...το " πάμε γι άλλα" δεν το λέγαμε αλλά το πράτταμε .

Ξέφυγα ε ? .. Καλό βράδυ Αναστασία μου ...ξύπνησες μνήμες με το πολύ όμορφο κείμενό σου ....να σαι καλά.

Φιλιά !!!

Talisker είπε...

-Χαρισματικη μου Αναστασια!!!

τι καλα που εμφανιζεσαι ξανα
και ποσο γλαφυρο αλλη μια φορα το κειμενο σου

θαρρεις κι ενιωσα το τσουξιμο απο το λεμοντουζου στο στομα!

faraona είπε...

Ηλία μου τι όμορφα που μου τα γράφεις!και πόσο πολυ χαίρομαι που ξύπνησα τις μνήμες μέσα σου...νασαι καλά πάντα φίλε μου και ναχουμε κουράγιο για τα επόμενα...
σε φιλώ.

faraona είπε...

Τάλι μου
αχ αυτό το λεμόντουζού χαχαχα!εκει στην ακρη της γλώσσας ξυνούτσικο κι αφρίζον...πολυ χάρηκα που πέρασες
να μου εισαι καλά και να σε προσέχεις.
πολλά φιλιά

katrine είπε...

Ουουουουουου!!! Πόσες δραχμούλες στο δημοτικό ξοδέψαμε,και πόσα δοντάκια χαλάσαμε μικράκια. Πολύ χαρούμενη και γλυκιά γεύση Δευτεριάτικη.
Καλή εβδομάδα σου.

koulpa είπε...

ax.. παρόλο που οι γωνείς μου δεν είχαν καμιά σχέση με τη ζάχαρη.. κι εγώ τότε είχα κυρίως εικαστικό ενδιαφέρον για όλα αυτά.. δεν απέφυγα το μούλιασμα πάλι.. :):)
αργότερα βέβαια.. οι σχέσεις μου με τη ζάχαρη πήραν διαστάσεις έξης.. :):)
καλησπερούδιααα :):)

faraona είπε...

Καλή και γλυκιά εβδομάδα και σε σένα Κατρίν!

faraona είπε...

Κουλπάκο μου
εχουμε ολοι λίγο πολύ μια ιστορική σχέση με την ζάχαρη κι ολα οσα κρύβει...χμ χμ!

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου