Σάββατο, 14 Φεβρουαρίου 2009

Aς παίξουμε!



Καιρό εχουμε να παίξουμε.

Πριν απο λίγο καιρό μου το πρότεινε η Aνασαιμιά μου και μόλις χθές και η Mάγια μου .

Το παιγνίδι εχει να κάνει με το Αβατάρ μας .

(και για όσους δεν ξέρουν τι ειναι το Αβατάρ -γιατι υπάρχουν και καινούργιοι στο μπλογκοχωριό-,το Αβατάρ ειναι το εικονίδιο που μας αρέσει να συνοδεύει τα σχόλια μας και εν παση περιπτώσει μας σηματοδοτεί κατα κάποιον τρόπο).

Εχω παρατηρήσει οτι υπάρχουν πολλοι φίλοι και γνωστοί που το αλλάζουν κατα καιρούς ανάλογα με την διάθεση τους.Νομίζω κάτι σημαίνει αυτό.Και το άλλο όμως κάτι σημαίνει σίγουρα.Γι αυτους λέω... που απο την αρχή δεν το έχουν αλλάξει ούτε μία φορά.

Χμ!

Οπως εγω παραδείγματος χάριν.

Το συγκεκριμένο φαραωνάκι που χρησιμοποιώ ειναι κομμάτι απο ένα ψηφιδωτό στην Ραβένα.

Και η επιλογή του «φαραώνα ως όνομα» δεν έγινε καθόλου τυχαία .

Υπάρχει ολόκληρο παρασκήνιο απο πίσω, που πάει βαθειά στο παρελθόν και χρονολογείται περιπου απο το 1960.

Εν έτει λοιπόν 1960 ήμουν 5 χρονών.

Μόλις είχα ξεφύγει απο την μωρουδίστικη ηλικία κι είχα αρχίσει να τινάζω ατίθασα την αλογοουρά μου κάθε φορά που δεν ήθελα να κάνω κάτι.

Μπορούσα να κάνω ενα πράγμα ΜΟΝΟΝ με έναν τρόπο.

Αν μου εξηγούσαν η αν μ άφηναν να το διαμορφώσω εγω οπως γούσταρα.

Δεν ανεχόμουν κανέναν να μου υποδεικνύει τρόπους και πεπατημένες .

Σ αυτό δε που μ έπιανε αλλεργία και γινόταν χαμός ήταν στα «πρέπει».

«Πρεπει να έρθεις μαζί μας στην τάδε γιορτή»,«πρέπει να ντυθείς με άλλα ρούχα για να βγούμε στην αγορά »,«πρεπει να πάμε στον παππού και την γιαγιά να τους δούμε ...»

Εγω λοιπόν αντιστεκόμουν σθεναρά σ όλα αυτά τα «πρέπει» ,μουλάρωνα,έβγαζα αφρούς αλλά το χατηράκι της μανούλας κι άλλες τέτοιες αηδίες δεν τόκανα ποτέ.

Η μάνα μου ,μιά εντελώς φιλήσυχη και γλυκιά γυναίκα, έβλεπε το βλαστάρι της που μεγάλωνε ...έφριττε κάπου κάπου και με φώναζε ΦΑΡΑΩΝΑ.

(Μιά αυταρχική βασίλισσα της Αιγύπτου υποτίθεται)

Εννοώντας φυσικά ,όχι το άκακο πουλάκι,αλλά την γυναίκα του Φαραώ.Αυτό το «φαραώνα» ακολούθησε κάθε περίοδο του βίου μου...

ήμουν Φαραώνα γι αυτήν όταν έφτιαξα την πρώτη μου σχέση στα 14 ,

Φαραώνα ήμουν κι όταν την διέλυσα για τα μάτια ενός άλλου όμορφου.

Φαραώνα ήμουν όταν έβγαινα με 40 πυρετό στην βροχή ,
Φαραώνα κι όταν φορούσα τόσο μίνι που δεν πήγαινε άλλο δηλαδή ...

Φαραώνα ήμουν και μετα με τζίν και αρβύλες όταν έβγαινα με τους αριστεριστές μπροστά στις αύρες ,

Φαραώνα κι όταν τούς έφτυσα όλους και φορούσα μόνο Σανέλ και τιρμπάν με μαύρα γυαλιά αλα Σοράγια.

Φαραώνα ήμουν όταν έφευγα και δεν έλεγα που πάω ...όταν εξαφανιζόμουν μέρες και δεν ήξεραν που βρίσκομαι ...όταν κάπνιζα στα 18, πούρα στο δρόμο ,όταν κυκλοφορούσα ξυπόλυτη στα club της Σαλονίκης, όταν διάβαζα το κόκκινο βιβλιαράκι με την σκέψη του Μάο,η όταν έμενα νηστική στο Άσραμ για μέρες ....ουφ και τόσα άλλα (ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΆΜΑΙ ΤΏΡΑ ΚΑΙ ΌΛΑ...)
που αναρωτιέμαι πως τα άντεξαν οι έρμοι οι δικοί μου ...πάλι καλά που το μόνο που μου έλεγε δηλαδή ήταν το :
{Αχχχχ!!!Εισαι συ μιά Φαραώναααα!!!}
Το «Φαραώνα» δηλαδή το κουβαλάω μαζί μου όλη μου την ζωή ....

Τώρα τελευταία μόνο δεν την πολυακούω να μου το λέει ...γιατι άραγε?

Δύο περιπτώσεις «παίζουν».

Η εγώ δεν κάνω πιά Φαραωνιές η εκείνη με βαρέθηκε.

Όταν άρχισα να ασχολούμαι με το κόσμημα δεν το συζητούσα για άλλο όνομα .

Τα κοσμήματα μου ονομάστηκαν ΦΑΡΑΩΝΑ κι έχουν σήμα ενα πουλάκι που λέγεται έτσι...

Θα μου πείτε μα γιατι δεν έβαλες κάτι απο τους Φαραώ ...μιά πυραμίδα ας πούμε ...ενα κεφάλι μιάς Αιγύπτιας βασίλισσας...

Χμ χμ !!!

Μα τι Φαραώνα θάμουν αν έβαζα κάτι τέτοιο?!?!?

Χεχεχεχε!!!!




****Παίζει όποιος απο τους καλους φίλους θέλει ....

αν θέλει..

όποτε θέλει

μ όποιον τρόπο θέλει.

62 σχόλια:

athinovio είπε...

σα να λέμε αντάρτισσα
μηπως είσαι αιγόκερως?

Vassilis είπε...

Ώστε αυτό είναι το Αβατάρ!
Όντας νέος στο μπλογκο-village, επιτέλους μου λύθηκε η απορία.
Αν θα διάλεγα κάποιο θα ήταν ή ένα δελφίνι ή ένα άσπρο άλογο. Έτσι για να εκφράσω και την παιχνιδιάρικη αλλά και την αίσθηση ελευθερίας που ... "ταλαιπωρούν" τους γύρω μου!

eirini είπε...

Η καημένη η μαμά σου... τί τράβηξε!!!
Τώρα κατάλαβα γιατί διάλεξες αυτή την εικόνα και αυτό το όνομα... δικαιολογείται το πράγμα, χαχα!
Μην τα αλλάξεις, μ'αρέσει!

Καλημέρα!!!

anepidoti είπε...

λες κι ήσουν στο μυαλό μου! πωπωωωωω!
ας τα πάρουμε απ' την αρχή, διάβαζα και δεν χόρταινα, ίσως το κείμενό σου που μ' άρεσε πιο πολύ! ξερνάς αληθινές λεξούλες φαραώνα μου και δίνεις κομματάκι σου, κάπως έτσι σε φανταζόμουν πάντως! χιχιχιχιχι
Μ' ΑΡΕΣΕΙΣ, ακόμη πιο πολύ! τώρα, γιατί η μάνα σου τόκοψε, είναι ένα θέμα! ;)
πάμε σε μένα...πρωτα απέκτησα αβαταρ και μετά κατάλαβα πως αυτό είναι το άβαταρ! πανέξυπνη η ξανθιά!
η καμηλοπάρδαλις, κάποια στιγμή θ' αλλάξει, μάλλον να πω γιατί την "διάλεξα". Δεν μ' άρεζε καθόλου που ήταν άδειο το κουτάκι, κάποια στιγμή τυχαία βρήκα πως βάζεις φωτό, και η καμηλοπάρδαλις ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΜΕΝΑ
πρόσεξε τα κεφαλαία, ήταν εύκαιρη μπροστά μου. Πρέπει να πω, πως όταν πηγα για σαφάρι και είδα από πολυ κοντά όλα μα όλα ταζώα δεν περίμενα πως το πιο όμορφο θα μου φαινόταν αυτή! είναι τρέλα από κοντά,
νωχελική, περήφανη, όμορφη...
τώρα είμαι στη φάση που κάποια στιγμή θα τ' αλλάξω με...λίγη παραπάνω σκέψη!
τόσο απλά!?
φιλούρες και με σεντονούρες!!!

faraona είπε...

athinovio
μπααα ...μακάρι να ήμουν.Εχω πολλες φίλες Αιγοκερίνες κι ειναι μια χαρά.Ειμαι Ταύρος με ωροσκόπο Σκορπιό.Τωρα βεβαια μη νομίζεις οτι τα πιστεύω αυτα ...να ετσι για να γινεται κουβέντα δηλαδη.

faraona είπε...

Vassili μου?
ιιιιιιι!!!!
ποιοι ταλαιπωρούνται?
Να σε χαίρονται πρεπει που εισαι ετσι!
Μην αλλάξεις!

faraona είπε...

ειρήνη μου
χαχαχααα!!!
αααα!!! εδω ουτε το ενα χιλιοστό δεν περιγράφω απ αυτα που είδαν τα ματάκια της...αγιος άνθρωπος η Αφροδίτη μου.
Την λατρεύω.

faraona είπε...

ανεπιδοτη?
Το ξέρω οτι έχεις φαντασία κούκλα μου!
Τώρα βρε δεν είμαι έτσι ...
Ετσι ήμουν μέχρι να γνωρίσω τον πιο τρελλό απο μένα...
χαχαχααααα!!!!!!

Μ αρέσει κι εμένα η καμηλοπάρδαλις.Εχει αυτό που λές μια νωχελική αρχοντιά!

πολλα φιλια .

MARINOS είπε...

Βρε βρε!
Μετά συγχωρήσεως, σήμερα έμαθα το νόημα της λέξης "φαραώνα".

anepidoti είπε...

κορίτσια και αγόρια, επειδή πολύ μου άρεσε το σημερινό της φάρας, νομίζω πρέπει να το εκμεταλλευτούμε...;-)
θάταν όμορφο να εξηγούμε και το δικό μας άβαταρ,
ακόμη ακόμη και το nick name, τι είπα η μπλόγκερ!!!
εμένα θα μου άρεζε να μαθαίνω για φίλους τέτοια μικρά και ενδιαφέροντα στοιχεία!
φάρα, σόρυ για την παρέμβαση,
μ' έπιασε το παιχνιδιάρικο,
ξέρεις...

faraona είπε...

Marino βρε βρε ...ειδες τι μαθαίνεις εδω ε?
Θα αρχισω να κοβω δίδακτρα ε!!!

καλο Σαββατοκύριακο!!!

faraona είπε...

anepidoti μου
παίρνεις φωτια πουλάκι μου εσυ !!!!
....τι πράμα εισαι???
χαιρομαι που σου βγήκε το παιγνιδιάρικο...μμμμμμάκια σου!

Ανασαιμιά είπε...

Αν λυπάμαι για κάτι,είναι που ενώ μεγαλώσαμε στην ίδια πόλη δεν ευόδωσε να γνωριστούμε.

Φαραώνα: Κόντρα στο ρεύμα λοιπόν...όσο αντέχουμε...όσο μπορούμε.

Χαίρομαι όμως που σε γνώρισα έστω και αργά.

Φιλί μεγάλο! Και ευχαριστώ για την ανταπόκριση στο παιχνίδι!

faraona είπε...

Aνασαιμιά μου
μιά απο τα ίδια!
Ομως κάλιο αργά παρα ποτε ετσι?
Φιλια πολλα κι απο μένα κορίτσαρε και καλο ΣΚ.

koulpa είπε...

xaxaxa για το όνομα είχα υποψίες.. που μου τις επιβεβαίωσες.. τό πουλάκι.. που αγνωούσα το ονομά του.. δεν ήξερα που κολλάει..:):)
νά σαι καλά..:):)

Γλαυξ! είπε...

καλόοοοοοοοο

!!!!!!!!!

εγω είμαι από αυτούς που το άλλαξα μόλις πήγα στο καινούργιο βλοκ..

ήθελα να αλλάξουν ολα...

έβαλα την Τοτου...γιατι έχει στυλ και νομίζω πως της μοιάζω....

Πάντως το αβαταρ...χρήζει ψυχολογικής μελέτης....

Θεωρώ[ωχ ναι φαραωνα μου πάλι θα πω...κάτι μπαμ...όπως συνηθως]...

πως επιλέγουν ωραία αβαταρ συνηθως αυτοί που δεν έχουν αυτοπεποίθηση...

ή δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα με την αληθινή τους εμφάνιση...]

Νομίζω πως ναι τελικά....χρήζει ψυχολογικής μελέτης!Φιλι!

Juanita La Quejica είπε...

Και όπως λέει και το τραγούδια μιας άλλης Faraonas, της Lola Flores, "Faraona seguiré en la vida y en la muerte"!

faraona είπε...

Koulpa μου δεν ήξερες οτι φαραώνα ειναι είδος φραγκόκοτας?
ΑΑΑ!!!νΑΙ ΝΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΑΘΏΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΆΚΙ ΕΙΜΑΙ.ΧΕΧΕΧΕ!!!

faraona είπε...

Γλαύξ ?
Θα με κάνεις να ανεβάσω ποστ με θεμα την ψυχολογικη εξήγηση των Απανταχόθεν Αβατάρ...χαχαχααα!!!!

φιλια πολλα κοπέλα μου το Αβατάρ σου ειναι τέλειο!

faraona είπε...

Juanitaααααααα!!!!!
Ελα εξηγα αμέσως καλε...δεν ξέρουμε ολοι Ισπανικά εδω.

panagiota είπε...

Eμ, τι περίμενα εγώ από σένα? Ησυχη κοτούλα να είσαι?
Το ψιλιαζόμουν πως με "αρχηγιλίκια" είχε σχέση το όνομα!
Κι από τα λίγα που έχουμε μιλήσει,ασε και κατάλαβα πως δεν αλλάζεις με τίποτα εσύ! Κρίμα που δεν γνωριζόμασταν τότε να περπατήσουμε μαζί χωρίς παπούτσια(το είχα κι εγώ αυτό το κουσούρι...άσε που το έχω ακόμα)
Τώρα σε σχέση με το Αβαταρ, και να το άλλαζα πάλι κάνα τετράποδο θα έβαζα,οπότε μένει ακόμα η Κασσάνδρα που έφυγε άδοξα από έναν μ@@@@α οδηγό.

Υ.Γ. Γράψε μου τι κάνει η ψιψινέλα με τον βήχα.Οφέλησαν τα φάρμακα? Εγινε καλά?

Υ.Γ.2)"Faraona seguiré en la vida y en la muerte"!
Στο "περίπου" σημαίνει:Η Φαραώνα (θα) ακολουθεί στην ζωή και στον θάνατο.
Φιλιά πολλά κοριτσαρα μου κι εύχομαι να αγαπάς και να αγαπιέσαι πάντα!

faraona είπε...

Panagiota μου το γατί συνήλθε.Τουδωσα οπως μου είπες οσπέν και αντιβηχικό και συνήλθε!
Ευχαριστω γιατρέ μου.
Νομίζω οτι αν γνωριζόμασταν τότε θα αφήναμε εποχή ρε τρελλάρα ...εγω ήμουν μόνη μου πάντα γμτ και δεν είχα ούτε αδέρφια ουτε τίποτα...δεν πειράζει ...κάλιο αργά παρα ποτε καρντασι μου.
φιλιά πολλα

venceremos είπε...

ωστε όλα αυτά τα καταπληκτικά έκανες ατίθαση και δημιουργική Φαραώνα!!!
εγω είμαι το εντελώς αντίθετο....
δεν έχω κάνει τίποτα...οι μικρές μου επαναστάσεις πνίγηκαν πολυ νωρίς στον φόβο του παντοδύναμου πατέρα και υποτάχθηκα πολυ γρήγορα στα θέλω και τα πρέπει του....Εννοείται οτι ψάχνω να βρω τα δικά μου, ακόμη...
ελπιζω να βρω χρόνο να παίξω κι εγω μιας και έχω πρόσκληση απο την Ανασαιμιά.
φιλιά Κυριακάτικα

Δημιουργία είπε...

Φαραωνα ονομα και πραγμα δηλαδη.Εγω σου ευχομαι να μεινεις παντα ετσι.

faraona είπε...

Kαρυστινή μου αυτα κι αλλα τόσα...κι εμένα ο πατέρας μου ήταν κομματάκι αυστηρός αλλα δεν τον άφησα να μου πάρει τον αέρα.Στο τέλος είδαμε κι αποείδαμε και γίναμε φιλαράκια!
Αντε παίξε κι εσυ και θάρθω απο κει να δω ....
καλο βράδυ!

faraona είπε...

Δημιουργία μου
ετσι ήμουν κάποτε ...τώρα όλα τα επαναστατικά έχουν μεταφερθεί αλλού ...στο μυαλό μου περισσότερο και στα χέρια μου.
Ημουν ετσι , όπως λέω και στην Ανεπίδοτη μεχρι να γνωρίσω τον πιο τρελλό απο μένα και να ησυχάσω.
Ωστόσο η μαγιά μένει!

αχτίδα είπε...

Διαλλέγουμε να μας αντιπροσωπευει συνήθως αυτόπου είμαστε, άρα σου ταιριλαζει γάντι!

faraona είπε...

Aχτίδα μου καλησπέρα!
Μμμμμ!!!
Εμένα μ αρέσουν πολυ τα ψηφιδωτά της Ραβένας κι επειδή εκει βρήκα το πουλάκι που λέγεται φαραώνα γι αυτό τόβαλα.
Τώρα τι ακριβώς απο όλα ταιριάζει με μένα ....δεν ξέρω για να σου πω την αλήθεια...

Coco είπε...

όταν έφτασα στο σανέλ και το τιρμπάν είχα λιώσει πια στα γέλια!

υποτίθεται ότι θα εξηγήσω γιατί δεν έχω αβατάρ...
χμ χμ
(βαθιά σκέψη)
(σκότος βαθύ)
μάλλον για το λόγο πούναι η γάτα μου μαύρη και δεν φαίνεται στο σκοτάδι που κάθομαι και γράφω!
(εμένα με φωνάζανε αντρούτσο, της ...επανάστασης...άστα)

faraona είπε...

Coco χμμμ!!!
Ανδρούτσο ε?
Νομίζεις οτι δεν τόχω καταλάβει?
Νομίζεις οτι ξέχασα το μαγαζί με τα ανδρικά εσώρουχα?Χαχαχα!!!
Ναι μαύρη η γάτα γι αυτό ...
αλλα μαύρη βελούδινη όμως.
Φιλια!

παπαρουνα είπε...

μ αρεσουν οι ανθρωποι που κανουν το δικο τους ακομη κι απο την παιδικη ηλικια...κανεις δεν ειναι κανενος!!
ωραια η ιστορια σου..απο παιδι ησουν μια φαραωνα λοιπον....

εγω εχω αλλαξει αβαταρ 3 φορες...αυτο εδω που εχω ειναι το τελειο για μενα...δειχνει μια κοπελα που αγαπαει τη φυση,απλη,ελευθερη που δεν την πειραζει που ειναι μονη...

πιστευω τιποτε δεν ειναι τυχαιο ουτε η επιλογη του ονοματος ουτε η εικονα των αβαταρς στον καθενα...
η δικη σου εξηγηση μου αρεσε πολυ..

faraona είπε...

παπαρούνα ειναι πολυ όμορφο αυτο το Αβατάρ σου ...μ αρέσε απο την πρώτη στιγμή.Σου παει.

πολλα φιλια

Aspa είπε...

Απίστευτα γλυκιά ιστορία Φαραώνα μου! Μμμμ… Εγώ πώς να τις φωνάζω τις δικές μου μικρές ασυμβίβαστες;

faraona είπε...

Ασπα μου!!
Χαχαχα!!!
Κάποιο όνομα θα βρεις κι εσυ αναλογο μ αυτο που σου δείχνει η κάθε μιά τους.
Κι εμενα μου έλεγαν πολλά και διάφορα αλλα το Φαραώνα υπερίσχυσε.

Ξυπόλυτη είπε...

Εγώ πάλι γιατί δεν εκπλήσσομαι διόλου με όλα αυτά που γράφεις; γιατί ήμουν τόσο σίγουρη πως αυτή που περιγράφεις είσαι; και δεν θα με έπειθε οτιδήποτε άλλο;

Όσο για το δικό μου ψευδώνυμο, ξεκινώντας να στήσω το μπλογκ μου, δεν ήξερα την τύφλα μου. ούτε τον λόγο που το έκανα ήξερα, ούτε τους κανόνες, ΤΙΠΟΤΑ! άσε που όπου κι αν πήγαινα ήταν όλα αγγλικά γραμμένα ( και όπως πολλές φορές είπα, δεν ξέρω λέξη αγγλικά. όχι... ότι ξέρω ελληνικά, αλλά λέμε τώρα)
Έτσι λοιπόν έλεγα στον εαυτό μου, που πας μωρή ξυπόλυτη στα αγκάθια; άντε και το έστησες το μπλοκάκι, τι σκατά θα γράψεις; τι σημαντικό έχεις να πεις; ξυπόλυτη, ε ξυπόλυτη! Επειδή όμως είμαι πεισματάρα, είπα του ηττοπαθή εαυτού μου ... ξυπόλητη ξεξυπόλητη, εγώ θα το φτιάξω και ... θα βρω να γράφω. τι σκατά ... τόσα χρόνια περπατάω τη ζωή, με ήλιο με βροχή, με ζέστη και με κρύο, με παπούτσια η χωρίς..........................
...............................
Όμως ...
Δεν είναι ακριβώς έτσι ... Πάντα ένοιωθα ότι περπατάω ξυπόλητη, σε όλη μου τη ζωή, χωρίς εφόδια, χωρίς προορισμό, χωρίς στήριξη. Δεν με εμπόδισαν αυτά όμως, εγώ πεισματικά πάντα προχωρούσα, τίποτα δεν μπορούσε να με σταματήσει, ούτε υπολόγιζα το κόστος. ήξερα... και ήμουν έτοιμη να το πληρώσω, όσο ακριβό κι αν ήταν.
Κάπως έτσι επέλεξα και το αβατάρ μου. ήθελα να ταιριάζει απόλυτα με τον τίτλο μου, κανένα όμως δεν μου άρεσε αρκετά, ούτε το προηγούμενο, ούτε το τωρινό. εγώ ήθελα... ρεαλισμό. μια ξυπόλητη γυναίκα να περπατάει στα αγκάθια


( Αν κάποιος βρει κάτι τέτοιο, παρακαλώ να μου το στείλει).

Ηλιαχτίδα είπε...

Είσαι συ μια Φαραώνα!
Πόσο μου άρεσε ο τρόπος που διάλεξες και το Αβατάρ σου
αλλά και το ψευδώνυμό σου!

Μα περισσότερο μου άρεσε ο χαρακτήρας σου ο παιδικός,
που σε διαμόρφωσε ως αυτή που είσαι σήμερα!

Μπορείς να μείνεις για πάντα Φαραώνα; Να είσαι πάντα αληθινά και ευχάριστα απρόβλεπτη.

Και μη κοιτάς που η μητέρα σου δε στο λέει πια, για κείνη θα είσαι πάντα η μικρή της Φαραώνα!

Μεγάλο μεγάλο μεγάλο μεγάλο
τεράστιο
φιλί *

ILive2LoveMe είπε...

Αχ η μανούλα κάτι ήξερε! Αστραφτερή , ηγετική , επαναστάτρια! Ακόμη και τώρα χωρίς το μίνι Αναστασία μου, επανάσταση κάνεις με τις δημιουργίες σου! Εεεεεεεεεε γιατί η δημιουργία είναι επαναστάση!
Πολλά φιλάκια!

faraona είπε...

Ξυπολητάκι μου
οτι εισαι πεισματάρα τόχω διακρίνει εδω και καιρό.
Οπως και το οτι βουτάς με το κεφάλι κι ας μην ξέρεις κολύμπι.
Μαθαίνεις όμως γρήγορα.Εχω δει στο Φλίκρ αυτα που φτιάχνεις ...τα παρακολουθω εδω και καιρό...βλέπω πόσο προσπαθείς και μ αρέσει αυτό.
Τώρα αν βρω κάτι που νάχει αγκάθια και ξυπόλητη γυναίκα θα σου το στείλω αμέσως.
καλο βράδυ.

faraona είπε...

Ηλιαχτίδα μου
κι εσυ όμως κορίτσι μου εισαι ίδια με το Αβατάρ σου.Μπάινεις στο μπλογκ και γεμίζει φως παντού ...να κάνω λοιπόν κι εγω την ίδια ευχή.Μείνε πάντα ετσι!
φιλια

faraona είπε...

ΑΑΑ!!!
Εσύ Τζένη μου δεν θα παίξεις?
Πολύ περίεργη ειμαι γι αυτο το Ι love 2 love me.

filia polla

Sidepap21 είπε...

Ακόμα Faraona είσαι ...
απ' ότι κατάλαβα !!!
Για τα αβαταρ μου και τη ...
διχασμένη μου προσωπικότητα !!!
απάντησα ήδη στο σκουληκάκι ...
Καλή σου βδομάδα ...

Sidepap21 είπε...

Και στην τελευταία μου
ανάρτηση συμπληρώνω ...

evlahos είπε...

ναι έτσι έχει νόημα το ΦΑΡΑΩΝΑ και ίσως πιο φαραώνα και από φαραώνα.

Κωνσταντίνος Π είπε...

πάντοτε είχα την απορία "τι είναι η φαραώνα"!
ευχαριστώ που μου την έλυσες γιατί ντρεπόμουν να ρωτήσω!

και γέλασα πολύ με την όλη ιστορία.
αλλά να σου πω κάτι;
να παραμείνεις ...φαραώνα μια ζωή!
όσο μπορείς...

πολλά φιλιά

αχτίδα είπε...

Ειναι ηγεμονικό σαν κι εσένα , φιαγμένο για να ξεχωρίζει , ακόμα και ψηφιδωτό είναι όμορφο.

Olga είπε...

Κατ'αρχην, μου έλυσες την απορία του φαραόνα! Και, δεύτερον, μου άρεσε εξαιρετικά, η προέλευση του!!Πολύ ενδιαφέρουσα η..αυτοβιογραφία σου!! Να ΜΗΝ αλλάξεις...ΠΟΤΕ!!!Καλό σου απόγευμα!!..

Olga είπε...

Λάθος...ορθογραφικό!φαραώνα! sorry!!

faraona είπε...

Sidepap21
...τα διάβασα τα διάβασα!!!
Πολυ ενδιαφέροντα όλα!!!

faraona είπε...

evlahos μου !!!!!!
:):););)

faraona είπε...

ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΕ ΜΟΥ????
Δεν ήξερες τι ειναι η Φαραώνα και ντρεπόσουν να ρωτήσεις?
Βρε και δεν σε ειχα για ντροπαλό!!!

Φιλάκια !!!


****αφου μεχρι τώρα δεν άλλαξα τελείωσε...δεν λές μη μου ξανάρθει τούμπα στα γεράματα και ξανατρελλαθω....παπαπα!!!

faraona είπε...

Ολγα μου σ ευχαριστω για την παραίνεση...
δεν θα αλλάξω ...γιατι...
άλλαξα ήδη...
δεν μπορω να κάνω πια εκείνα που έκανα ...τώρα εχουν αλλοι σειρα.
Βγαίνει αλλιώς η τρελλα μου πάντως.

φιλια κοριτσι μου!

faraona είπε...

Axτίδα μου
ναι το «φαραωνα» ως όνομα ειναι ηγεμονικό αλλα στη φωτο με το πουλάκι νομίζω οτι γίνεται απλά χαριτωμένο.

πολλα φιλια!

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Ούτε εγώ ήξερα ότι Φαραώνα λέγεται και το φραγκοκοτάκι. Το είχα συνδέσει με τον Φαραώ! Μου λύθηκε η απορία τι δουλειά έχει η Αιγύπτια με το πτηνό,χαχαχα! Καλή εβδομάδα!

faraona είπε...

Axaxaaa!!!Ναι πολυς κόσμος δεν ξέρει οτι το φραγκοκοτάκι λέγεται και φαραονάκι....

φιλι

ruth_less είπε...

Μεταξύ άλλων είναι... γλυκειές και τρυφερές οι φαραώνες;; Δεν μας είπες, δεν μας είπες...

Κάτι ήξερε η μαμά-φαραώνα. Έβλεπε μακρυά φαίνεται όπως όλες οι μάνες :) Δεδομένο - δεν θα αλλάξεις ποτέ! Πόσο χαίρομαι γι΄αυτό. Καλό βράδυ Φαραωνάκι μου.

marianaonice είπε...

Πολύ όμορφη εξήγηση του αβατάρ σου!
Σε έχω ταυτίσει με τη Φαραώνα εγώ!!
Και νομίζω ότι τίποτε άλλο δεν θα σου πήγαινε τόσο τέλειααα!!

Το τραγούδι άριστο!!!
Ξυπνά μνήμες όμορφες της παιδικής μας ηλικίας!

Φιλιά!
;)))

faraona είπε...

ruth_less
τωρα πια τι να αλλάξω?
Οτι ήταν να αλλάξω το άλλαξα η καλύτερα το αντικατέστησα με πιο ήπιες καταστάσεις στην ζωή μου.
Απλα με πιάνει πότε πότε λιγουλάκι απ το παλιό!

φιλια

faraona είπε...

Μαριανούλα μου
πολυ θάθελα να ακούσω κι απο σένα τι σημαίνει το Marianaonice για σένα!

καλο βραδακι

Dee Dee είπε...

Ουτε εγω ηξερα τι ειναι η Φαραωνα :):):):)

Αυτο το παιχνιδακι τριγυρνουσε και παλιοτερα και ειναι και πολυ ενδιαφερον να μαθουμε την ιστορια καθε ψευδωνυμου :)

Εγω ειχα παιξει τοτε και μπορεις να δεις την ιστοριουλα της DeeDee εδω :
http://katkag.blogspot.com/2007/10/blog-post_18.html

καλημερα!!!

xxxx

faraona είπε...

Aaa!Δεν το πιστευω ...νόμιζα οτι τόχαμε συζητήσει τότε που βρεθήκαμε...
Ναι ναι βρε Ντιντικα μου την ιστορία της Deedee την είχα διαβάσει.Ε δεν υπάρχει πια και τίποτα απο σενα που να μήν το έχω διαβάσει...χαχαχα!!!
Φιλια πολλα κουκλα μου

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα ομορφούλα μου..... θα παίξω κι εγώ.... μετά τα καρναβάλια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

τώρα δεν προλαβαίνω.... μόνο ξενυχτάω!!!

σε φιλώ και σε καλημερίζω!!!

faraona είπε...

ZAXAΡΕΝΙΑ μου οποτε θελήσεις εσυ πουλακι μου!
Τώρα απόλαυσε το Καρναβάλι!
Ευχομαι καλη και συνεχη διασκέδαση!!!

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου