Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου 2008

Βλεπω,ακουω ,πραττω.

Τι εχει μεγαλύτερη σημασία άραγε?

Αυτο που βλέπουν τα μάτια μας σε κάποιον/α ,δηλαδη η εικόνα του?

Αυτο που ακούμε απο κάποιον /α, δηλαδη οι προθέσεις του?

Η αυτο που πράττει καποιος/α απέναντι μας.

Γιατι πολλες φορες υπάρχει μια πολυ ομορφη εικόνα που μας θέλγει ,μάτια,κορμί,κινήσεις,κλπ

υπάρχουν πολυ ομορφα λόγια που επίσης μας θέλγουν ,το λεγόμενο μπλα μπλα και η πειθώ που ασκει καποιος με τα όμορφα λόγια του ...αλλα μετα οταν έρχεται η στιγμή να πράξει κάποιος για μας ...τα πράγματα κοινως μεταφράζονται ΤΖΙΦΟΣ.

Κι ομως...παρα πολλες σχέσεις στηρίζονται στην εικόνα και στα λόγια ...ενω οι πράξεις και το περιεχόμενο τoυς μπορει να μας σκοτώνει καθημερινά.

60 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Φαραωνα μου

το Δ ξερεις οτι τον γνωρισα εδω μεσα. Οταν μετα απο μηνες συναντηθηκαμε πρωτη φορα (δεν ειχαμε ανταλλαξει φωτογραφια), ηταν πολυ διαφορετικος απο ο,τι τον περιμενα. Μη ρωτας πως τον περιμενα....απλα αλλιως :) Δεν ειναι μοντελο για εξωφυλλο, ουτε κι εγω αλλωστε.....το ολο συνολο ομως ειναι αυτο που τον κανει ερωτευσιμο, ομορφο,ποθητο. Εμενα αυτος ο αντρας με τρελλαινει....και ειναι ενα συνολο πραγματων που με τρελλαινει....και περισσοτερο απο ΟΛΑ η ΜΑΤΙΑ του. Οταν εχει κεφια ειδικα στα ματια του καθρεπτιζεται η ψυχη !

Το πιο ερεθιστικο πραγμα στον αντρα , εξαλλου, ειναι το μυαλο του, ετσι δεν ειναι;; :)

Αυτο δεν ισχυει μονο στον ερωτα βεβαια. Εχω φιλους (αντρες-γυναικες), που μπορει να ειναι λιγο παχουλοι, με ακμη ή με καποιες αλλες ατελειες....αλλα το μυαλο τους, η ζωη τους, τους κατατασουν στους πολυ ελκυστικους ανθρωπους για συναναστροφη! Κι αν κερδισει καποιος την εκτιμηση μου με εχει κερδισει γενικα :)

Καλο βραδακι:)

Αλεξάνδρα είπε...

...χαμογελώ...

Την ξέρεις την απάντηση φυσικά.

Τα λόγια μένουν λόγια...
Η εξωτερική εμφάνιση αλλάζει με τα χρόνια...

Τι μένει;

Η καρδιά του ανθρώπου και οι πράξεις του.

Υπάρχει ένα όμορφο ρητό που έμαθα νωρίς στη ζωή μου.

"Μπορείς να κοροϊδέψεις πολύ κόσμο για λίγο καιρό
Λίγο κόσμο για πολύ καιρό μα δεν μπορείς ποτέ να κοροϊδέψεις όλον τον κόσμο για όλο τον καιρό".

Εύκολα μας έβαλες σήμερα


Φιλακια πολλά

παπαρουνα είπε...

καλησπερα φαραωνα με τα υπεροχα θεματα σου..

πολυ ωραιο το θεμα σου αποψε..και επικαιρο .γιατι το λεω αυτο?γιατι αυτην την κουβεντα ειχαμε προσφατα με τον αντρα μου

πιστευω οτι

οποια η μορφη τοιαυτη κι η ψυχη(αρχαιο ρητο)

και δεν εννοω να ειναι κανεις κουκλος θεος αλλα το να βλεπεις εναν ανθρωπο καθαρο περιποιημενο σημαινει οτι σεβεται τον εαυτο του,αρα και τους γυρω του..

ερχομαστε στα λογια..ο τροπος που θα σου μιλησει καποιος παιζει κι αυτο το ρολο του..κυριως οταν διαφωνεις με καποιον καταλαβαινεις τον πολιτισμο του!!

και ερχομαστε στις πραξεις..η πεμπτουσια ενος ανθρωπου!!κανενας δεν μπορει να κανει κατι αλλο απο αυτο που πραγματικα θελει..δηλ.μπορει με τα λογια να σου πω οτι θα σου χαρισω το σπιτι μου αλλα η πραξη θα μετρησει,ετσι δεν ειναι?

δικο μου συμπερασμα οτι μετρανε οι πραξεις μεν κυριως, χωρις ομως να υποβιβαζουμε και την αξια της εικονας και των λογων σε εναν ανθρωπο..πιστευω ενας ανθρωπος ιδανικος για μενα,ειναι αυτος που τα συνδυαζει ολα αρμονικα...

δηλαδη ο αντρας μου..χαχα...το εννοω ομως!!

πωπω τοσα λογια ουτε στις αναρτησεις του μπλογκ μου δεν γραφω...

anepidoti είπε...

σνιφ σνιφ, γρίπη εν όψει..αψουουου!!!!!
μακριά μην σας κολλήσω!
στο θέμα μας τώρα, πακέτο είναι φαραώνα μου, πακέτο για τον καθένα διαφορετικό...
και τι εννοώ, μπορεί η όψη κάποιου εμένα να μην μου λέει τίποτε και για σένα νάναι ερωτεύσιμη, η αύρα που λέμε? και μετά τα λόγια που είναι σπουδαίο προσόν και να ξεγελαστείς ακόμη και μετά οι πράξεις που ή δένει το γλυκό ή ζαχαρώνει και βουρ στον νεροχύτη!
φιλάκια και περαστικά μου!

lila είπε...

Καλησπέρα Φαραώνα μου.
Οι πράξεις μένουν περισσότερο από όλα τ' άλλα.Τα λόγια ικανοποιούν πρόσκαιρα αλλά αν δεν γίνουν πράξη,χάνουν την αξιοπιστία τους.Όσο για την εικόνα,καμιά φορά τα φαινόμενα απατούν,οπότε πάλι δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι.Τι μένει λοιπόν;Οι πράξεις,τα γεγονότα.
Να είσαι καλά.
Φιλιά

athanasia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
koulpa είπε...

η εικόνα είναι το διαβατήριο.. όσο κι αν ακούγεται επιφανιακό.. τουλάχιστον στις ερώτικες προσεγγύσεις.. αυτοί που στέκονται στην επιφάνια.. όταν η εικόνα αλλάξει.. ή και η εντύπωσει που προκαλεί αμβληνθεί.. αναζητουν άλλη θελκτική εικόνα.. μετά μπένει στο παιχνίδι ο λόγος.. λόγος ομηλία.. λόγος λογική.. λόγος αιτία..
και σε μιά φιλική σχέση μια αποκρουστική εμφάνηση δε βοηθά.. στην πρώτη επαφή.. στην καλήτερη περίπτωση μια αμηχανία δε τη γλυτώνεις.. σε αυτό γι μένα βοηθά και το νετ.. αν και δε δίνω σημασία στην εμφάνηση όταν πρόκηται για φιλικές σχέσεις.. όσο να ναι το να γνωρίζεις τον άλλον χωρίς να επιρεάζεσαι απο την εμφάνησει βοηθά..:):)
νομίζω ότι με τα χρόνια αρχίζεις να καταλαβαίνεις πότε τα λόγια είναι φούσκες..
αλλα υπαρει και η περίπτωση αυτών που δε θέλουν να καταλάβουν.. προτιμουν τα ωραία παραμύθια.. όπως βελέυεται ο καθένας..:):)
την καληνύχτα μου:):)

ILive2LoveMe είπε...

Λοιπόν, να ξεκινήσω από το 'βλέπω'. Η εικόνα πια δεν μου αρκεί. Δεν με αφορά. Σαφώς και ένα όμορφο παρουσιαστικό είναι κάτι που θαυμάζουμε , αλλά ποτέ αρκετό, κι αυτό το γνωρίζουμε όλοι.
Πάμε στο 'ακούω'. Αν το πω απλά 'από λόγια χόρτασα', νομίζω πως δεν χρειάζεται να πω τίποτα παραπάνω. Σίγουρα οι κολακείες και τα 'αθώα' ψέμματα.. μα υπάρχουν αθώα ψέμματα? Δεν είναι μόνο η ανάγκη να ακούσεις αυτό που θες. Είναι και να είσαι όντως. Κι αν είσαι για τον εαυτό σου πριν από τον οποιονδήποτε άλλον τότε είναι καλύτερα... Όσο για λόγια αγάπης και μπλα μπλα... Δεν λέω χρειάζονται , αλλά...
Κι ας περάσουμε στην 'πράξη'. Εκεί αρχίζουν τα δύσκολα. Εκεί έρχονται οι αποδείξεις. Εκεί φαίνονται οι προθέσεις.
Μετά από μια όμορφη περίοδο κάθε είδους σχέσης, και δεν μιλώ μόνο για τα ερωτικά, αλλά για τη φιλία , για τα επαγγελματικά... αυτό που τελικά χρειάζεται πέρα όλων των υπολοίπων , είναι οι πράξεις.
Κάποτε γνώρισα κάποιον, ο οποίος εμφανισιακά δεν με έλκυε καθόλου. Αυτά που έκανε όμως, ήταν αυτά που με κράτησαν κοντά του. Οι πράξεις του. Υπάρχει πάντα ο συνδυασμός του λόγου... αλλά οι πράξεις είναι η αποκορύφωση.
Φιλιά Αναστασία μου , πολύ όμορφο θέμα και πάλι.

Kryos είπε...

Υπάρχει μια φράση που λέει " Όσο μεγαλώνω τόσο γίνομαι κουφός σε ότι μου λες....αλλά οι πράξεις σου μου φωνάζουν ".

Οι σχέσεις είναι αμφίδρομες....η πράξη σχεδόν πάντα έχει να κάνει με ποιον έχεις απέναντι......βιαζόμαστε να κρίνουμε τον σύντροφο μας σύμφωνα με κάποια γενικά στάνταρ που κουβαλάμε από το παρελθόν μας και ξεχνάμε ότι πολλές φορές η συμπεριφορά του είναι αποτέλεσμα της δικής μας συμπεριφοράς.....κι εμείς έχουμε πολλούς εαυτούς και χρησιμοποιούμε τον καθένα κατά περίπτωση.

Προσωπικά πιστεύω ότι σε κάθε σχέση είναι τόσες πολλές οι παράμετροι που χάνουμε την ουσία όταν προσπαθούμε να κατηγοριοποιήσουμε .... είναι εξωτερική εμφάνιση εκείνο το πηγαίο αληθινό χαμόγελο? είναι εξωτερική εμφάνιση εκείνο το καλοσυνάτο βλέμμα που δείχνει να καφρεφτίζει μια όμορφη ψυχή ?.....είναι παραμύθιασμα όταν ο σύντροφος μου απαιτεί να του πω το "για πάντα" ενώ όλοι ξέρουμε ότι κανείς δεν ξέρει πως θα αισθάνεται αύριο ? είμαι ασυνεπής που δεν περνάω σε πράξη όταν έχω δράσει χίλιες φορές στο παρελθόν χωρίς νόημα μόνο και μόνο γιατί ο σύντροφος μου αρέσκεται να κάνει τεστ ?

Πιστεύω ότι μόνο αν εμείς ψαχτούμε και γίνουμε αληθινοί στα λόγια και τις πράξεις μας τότε μόνο θα μπορέσουμε να "δούμε" και τον απέναντι.....και να αποφασίσουμε αν μαζί μ αυτόν τον άνθρωπο θέλουμε να μοιραστούμε ζωή και εμπειρίες.....σε κάθε άλλη περίπτωση τον κάνουμε καθρέφτη των δικών μας λαθών.......μιλάω για ουσιαστικές σχέσεις και όχι συνεταιρισμούς....οι τελευταίοι λειτουργούν και με διαφορετικές συνθήκες.

Καλημέρα τώρα πια καλή μου Αναστασία !!!

Φιλιά !!!

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Μέσα σε 28 χρόνια έχω δώσει προτεραιότητα στην εμφάνιση και στο μπλα-μπλα μία και μοναδική φορά. Ηταν και η μοναδική φορά που έσπασα τα μούτρα μου...

faraona είπε...

Deedee
κρατω αυτο:

"Το πιο ερεθιστικο πραγμα στον αντρα , εξαλλου, ειναι το μυαλο του, ετσι δεν ειναι;; :)"

Για μια μεριδα γυναικων ναι ειναι το μυαλο του.

Για μια αλλη ομως ειναι:
τα παπουτσια του ,το αυτοκινητο του,το κοστουμι του,το που θα τους παει οταν βγουνε εξω,τι δωρο θα τους παρει,ποσο θα επαινεσει την ομορφια τους και αυτο που φορανε...


Μια αλλη μεριδα ειναι:
με ποιους συναναστρεφεται,αν μπορει να προωθησει την καριερα τους,αν εχει κονέ για να αναβαθμιστει η θεση τους επαγγελματικα και κοινωνικα...


Μια αλλη ειναι:
Αν ειναι ρομαντικος και τους ανεβαζει στα συννεφα με τα λογια του ταζοντας λαγους με πετραχειλια...οσο πι πολλα ταζει δε τοσο περισσοτερο τον γουσταρουν κι ας μην κανει τιποτα.

Για μια αλλη ειναι το πολυ ωραιο σωμα του...ειναι γυναικες που εχουν τρελλό κόλλημα μ αυτο.

Και παει λέγοντας...
Αλλες φυσικα θελουν πολλα αναμικτα απ αυτα που ειπα...
Εχω γνωρισει παρα πολλες γυναικες που δεν ξερουν καθολου τι ειναι «το μυαλο του αντρα».
Και δεν τους ενδιαφερει καθολου.

faraona είπε...

Αλεξανδρα
κρατω αυτο:

"Τα λόγια μένουν λόγια...
Η εξωτερική εμφάνιση αλλάζει με τα χρόνια...

Τι μένει;

Η καρδιά του ανθρώπου και οι πράξεις του."


Πολυ σωστα το λες αλλα αν σκεφτόταν ετσι ολες οι γυναικες δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα κι εγω δεν θα ειχα βαλει το θεμα.
Το προβλημα ειναι οτι στις νεαρες κυριως ηλικιες αυτο που παιζει μοναδικο ρόλο ειναι ενα ερωτευμενο βλέμμα και δυο λόγια ,αντε οχι δύο, ...τέσσερα ας πουμε.
Το τι κανει ενας αντρας γι αυτες ...αν τις σεβεται,αν τις εκτιμα,αν τις συμπαρίσταται πανε σε δευτερη μοιρα αυτομάτως.
Οχι οτι δεν τα θέλουν, απλα δεν παιζουν στο μυαλο τους πρωτευοντα ρόλο.

faraona είπε...

παπαρουνα

κρατω αυτο:

"δικο μου συμπερασμα οτι μετρανε οι πραξεις μεν κυριως, χωρις ομως να υποβιβαζουμε και την αξια της εικονας και των λογων σε εναν ανθρωπο..πιστευω ενας ανθρωπος ιδανικος για μενα,ειναι αυτος που τα συνδυαζει ολα αρμονικα..."

Ο αρμονικος συνδιασμος ειναι ιδανικος αλλα ομως και σπάνιος.

Υπαρχουν γυναικες που ειναι δεμένες στην εικονα και στα λόγια χρόνια ολοκληρα Παπαρουνα και υποφέρουν απο το οτι ενας αντρας ειναι μονο αυτο και τιποτε αλλο αλλα... εκει...επιμένουν γιατι δεν μπορουν να ξφύγουν απ την εικονα και το μπλα μπλα του που ειναι παντα ενα μεγαλο ΘΑ και τιποτε αλλο.

faraona είπε...

anepidoti
περαστικα σου ευχομαι

Φυσικα και για τον καθενα ειναι διαφορετικό το πακέτο.
Αλλα το θεμα ειναι οτι παρα πολλοι ανθρωποι δεν μπορουν να καταλαβουν ποσο μπορει να τους παραπλανησει σε μια σχεση αυτο που βλεπουν κι αυτο που ακουν σε μια σχέση πολλες φορές και μακροχρόνια που να μένει εκει ομως...γιατι μόλις ερχεται η ώρα της πράξης δηλαδη στο τι κάνει γι αυτους/ες ο ανθρωπος που αγαπουν εκει υπάρχει ενα απόλυτο μηδενικό.

faraona είπε...

lila
πολυ καλα τα λες...ελα ομως που το ματι και το αυτι μας τα ελεγχουμε πολυ δυσκολα!!!
Εκει τι κανεις?

faraona είπε...

Κουλπα
κρατω αυτο:

"αλλα υπαρχει και η περίπτωση αυτών που δε θέλουν να καταλάβουν.. προτιμουν τα ωραία παραμύθια.. όπως βολέυεται ο καθένας"


Δε εχω καμμια αντιρηση σ αυτο που λες, οταν ομως γινεται συνειδητα.Οταν ξέρεις δηλαδη οτι ναι γουσταρεις το παραμύθι και οταν σε αδειασει ο αλλος ...δεν τρεχει και τιποτα.
Οταν δεν γινεται συνηδειτα ομως και τρως τα μουτρα σου τι κανεις?

faraona είπε...

Τζενη
κρατω αυτο:


"Κι ας περάσουμε στην 'πράξη'. Εκεί αρχίζουν τα δύσκολα. Εκεί έρχονται οι αποδείξεις. Εκεί φαίνονται οι προθέσεις.
Μετά από μια όμορφη περίοδο κάθε είδους σχέσης, και δεν μιλώ μόνο για τα ερωτικά, αλλά για τη φιλία , για τα επαγγελματικά... αυτό που τελικά χρειάζεται πέρα όλων των υπολοίπων , είναι οι πράξεις.
Κάποτε γνώρισα κάποιον, ο οποίος εμφανισιακά δεν με έλκυε καθόλου. Αυτά που έκανε όμως, ήταν αυτά που με κράτησαν κοντά του. Οι πράξεις του. Υπάρχει πάντα ο συνδυασμός του λόγου... αλλά οι πράξεις είναι η αποκορύφωση"


Σ αυτο που λες Τζενη συμφωνω απολυτα και νομιζω οτι μεσα σε μια σχεση ειναι το πιο σοβαρο κομματι.Γιατι τι να την κανεις και την εμφανιση και τα ωραια λόγια οταν αποδειχθει οτι πισω απο αυτα δεν υπαρχει τιποτε αλλο?Και πως να εξεληχθει μια σχεση?
Με μπλα μπλα μονο? γινεται?

faraona είπε...

Ηλια
κρατω αυτο:

"Πιστεύω ότι μόνο αν εμείς ψαχτούμε και γίνουμε αληθινοί στα λόγια και τις πράξεις μας τότε μόνο θα μπορέσουμε να "δούμε" και τον απέναντι.....και να αποφασίσουμε αν μαζί μ αυτόν τον άνθρωπο θέλουμε να μοιραστούμε ζωή και εμπειρίες.....σε κάθε άλλη περίπτωση τον κάνουμε καθρέφτη των δικών μας λαθών.......μιλάω για ουσιαστικές σχέσεις και όχι συνεταιρισμούς....οι τελευταίοι λειτουργούν και με διαφορετικές συνθήκες."



"ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΨΑΧΤΟΥΜΕ"
αυτη ειναι μεγαλη κουβεντα Ηλια και στις νεαρες ηλικιες δεν υπαρχει αυτη η διαδικασια.
Κι οταν λέω νεαρες δεν εννοω μονο τα δεκαοχταχρονα και τα εικοσαχρονα ατομα.Εννοω στην εποχη μας και τα τριανταχρονα.Τουλαχιστον απο την προσωπικη εμπειρια που εχω τα συμπερασματα ειναι απογοητευτικα.Σχέσεις τριών ,τεσσάρων,πέντε ετων πολλες φορες και περισσοτερο ...και τα μελη που τις αποτελουν εχουν αγρια μεσανυχτα του τι ακριβως θέλουν,τι επιδιώκουν ,γιατι ειναι με τον συγκεκριμενο ανθρωπο που ανεξάρτητα αν ειναι γυναικα η αντρας τους καλύπτει σε ελάχιστα πράγματα κι ομως ...επιμένουν να σέρνουν τέτοιες σχέσεις ,να δυστυχούν και να μην μπορουν να απεγκλωβιστούν γιατι υπάρχει το illusion των αισθήσεων.
Εχω εδω στο χωριο μια κοπελα η οποια ειναι απο τα 20 της μ εναν ανδρα που την κοροϊδευει απροκάλυπτα,την κακομεταχειριζεται ,την κτυπάει,δεν της εχει προσφέρει ποτέ τιποτα κι ομως...ενω εχει γίνει 43 ετων δεν μπορει οχι να ξεφύγει ...χα! ουτε μπορει να διανοηθει την ζωη της χωρις αυτον.
Ζω απο πολυ κοντα αυτη την κατασταση εδω 4 χρόνια.Η κοπελα εχει και χρήματα και περιουσία και καλους γονεις κι απο ολα τελος πάντων για να στηρηχθει και να αρχισει εκ νεου την ζωη της.Και δουλεύει.
Ομως ξέρεις τι μου λέει εκει που μιλάμε για αυτα τα σοβαρα θέματα της ...κι ενω βλεπει απο απέναντι νάρχεται ο σύζυγος?
-Αχ κοιταξτε τον κυρια Νατάσσα δεν ειναι κούκλος?
Πες μου τωρα εσυ τι λες εκεινη την στιγμή?

faraona είπε...

Ντόροθυ?
Μία και φαρμακερη που λένε ε?
Ευτυχως ηταν μονο μια.

Dee Dee είπε...

Εχεις γνωρισει πολλες γυναικες που δεν ξερουν τι ειναι το μυαλο του αντρα .....επειδη ειναι σπανιο φαινομενο :):):)

Κακιουλες πρωι πρωι :):):)

Υπαρχουν πολλες γυναικες....και ανα διαστηματα με εχει ξεγελασει κι εμενα η ματαιοδοξια στη ζωη μου. Εκανα και λαθος επιλογες.
Αλλα ειναι και κουραστικα ολα αυτα....τα λεφτα χανονται, το σωμα χαλαει και η μαπα επισης :)....οπως προειπατε ολοι :)....το μυαλο ομως γενναει συνεχεια,εξελισσεται και μαγευει!!

καλημερα κουκλαρα μου!

faraona είπε...

Deedee
ειμαι περιεργη να δω τι θα πει ο αμεσως επομενος αντρας που θα μπει εδω και θα δει το σχόλιό σου...χεχεχε!!!

Απο το χάραμα στη γαλέρα κι εγω ...αλλη δουλεια δεν κανω...τρομάρα μου.

Εμ ναι Λαιδη μου το μυαλο ...το ιδιο ισχύει και για μένα ....βλέπεις ανθρώπους που ειναι μεγάλοι πια κι όταν λάμπει το μυαλό τους κρεμιέσαι απο τα χείλη τους...και δεν θάλεις να φύγεις απο κοντά τους στιγμή.

venceremos είπε...

τι να την κανω πεστε μου την τοση ομορφαδα
οταν με σχιζει η παγωνια σαν σε κοιτω στα ματια??


κεινα τα λογια τα γλυκα
τα ερωτοπλεγμενα
τι να τα κανω, πεστε μου
στο ψεμμα ζυμωμενα??

τα εργα θελω ματια μου
να ζω στο καθε μερα
για να βαδισουμε
ως να νυχτωσει περα....
φιλια καρυστινα

faraona είπε...

Καρυστινη μου
Τα ειπες ολα !!!!

ellinida είπε...

Οι πράξεις. Τίποτα άλλο.
Καλημέρα.

Dee Dee είπε...

"βλέπεις ανθρώπους που ειναι μεγάλοι πια κι όταν λάμπει το μυαλό τους κρεμιέσαι απο τα χείλη τους...και δεν θάλεις να φύγεις απο κοντά τους στιγμή."

εεεετσι εεετσιι....και ειναι και ναρκωτικο...θελεις ολο και περισσοτερο απο αυτους ;)

καλημερα

κεφατη ξυπνησα....κι εχω κι ενα προγραμμα συνεχομενο ως το βραδυ. 9:30 τελειωνω και μαλλον θα βγω με την Μωβ μετα. Καλο Σαββατοκυριακο Φαρα μου (αυτο το Φαρα της Ταλι πολυ μου αρεσε)

Λάκης Φουρουκλάς - Lakis Fourouklas είπε...

Συνήθως τα μάτια προβάλλουν τις πράξεις κάποιου. Στη ζωή μου ολόκληρη μία μόνο φορά έπεσα έξω στην "ανάγνωσή μου", αλλά ευτυχώς η έκπληξη ήταν ευχάριστη. Μέρα καλή

faraona είπε...

Εβινα μου
καααατι ξεεερεις εσυ και το λες!!!!

faraona είπε...

Deedee
«καλης ποιοτητας ναρκωτικο» ομως ε?
Μπαινει μεσα στο αιμα και τινάζει και τις δικες μας ενδορφίνες μετα στα υψη γιατρε μου ε?

ΧΑΧΑΧΑ!!!

***σε βλεπω ...σε βλεπω πουχεις τα κεφια σου ...αν δεις την μωβ δωστεις τους χαιρετισμους και τα φιλια μου.

Αχχχχ εισαι βαλτη?
Πως με ειπες ΦΑΡΑ ΣΟΥ?
Ευχομαι να μην περασει η Ταλι απο δω...

faraona είπε...

Λακη αν ξερεις να διαβαζεις τα ματια τοσο καλα εισαι τυχερος.
Οντως το βλέμμα δειχνει πολλα παντως...

Talisker είπε...

X A Ρ Ι Κ Λ Ε Ι Α

τη βλεπεις αυτην? αυτη με τα λακακια και τις λαχανι καλτσες!!!

αυτη τη ψηλη που παιζει με τα εκμαγεια!!
ΤΣΙΜΠΑ ΤΗΝ!!!

μας ειπε τη Φαρα μου
Φαρα ΤΗΣ

την κακια της τη Φαρα

τσιμπα τη λεω!!!


ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ

για μενα σαν επιδερμικη και εγωιστικη προσωπικοτητα που η εμφανιση παιζει ενα ρολο
..αλλα λογω και της σχιζοειδους αντιφασης που με χαρακτηριζει

ωω ναι

τιποτα στην ουσια δεν παιζει ρολο
ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΤΩ
απο τον αλλο

εχω εισπραξει απιστευτη αγαπη μεσα απο σκληρα λογια απολυτα και θανατερα...

κι εχω εισπραξει απιστευτη υποκρισια μεσα απο γλυκαναλατα και γλυκερα λογακια ..οτι πρεπει για ξερασμα..αρα στην ουσια...

σημασια εχει αυτο που εισπρατουμε

οι λεξεις και η εμφανιση περισσευουν
και καμια φορα ακομα και οι πραξεις
αδικουν...
γιατι κανεις δεν ειναι στο μυαλο μας να ξερει
τι περιμενουμε


ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΑΡΑ ΜΙΑ
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΟΥ???

ΜΑΤΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

mrs Smith είπε...

Λένε ότι σε ελάχιστα δευτερόλεπτα μιας πρώτης γνωριμίας, με την πρώτη χειραψία δηλαδή, που και από αυτήν παίρνουμε πολλές πληροφορίες, και οι δύο γνωρίζουνε πολλά ο ένας για τον άλλον.
Η δυνατότητα υπάρχει. Η ικανότητα είναι σε διαφορετικά ποσοστά στον καθένα μας.
Μετά πορευόμαστε...και νοιώθουμε...και εισπράτουμε...και δίνουμε...

για να μη γράφω πολλά, συμφωνώ απόλυτα με την talisker :))))
φιλιά



Περί τυφλότητος του έρωτος δεν έχει σημασία να γράψω τίποτα, είναι γνωστά...

Θεωρώ ψέμα ότι η εμφάνιση δεν μας αφορά. Μας αφορά. Υπάρχουν μορφολογίες που μας έλκουν ή το αντίθετο. Μορφολογίες και υποκειμενική αξιολόγηση της ομορφιάς.

mrs Smith είπε...

φαραόνα μου αυτό το μπερδεμένο από πάνω είναι ότι είχα γράψει πολλά και μου διέφυγε να σβήσω και αυτά :))))
Αλλά και αυτά ...μέσα είναι :)

ξανά φιλιά

Dee Dee είπε...

Σιγα μη τα βαλω με την Ταλι...για τρελλες ψαχνετε;;; :)

Φαρα ΤΗΣ θα σε λεω να μην εχουμε αιματα :)

ολα καλα ολα ανθηρα...........ε;ε;ε;:)

Aspa είπε...

Οι σχέσεις που στηρίζονται στην εικόνα και στα λόγια μου θυμίζουν τις σχέσεις που είχαμε στην εφηβική ηλικία. Θέλω να πιστεύω ότι όταν ωριμάζει το μυαλό αλλάζουν και οι προτεραιότητες. Φαντάζομαι βέβαια ότι μερικές φορές το μυαλό δεν ωριμάζει, οπότε…
Καλό Σαββατοκύριακο Φαρώνα μου!

seniorita είπε...

επηρεαζόμαστε από το φαίνεσθαι και παραγκωνίζουμε το είναι..σύντομα όμως το είναι κάνει την εμφάνιση του,στην αρχή το παραβλέπουμε,στη συνέχεια όμως μας περικυκλώνει και δε μπορούμε να το αγνοήσουμε..τότε ίσως καταφέρουμε να ξεφύγουμε γιατί μας σκοτώνει όπως λες..

faraona είπε...

Tali?
Ποιες λαχανι καλτσες?Τις εβγαλε.Ε! οσο και να πεις ξυπόλυτη περπατουσε τοσες μερες ενα πλυσιματακι τοθελαν.
Να ειδες τι κανεις τωρα ...την κυνηγαει η Χαρικλεια και μου ηρθε το εκμαγειο στο κεφαλι.

ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΩΡΑ.

ΤΙ ν απαντησω ?αφου δηλωνεις εκ των προτερων σχιζοειδης?Ε?
Δεν απαντω τιποτα ...αν ερθει εκεινος ο κακός να σε παρει δεν θα φταιω εγω...το δήλωσες δημοσιως.

Τι?Κανεις δεν ειναι μεσα στο μυαλο μας?
Εμεις που ειμαστε καλε?Δεν ειμαστε μες το μυαλο μας
Ο αλλος τι με νοιαζει τι θα κανει και τι θα πει?
Εγω τι θελω και τι γουσταρω παιζει ρολο...ααααα!!!! δεν θα με τρελλανεις εμενα.
Κι εγω δεν γουσταρω ν ακουω ΦΛΑΝ ΦΛΑΝ κι αρώματα ...γουσταρω να μπαινει σε διαδικασιες πραξης για μενα και κυριως πραξεις μεσα απ τις οποιες θα καταλαβαινω οτι με νοιαζεται ,οτι με σέβεται ,οτι ξεπερναει τον εαυτο του για να ειμαι χαρουμενη,οτι καταθέτει καθημερινα κομματια του για την σχεση μας...οπως κανω κι εγω ετσι?
Και δεν μιλαμε εδω οπως ειπε κι ο Ηλιας για συναιτερισμους...για σχέσεις μιλαμε.
Ααααα!!!
Μμμμμ!!!
Χμφφφφ!!!

faraona είπε...

Smith
επεσες κατω απο το σχολιο της Ταλι ε?
Αυτο το κορίτσι το λέει και στο μπλογκ της.

"Η παρατεταμένη παραμονη στο μπλογκ δημιουργει εθισμο"

Τι λες καλε κι εσυ ε?Με καταμπερδεψες.
Γιατι αλλες φορες οταν ερχεσαι εδω τα λες μια χαρα?Τωρα τι επαθες?

Το θέμα ειναι οταν κολλαμε καπου με το ματι μας γιαι μας θέλγει η εικονα και στα λογια γιατι «ξερει» κάποιος να «τα λεει ωραια»...αλλα στις πράξεις μας φτύνει ,δεν μας υπολογίζει καθολου και δεν μας σεβεται τι κανουμε?
Μενουμε κολλημενες σ αυτο που βλεπουμε κι ακουμε κι ανεχομαστε τα παντα?
Αυτο ειναι το θεμα.

faraona είπε...

Ασπα μια χαρα τα λες ετσι ακριβως ειναι.
Γι αυτο το εβαλα το θεμα.
Αυτο το εφηβικο μυαλο δεν πρεπει καποια στιγμη να ωριμάσει?
Γιατι μεγαλώνοντας οι αναγκες αλλαζουν στους ανθρωπους.
Τωρα οπως λες κι εσυ καμμιαφορα δεν αλλαζει .Ε ναι αλλα ακους και παραπονιουνται ομως ....να δεν με καταλαβαινει...να δεν με εκτιμάει....να δεν θέλει να ζήσουμε μαζι...να μου φλερεται σανβ σκουπίδι.Ναι αλλα μόλις αγριέψουν λιγο τα πράγματα η ιδια γυναικα κάθεται και τον κοιταει η τον ακουει σαν χάνος.Και τι Χάνος...υπνοτισμένος κιόλας.

faraona είπε...

σενιοριτα
ετσι φυσικα.
Τι να την κανεις μια σουπερ εμφανιση αν ο αλλος σου συμπεριφέρεται σαν νασαι σκουπίδι απ την μια αλλα μόλις σε βλέπει οτι αντιδράς και κινδυνεύει να σε χάσει ,σου τάζει λαγους με πετραχείλια?Να τα κανεις τι τα λογια?
Με τα λόγια χτιζονται ποτε σχέσεις?

αθηνα είπε...

Kαλησπέρα !!!!

Όλα έχουν σημασία !! Κι αυτό που βλέπουμε σε κάποιον (σύντροφο ή απλά φίλο) κι αυτό που ακούμε και η συμπεριφορά του!!!
Είναι δεμένα όλα μαζί , γιατί λειτουργούν ως σύνολο !!

Η όμορφη εικόνα (προσοχή : η ομορφιά είναι πολύ υποκειμενικό στοιχείο, δεν χρειάζεται να ναι κάποιος κούκλος για να τον θεωρώ όμορφο, αρκεί να χαμογελάνε τα μάτια του ή να κάνει ωραίες γκριμάτσες ή να αποπνέει ηρεμία το πρόσωπό του κλπ)

Η καλή κουβέντα (δεν νοείται ωραίος άνθρωπος που βρίζει ή μιλάει άσχημα ή προσβάλλει με τα λόγια)
Οι πράξεις , η συμπεριφορά του , εννοείται, πάνω απ όλα !!
Η συμπεριφορά του ως προς εμένα και ως προς τους άλλους !!
Οι πράξεις ειναι ο κοινός παρονομαστής !!
Είναι ο καταλύτης όλων !!

Δεν μπορούν ουσιαστικές σχέσεις να στηριχθούν μόνο στην εικόνα και στα λόγια, αυτά είναι αέρας και φεύγουν !!!!

Σου στέλνω τα σαμιώτικα φιλιά μου

faraona είπε...

Aθηνα
κρατω αυτο:

"Δεν μπορούν ουσιαστικές σχέσεις να στηριχθούν μόνο στην εικόνα και στα λόγια, αυτά είναι αέρας και φεύγουν !!!!"

Εμ φυσικα και φευγουν...ελα ομως που το ματι και το αυτι το ρημαδι κολλαει εκει και δεν ξεκολλαει μετα...

Δημιουργία είπε...

Σε νεαρη ηλικια το πρωτο που κοιταγα ηταν η εξωτερικη εμφανιση. Περνωντας, ομως, τα χρονια και ωριμαζοντας σαν χαρακτηρας ψαχνω πια στον αλλον την εσωτερικη ομορφια και απο τα ωραια λογια, προτιμω τις πραξεις.Δεν μπορω να αποκλεισω καποιον πλεον μονο απο την εικονα που βλεπω.

faraona είπε...

Ειδες τελικα Αικατερινη ...σ ολους μας αυτο συμβαινει κι ειναι φυσιολογικο.Ωρμάζοντας βλεπουμε βαθύτερα τα πραγματα ...φαντασου ομως οτι υπαρχουν παρα πολλοι ανθρωποι που δεν μπορουν να το νοιωσουν ετσι.Εχω καποιο συγγενικο μου πρόσωπο που εχει φτάσει στα 70 κι ακομη και σ αυτην την ηλικια και μετα απο παρα πολλες αποτυχημένες σχέσεις το μονο πραγμα που το ενδιαφερει ειναι η εμφάνιση.Και βέβαια αυτο δεν ειναι καθολου κακο ...το κακο ειναι μετα ...οταν αυτο το ατομο λεει:«μα τι ατυχια ειναι αυτη που με κυνηγάει ,ποιος μ εχει καταραστει?»Ε! μετα τι λες σ αυτον τον ανθρωπο?

Απονενοημένη Νοικοκυρά είπε...

εικόνα, λόγια, πράξεις...

πρέπει να διαλέξω;

θεμέλιο η πράξη, αλλά το σπίτι δεν είναι μόνο θεμέλιο... είναι και τοίχοι, και πόρτες, και παράθυρα, και κουρτίνες, και έπιπλα, και κείνη η γλάστρα με το γεράνι στο περβάζι...

τα θέλω τα λόγια τα όμορφα, χωρίς αυτά η πράξη μένει στεγνή και άγευστη, θρεπτική μα άνοστη.

faraona είπε...

απονενοημενη
θεμέλιο η πράξη ..το ειπες πολυ καλα.
Αν υπαρχει γερο θεμελιο ολα γινονται.Αν δεν υπαρχει ...οσο ωραιες κουρτίνες κι αν εχει θα γκρεμιστει καποια στιγμή.

Η πινιατα τση νονας είπε...

Eγω λεω πως ενας ...τενεκες οσο καλα και αν ειναι ...γανωμενος( εμφανιση εξωτερικη, και λογια) οταν ο χρονος χαλασει, γιατι θα το χαλασει, το γανωμα...μενει τελικα το ευτελες του μεταλλου χωρις γανωμα και λουστρα....

Εύα είπε...

η εμφανιση ποτέ δεν επαιξε ρολο-για μενα.Για τους αλλους ναι,δεν εχω και εμφανιση τοπ μοντελ βλεπεις...
Τα λογια,ναι...δυστυχως εχω το σημειο G στ'αυτια φαινεται.Οσο πιο παχια τα λογια,τοσο πιο καλα,ειναι το βιτσιο μου μαλλον.Τωρα μας τελειωσαν κι αυτα...

faraona είπε...

Nτόνα εχεις απολυτο δικιο.
Ελα ομως που το καταλαβαινουμε λιγο αργα αυτο...

faraona είπε...

Ευα σημασια εχει οτι τελείωσαν.
Απο δω και περα ομως αρχιζουν και τα δύσκολα.

Κωνσταντινος είπε...

Πιστεύω πως αυτό που μας κερδίζει είναι γενικότερα η συμπεριφορά.
Αν υπάρχει συνέπεια καλής συμπεριφοράς σε βάθος χρόνου τότε χτίζουμε μέσα μας την πεποίθηση πως πραγματικά έχουμε συναντήσει ένα αρκετά ακέραιο άτομο που αξίζει να επενδύσουμε αισθήματα.
Γιατί και οι πρόσκαιρες καλές πράξεις μπορεί να είναι σκόπιμες.
Ο χρόνος είναι καταλυτικός,ουδέν κρυπτόν από του ηλίου.

Καλό Σαββατοκύριακο :)

Η πινιατα τση νονας είπε...

"Nτόνα εχεις απολυτο δικιο.
Ελα ομως που το καταλαβαινουμε λιγο αργα αυτο..."


Αυτο ξαναπεστο faraona μου , οχι μονο αργα το καταλαβαινουμε αλλα τα..παθηματα δεν μας γινονται και μαθηματα ..βλεπεις το γανωμα αμα ειναι πετυχημενο μας στραβωνει και το κυμβαλισμα του τενεκε μας μοιαζει μουσικη θεικη......

faraona είπε...

Kωνσταντινε
κρατω αυτο:

"Αν υπάρχει συνέπεια καλής συμπεριφοράς σε βάθος χρόνου τότε χτίζουμε μέσα μας την πεποίθηση πως πραγματικά έχουμε συναντήσει ένα αρκετά ακέραιο άτομο που αξίζει να επενδύσουμε αισθήματα."

Συμφωνω μαζι σου Κωνσταντινε

eirini είπε...

Είτε μιλάμε για φίλο, είτε για σύντροφο,είτε για τον οποιονδήποτε στην ζωή μας, το μόνο πράγμα που βλέπω είναι οι πράξεις του. Αυτές μας χαρακτηρίζουν όλους σε όλα τα επίπεδα της ζωής μας.
Τα λόγια;... όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι!
Καλησπέρα Φαραόνα!!! Εύχομαι ένα καλό Σαββατοκύριακο!

faraona είπε...

Ντονα
μη μου λες τετοια τωρα γιατι θυμαμαι κι εγω κατι δικα μου πριν χρόνια βεβαια ...αλλα παντα ερχονται στη μνημη τα ατιμα...




***τι ωραια λέξη το κυμβάλισμα!

vagnes είπε...

...η εικόνα αποκαλύπτει τις περισσότερες φορές αν οι πράξεις κάποιου μπορούν να συμβαδίζουν με τα λόγια του, που πάντα είναι και το τελικό ζητούμενο.

Εκεινο που δεν μπορούμε να αποφύγουμε όλοι, είναι τι γίνεται όταν η εικόνα είναι εκθαμβωτική και δυσκολεύει την σωστή όραση και παρατήρηση...
...τότε ρωτάμε τους πραγματικούς φίλους μας τι γνώμη έχουν αυτοί που θα βλέπουν τα πράγματα με τη λογική και όχι με το συναίσθημα που ίσως εμας να μας έχει κυριεύσει...!!

αλλά σηκώνει κι άλλη συζήτηση το όλον θέμα καλή μου φίλη

faraona είπε...

eirini
μονο μικρο Ειρήνη μου?
Μην το κρατας καθολου το καλαθι ...ειναι το καλυτερο.

faraona είπε...

Vagnes
κρατω αυτο:

"...τότε ρωτάμε τους πραγματικούς φίλους μας τι γνώμη έχουν αυτοί που θα βλέπουν τα πράγματα με τη λογική και όχι με το συναίσθημα που ίσως εμας να μας έχει κυριεύσει...!!"

ΟΥΟΥΟΥ!!!Αν το κανουμε αυτο ειμαστε σε καλη κατασταση ηδη.Το θεμα ειναι να σου λενε ολοι οι φιλοι« ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ...ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ?» κι εσυ ναχεις τον χαβα σου...εκει να δεις «κλαμα» μετα.
Γιατι σε πιανει και το γμτ της καταστασης και αναρωτιεσαι
« ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΟΛΟΙ ΒΛΕΠΑΝΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΣΤΡΑΒΩΜΕΝΟΣ?»

Σοφία Κου είπε...

όσο δεν συμφιλιώνομαι με τον εαυτό μου και όσο έχω την ανάγκη για καταξίωση από τους άλλους,
τόσο θα τους παρουσιάζω μια ωραιοποιημένη μου εικόνα και λόγια...
όσο θα συνειδητοποιώ την παραπάνω αλήθεια, τόσο θα πλησιάζω στη συμφιλίωση με τον εαυτό μου και στην ανεξαρτησία από την ανάγκη καταξίωσης από τους άλλους..

φιλιά από την πανέμορφη (αλλά χωρίς προσωπική πρόσβαση στο διαδίκτυο) Σάμοοο!!!

faraona είπε...

Σοφια Κου
Ετσι ακριβως ειναι ...μονο που οποιος μπαινει σ αυτες τις διαδικασιες που αξιζουν πραγματικα τον κόπο,πληρωνει ενα τιμημα που ειναι πολυ οδυνηρο και λεγεται μοναξια.Γιατι οσο πιο ανεξαρτητος και συνειδητοποιημενος γινεται κανεις τοσο λιγοτερο εχει αναγκη τους ανθρωπους.Εννοω την βαθεια αναγκη ναναι για τους αλλους ανθρωπους.Εξωτερικα μπορει και να μην φαινεται τιποτα ΚΑΙ ΝΑΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΡΥΓΙΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ.

βιολιστης στη στεγη είπε...

Λατρεύω την είκόνα ενός όμορφου άντρα που με υπέροχα λόγια με διαβεβαιώνει για την αγάπη του και αμέσως μετά μου την αποδεικνύει και εμπράκτως!!!
Αν ήμουν 20 χρονών, αυτό θα σου έγραφα.
Επειδή είμαι πολύ μεγαλύτερη, δεν πιστεύω πιά στα παραμύθια. Μόνο στις πράξεις, γυμνά και απροκάλυπτα!

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου