Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2009

Aυτα που φεύγουν κι αυτά που έρχονται.


Ποιά χαρακτηριστικά του παλιού σας εαυτού σας

λείπουν και τα θυμάστε με νοσταλγία;

Ειναι πολλά?Ειναι λίγα?

Πιστεύετε οτι χάνονται για πάντα μερικά στοιχεία του εαυτού μας?

Η τελικα δεν χάνεται τίποτα?

Μήπως μερικά πράγματα στην ζωη μας ειναι σαν εκείνο το φόρεμα που περιμένει χρόνια σε μια ντουλάπα γιατι πιστεύουμε οτι «πού θα πάει θα το ξαναφορέσουμε?»

Μήπως ειναι η ώρα να ξαναρχίσουμε τα ταξίδια που τόσο μας άρεζαν κάποτε και τα σταματήσαμε?

Μήπως ειναι η ώρα να ξαναχαμογελάσουμε μεσα σ ενα πλοίο χωρις προορισμό?

Μήπως σήμερα ειναι η μέρα να δώσουμε πίσω στον εαυτό μας την ελάχιστη έστω απο τις χαρές που κάποτε του δίναμε αφειδώς?

Γιατί εμεις τις δίναμε κι εμεις τις στερήσαμε.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ.









****να μου ειστε ολοι καλά

70 σχόλια:

ruth_less είπε...

Πολύ "επίκαιρο" το θέμα σου Φαραώνα μου. Αυτό ακριβώς βιώνω τώρα. Ένα ταξίδι, μια ανανέωση ψυχής-πνεύματος, μια ενεργοποίηση συναισθημάτων και ναι... όλα εκεί μένουν, τίποτα δεν χάνεται στο χρόνο. Απλά κουκουλώνονται και πιέζονται από καταστάσεις, μικραίνουν και περιμένουν υπομονετικά να τα θρέψεις για να βγουν πάλι... όσα είναι αληθινά μένουν μέσα στο χρόνο και δεν χάνονται.

Καλή μέρα νάχεις γλυκειά μου.

Κωνσταντίνος Π είπε...

"Τίποτα δε χάθηκε
ποτέ από κανέναν
ούτε ένα αστέρι
δε ξεστράτισε ποτέ"

όπως εύστοχα τραγουδάει ο Σωκράτης.

τίποτε, πέραν της αθωότητας σε πολλά πράγματα...

καλή σου μέρα
Φαραόνα μου

παπαρουνα είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!
ο τροπος σκεψης αλλαζει..οι προτεραιοτητες αλλαζουν !!
..η ματια σου αλλαζει απεναντι στον κοσμο..

παρα μονο η ψυχη στεκει αλωβητη οσα χρονια κι αν περασουν..μονο που περιμενει μεσα στην ντουλαπα σαν φορεμα παλιο οπως λες κι εσυ να βρει την καταλληλη ωρα που θα το ξαναφορεσουμε...

VaD είπε...

Οχι,βρε,γιατί ν'αλλάξω;Δε βαριέσαι:))))

Maria Tzirita είπε...

Δυστυχώς ή ευτυχώς, από τότε που με θυμάμαι, δεν έχω αλλάξει σε τίποτα! Ακόμα και τα λάθη μου τα επαναλαμβάνω... Τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς μου με ακολουθούν πάντα και σηματοδοτούν την συμπεριφορά μου. Και τα καλά και τα άσχημα. Αλλά τώρα πια με έχω αποδεχτεί, με αγαπώ και με συγχωρώ... Φιλιά Φαραώνα μου, μου έλειψες!

Dee Dee είπε...

Μου αρεσε ετσι οπως το εθεσες με το φορεμα :)

Ετσι, ετσι Φαραωνα μου.

Εγω με χανω και με βρισκω πολλες φορες. Διαφορετικα μου κομματια. Θαβω χαρακτηριστηκα μου σε εποχες που πρεπει να μπουν προτεραιοτητες, αλλιως θα βουλιαξει το πλοιο. Και μετα ξεχνιεμαι και ξεθαβονται πραγματα ενα ωραιο πρωινο ανοιξης που αεριζω τα παταρια μου :)

Νομιζω ειναι και λιγακι αναποφευκτο το να συμβει αυτο. Σκοπος δικος μου δεν ειναι να μη συμβαινει, αλλα να ψαχνω και να αναθεωρω. Μου ομορφαινει τη ζωη η διαδικασια αυτη :)

Ωραιο θεμα Φαραωνα μου!

xxx

panagiota είπε...

Φαραονούλι μου πραγματικά εμείς στερούμε τις χαρές από τον εαυτό μας, αλλά πάντα θα υπάρχει αυτό το άτιμο το αλλά, όσο τα χρόνια θα περνάνε κι εμείς θα τρέχουμε πίσω από τις "ανειλημμένες υποχρεώσεις και τα κοινωνικά καθήκοντα" θα χαμογελάμε με συγκατάβαση στις αναμνήσεις (ίσως μοναδικές μας αποσκευές) που κουβαλάμε σ'αυτό το πλοίο χωρίς προορισμό...

Σε φιλώ ομορφιά μου

anepidoti είπε...

έπεσες στο θέμα...
ανάγκη αγκαλιάς είχα κι ήρθα από δω...
με τις "ασχήμιες" μου παλεύω σήμερα...
λίγο μεταλλαγμένες, αλλά παλιές....
αγκαλιά!

Κωνσταντινος είπε...

Πρόσκληση παραλαβής βραβείου.

Παρακαλείστε όπως προσέλθετε
Να παραλάβετε το βραβείο σας.

Με τιμή

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Νομίζω ότι κανένα χαρακτηριστικό μου δεν έχει χαθεί, ορισμένα ρίχνουν που και που κανέναν υπνάκο και επανέρχονται στην ενεργό δράση. Ακόμα και 1-2 που συνηθίζουν να πέφτουν σε χειμερία νάρκη, όποτε τα έχω χρειαστεί πραγματικά δήλωσαν παρόντα :) Καλό σου βράδυ Faraona μου!

Παλμος είπε...

Μια παροιμία λέει.."πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούϊ".

Ο χαρακτήρας δεν ξερω αν μπορει να αλλαξει δραματικα, προς το καλό ή το αντίθετο.
Πάντως όταν στη ζωή εχεις βιωσει πράγματα, τότε μπορεις να τα δεις τα αλλιως. Κάποια στοιχεία του χαρακτήρα "αλλαζουν" γιατί τα βλέπεις με περισσοτερη οριμότητα.

Καλό βράδυ.

faraona είπε...

ruth_less
χαιρομαι που το ακούω ...ειναι ωραια φάση ζωης.

σε φιλω.

faraona είπε...

Κωνσταντίνε στιχάκια μου...
γι αυτην την αθωοτητα μιλάω κυρίως όμως που χάνεται!
Ξερεις πως ξανααποκτάται?Οταν μετα απο πολλα χρονια αρνηθεις συνειδητα καθε αρνητικο και δεν το επιτρεπεις πια στον εαυτό σου ...τοτε σιγα σιγα χρόνο με τον χρόνο ξανάρχεται.
πολλα φιλια

faraona είπε...

παπαρούνα μου ...να μην το ξεχάσουμε μόνο στο τέλος ε?

καλο βραδυ

faraona είπε...

Vad δεν βαριεσαι μην αλλαζεις καλο μου εσυ!

faraona είπε...

Μαρακι μου
ααα μην ακουω επανάληψη των λαθων...επ άπειρον?
Ελα τωρα...και η αυτοβελτίωση μας συν τω χρόνω που παει?
Στο βρόντο?

φιλι

faraona είπε...

Λαίδη μου ειναι ωραιο αυτο που κάνεις.Σημαίνει οτι ελέγχεις αρκετα πράγματα ...για να μη βουλιάξει το πλοιο λέω!
:>))

faraona είπε...

Παναγιωτα μου παω πάσο με σένα γιατι γνωρίζω πολυ καλα τι εννοεις οταν λες«ανειλημμένες»...
σε φιλω
κουραγιο γλυκια μου

faraona είπε...

Μια μεγαλη αγκαλια σου κάνω σήμερα
μικρό μου ανεπίδοτο κορίτσι!
Μην ανησυχεις ,ολα καλα θα πάνε.

faraona είπε...

ΩΩΩ!!!κΩΝΣΤΑΝΤΊΝΕ ΜΟΥ
οποία η τιμήηη!!!!
Σ ευχαριστω πολυ .
Ας ερθω λοιπον να αποδωσω κι εγω στον εαυτο μου μια ομορφια σημερα.

faraona είπε...

Ντόροθυ αν ειναι μονο για λκανένα υπνάκο παει καλαααα...!!!

faraona είπε...

Παλμε μου ναι συμφωνω να αλλαξουμε αρδην δεν μπορούμε αλλα να διαφοροποιηθούμε μπορούμε.
Και κυρίως να μην λησμονούμε την παιδικη αθωότητα μας παντελώς κι αμετακλίτως.

vagnes είπε...

...μήπως ήρθε η ώρα να στερηθούμε κάποια αγαθά που αντί να μας δώσουν την ευτυχία που νομίζαμε θα μας δώσουν, μας βάλαν σε ένα ατελείωτο και πολλές φορές άπληστο κυνήγι άχρηστων στην ουσία απολαύσεων;

ILive2LoveMe είπε...

Είναι πολλά που 'θάβουμε' , η αθωότητα όμως έφυγε... έσβησε... δεν ξέρω τι έκανε. Προσωπικά μου λείπει ο αυθορμητισμός που είχα , δεν είμαι έτσι πια. Βλέπεις ένα μαλακό εύπλαστο ζυμάρι, κάποτε θα πάρει ένα σχήμα τελικά... Δεν ξέρω αν αλλάζουμε επί της ουσίας. Νομίζω πως όχι και τόσο τόσο πολύ. Μαθαίνουμε να είμαστε πιο εγκρατείς στις εκδηλώσεις μας, είτε σε λόγια είτε σε πράξεις.
Μα τι θέμα και πάλι που βρήκες! :)Θα μπορούσαμε να λέμε και να λέμε για ώρες!
Καλημέρα, φιλιά!

faraona είπε...

Vagnes μου συμφωνω. Τελικα αυτα που μας δίνουν ουσιαστικες χαρες τα ξεχναμε συν τω χρόνω και καταγινόμαστε ολο και περισσοτερο με κάποια αλλα που ειναι αγχωτικα,αλλα και ανευ ουσίας.

καλημερα!

faraona είπε...

Τζένη μου ειναι απολύτως βέβαιο μετα την εδω επαφή μας οτι αν βρισκόμασταν εξω θα λέγαμε θα λέγαμε και θα λέγαμε κι εχω την εντύπωση οτι αυτο θα γινόταν ανάμεσα απο πολλους καφέδες και μάλιστα οχι πολυ ζεστους ...ετσι οπως τους πίνουμε δηλαδη.Χαχαχα!!!

φιλια πολλα

anepidoti είπε...

μήπως να κρατάμε τα μη κανονικά για το πλοίο χωρίς προορισμό και τα...κανονικά να τα φορτώσουμε σ' ένα βαγόνι με χαμηλές ταχύτητες να τσουλάνε;
θέλω να πω,πως όσο μεγαλώνουμε τα "κανονικά" ψάχνουμε για να κρύβουμε τις ανασφάλειές μας...τυχεροί όσοι κρατούν και λίγα "ανώμαλα" για τα ταξίδια τους...έτσι λέω...για να μην είναι μονότονο το ταξίδι, φαραώνα μου, δεν αντέχεται...
τώρα εσύ, επειδή είσαι υπέρμετρα ανθρώπινη...κατάλαβες, λέω...
πάντως, η αυτοβελτίωση δύσκολο πράμα!
το παλεύεις και τσουπ! ξεμυτάει το...αβελτίωτο!
καλημέρα, φαραωνούλα μου!

venceremos είπε...

στο σήμερα λοιπόν, μου λείπει η σιγουριά του χθες.Ενα 'ομορφο ψέμμα που μέσα σ αυτο, ειχα αυτοπεποιθηση, εκανα ΠΑΝΤΑ το σωστό,κι αν οι αλλοι δεν το καταλάβαιναν, απλα δεν μπορούσαν να καταλάβουν το δικό μου δίκιο.
Με έπιασε λοιπόν η ζωη και με τάραξε στις σφαλιάρες
-ποια νομιζεις οτι εισαι εεεεε?
για ξυπνα και βγες απο το καβούκι σου, αντιμεπωπισε τα λάθη σου, δεξου την διαφορετική και πολλες φορες καλύτερη γνώμη , επιτελους , σκασε και ακου...
Μετα μια πορεια λοιπον, πολυ δύσκολη και με πολυ κλαμα, τωρα ολα ειναι καλυτερα, πολυ πολυ καλύτερα!!
στο σήμερα λοιπον θελω να βρω την σιγουρια του σήμερα. που θα ειναι πραγματικη, σταθερη και ουσιαστική.
να ξεκαθαρίσω επιτέλους, τι εχω θάψει, τι εχω δανειστει και τι όνομα θα δωσω στην βαρκούλα μου...με χαμόγελο.
χαμογελαστη και αισιόδοξη καλημέρα σου στέλνω

faraona είπε...

anepidoti μου
«υπέρμετρα ανθρώπινη» ε?
Καλα ...αυτο θα το συζητήσουμε κι απο κοντα...το κραταω στο μπλοκάκι μου.Χαχαχα!!!!

Καλά ειπαμε να φροντίζουμε για την αυτοβελτίωση νταξυ πια δεν είπαμε να την κάνουμε και μανιέρα της ζωής μας.Να μην φανατιζόμαστε κιολας ....αυτο ελειπε.
Και κράτα οσα «ανώμαλα» γουσταρεις παιδί μου....αν αυτο κάνει τα πράγματα να τσουλάνε καλύτερα...
η βάζει χρώματα στο τοπίο...
εγω φιλια στελνω και μια βροχερη μα πολυ βροχερη ομως καλημερα.

faraona είπε...

Καρυστινη μου
ωστε ετσι ε?
ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥ.
Κοίτα τωρα να σου πω κάτι κορίτσι μου.
΄ΞΕΡΕΙς ΣΕ ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ Η ΖΩΗ ΡΙΧΝΕΙ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΣΚΑΣΕ ΚΙ ΑΚΟΥ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ
Χ Α Μ Π Α Ρ Ι Μ ΓΙΟΚ που λένε και στο χωριό μου?

Εισαι πραγματικα τυχερη που «την ακουσες» που μπόρεσες να τσαλακώσεις την έπαρση του ΤΑ ΞΕΡΩ ΟΛΑ.
Η του αλλου.Δεν τα ξερω ολα αλλα οσα ξερω τα ξερω καλα.
κι εγω θα πω ΞΕΡΑΔΙΑ.Οπως το ακούς.
Γιατι ΤΙΠΟΤΑ δεν ξέρουμε ...βαδίζουμε στα τυφλά σαν τους τυφλοπόντικες και μεγαλοστομούμε.Αυτο κάνουμε.
Γι αυτο σου λέω οτι ησουν τυχερη που ειπες ΣΚΑΣΕ ΚΙ ΑΚΟΥ.
Και μόνο του αυτο φτάνει και περισσεύει και μην φοβασαι τιποτε απο δω και πέρα.
πολλα φιλια και μια αγκαλια.

Ξυπόλυτη είπε...

Ότι έχασα, ήταν καλό που το έχασα. καλό; χμ... Μου λείπει όμως. Ευτυχώς ώρες ώρες τα ξαναβρίσκω τα χαμένα μου, αλλά ... δεν τα φανερώνω πια στους άλλους, σαν και πρώτα. τώρα διαλέγω σε ποιον θα αφήσω να τα δει.

Γαμώ το... γιατί πρέπει να πληρώνεις τόσο ακριβά ... όχι για να πάρεις ... αλλά για να χάσεις;
Πλήρωσα για να χάσω τον αυθορμητισμό μου, κοπανήθηκα σα χταπόδι, για να αφήσω πιο κει εκείνο το παιδάκι που όλα τα έβλεπε αισιόδοξα, που τίποτα δεν το τρόμαζε, που όλους τους αγαπούσε, που όλους τους έβλεπε όμορφους, αληθινούς, αγνούς ανυστερόβουλους.

Μου λείπει αυτό το χαρούμενο αφελές κοριτσάκι. και όταν το συναντώ κρυφά απ' όλους, το κανακεύω, αλλά δεν μπορώ να το φέρω πίσω, δεν ξέρω καν, αν θέλω να το κάνω.

Αχ ρε φαραώνα ... τι βουτιές με βάζεις να κάνω κάθε τόσο, με τα θέματα σου ...

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα... είπε...

"Γιατί εμεις τις δίναμε κι εμεις τις στερήσαμε.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ."

Ναι μ'αρέσεις!! Ταξίδεύουμε τώρα με άλλον αέρα! Αχ ανάσανα!
Αχ φαραώνα μου, φιλί!! φιλί γλυκό!!

patsiouri είπε...

Θα συμφωνήσω με dee dee...Κι'εγώ πολλές φορές με χάνω και με βρίσκω, με ξαναχώνω...κτλ...
Εξαρτάται από πολλά.
Ρυθμοί ζωής, προτεραιότητες και-κυρίως-ερεθίσματα...
Πάντως πιστεύω κι'εγώ πως τίποτα δε χάνεται.
Κι'αν χαθεί, μάλλον για καλό θα είναι...

faraona είπε...

Ξυπολιτάκι μου
ενας μεγαλος δρόμος με «αναμετρήσεις» με τον ίδιο τον εαυτό μας ειναι η ζωη ετσι δεν ειναι?
Και ταυτόχρονα το ίδιο και με τους άλλους!
Πληρώνουμε για όλα...οχι μονο για να χάσουμε μα και για να κερδίσουμε ομως.To θέμα ειναι να μάθουμε να εφαρμόζουμε αυτα που μαθαίνουμε με επικοδομητικο τρόπο για μας.
πολλα φιλια

faraona είπε...

Καναρινί μου κι ουτε πουλι πεταμενο να μην βρεθει μπροστα μας κι ολοι οι άνεμοι ναναι ουριοι!!!

faraona είπε...

Πατσιουράκι μου ναι ανάλογα με τις περιστάσεις γιατι η ζωη χρειάζεται ελιγμούς και εύστοχες κινήσεις.Καμμια φορα οταν έχει φουρτούνα χρειάζεται να παει κανεις και λιγο μαζι με το κύμα...

Anastasia είπε...

Μχχ δεν ξέρω αν έχω αλλάξει,
νομίζω πως δεν έχω αφήσει να χαθούν πράγματα από τον εαυτό μου.
Εκτός απο ένα.
Κάποτε ήμουν ο πιο ήρεμος άνθρωπος τώρα νομίζω πως πλησιάζω το αντίθετο :))))

Δημιουργία είπε...

Αυτο που βλεπω να μου λιγοστευει με το περασμα των χρονων ειναι το γελιο. Οχι οτι μου λειπει τωρα, γιατι απ'ο,τι λενε ολοι ειμαι ενα αρκετα γελαστο ατομο, αλλα εγω -γνωριζοντας καλα τον εαυτο μου- βλεπω οτι δεν ειμαι η ιδια σε αυτο το θεμα.

Coco είπε...

μ΄έβαλες να ψάχνω τη ντουλάπα...
λοιπόν, έχουμε και λέμε
το ταγιέρ δεν το φόρεσα ποτέ και τελικά το πέταξα
φόρεμα υπάρχει ένα λουλουδάτο καλοκαιρινό ελπίζω να μου κάνει
λιωμένα τζιν φόρμες με λάσπες
μια ζωή τα ίδια χάλια!

kryos είπε...

Καλημέρα Αναστασία μου !!!

Πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να ψάχνουμε χαρακτηριστικά του παλιού μας εαυτού ..... εκτός κι αν εννοείς εκείνο το πρώτο στάδιο του παιδιού που είναι τόσο συνδεδεμένο με την ψυχή του ασυνείδητα.

Από κει και πέρα πρέπει να ακολουθήσουμε μια πορεία που θα έχει τα σκαμπανεβάσματά της ... άλλωστε δεν μπορούμε να το αποφύγουμε αυτό ..μέσα από αυτή την πορεία θα γνωρίσουμε τι σημαίνει πραγματικά "ζω"....μέσα από αυτή την δύσκολη και άχαρη πολλές φορές πορεία θα γνωρίσουμε τον εαυτό μας .

Και κάποια στιγμή θα αναρωτηθούμε με πλήρη συνείδηση μήπως αυτό που ψάχναμε τόσο καιρό το είχαμε ήδη και δεν το ξέραμε....και θα αγαπήσουμε τον εαυτό μας για πρώτη φορά ....και θα θελήσουμε να αλλάξουμε και την καθημερινότητά μας ....θα κάνουμε επιλογές προς την κατεύθυνση της φροντίδας της ψυχής μας ...θα κάνουμε κι εκείνο το ταξίδι που είχαμε κάνει στο παρελθόν αλλά με τη σημερινή διαφορετική μας ματιά.

Αρκεί να μην είχαμε τόσο καιρό "εγκλωβιστεί" ...η ανάρτησή σου μου θύμισε εκείνο που είχα διαβάσει κάποτε
" θέλω να γίνω αυτό που ήμουνα όταν ήθελα να γίνω αυτό που έγινα"

Πιστεύω όμως σε τελική ανάλυση ότι ποτέ δεν είναι αργά για να σπάσεις δεσμά που σε βγάζουν από τον δρόμο σου .

Ανάρτηση για προβληματισμό καλή μου Αναστασία .... να πάρουμε όλοι το μήνυμα που στέλνεις ....όλα στο χέρι μας είναι και κανένας δεν θα κάνει τέτοιες επιλογές για μας ....είμαστε υπεύθυνοι για τη ζωή μας και πρέπει να το καταλάβουμε κάποτε....να σαι καλά !!!

Και να έχεις μια υπέροχη μέρα σήμερα !!!

Φιλιά !!!

faraona είπε...

Anastasia μου
ειναι ομως σπουδαίο που ξέρεις τι σου συμβαίνει.Λες «ημουν πιο ήρεμος ανθρωπος».Αυτο σημαίνει οτι εχεις συναίσθηση του τι μπορει να σου φταίει που εισαι εκνευρισμένη η αγχομένη.Το κακο γίνεται μεγαλο οταν δεν ξέρουμε τι εχουμε χάσει απο τον εαυτό μας.
σε φιλω κοριτσακι και σου ευχομαι ξανα χρονια πολλα και καλα

faraona είπε...

Αικατερίνη μου ειναι γεγονος οτι μεγαλώνοντας δεν γελαμε πια με τα ίδια πραγματα που γελούσαμε οταν ήμασταν μικρά.Μήπως δεν εχεις βρει ακόμη τα καινούργια πράγματα που θα φέρουν γέλιο στην ζωή σου...?
Γιατι πιστευω οτι και στις μεστές ηλικίες υπάρχουν παρα πολλα πράγματα που μας κάνουν να γελάμε.
Για ψαξτο λίγο...
σε φιλω χρυσοχέρα μου.

faraona είπε...

Κοκο για το ταγιέρ δεν ειχα καμμια αμφιβολία ...αν και ενα σε μαύρο δέρμα και με το ανάλογο μποτάκι νομίζω θα ταίριαζε άψογα με το κόκκινο ...αλλα τεσπα το καλοκαιρινο λουλουδάτο θαναι οτι ομορφότερο πάνω στο δίκυκλο.
Ε τωρα τα λιωμένα τζιν και οι φόρμες μια χαρά ειναι ...ανετα,βολικά,ζεστά,πλένονται κι εύκολα απ τις λάσπες ε?
χεχεχεεεε!!!!!

faraona είπε...

Ηλία μου ποτε δεν ειναι αργα σίγουρα ....αλλα ας μην τα αφησουμε ολα οταν γίνουμε 80 χρονων ε?
Νομίζω οτι οσοι απο μας στερήσαμε τον εαυτό μας απο καποια πράγματα που ήταν ζωτικα για μας,ειτε γιατι μπήκαμε σε λούκια ειτε γιατι ετικετοποιησαμε την ζωη μας για κάποιους λόγους ...οτι πρεπει σιγα σιγα να τα δίνουμε πίσω στον εαυτό μας.
Εγω ας πουμε ήθελα να ασχοληθω με την υφαντική απο μικρο παιδί.Δεν θέλανε ουτε να το ακούσουν απ το σπίτι μου ...με απέτρεψαν ,τους ακουσα κι εκανα αλλα πράγματα.
Δοθήσης ευκαιρίας πολυ αργότερα και σχετικά πρόσφατα θα έλεγα ασχολήθηκα μ αυτο που λάτρευα.Κι εγινα ευτυχισμένη,.Γίνομαι ευτυχισμένη καθε φορά που δημιουργω κάτι...αν το αφηνα κι αλλο για αργότερα, φανταζεσαι πόση απ αυτη την ψυχική γαλήνη κι ευτυχία θα ειχα στερηθεί,θα ειχα χάσει?
Αυτο λεω στην ανάρτηση...να δώσουμε στον εαυτό μας χαρες που του στερήσαμε εστω μικρα πραγματάκια αλλα τόσο σπουδαία μερικές φορές!

Σε φιλω καλε μου φίλε!
Σ ευχαριστω.

ζαφορα είπε...

Αλίμονο σε αυτούς,
καλή μου faraona που έχουν χάσει
την ουσία τους.
Ποτέ δεν είναι αργά για όλους μας,
και ίσως έτσι να ξαναβρούμε,
τους χαμένους θησαυρούς της πραγματικής Ζωής μας.

Την αγάπη μου και το φιλί μου …

Aspa είπε...

Μερικές φορές κάποια χαρακτηριστικά μας είναι καταπιεσμένα κάτω από το βάρος των καταστάσεων… Συμφωνώ με το θετικό το μήνυμα της ανάρτησης, πρέπει να ξαναδώσουμε προτεραιότητα στον εαυτό μας και στις χαρές της ζωής!

faraona είπε...

ζαφορα μου
ε ναι αν φτασει στο σημείο καποιος να χάσει την ουσία του μετα παύει να εχει σύσταση σαν ανθρωπος και γίνεται ακομη και επικινδυνος πολλες φορες.

πολλα φιλια κι απο μενα

faraona είπε...

Ναι Ασπα μου κι εσυ που έχεις μικρα παιδάκια να δίνεις και στον εαυτό σου χαρές εκτος των κοινων με την οικογένεια και με τα παιδια ...να διασφάλίζεις εστω και λίγη ωρα και για τον εαυτό σου.
Ετσι θασαι πάντα και σε καλύτερη φόρμα μετα και μαζί τους.
φιλια!

Κωνσταντινος είπε...

Ανεμελιά και ξενοιασιά,αυτά μου λείπουν εμένα.
Έτσι...να έρθει ένα αόρατο χέρι να τα αναλάβει όλα ...

Καλό βράδυ

faraona είπε...

Κωνσταντίνε μου !
αμαν τωρα ζήτησες τα πολυτιμότερα.
Να τα αναλάβει κάποιος ολα ε? οπως οταν είμασταν παιδια και τα ειχαν ολα στην ευθύνη τους αλλοι....ποσο πολυ σε καταλαβαίνω καλε μου φίλε...
Δεν ξέρω τι υποχρεώσεις μπορει να έχεις αλλα θελω να σου πω οτι κι εγω ετσι αισθανόμουν κάποτε.Οσο ηταν μικρα τα παιδια η τελος πάντων εξαρτημένα απο μας μεχρι να τελειώσουν τις σπουδες τους και να αρχισουν να δουλεύουν ολοι μας λιγο πολυ αισθανόμαστε εγκλωβισμένοι σε μια δίνη.Φυσικα υπαρχουν κι αλλες υποχρεώσεις οπως γονεις που δεν έχουν που να στηρηχθουν,δάνεια και μια καθημερινότητα που ειναι τρέλλα μερικες φορες.Δεν λέω οτι ειναι εύκολο να ξεφύγει καποιος απο ολα αυτα.Χρειαζεται χρόνος και καλος προγραματισμός σε καποια πραγματα και κυρίως επιμονη στον στόχο μας.
Εν τω μεταξυ μικρες τονοτικες ενεσούλες ας βαζουμε που και που ε?

Aliki είπε...

εγω θα μιλησω για αυτοβελτιωση.
και θα μιλησω και για εμπειριες ζωης που μας αλλαζουν τα "παιδικα" του χαρακτηρα μας.
σκοπος ειναι να ξερουμε τον εαυτο.
αυτο σαν βαση, σαν κολωνες για γερο οικοδομημα.

φιλια φιλια και αγκαλιες Φαραονα μου

υ.γ. ο Δ. λεει τον ξεχασες... δεν ξερω τι εννοει...

faraona είπε...

Αλίκη μου
η αυτοβελτίωση βοηθάει πάντα και δεν αλλιώνει τα καλα μας στοιχεία!


Τι λέει ο Δ.?
Τον ξέχασα?
Καλα θα πάρω τηλέφωνο αύριο.Φιλια!

Λακης Φουρουκλας - Lakis Fourouklas είπε...

Το πρόβλημα είναι ότι πάντα κάνουμε σχέδια που δεν πραγματοποιούμε, όνειρα που δεν αγωνιζόμαστε να βγουν αληθινά. Ζούμε τις ματαιώσεις μας και δεν μπορούμε να χαρούμε όπως τους πρέπει αυτά που έχουμε και να βαδίσουμε με χαρά προς το μέλλον. Μέρα καλή

faraona είπε...

Λάκη μου καλημέρα
ζούμε τις ματαιώσεις μας δυστυχως ...
Εαν το ξεπεράσουμε κάποτε αυτο όμως μένουμε πραγματικά έκθαμβοι με το θαύμα που ξετυλήγεται γύρω μας.

πολλα φιλια

olga είπε...

Τίποτε δεν χάνεται faraona μου!Νομίζουμε οτι χάνονται κάποια κομμάτια του ευατού μας, όταν η ζωή μας αναποδογυρίζει!Εκει πράγματι, ψαχνώμαστε!Οταν όμως κα το τελευταίο κύτταρο επανέλθει απο την σκοτοδίνη του,πιστεύω, οτι τότε κοιτώντας την ζωή κατάματα,ΠΡΕΠΕΙ, να στυλώνουμε τα πόδια, και να λέμε, Ποτέ πια συμβιβασμοί,ας βρούμε και λίγη απο την χαμένη νεανική αυτοπεποίθηση,ή τουλάχιστον ας προσπαθήσουμε!!..

faraona είπε...

Ολγα μου προσωπικα οχι μόνο συμφωνω αλλα και επαυξάνω!!!
Χαίρομαι που σε βλέπω στην παρέα της Αψίνθου.

Vassilis είπε...

Καλησπέρα,
πολύ ωραία η ιδέα του ταξιδιού σε ένα πλοίο όντας ταξιδιώτης και τιμονιέρης ταυτόχρονα. Τίποτα από τα στοιχεία μας δεν χάνεται, και αν κάτι αλλάζει αυτό μπορεί να είναι η ένταση τα εκδηλώνουμε. Κάποια στιγμή έρχεται η στιγμή για όλους που θα πρέπει να "ανοίξουν" τη φωνή και να τρίξουν από τη δόνηση τα ηχεία τους! Pump up the volume!
Γιατί όχι τώρα;
Σχετικά με την ντουλάπα ... έψαξα αλλά δεν βρήκα ξεχασμένα φορέματα ... πουκάμισα και παντελόνια αφόρετα για καιρό ναι υπήρχαν μερικά!

Γλαυξ είπε...

Faraona μου,

υπάρχουν στιγμές που σκέφομαι την πορεία μου..και νομίζω πως αλλάζω διαρκώς...
κάποιες άλλες που μου θυμίζουν...πως είμαι όπως ήμουν μικρή....

τελικά μόνο για ένα πράγμα είμαι σίγουρη για τον εαυτό μου...
δε θα σταματησω ποτέ να παλεύω..το έχω στο αίμα μου,,ποτέ δεν καταθέτω τα όπλα..ή σχεδόν ποτέ....
ΜπονΝουί!

seniorita είπε...

νομίζω το βασικότερο που χάνουμε με τα χρόνια είναι η αθωότητά μας..έτσι αλλάζει και ο τρόπος σκέψης μας,γίνεται πιο..ενήλικος..αν δώσουμε λίγο χώρο μέσα μας στο παιδί που κρύβουμε τότε ίσως να ξαναβρούμε τις χαρές που μας έκαναν παλιά να χαιρόμαστε..

λυγερη είπε...

Faraona μου Καλό μας βράδυ .
Η ζωή μας κύκλους κάνει., Άλλους κλείνει και άλλους ανοίγει. Η προσήλωσή και η αναζήτηση της κάλυψης των ψυχικών αναγκών μας σε προηγούμενες συνήθειες ,επιλογές, εμπειρίες, «κύκλους» εν γένει μας βγάζει εκτός παιχνιδιού. Δεν είναι μόνο ότι όλα αλλάζουν αλλά και εμείς αλλάζουμε.
Η απώλεια της «αθωότητας μας» δεν συνεπάγεται οπωσδήποτε και την απώλεια αναγνώρισης και δοκιμής της ουσίας της Ζωής στο Σήμερα που ζούμε. Αρκεί να είμαστε «παρόντες» και με τα μάτια της Ψυχής μας ανοιχτά.. Να ξέρουμε τι θέλουμε και να σεβόμαστε αυτό που θέλει ο διπλανός μας.
Και κυρίως νάχουμε να μοιραζόμαστε με ειλικρίνεια από μιαν φιλική καλημέρα , έναν καφέ, μέχρι τις ενδόμυχες σκέψεις μας.
Με την αγάπη μου και την εκτίμησή μου πάντα.
http://lygeri.pblogs.gr
http://ligery.pblogs.gr

faraona είπε...

Ax βρε Βασίλη μου πάντα με χιούμορ και καλη διαθεση εισαι ε?
Εμ γι αυτο σ αγαπάνε οι γυναίκες σου εκεί ...βλέπω εγω...
κατι χαμόγελα μεχρι τ αυτια εχουν μονίμως!Χαχαχα!!!!
Ετσι που τα λες ειναι ...ερχεται για όλους κάποια στιγμή που ανοίγουν τα ηχεία στην διαπασόν!
Καλο μας μήνα!

faraona είπε...

Γλαύκη μου και μόνο που το λές φτάνει κοπέλα μου!
Η διάθεση για αυτοβελτίωση και η ζωντάνια για τους ανθρώπους ειναι δυό πολυ δυνατά ατού.
καλο μηνα

faraona είπε...

σενιοριτα μου κρατω αυτο:

"αν δώσουμε λίγο χώρο μέσα μας στο παιδί που κρύβουμε τότε ίσως να ξαναβρούμε τις χαρές που μας έκαναν παλιά να χαιρόμαστε..."
Αυτο!!!!

faraona είπε...

Λυγερο μου κορίτσι κρατω αυτο απ τα λόγια σου:


"Η απώλεια της «αθωότητας μας» δεν συνεπάγεται οπωσδήποτε και την απώλεια αναγνώρισης και δοκιμής της ουσίας της Ζωής στο Σήμερα που ζούμε. Αρκεί να είμαστε «παρόντες» και με τα μάτια της Ψυχής μας ανοιχτά.. Να ξέρουμε τι θέλουμε και να σεβόμαστε αυτό που θέλει ο διπλανός μας."

Νομίζω τα είπες όλα μ αυτό!
καλο μηνα

pandora είπε...

Γι αυτά τα όμορφα ξυπνήματα που καμιά φορά ενώ είναι απλά δεν τα χαρίζουμε στον εαυτό μας, γι αυτά που μας θύμισες πως μας χρωστάμε, ένα "ευχαριστώ" faraona γλυκιά.

faraona είπε...

Pandora μου
η ευχαρίστηση ειναι πρώτιστα δική μου ...κι εγω μαθαινω ακομη για μένα κι εχω πολυ δρόμο μπροστά.
Εγω σ ευχαριστω λοιπόν.

ATHENA είπε...

ΑΛΑΤΙ ΣΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ ΤΟ ΠΟΣΤ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΜΙΛΙΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ

ΦΙΛΙΑ

faraona είπε...

ATHENA μου
ξέρεις εσυ και στη σιωπή σου ξέρεις.

LOCKHEART είπε...

Όλα εξαρτώνται απο εμάς τι θέλουνε να κάνουμε να κρατήσουμε να αφήσουμε. ΑΡΚΕΊ ΝΑ έχουμε πιστη πειθαρχία και θέληση για αλλαγές σε όλα τα στοιχεία του εαυτού μας

faraona είπε...

Σπύρο μου συνεχίζεις να εχεις ολόσωστες απόψεις!
Σχεδόν πάντα συμφωνουμε απολύτως.
φιλια

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου