Τρίτη, 1 Σεπτεμβρίου 2009

Αγαπημένο

Είμαι μόνο ΕΔΩ μέχρι να βγω απ τα υφάδια μου.


24 σχόλια:

Vassilis είπε...

Faraona πέρασα να σου ευχηθώ καλό μήνα!
πολύ ωραία φαίνονται όλα στα slides.

BUTTERFLY είπε...

Τι υπεροχα ειναι αυτα που φτιαχνεις! Και ποση υπομονη πρεπει να διαθετεις!
Καλο μηνα Φαραωνακι! Καλως να μας ερθεις παλι!

faraona είπε...

Vassili μου σ ευχαριστω...καλό σου μήνα και χαιρετισμούς στα τρία κορίτσια σου!Φιλιά!

faraona είπε...

Πεταλούδα μου
ειναι όντως ασκηση υπομονής εδω και χρόνια...θα έλεγα άσκηση ψυχής καλύτερα!Σ ευχαριστώ κορίτσι μου!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλε εγω γιατι παθαίνω ένα κατι όταν βλέπω αυτα που φτιάχνεις;;;;;
Τελεια λεμεεεεεεεεεεε

maya είπε...

το χαμόγελο σου ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ !

faraona είπε...

Ρίκη?Μην μου παθαίνεις καλέ και φοβάμαι...εκτός κι αν σου δίνει χαρά αυτό...χαχαχα!!!!! φιλιά ...ευχαριστω!

faraona είπε...

Maya μου πεταλούδιον?!?!
Τα ξέρεις εσυ αυτά τα χαμόγελα ...τάχεις βιώσει το ξέρω....το ξέρω.
Φιλιά πολλά !

maya είπε...

τόπα πάλι σήμερα
αλλά.
τα πιο όμορφα και μεγάλα χαμόγελα
είναι η ισχυρή αντίδραση
στα ζόρια που σπρώξανε για να φτάσει να υπάρχει αποτέλεσμα .

:))))

κατάλαβες τι είπα ?
γιατι ξέρω τι θέλω να πω και δεν μου βγαίνει !
αχαχαχα


μπράβο κυρία φ μου !!!!!!!!!!!!

Αλεξάνδρα είπε...

O δημιουργός μπροστά στο δημιούργημά του.

Να νιώθεις πάντα γεμάτη κι ύστερα να κάνεις το συναίσθημά σου χειροποίητο κόσμημα.

Το ένα καλύτερο απ΄τ΄άλλο να είναι και συ χαρούμενη που κάνεις αυτό που αγαπάς.

Καλό μήνα

ruth_less είπε...

Ο τίτλος ήταν αχρείαστος... η ματιά σου τα λέει ΟΛΑ!! Ικανοποίηση και πληρότητα αγκαλιασμένες με αγάπη...

Καλό μήνα να έχεις, δημιουργικό, γεμάτο αγάπη :)

faraona είπε...

maya γκρρρ! κατάλαβα καλέ τι ηθελες να πεις ....μάλλον εγω δεν μπόρεσα να διατυπώσω καλά πόσο καλά κατάλαβα!Κατάλαβες?χαχαχαααα!!!!
φιλιά πολλά!

faraona είπε...

Αλεξάνδρα μου αγαπημένη μου!
Καλό μήνα μας και ναι! ειμαι απόλυτα ικανοποιημένη για όλα οσα κόπιασα φέτος!
Φιλιά !

faraona είπε...

ruth_less μου σ ευχαριστω πολύ!Ετσι που τα λές ειναι...γέμισα χαρά μ όλα οσα κόπιασα φέτος!Φιλιά και νασαι πάντα καλά!

logia είπε...

Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο γλυκειά και δημιουργική φαραώνα!

faraona είπε...

Nelly θα τα λέμε...το ελπίζω και το θέλω .Σ ευχαριστω πολυ και καλό μήνα!

ellinida είπε...

Mάγισσα γυναίκα τέχνη και χαρά σ' αυτόν που σ' έχει!
φιλιά και στους δυό αγαπημένους μου

faraona είπε...

Εβίνα μου !!!
Φιλιά πολλά μανάρι!

αχτίδα είπε...

Καλώς σε βρήκα , καλό μήνα , καλό χειμώνα φίλη μου με υγεία και πολλές δημιουργίες απο αυτές που μόνον εσύ ξέρεις να κάνεις.

faraona είπε...

Υγεία πάνω απο όλα Αχτίδα μου!
Σ ευχαριστω.

patsiouri είπε...

Αντε ντε, σε περιμένουμε!!!
Καλό φθινόπωρο!!!

faraona είπε...

Patsiouraki μου οργισμένο ε ε ε ρχομαι!

TO ΓΛΑΥΚ είπε...

καλώς σε ξαναβρήκα!

faraona είπε...

Oύπς!Γλαύκ?Εδω ειμαστε και πάλι!Φιλί βρε!

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου