Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2008

ΝΑ αρχίσουμε να ανεβαίνουμε απ το πηγάδι!

Για τους Θεσσαλονικεις.
Ενισχύστε το παζαρι για τα αδεσποτα
Giotavita




Αντε και μια κι η ζωή μας ειναι ενα γιο γιο ,ας πάμε στην επόμενη διαδρομή ...

Και λεω ν αρχισουμε με ΑΡΚά που τον πιστεύω για το απόλυτο και λεπτό του χιούμορ.


Λεει λοιπον :






«προσπαθω να βγω απ το ψυχολογικο αδιέξοδο αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ απο που μπήκα»

ΕΣΕΙΣ ?

ΕΜΕΙΣ ?

Θυμάστε κάτι?

Παιδιά σ όποιους δημιουργηθεί σκωπτική

διαθεση ειναι απολύτως ευπρόσδεκτη !!!

Πάντως εγω νομίζω οτι μπήκα απ την πίσω χαραμάδα του pc ...καπου εκει με ψάχνω.

52 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Νομιζω θυμαμαι καλα απο που μπηκα.....να βγω δε γινεται ομως απο εκει! Μη μου τα θυμιζεις αυτα....μετα τις γιορτες :)

Τωρα θα κανω λιστες....με καμαρι ειδα οτι καταφερα αρκετα απο αυτα τα "θελω" της περσινης χρονιας!

Καλημερα κι απο δω :):)

Καημος είπε...

Καλημέρα faraona μου! Νομίζω ότι μετά τις τελευταίες μεζεδοκατανύξεις δύσκολα θα χωράω να βγω από όπου κιαν μπήκα! Και αυτό είναι από μόνο του ένα αδιέξοδο!

faraona είπε...

Οκ Λαιδη μου ...μετα τις γιορτες.
Μεχρι τότε κατσε εκει που εισαι...παρε και καφεδακι...αμα θες ερχομαι κι εγω να τα λεμε κι αμα βρουμε ακρη να με πτύσεις...χεχεχε!!!

φιλι ε!

faraona είπε...

Kαημέ μου ιιιιιι!!!Πρόσεχε γιατι εχω και την μεση μου και δεν μπορω να σε τραβαω απο κει μεσα ...πατα φρενο ,απο τωρα αρχισαν τα γιορτάσματα κι οι μεζεδες?

φιλια πολλα

ATHENA είπε...

ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ,
ΤΑ ΠΡΓΑΜΑΤΙΚΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΥΡΑΝΟΚΑΤΕΒΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΝΟΥΝ.

(ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΑΙΔΙΟΔΟΞΗ)

ΦΙΛΙΑ

faraona είπε...

Athena μου
ουρανοκατέβατα δεν λες τίποτα.Και μας ερχεται κι ο ουρανος σφοντιλι!
Κι αντε να ξεμπερδεύεις μετα...

Talisker είπε...

πω!!
πολυ πολυ σπανια το κανω..

αλλα θα το κανω!!


-ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ


τα πραγματικα αδιεξοδα ειναι τα ουρανοκατεβατα
ολα τα αλλα τα δημιουργουμε μονοι μας γι αυτο δεν μου αρεσουν και τα μυξοκλαμματα μετα ..

-λυσεις ...μονο λυσεις
σε οτι λυνεται!

(πφφ σιγα που δεν θα προσθετα!!)

faraona είπε...

Ταλι μου?
Συμφωνω συμφωνω κι εγω ...

{Οσο για το
(πφφ σιγα που δεν θα πρόσθετα!!)}

εχω να πω...
οτι ναι το ξερουμε ...εισαι ασυγκρατητη νεανις...δεν κρατιεσαι κοινως!

Σιγα που δεν θα προσθετα κι εγω δηλαδη...
λουλουλακι θες?

anepidoti είπε...

καλέ κυρία, εγώ δε θέλω να βγω κι ούτε με νοιάζει από που μπήκα,
μια χαρά είμαι εδώ!
δεν έρχεστε κι εσείς;
σας περιμένω!

faraona είπε...

Καλε κυρία μια χαρα σε βλεπω κι εγω εκει που εισαι ...κατσε αναπαυτικα κι ερχομαι...
ανεπιδοτο πλασμαααα!!!

λυγερη είπε...

Συνταξιδιώτη Εσύ λαθρεπιβάτη στ'όνειρο
Καλά Χριστούγεννα
Με ζεστή καρδιά
μια ανοιχτή αγκαλιά
Αγάπη σε όλου του Κόσμου τα παιδιά
Ευχές για έναν κόσμο Ειρηνικό
Σε σένα τον «περαστικό»
Κάνε μια στάση Εδώ ΣΤΟΝ ΠΗΓΑΙΜΟ
Μια γουλιά ελπίδα σε κερνώ
Στην Υγειά σου, στην Χαρά σου
Σ΄ αγαπώ.

http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

Aspa είπε...

Αχ χαίρομαι που έχουμε αρχίσει να ανεβαίνουμε από το πηγάδι… Μας πιάνουν τα Χριστούγεννα φαίνεται! Καλό βράδυ Φαραώνα μου!

Ξυπόλυτη είπε...

Εγώ λέω να μείνω ακόμα λίγο εδώ κάτω.

faraona είπε...

Λυγερη μου ευχομαι ναναι αυτα τα Χριστουγεννα εστω και λιγο πιο φωτεινα απο τα προηγουμενα!!!
Κυριως με ειρηνη και υγεια!!!

faraona είπε...

Ασπα καλο βραδυ κοριτσι μου!!!
Κι εγω το ευχομαι γιατι εχουμε πεσει σε μελαγχολια τωρα τελευταια με τα γεγονότα.Με το δικιο μας ομως ε?
Πολλα φιλια

faraona είπε...

Ξυπολιτακι μου?
Εμ δεν ειναι κι ευκολο ν ανέβει κανεις...δεν βλέπεις τι γίνεται?
Ελα να δωσουμε ολοι μαζι ενα χερακι να σε τραβήξουμε!

Maria Tzirita είπε...

Βλέπω ο Αρκάς έχει την τιμητική του στα μπλογκς σου! Πολύ χαίρομαι, τον λατρεύω!
Όσο για το ερώτημά σου, θα σου πω ότι δεν υπάρχει ψυχολογικό αδιέξοδο, αυτή είναι η γνώμη μου. Οτιδήποτε αφορά την ψυχή και το μυαλό μας, έχει πάντα τρόπους να ελιχθεί και να εκτονωθε. Και δόξα το θεό δηλαδή! Φιλάκια, καλό σου βράδυ!

Side21 είπε...

Ευτυχώς κοντεύω πλησιάζω ...
στο χείλος του πηγαδιού !!!
Δεν κατηγορώ κανένανε ...
γιατί μόνος μου έπεσα μέσα !!!
Γιατί όπως λέει ο φίλος ΑΡΚΑΣ
" Η πείρα είναι μια χτένα που ...
την αποκτάς όταν είσαι πια φαλακρός " !!!
Ως επίσης και το άλλο ...
" Η τύχη χτυπά την πόρτα σου μόνο μια φορά ...
Αλλά η ατυχία έχει μεγαλύτερη υπομονή " !!!
Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου ...

faraona είπε...

Maraki μου ετσι λεω κι εγω.
Ολοι μας ξερουμε τις αιτιες...απλα δεν θελουμε καποιες φορες να τις βλεπουμε καταματα.
Για τους δικους του λόγους ο καθένας μας.
καλημερουδια

faraona είπε...

Side21
χαχαχα!!! αυτο με την φαλακρα που μου αρεσει κι εμενα!
Ετσι ειμαστε ολοι μας μωρε λιγο πολυ αυτο τον καιρο...
Θα διορθωθει η κατασταση ...ελπιζω.
φιλια

venceremos είπε...

ειμαι αρβανιτισα εγω ωρε και δεν γρικαω απο ψυχολογικα και αλλα τετοια περιπλοκα. ενα slideshow προσπαθω να φτιαξω και να το κολλησω στο blog δεν μπορω το στρουναρι!! γκαμωτο...
καληνυχτα παραπονεμενη

faraona είπε...

Kαρυστινη μου ελα βρε κανε μια πρσπαθεια γκαμωτο.χαχαχα!!!!
πολλα φιλια

twinkle είπε...

Εμένα μ΄αρέσει πολύ το αδιέξοδό μου και δε σκοπεύω να βγω!!! Καλά έχω βολευτεί εδώ μέσα!

Ωραίος ο Αρκάς πάντως.

Καλά Χριστούγεννα

faraona είπε...

twinkle μου κατσε και συ εκει μεσα παιδι μου ...μετα τις γιορτές και βλεπουμε!

καλες γιορτες

eirini είπε...

Πολλά τα ψυχολογικά αδιέξοδα... δεν θυμάμαι ούτε πως μπήκα αλλά δεν γνωρίζω ούτε πώς θα βγω!
θα δούμε Φαραόνα... έχω παρατηρήσει πως κάποια στιγμή βγαίνω από αυτά και καταλήγω να μπαίνω σε άλλα...
Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!

faraona είπε...

eirini μου
Χαχαχα!!! κι εγω το παθαινω αυτο και τελικα παντα καπου μπλεγμενοι ειμαστε!
Μετα τα Χριστουγεννα θα τα δουμε τι θα κανουμε με ολα αυτα .Τωρα ας χαρουμε λιγακι.

ellinida είπε...

Πίστευα πως όταν χτυπήσεις πάτο ανεβαίνεις. Τώρα ανακαλύπτω πως έχει και πιό κάτω. Υπό τον πάτο λοιπόν ανασκαφές. Το πολύ πολύ να βγω από τ'απέναντι.
Εκτός αν η γη δεν είναι στρογγυλή. Μον ντιέ, τότι τι κάνουμε;
:)))

φιλάκια

Αχ αυτά τα στολίδια τα πλεχτά είναι χάρμα καλέ κυρία!

faraona είπε...

Eβινακι μου
Ειναι σιγουρα στρογγυλή...οποτε δεν τρεχει τιποτα...θα βγεις απεναντ..χαχαχααα!!!!


φιλα πολλα

***σου αρεσουν τα πλεχτα στολιδια?
Αυτα εννοεις?

αγκαλιές του φεγγαριού είπε...

εχω κολλησει λεμε..τωρα σε πατο ειναι,στα πλαινα,σε στομιο θα σε γελασω..

το παιδευω απο δω το παιδευω απο κει..ΔΕΝ..

και για να το ελαφρυνω κομματακι..δε μου λετε μανταμ..χικ (φταιει το diple φιλεναδα)..πως τα εχετε βαλει ολοι αυτα τα χιονακια που πεφτουν τοσο αναλαφρα και τοσο ομορφα ε;

ειπα να παω σινεμα σημερα κι εχει καταληψη στο ''ολυμπιον''το πιστευεις;;;;

:))))
αντε φιλιααα

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Τα αδιέξοδα είτε της κοινωνίας είτε τα προσωπικά είναι πρόκληση για να γίνουμε πιο δυνατοί, πιο ενεργοί, πιο σοφοί.
Τι να κάνουμε, απ' όλα έχει ο παλιομπαξές. Πρέπει να το πάρουμε απόφαση.
Το χιόνι σου πολύ μ' αρέσει!
Φιλούδια!

Δημιουργία είπε...

Ο Αρκας ο,τι πρεπει για να αρχισει το ανεβασμα.

αγκαλιές του φεγγαριού είπε...

ξαναμπηκα μονο και μονο για να δω την απαντηση σου, αλλα εσυ την εχεις κανεις σαββατοβραδο..

ονειρα γλυκα

Yannis Petsas είπε...

Θυμάμαι ακριβώς πότε μπήκα, δεν σου λέω να μην σε ταράξω. Από τότε μπαινοβγαίνω όμως, κανονικά, με τα πάνω μου και τα κάτω μου, τόσο κανονικά που απορώ και ο ίδιος. Αλλά έτσι είναι η ζωή φαίνεται.
Καλές γιορτές να ‘χετε, όλοι εδώ.

faraona είπε...

Φεγγαραγκαλιτσα μου το ξερω για το Ολύμπιον ...το ειδα ξοφαλτσα στην τηλεόραση ...εμ να μην κανουν και καμμια καταληψουλα ...πανε κι εσυ σ αλλο σινεμα .Σ αυτο ειναι αναγκη?Χαχαχα:!!!Τα πινουμε τα πινουμε?Χεχεχε!!!
Θα ερθω απο σενα να σου φερω τον κωδικο με τα χιονακια!Φιλι κοριτσαρα!

faraona είπε...

Κοκκινη ομπρελιτσα μου για τους ανθρωπους ολα ρε γμτ.ΟΛΑ!
Τραβαμε κουπι τι να κανουμε!

φιλια

faraona είπε...

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ μου
ετσι το σκεφτηκα κι εγω!
Φιλια κουκλα μου!

faraona είπε...

Yanni μου
ειναι πολυ ευγενικο που δεν θελεις να με ταραξεις και σ ευχαριστω. Για να το ξερεις παντως σου το λεω μια για παντα μιά και μιλουμε συχνα πια μεταξυ μας εδω μεσα.Η υποφαινομενη αφεντομουτσουναρα μου εχει υποστει πολλας εγχειρήσεις ακουσια και εκουσια σ αυτον τον βιο.Οπερ σημαινει οτι κατα την διαρκεια των επεμβασεων εχασε,επιδιορθωσε,αφαιρεσε κλπ κλπ πολλα κομματια εσωτερικης και εξωτερικης αρματωσιάς.

Ενα απ αυτα που εχασε ειναι και η «χολη» της (οχι πραγματικη) ξερεις αυτο που λεμε σου σπασα την χολη απ ον φοβο?ΑΥΤΟ!
Οποτε με σπασμενη την χολη δυσκολα τρομαζει κανεις αλλα και να τρομαξει δεν υπαρχουν επιπτωσεις τετοιες που να τρομοκρατουν ακομη περισσοτερο.
Οποτε Γιαννη μου ελευθερα!!!!
Σ ευχαριστω παντως που με νοιαστηκες
και το εννοω αυτο οπως και για ις ευχες σου!!!

Καλες γιορτες και σε σενα!
Αντευχομαι

Yannis Petsas είπε...

Για να το διασκεδάσουμε πάντως, εγώ ό,τι έχασα το έχασα ανέγγιχτος.
Κι εγώ σ' ευχαριστώ.

faraona είπε...

Πως γινεται αυτο?
Να ΧΑΝΕΙ καποιος ... ανεγγιχτος?

Με λαπαροσκοπηση μαλλον ε?

Yannis Petsas είπε...

Όχι, καμία σχέση… γίνεται και χωρίς καμιά προσπάθεια μάλιστα. Θέλει τον τρόπο του βέβαια. Μπορώ να στα πω αν θες ιδιωτικώς, θα έλεγα όμως μετά τις γιορτές, δεν βιαζόμαστε.

faraona είπε...

Γιαννη πολυ ευχαριστως.
Μετα τις γιορτες θα τα πουμε!

Κωνσταντινος είπε...

Εγώ έχει 25 χρόνια που μπήκα αλλά ευτυχός το "ύφασμα" ήταν καλής ποιότητας και δεν "μάζεψα" στο πλύσιμο:)
Από τότε όπου πάω πάω μαζί με τον τύπο και δεν το κουνώ ρούπι απ' εδώ.

Άσε καλά είναι ,έχει χρώματα,αρώματα και ενίοτε κάνα αστροπελέκι έτσι για να σπάει η ρουτίνα .
Τώρα λέω να βγώ κατά τα 105 χρόνια ,μια και καλή ,μέχρι τότε ας κάνουμε λίγο μπλόκινγκ:)

Καλή κυριακή

faraona είπε...

Χαχχαα!!!!
Μπραβο Κωνσταντινε μου με το ωραιο ΣΟΥ ΥΦΑΣΜΑ.
μΗΝ ΤΟ ΚΟΥΝΑς καθολου μια χαρα χρωματα βλεπω κι εγω!!!

Φιλια
καλη Κυριακη

Kryos είπε...

Καλημέρα Αναστασία μου

Νομίζω ότι ο κόκκορας του Αρκά είναι σε καλύτερη θέση από το γουρούνι αλλά δεν το βλέπει ..έτσι γίνεται συνήθως την εποχή των εσωτερικών διεργασιών ..είμαστε τυφλοί για να μπορέσουμε να δούμε τα δώρα που κρυβει κάθε ψυχολογικό αδιέξοδο ..... αργότερα θα προχωρήσουμε με νέα αρματωσιά .

Χαίρομαι που ξεκίνησε η άνοδος από το πηγάδι .... μου αρέσει η γεωλογία και η σπηλαιολογία αλλά κι ο καιρός έξω έχει τα υπέροχα χρώματά του .

Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή καλή μου ....μου άρεσε που αυτή η ανάρτηση είναι και καινούρια αφετηρία μετά τα πρόσφατα γεγονότα...δεν ξεχνάμε αλλά προχωράμε .

Φιλιά !!!

faraona είπε...

Ηλια μου
Ετσι λεω κι εγω .Νομιζω οτι πρεπει να αρχισουμε ν ανεβαινουμε λιγακι και σιγα σιγα.
Φυσικα και δεν ξεχναμε ...αλλα προχωραμε.

Καλη Κυριακη και σε σενα .

βιολιστης στη στεγη είπε...

Εγώ πάλι δεν μπήκα απο πουθενά.
Το αδιέξοδο μπήκε μέσα μου. Και δε λέει να φύγει με τίποτα!

faraona είπε...

Βιολιστη μου κανε λίγο χωρο μεσα σου να κοιμηθει αυτες τις μερες το αδιέξοδο και μετα τις γιορτες το ξυπνας παλι ...ε?χεχεχε!!!Το άτιμο!

marianaonice είπε...

Όλα τα αδιέξοδα Φαραόνα μου έχουν έξοδό την είσοδό τους!!

Ωραίος ο Αρκάς!
Καλές γιορτές @φίλη μου Χρόνια πολλά, με υγεία, χαρά και πρόοδο στη ζωή σου!!

Λάκης Φουρουκλάς - Lakis Fourouklas είπε...

Ε; :)

faraona είπε...

Mariana μου
χαχαχα!!!
Εχουν εισοδο ευολη αλλα εξοδο λιγο περιπλοκη απ οτι εχω διαπιστωσει...μμμΕ?

faraona είπε...

Λάκη μου?
:))))
¨:))))

Ανώνυμος είπε...

TO ΠΗΓΑΔΙ

Ήταν ένα βαθύ χωματένιο πηγάδι
με τα χείλη σκληρά, ξεραμένα.
Σαν την πύλη μου έμοιαζε του Άδη
και θανάτου ιδέες και σκέψεις μου εγέννα.

Μας ελέγαν πως όποιος εκεί μέσα εκοιτούσε
θε' να έβγαινε μέγα ενα χέρι
που εντός του σφιχτά θα τον κλειούσε
και σε κάποια φρικτά θα τον πήγαινε μέρη.

Την ημέρα δειλά το πλησίαζα λίγο
μα το βράδυ αν κοντά του βρισκόμουν
εβιαζόμουν μακριά του να φύγω
και με φόβο κοντά στους μεγάλους κρυβόμουν.

(Ένα κρύο πρωί με μανία που φυσούσε
την "τρελή" βρήκαν μέσα πνιγμένη-
από μπρος δε θα ξαναπερνούσε
απ' το σπίτι μας πάλι στα μαύρα ντυμένη)

To πηγάδι αυτό κάθε πρωί που ξυπνάω
αντίκρύζω να χάσκει εμπρός μου
και χιλιάδες τα χέρια του κόσμου'
και πια τώρα εγώ για μεγάλος μετράω.

Γ. Χολιαστός

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου