Τετάρτη, 4 Φεβρουαρίου 2009

Μικρή ιστορία.


Ένας γέρος ινδιάνος Cheroke διδάσκει τον εγγονό του στα θέματα της ζωής.

-«Μια μάχη μαίνεται μέσα μου», λέει στο αγόρι.

«Είναι μια σκληρή μάχη ανάμεσα σε δύο λύκους.

Ένας είναι κακος – είναι κακία, μοχθηρία, μνησικακία, ζήλια, λύπη, τύψεις, λαγνεία, αυτολύπηση, πικρία, δουλικότητα, ψέμα, ψέυτικη υπερηφάνεια, υπεροψία και εγωισμό.»

«Ο άλλος είναι καλός – είναι ευτυχία, ειρήνη, αγάπη, ελπίδα, ηρεμία, ταπεινοφροσύνη, φιλία, καλή θέληση, συμπάθεια, συμπόνια, ευσπλαχνία, γεναιοδωρία, αλήθεια, κατανόηση και πίστη».
-«Η ίδια μάχη μαίνεται και μέσα σε εσένα και μέσα σε όλους τους άλλους ανθρώπους».

Το αγόρι σκέφτηκε για λίγη ώρα και μετά ρώτησε τον παππού του :
-«Ποιός λύκος θα νικήσει τελικά;»

-«Aυτός που τρέφεις...», απάντησε ο γέρος.

80 σχόλια:

pandora είπε...

Σοφοί οι Ινιδάνοι. Καλό και κακό συνυπάρχουν μέσα μας κι ο καθένας διαλέγει ποιό από τα δύο θα εκθρέψει.

Απονενοημένη Νοικοκυρά είπε...

ή αυτός που τρέφουν οι άλλοι μέσα σου

anepidoti είπε...

μικρή ιστορία,
πολύ μικρή όντως...
ιστορία για να παλεύεις μια ζωή!
αλληλοσπαράσονται οι λύκοι μας και τροφή άπειρη για τον "κακό", ο "καλός" πεινάει και έχει και ανομβρία, μάλλον γι' αυτό ξεσκίζει σάρκες...
θέλει να επιβιώσει πάση θυσία και το καταφέρνει
τις πιο πολλές φορές....
μικρή η ιστορία σου σήμερα και δύσκολη!

βγάζω τον καλό μου "λύκο"
και στέλνω τεράστιο φιλί!!!

Dee Dee είπε...

Τι να σχολιασουμε;;;;;

ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΣ!!!! :):)

Καλημερα!!

athinovio είπε...

όμορφο

Mariela είπε...

Καλό!

VaD είπε...

Ο άνθρωπος ως μέρος της φύσης ειναι φύσει καλός,οι εξωτερικές συνθήκες και επιδράσεις τον οδηγούν στην άλλη άκρη,η δήθεν σύγκρουση Καλού-Κακού ειναι βούτυρο στο ψωμί εκείνων που "διδάσκουν" αποφυγή αμαρτιών κλπ, πχ συντηρητικότατοι ορθόδοξοι και ακόμα πιο συντηρητικοί-παρακλάδια προτεσταντών.

Καλημέρα,Φαραόνα...

γυάλινο δάκρυ είπε...

Tο καλό με το κακό πρέπει να βρίσκονται συνεχώς σε μια μάζη μεταξύ τους για να υπάρχει ισορροπία..
Καλημέρα!

mrs Smith είπε...

Eάν δεχθούμε ότι ο άνθρωπος γεννιέται καλός και αγαθός, οπότε το αντίπαλο δέος είναι επίκτητο, εναπόκειται στην ελέυθερή του βούληση ποιό δρόμο θα ακολουθήσει στη ζωή του.
Μιλά σωστά ο Ινδιάνος!
Πόσοι όμως από εμάς, αναγνωρίζουν πράγματι τους δύο λύκους μέσα τους, έχοντας την επίγνωση ότι πρέπει να θρέψουν μόνον τον ένα?
Φιλιά !

EVISSA είπε...

Και τώρα τους λύκους μας πως να φιλιώσουμε,να μην αλληλοσπαράσονται εντός μας και πώς να τους σημαδέψουμε πώς,ποιός ειναι ο καλός ποιός ο κακός? τόσο στενά που συμπλέκονται σ άυτήν την αέναη πάλη . Χθές το βράδυ προσπάθησα πάλι να τους κοιμίσω νανουρίζοντας τους γλυκά ,να ξεκουραστούν μια στάλα.τους συμπόνεσα και τους δυο, τους διαβεβαίωσα πως τους καταλαβαίνω, μα πάλι ξαναμμένοι ξύπνησαν έτοιμοι για αλληλοσπαραγμό.

Maria Tzirita είπε...

Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο ! ! !
Δε χρειάζεται περαιτέρω σχολιασμό...
Φιλιά Φαραώνα μου!

ruth_less είπε...

Πόσος πλούτος σε τέτοιες λιτές και καθημερινές ιστορίες. Πολύ σωστό - η επιλογή είναι το μοναδικό όπλο που έχουμε στα χέρια μας για να επιλέξουμε ποιόν λύκο θα θρέψουμε... Μια συνεχής μάχη με εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες - αλλά πάντα, η επιλογή δική μας.

Σαν καλό λυκάκι στέλλω ζεστές αγκαλιές :)

maya είπε...

ωραία ιστορία, γλυκιά, σοφή, ξέρεις .

αλλά
δεν πιστεύω ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν μόνο απο το ένα .
κανένας δεν μένει νηστικός ...
ίσως ατροφεί ?
ίσως .
μακάρι .

καλησπέρα κυρία φ. μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Side21 είπε...

Έτσι είναι η ζωή ...
μια διαρκής μάχη ...
που μένεται μέσα και γύρω μας ...
Ας ελπίσουμε κι ας προσπαθήσουμε
να νικάει πάντα το καλό ...
Την καλησπέρα μου απ' την Ανατολή !!!

Δημιουργία είπε...

Καλύτερη περιγραφή για την πάλη που γινεται καθημερινά μέσα μας, δεν θα μπορούσε να γίνει!

faraona είπε...

Pandora ναι διαλέγει ως ενήλικας ίσως...μικρότερος όμως?

Aspa είπε...

ΥΠΕΡΟΧΗ μικρή ιστορία. Θα την καταλάβουν και τα κορίτσια, θα τους την πω αύριο. Να ‘σαι καλά Φαραώνα μου, καλό βράδυ…

faraona είπε...

Απονενοημένη
ναι αυτο που λες μπορει να συμβει στις μικρες και τρυφερες ηλικίες και να γίνει με αρνητικό τρόπο...ομως σαν ενήλικες ωφείλουμε στην ψυχή μας να τα διορθώσουμε για να πορευόμαστε με ηρεμία και γλυκυτητα.

faraona είπε...

ανεπίδοτη
προσωπικα τον κοιτάω με μισό μάτι τον κακο μου λύκο κι αμα λάχει του δίνω και καμμιά στην κεφάλα ε?
Δέχομαι το γλυκό φιλάκι αφου μου το δίνεις ετσι....χαχαχα!!!

faraona είπε...

Λαίδη μου
θα σχολιάσεις σίγουρα στο επόμενο που θαναι συνέχεια αυτού.

faraona είπε...

athinovio
ειναι όντως!

faraona είπε...

Μαριέλα μου
καλο ειναι αλλα το επόμενο θαναι καλύτερο!

faraona είπε...

Vad μου ΣΥΜΦΩΝΩ και επαυξάνω!!!

faraona είπε...

Γυαλινο δακρυ μου
ετσι ακριβώς!

faraona είπε...

Σμίθ μου
γι αυτη την επίγνωση παλεύουμε...τουλάχιστον εγω σε μόνιμη βάση.

faraona είπε...

Εvissa μου
το επόμενο ποστ θα ειναι αφιερωμένο σ αυτο που αναφέρεις.

faraona είπε...

Μαράκι μου
χαιρομαι που σ αρεσε κοριτσι μου!

faraona είπε...

ρούθ
κρατω αυτο:


"Μια συνεχής μάχη με εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες - αλλά πάντα, η επιλογή δική μας.

Σαν καλό λυκάκι στέλλω ζεστές αγκαλιές :)"

Κατάδικη μας...μόνο δική μας.
Ανταποδίδω την αγκαλιά.

faraona είπε...

Μαγια μου
αχ πάντα το μυαλό σου πετάει στο προθυστερον
εχεις εικαστικό μυαλό τι να κάνουμε!!!
στο επόμενο ποστ θα πω αυτο που λες...με ποιον τρόπο ατροφεί.


πολλα φιλια!

faraona είπε...

Side21 μου πολυ σωστα το λες κι εγω να προσθέσω ...
ας προσπαθούμε να διακρίνουμε με ευκρίνια και αμεροληψία
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ.

faraona είπε...

δΗΜΙΟΥΡΓΙΑ μου ετσι νομίζω κι εγω.
Μάχη ...αλλα η εππιλογες δικές μας.

faraona είπε...

Aspa μου να τους την πείς ...
αχ τα παιδιά καταλαβαίνουν τις περισσότερες φορές πολυ περισσότερα απο τους μεγάλους!

Λακης Φουρουκλας - Lakis Fourouklas είπε...

Απλά υπέροχη ιστορία. Τα είπε όλα. Μέρα καλή

venceremos είπε...

καλημέρα. ειναι όμορφη μέρα σήμερα εδώ. Η θάλασσα λάδι,ο ήλιος σε μεγάλα κέφια και ο καρυστινός αέρας τεμπελιάζει...
τι κρίμα....πάλι πρέπει να τσαλακωθώ για να βρω φαγητό στον καλό μου τον Λύκο...
φιλιά καρυστινά

faraona είπε...

Λάκη καλημέρα!
Νασαι καλα εκει μακριά που εισαι...

faraona είπε...

Venceremos ε !αφου ειναι για τον καλο σου λύκο αξίζει τον κόπο κουκλα μου.
πολλα φιλια

Adamantia είπε...

Εγω παντα ημουν υπερ της Κοκκινοσκουφιτσας! Καλημερα Νατασσακι!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Πολύ ωραία!
Ιδανική ιστορία για να περιγραφεί η μάχη καλού -κακού και η δυνατότητα προσωπικής επιλογής στα βαρίδια της ζυγαριάς μας!

Φιλιά, φαραόνα!

Φαιδρα Φις είπε...

"σφυρίζει ο άνεμος εντός μου.
είμαι γυμνός.μην κατέχοντας τίποτα,μην κατέχοντας κανέναν,μην κατέχοντας καν τις βεβαιότητές μου,είμαι το πρόσωπό μου στον άνεμο,κόντρα στον άνεμο,είμαι ο άνεμος που μαστιγώνει το πρόσωπό μου"

μερικές φορές γίνομαι και η
Κοκκινοσκουφίτσα...-με την κακή έννοια...

σε φιλώ φαραωνάκι μου
καλημέρα

eirini είπε...

Πολύ σοφό!!! Νομίζω ότι όλοι μας ταϊζουμε και τους δύο λύκους ανεξαιρέτως! Μια τον έναν, μια τον άλλον... εντάξει, υπάρχουν και φορές που κάποιος μένει νηστικός αλλά στο τέλος υποκύπτουμε και τον ξαναταϊζουμε! Δεν γίνεται αλλιώς, είμαστε άνθρωποι και κανένας από τους 2 λύκους μέσα μας δεν πρόκειται να πεθάνει από ασιτία, αυτό είναι το μόνο σίγουρο!
Φαραόνα μου, φιλάκια πολλά πολλά!

kryos είπε...

Πολύ όμορφη ιστορία Αναστασία μου !!!

Μου άρεσε που και το καλό το παρουσιάζει σαν λύκο .. στην εποχή μας πολλοί θεωρούν το καλό αδύναμο ...κι όμως δεν είναι.

Η αλήθεια είναι λίγο παράξενη και δεν την είπε ο γέρος Ινδιάνος στον εγγονό του .
Δεν του είπε πως όσο ταίζεις τον κακό λύκο τόσο αυτός τρώει κι από τις δικές σου σάρκες .... κι αν φαντάζει δύσκολο το να κάνεις το καλό είναι ακόμη πιο δύσκολο να κρατήσει το κακό μέσα του ένας φυσιολογικός άνθρωπος....χρειάζεσαι τρομερά ποσοστά ενέργειας όταν ταίζεις τον κακό σου λύκο...στο τέλος η έλλειψη γαλήνης θα σε οδηγήσει στην κατάρρευση .

Χαίρομαι να σε διαβάζω καλή μου φίλη ....να σαι καλά

Ένα υπέροχο βράδυ θα σου ευχηθώ για σήμερα ...αν κι εκεί που ζεις κι αναπνέεις όλα τα βράδια είναι όμορφα.

Φιλιά !!!

ellinida είπε...

Υπέροχα πλάσματα οι λύκοι.
Μ' αρέσουν οι Ινδιάνοι. Και τα happy end μ'αρέσουν.
Α και μία ένσταση, ή μάλλον ερώτημα. Είναι η λαγνεία αμάρτημα;
φιλιά πολλά κούκλα μου

faraona είπε...

Adamandia μου κι εγω πάντα ήμουν πολύ θετική με τους ανθρώπους που εχουν χιούμορ...κι εσυ έχεις.

φιλια πολλα

faraona είπε...

κοκκινομπρελίνο μου
αυτο ακριβώς και κυρίως η δυνατή κρίση που αναπτύσσουμε για το τι ειναι καλο και τι ειναι κακό.

καλο βραδυ

faraona είπε...

Φαίδρα μου
τι ωραίο αυτο το
«ειμαι ο άνεμος που μαστιγώνει το πρόσωπό μου»!


Εχω την εντύπωση οτι όλες μας σε κάποια φάση της ζωής μας είμασταν και Κοκκινοσκουφίτσες.

πολλα φιλια

faraona είπε...

Ειρήνη μου θέμα επιλογων ειναι και προσωπικης απόφασης του καθενός.
Αγιοι ειναι λιγο δύσκολο να γίνουμε αλλα τουλάχιστον ποτε ποτε ας αφήνουμε τον κακο λυκο νηστικό.Καλό θα μας κάνει.

πολλα φιλια

faraona είπε...

Ηλία μου σαν την Μάγια κι εσυ ...σκέφτηκες προθύστερα...
Αυτο:
"χρειάζεσαι τρομερά ποσοστά ενέργειας όταν ταίζεις τον κακό σου λύκο...στο τέλος η έλλειψη γαλήνης θα σε οδηγήσει στην κατάρρευση." θα ειναι το επόμενο ποστ...εχει πολυ μεγαλο ενδιαφέρον νομίζω να δουμε λίγο ποια κομμάτια μας μάς απορροφάει η διαδικασία του ταϊσματος του κακού λύκου.

φιλια πολλα καλε μου φίλε

faraona είπε...

Εβίνα μου νομίζω οτι δεν υπάρχει κάτι στη φύση που ειδικά εσυ δεν το αγάπάς!!!
Για την λαγνεία νομίζω οτι το λέει με την έννοια της ενστικτώδους ελξης που δεν εμπεριέχει συναισθήματα.
Και κάτι άλλο...δεν νομίζω οτι εδω μιλάει για αμαρτήματα,νομίζω οτι θίγει το πολύπλευρο της ανθρώπινης ύπαρξης και την ελευθερία του να ταϊζει κανεις όποια κομμάτια του γουστάρει.

ILive2LoveMe είπε...

Ολόσωστο! Τι άλλο να πω. Είναι έτσι ακριβώς.
Τα φιλιά μου Αναστασία μου.

koulpa είπε...

εκ της περιγραφής.. το λογικό θα ήταν να εκτρέφουμε όλοι τον καλό.. αλλά για κάποιο λόγο έχουμε την εικόνα.. βλέποντας και ποιοι επιβιώνουν.. ότι μόνο οι κακοί "προκόβουν".. μιά και "προκοπή" έχει καταλήξει να σημαίνει.. να έχεις πολλά.. και όχι να είσαι καλά..:):)
την καλημέρα μου:):)

LOCKHEART είπε...

Ακριβώς μάνα οτι τρέφουμε το γιγαντώνουμε , αυτό ισχύει και ιδιαίτερα για τα πάθη αν θες να τα κόψεις σταμάτα την τροφοδοσία τους

faraona είπε...

Tζένη μου σωστό ειναι αλλα εμεις τι κάνουμε άραγε?Ξέρουμε ποιον λύκο ταϊζουμε καθε φορα?

faraona είπε...

Κουλπάκο μου «προκόβουν»?
Τώρα τι να πω ξερω κι εγώ ...αν προκοπη ειναι να αποκταει κανείς χρήματα και να χάνει την ανθρωπιά του...
αλλα δεν νομίζω ε?

faraona είπε...

e-son Spyros
μια κουβεντούλα ειναι αυτο το «κόψε» και ...αντε κόψε ...ποση προσοχή θέλει μετα το «ράψε»...?

φιλια

BUTTERFLY είπε...

Μεγαλη κουβεντα ειπε ο Ινδιανος και μεγαλη κουβεντα ανοιξες...
Αυτος που τρεφεις...
Ναι, ετσι ειναι κατα βαθος, η επιλογη του αν θα τα βλεπουμε ολα μαυρα η ασπρα η γκρι η πολυχρωμα ειναι στην τελικη δικη μας...η μηπως οχι; Θελω να πω, ποσο ελευθερη ειναι τελικα η επιλογη αυτη και καθε αλλη επιλογη μας; Για να επιλεξεις κατι και να ανηκει η επιλογη μονο σε σενα,πρεπει να ειναι απολυτα ελευθερη. Αυτο σημαινει να μην υπαρχουν καθολου προκαταληψεις, σταθερες και να γνωριζεις ολα τα δεδομενα. Ομως, ποσα στερεοτυπα και προκαταληψεις φορτωνομαστε καθως μεγαλωνουμε, ξεκινωντας απο το σπιτι, το σχολειο, φτανοντας σε ολη την κοινωνια; Ποσοι απο εμας εχουν τη δυναμη να τα ανατρεψουν ολα αυτα με οποιο κοστος και να τολμησουν να επιλεξουν πραγματικα ελευθερα;

Olga είπε...

Τι τρυφερό!! Πόσο απλοικά, είναι δοσμένο, αυτό που εμείς λέμε ο δρόμος της αρετής ή της κακίας;Και πόσο δύσκολο είναι στις μέρες μας, να πείς στα παιδιά σου, για τις λέξεις, [ευσπλαχνια, ηρεμία, γενναιοδωρία, ηρεμία];!!Πόσο δύσκολο είναι να τους πείσεις οτι Πρέπει να ακολουθήσουν τον δρόμο της Αρετής μέσα σε μια κοινωνία που οι λύκοι μοιάζουν σαν ...προβατάκια;;!!

lila είπε...

Κάθε μέρα επιλέγουμε το καλό ή το κακό.Δεν τελειώνει ποτέ.
Οι Ινδιάνοι ίσως το λένε με άλλον τρόπο,αλλά είναι ο ίδιος δρόμος που βρέθηκε ο Ηρακλής,ο μυθικός ήρωας,ανάμεσα στην Αρετή και την Κακία και έπρεπε να διαλέξει ποιον θα ακολουθήσει.
Αυτό κάνουμε όλοι μας.

marianaonice είπε...

Σοφόοο!!!
Αυτό που κουβαλάμε μέσα μας στο τέλος μας νικά!

Lily είπε...

Είναι πολύ επικίδυνο να τρέφει κάποιος τον κακό λύκο...εγώ αυτό ξέρω!!!

Αντιθέτως με τι προφασίζεται για να επιβιώσει, ας μην ξεχνάμε ότι είναι ψεύτης!!!

Καλό ΣΚ Φαραόνα μου!!!

faraona είπε...

Butterfly κρατω αυτο:

"Ομως, ποσα στερεοτυπα και προκαταληψεις φορτωνομαστε καθως μεγαλωνουμε, ξεκινωντας απο το σπιτι, το σχολειο, φτανοντας σε ολη την κοινωνια; Ποσοι απο εμας εχουν τη δυναμη να τα ανατρεψουν ολα αυτα με οποιο κοστος και να τολμησουν να επιλεξουν πραγματικα ελευθερα;"


Νομίζω οτι εδω θίγεις ενα πολυ καίριο σημείο των επιλογων μας.Το αν γίνονται οσο πιο κοντα γίνεται στην πραγματικότητα η στις ψευδαισθήσεις.

faraona είπε...

Olga κρατω αυτό:

"Πόσο δύσκολο είναι να τους πείσεις οτι Πρέπει να ακολουθήσουν τον δρόμο της Αρετής μέσα σε μια κοινωνία που οι λύκοι μοιάζουν σαν ...προβατάκια;;!!"

Να μην προσπαθουμε να τα πείσουμε κατ αρχήν γιατι δεν μαθαινουν δια της πειθους αλλα δια του προσωπικού μας παραδείγματος.(ο μιμητισμός ειναι πολυ ισχυρο γνωρισμα του ανθρώπου)Εμεις είμαστε το παράδειγμα γι αυτα εν ολίγοις.Και δεύτερον να μην τους δειχνουμε πράγματα λέγοντας οτι «πρεπει» αλλα να τους τα δείχνουμε ολα ,καλα κι ασχημα- αναλογα με την ηλικια τους σαφως-μα με την διάθεση του ανοίγματος και της ανάπτυξης της δικης τους ελεύθερης βούλησης.
Το ζητούμενο ειναι η καλη χρηση της ελευθερίας κι οχι «η στρατευση» τους σε πρεπει και κανόνες.

Εχεις πολυ μεγάλο δικιο για το οτι οι λύκοι μοιάζουν με τα πρόβατα στους καιρούς μας.Η «κόλαση» πάντα χαμογελάει για να μπορει να μας καταπιει.
Σ αυτο το σημείο θέλει μεγάλη προσοχή οσον αφορά τα παιδιά.
Γιατι τα πασπαλίζουν περίτεχνα με ζάχαρη και με τέτοιον τρόπο τα πράγματα γύρω τους που δεν ειναι δύσκολο τα παιδιά να δημιουργουν στο κεφάλι τους λάθος προτυπα .

Χαιρομαι πολυ Ολγα που σ εχουμε στην παρεα της Αψίνθου.
Να μας ερχεσαι.
φιλια

faraona είπε...

Λιλα μου ακριβως ετσι.
Μια μόνιμη κι αιώνια πάλη ανάμεσα στο καλο και το κακο.

faraona είπε...

Μας νικά Μαριάνα μου και πολλες φορες με βίαιο τρόπο.

faraona είπε...

Λιλλη μου ειναι επικίνδυνο αλλα δυστυχως οι ανθρωποι απο πολυ μικροι εθιζόμαστε σ αυτο!

αθηνα είπε...

Πολύ καλό !!
Υπέροχη ιστορία !!
Όλη η σοφία , σε τρεις λεξούλες, στην απάντηση του γέροντα !!!!

Καληνύχτα

faraona είπε...

Eτσι ακριβως Αθηνούλα μου!
Η σοφία δεν χρειάζεται πολλα λόγια!

Olga είπε...

Θα σου ανταπαντήσω faraona μου, ως προς το, αν τα παιδιά μας, ακολουθόντας τα δικά μας πρότυπα, [αυτά που μας έμαθαν πρίν χρόνια οι γονείς μας], θα βρεθούν σέναν κόσμο που δεν είναι[ αγγελικά φτιαγμένος];!!Αυτό με τρομάζει!!!
[Είμαι κι εγώ χαρούμενη που είμαι στην παρέα σου] ΦΙΛΙΑ...

faraona είπε...

Ολγα μου επειδη ειμαι κι εγω μητέρα και αντιλαμβάνομαι τον μόχθο ,την αγωνία και την αγάπη όλων των γονιών ...να πω μόνο αυτο:
Ας κάνουμε ο,τι καλύτερο εμείς για τα παιδιά μας και ας αφήσουμε μετα και την ζωη να τα διδάξει μεσα απο τα λάθη τους.
Να τους λέμε την αλήθεια εχει μονο σημασία και να μην τους την κρύβουμε.
Σε φιλω
με Κυρακατικα χαμόγελα..

panikos kai fovera είπε...

Ο πρώτος να πεθάνει.
Προτείνω να κάνουμε ψηφοφορία και να τον διώξουμε ...

faraona είπε...

panikos kai fovera
καλως όρισες απο δω!

Εννοεις ο πρώτος απο την αρχή η ο πρώτος απο το τέλος?

Εννοεις να κάνουμε ψηφοφορία αλλα να εχουμε αποφασίσει εκ των προτέρων πριν την ψηφοφορία να πεθάνει?

Εννοείς οτι εσυ θέλεις και να τον διώξεις και να πεθάνει κι οτι εμεις πρεπει να σ ακούσουμε?

Για εξηγήσου λίγο καλύτερα γιατι στα βαθειά νοήματα ειμαι λίγο δίσκαμπτη.

Αν θέλεις.

Γλαυξ! είπε...

Αν επιλέξεις να θρέψεις τα κόμπλεξ σου..ε ναι..θα νικήσει ο κακός ο λύκος...

Η κακία..προέρχεται από τη μη αποδοχή του εαυτού μας!

κυρίως δε..από τη δυσκολία του να αποδεχτούμε ότι κάποιος άλλος μπορεί να είναι καλύτερος από εμας΄...

Ζητω το ΚΑΚΟ!
Καραδοκεί παντου!
Φιλια

faraona είπε...

Γλαύξ?
Αστο να καραδοκει κούκλα μου κι ελα στο υφάδι να χορέψουμε!!!

Coco είπε...

εγώ το κακό λυκάκι το διασταύρωσα με κανίς και χάρισα τα κουταβάκια στους γείτονες

faraona είπε...

Coco μου τι κάλα που εκανες πουλάκι μ!!!

panikos kai fovera είπε...

Εννοώ ο πρώτος,''ο κακός''
να πεθάνει και να ψηφίσουμε όλοι ώστε να τον διώξουμε μακρια ...όχι όμως η ψηφοφορία να είναι προδεδικασμένη.Θέλω να πιστεύω και να ονειρεύομαι πως αν γινόταν μία τέτοια ψηφοφορία θα νικούσε το καλό και αγαθό ...Μη προσπαθώντας όμως να επιβάλλω και στους άλλους τη δική μου άποψη ...
:)

panagiota είπε...

Ερχονται φορές που το μάτι μας "κοκινίζει", κι αγριεύει η καρδιά μας και τότε πάμε και ταΐζουμε τον λύκο της μαύρης μας μοίρας, τρομάζουμε και φρίττουμε στην θέα του κάποιες φορές και σερνόμαστε στο διπλανό κλουβί μήπως και βρούμε παρηγοριά στο γαλάζιο βλέμμα του άλλου υποσιτισμένου ζώου της χαμένης μας ελπίδας.

Αλήθεια,πως μπορούμε τελικά να ισορροπήσουμε?
Πω πω τι μου θύμησες με την σοφή ιστορία που έγραψες!
Να'σαι καλά πάντα Νατασουλι μου,μου έφερες ξεχασμένες αναμνήσεις σήμερα από την γιαγιά μου και ένα ανάλογο παραμύθι που μου έλεγε για την "Μαύρη μάγισσα πού τρεφόταν με το Φως και την γαλάζια νεράιδα που θυσιάστηκε για να βγεί ο Ηλιος"
Φιλιά πολλά αγαπημένη μου...

faraona είπε...

Πιστεύω οτι υπάρχει μόνο ενα μικρό ποσοστό ανθρώπων που θέλουν το «κακό» κι οι μισοί απ αυτούς οχι συνειδητα.
Απλα αυτοί που το θέλουν συνειδητα ,εχουν πάντα καίριες θέσεις τέτοιες που να επιρεάζουν κατα περιόδους πολλούς.
Κατα περιόδους όμως...

faraona είπε...

Παναγιώτα μου
δεν ειναι ευκολο να ισορροπήσουμε.
Θελει αποχή απο πολλά κατ αρχήν και μετά αφαιρετικά δρώντας ,πολυ μεγάλο περιορισμό των επιθυμιών και των απαιτήσεων.

Πρόσεξε λέω «των επιθυμιών» δεν λέω των «θελω».


φιλια πολλά

MARINOS είπε...

Γεμάτα σοφία και ζωή τα γραφόμενα σου!

faraona είπε...

MARINO
καλως ορισες στην Αψινθο!
Σ ευχαριστω για τα καλα λόγια.Την συγκεκριμένη ιστορία δεν την έγραψα εγω...την βρήκα κάπου γραμμένη.
Να μας ερχεσαι.
καλη σου ημέρα.

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου