Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2008

Γιορτές ...?


Πολλοί άνθρωποι έχουν έντονα αρνητικά συναισθήματα την περίοδο των γιορτών.
Κι αν όχι πολυ έντονα ,νοιώθουν πάντως μια περίεργη δυσφορία για το όλον θεμα.
Στα άτομα αυτά δεν αρέσουν οι γιορτές, δεν αγοράζουν δώρα, δεν πάνε οταν τα προσκαλέσουν , δε γιορτάζουν, και δηλώνουν ότι μισούν τις γιορτές.
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;
Ειναι εσωτερικοί οι παράγοντες που προκαλούν κατι τέτοιο η εξωτερικοί?
Ειναι και τα δύο μαζι?
Προσέξτε δεν μιλω για τα άτομα που έχουν όντως κάτι εμφανέστατο να τα στενοχωρεί.
π.χ εναν πρόσφατο χωρισμό ,ενα διαζύγιο,έναν θάνατο η μιά αρρωστια.
Μιλώ γι αυτούς τους ανθρώπους που αμέσως μετά τις γιορτές ηρεμούν και ειναι σαν να μην συνεβει τίποτε.

85 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα Φαραώνα μου! Το θέμα αυτό το είχαμε κάνει στο πανεπιστήμιο, ως μελέτη. Τα συμπεράσματα ήταν ότι οι άνθρωποι αυτοί κατά την περίοδο της παιδικής ηλικίας, εκεί που διαμορφώνονται στον ψυχισμό μας οι αξίες και τα ήθη, εκεί που ταυτίζονται τα γεγονότα με τα αντίστοιχα συναισθήματα, είχαν τραυματικές εμπειρίες. Συνέδεσαν τις περιόδους αυτές με άσχημα συναισθήματα, με κακές αναμνήσεις που είτε απώθησαν είτε όχι, πάντως ποτέ δεν επεξεργάστηκαν. Στην οικογένειά τους λοιπόν δεν επικρατούσε τις μέρες εκείνες η χαρά, η προσμονή, η γαλήνη κι η αγάπη. Το κακό είναι ότι αυτό διαιωνίζεται. Μια μάνα τραυματισμένη ψυχικά που θα παρουσιάζει μικρή κατάθλιψη την περίοδο των γιορτών, θα το μεταδώσει και στο παιδί της. Το μήνυμα που εκλαμβάνει ο εγκέφαλος είναι ότι αυτό που συμβαίνει τότε με στεναχωρεί, άρα δεν το θέλω. Δεν ξέρω αν κατάφερα να στο εξηγήσω με απλά λόγια, γιατί είναι κάπως πιο πολύπλοκο, πάντως η ουσία είναι αυτή. Σύνδεση των γιορτών με ένα τραυματικό, άσχημο γεγονός, το οποίο μπορεί απλά να ήταν η αρνητική ατμόσφαιρα και οι τσακωμοί μέσα στο σπίτι, όταν είμασταν παιδιά.

Λάκης Φουρουκλάς - Lakis Fourouklas είπε...

Μεγάλο το θέμα που πιάνεις. Ανήκω κι εγώ σ' εκείνους που δεν τους αρέσουν οι γιορτές για λόγους... αρχής. Πιστεύω ότι πρέπει ν' αγαπάμε τους γύρω μας και να το δείχνουμε με κάθε ευκαιρία και όχι να περιμένουμε να έρθει κάποια γιορτή, που θα μας δώσει τη δυνατότητα να ξορκίσουμε τις ενοχές μας με κάποιο δώρο. Ναι, με μελαγχολούν οι γιορτές έτσι όπως έχουν καταντήσει...

Dee Dee είπε...

θα καλεσω τη Μαγια να μας εξηγησει παρακαλω :)

Κατι βιωματικο νομιζω οτι φταιει Φαραωναμου. Δε γινεται να βγαζουμε ολη την αδικια του κοσμου στις γιορτες....τωρα θυμονουμε που ειναι ολα εμπορικα, τωρα προσεχουμε τα ψευτικα χαμογελα, τωρα προσεχουμε τις χαζοπαρεξηγησεις......γιατι, τις υπολοιπες μερες δε συμβαινουν;; ¨η μηπως δεν εχουμε τον ιδιο χρονο να τα παρατηρησουμε;

Θεωρω πολυ κριμα να μην ευχαριστιεται καποιος τις γιορτες, τις εχουμε τοση αναγκη! Και περισσοτερο στενοχωριεμαι οταν ειναι ετσι κοντινα μου ατομα. Ειναι απλα ματαιος ολος αυτος ο θυμος!

Εγω παλι ειμαι στο αλλο ακρο....μπορω ακομα και μετα απο εναν χωρισμο να ευχαριστηθω τις γιορτες στο επακρο...με αλλο τροπο ισως...αλλα τις ρουφαω ολες οπως το εχω αναγκη.

Ωραιο θεμα!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Κι εμένα δε μου πολυαρέσουν οι γιορτές. Τις θεωρώ λίγο πολύ ένα αναγκαίο κακό. Μου τη δίνει όλο το κλίμα που επικρατεί, το εμπορικό, ότι σώνει και καλά πρέπει να ψωνίσω, να ντυθώ καλά και να βγω έξω να στριμωχτώ με άλλες 900.000 άτομα που απλά γίνονται τύφλα και λένε ότι διασκέδασαν. Μου τη δίνει επίσης αυτό το "χρόνια πολλά/καλή χρονιά" από/σε άτομα που μιλάμε μόνο σε γιορτές, αυτή η ψεύτικη χαρά και το υποκριτικό χαμόγελο. Η πλύση εγκεφάλου από τα ΜΜΕ και την αγορά. Το ότι πρέπει να φάμε και να πιούμε σαν να μην υπάρχει αύριο. Λες και είναι αυτό το θέμα των Χριστουγέννων π.χ. Και μετά τι μένει; Ένα κενό. Ότι όλα τελείωσαν ακόμα μία φορά. Ότι πάλι κάναμε τα ίδια και τίποτα δεν άλλαξε. Αυτό είναι το εσωτερικό μέρος. Η μοναξιά. Όσοι έχουν άτομα γύρω τους και γιορτάσουν έτσι θα αισθανθούν το κενό και τη ματαιότητα μετά τις γιορτές. Όσοι χώρισαν κλπ ζηλεύουν τους υπόλοιπους που γιορτάζουν και θέλουν πίσω το ταίρι τους.
Εξωτερικό μέρος θα είναι ότι κάποιοι δεν έχουν ούτε καν να φάνε και βλέπουν τους άλλους να κάνουν τόσες ανούσιες σπατάλες για το τίποτα.

panagiota είπε...

Καλημέρα κούκλα μου!!!
Ο Λαζαρος βρήκε τελικά χρόνο για επισκέψεις.
Παρ'όλο που μαζεύω ακόμα τα κοκαλάκια μου από το γιαγιάς-baby sitting περιμένω πως και πως τις γιορτές να μπει μια νότα χαράς και κόσμος στο σπιτικό μας!

Σε φιλώ πολύ πολύ γιαβρί'μ

Παλμος είπε...

Γιορτές!!!

Ονομαστικές, γενέθλιες, επετειακές, Χριστούγεννα, Πάσχα?

Πόσες διαφορετικές προσεγγίσεις στο όρο γιορτή.
Συνήθως Χριστούγεννα και Πάσχα η μελαγχολία γίνεται πιο έντονη, νομίζω, στα άτομα αυτά.
Δεν ξέρω γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό. Θα σου πω μόνο ότι η μοναχικότητα αυτών των ανθρώπων ίσως δεν τα αφήνει να χαρούν. Έχουν κάνει τη μοναξιά τους παρέα, έχουν βολευτεί πίσω από αυτή, ίσως φοβούνται να μιλήσουν, να εκφραστούν, να εξηγήσουν γιατί έχουν διαλέξει αυτό το δρόμο. Είναι τόσο σύνθετη η ψυχολογία του ανθρώπου, που πολλές φορές μας εμποδίζει να δούμε καθαρά το γιατί.


Φιλια:)

Dee Dee είπε...

γυαλινο δακρυ

γιατι σωνει και καλα πρεπει να ψωνισεις;
γιατι πρεπει να βγεις εξω να στριμωχτεις;
γιατι πιστευεις οτι ψευτικη χαρα και υποκριτικο χαμογελο υπαρχει μονο στις γιορτες;
το να περναμε καλα σαν να μην υπαρχει αυριο ειναι καλο να συμβαινει....αλλα ουτε αυτο ΠΡΕΠΕΙ να το κανεις.

Προσπαθω να σου πω οτι αδικα θυμωνεις με ολα αυτα τα "πρεπει" γιατι κανενας δεν ειναι αρμοδιος να σου το επιβαλει περα απο σενα!!! Και αν στα ΜΜΕ διακρινεις προπαγανδα και πλυση εγκεφαλου...κλεισε την τηλεοραση και μην αγοραζεις εφημεριδες. Αν γινει κατι σημαντικο στον κοσμο θα το μαεθις :)

Ευχαριστησου αυτες τις γιορτες με διαφορετικο τροπο. Μην κανεις ρεβεγιον με ατομα που δε θελεις να κανεις, μη φας βασιλοπιτα, μη ψωνισεις ΤΙΠΟΤΑ καινουριο!!! Μπορεις κι ετσι να γιορτασεις, εχουμε παρερμηνευσει την εννοια των γιορτων, εχεις απολυτο δικιο σ' αυτο :) Γιορτασε με τον δικο σου τροπο :)

Καλημερα και συγνωμη για το κατεβατο :):)

faraona είπε...

Maria
κρατω αυτο:
"Μια μάνα τραυματισμένη ψυχικά που θα παρουσιάζει μικρή κατάθλιψη την περίοδο των γιορτών, θα το μεταδώσει και στο παιδί της. Το μήνυμα που εκλαμβάνει ο εγκέφαλος είναι ότι αυτό που συμβαίνει τότε με στεναχωρεί, άρα δεν το θέλω."

Ολο σου το σχόλιο ειναι πολυ σημαντικο.Εγω κρατησα αυτο που μπορει να μην ειναι ψυχικος τραυματισμος της μητέρας αλλα μια μικρη θλιψη.Ακομη κι αυτη μεταδιδεται στα παιδια.

faraona είπε...

Laki
κρατω αυτο:
"Ναι, με μελαγχολούν οι γιορτές έτσι όπως έχουν καταντήσει..."

Δεν εχεις αδικο ...και πιστευω οτι καλα κανεις αν συνεχιζεις κατα την διαρκεια τους να ζεις οπως και πριν.

faraona είπε...

Λαιδη
κρατω αυτο:


"Δε γινεται να βγαζουμε ολη την αδικια του κοσμου στις γιορτες....τωρα θυμονουμε που ειναι ολα εμπορικα, τωρα προσεχουμε τα ψευτικα χαμογελα, τωρα προσεχουμε τις χαζοπαρεξηγησεις......γιατι, τις υπολοιπες μερες δε συμβαινουν;; ¨η μηπως δεν εχουμε τον ιδιο χρονο να τα παρατηρησουμε;"

Ολες τις μερες συμβαινουν ολα αυτα που λες.Και συμφωνω μαζι σου.Πιστευω οτι τα ατομα που δεν εχουν κατι παρα πολυ σοβαρο ...οπως ειπα ενα πενθιμο γεγονος η μια αρρωστια και που μετα τις γιορτες επανερχονται στα καλα τους ,,,οτι βρισκουν απλα τις μερες των γιορτων για να γκρινιαξει λιγο παραπανω αυτο που μονιμως γκρινιαζει μεσα τους.Ενα πεινασμενο παιδι για ζωη και χαρα.

faraona είπε...

γυαλινο δακρυ
κρατω αυτο:

"Εξωτερικό μέρος θα είναι ότι κάποιοι δεν έχουν ούτε καν να φάνε και βλέπουν τους άλλους να κάνουν τόσες ανούσιες σπατάλες για το τίποτα."

Συμφωνω απολυτως και να προσθεσω και κατι αλλο.Υπαχουν και καποιοι αυτες τις μερες που μεσα σ ολη αυτη την σπαταλη,δωρων ,φαγητων και μικροπραγματων δίνουν και κατι σ εναν φτωχο για να εφησυχασουν την συνειδηση τους.

Κατα τα αλλα νομιζω οτι η Deedee με καλυψε αρκετα.

faraona είπε...

Παναγιωτα σε καταλαβαινω κοπελα μου.
Να πανε ολα προς το καλυτερο ευχομαι.

faraona είπε...

παλμε
κρατω αυτο:
"Έχουν κάνει τη μοναξιά τους παρέα, έχουν βολευτεί πίσω από αυτή, ίσως φοβούνται να μιλήσουν, να εκφραστούν, να εξηγήσουν γιατί έχουν διαλέξει αυτό το δρόμο."

Ναι και μπορει και να μην θελουν να μιλησουν ξεροντας τι τους συμβαινει.

seniorita είπε...

έχω ακούσει πως οι περισσότερες αυτοκτονίες γίνονται σε περιόδους γιορτών..λόγω μοναξιάς..δεν έχουν ανθρώπους δίπλα τους να γιορτάσουν,να χαρούν και βλέποντας τους άλλους χαρούμενους τους πιάνει κατάθλιψη..
για αυτούς που δουλεύουν το βρίσκω περίεργο να μην τους αρέσουν..ευκαιρία για ξεκούραση!

faraona είπε...

seniorita μου
ναι αλλα αυτοι που αναφερεις εχουν ηδη και πριν τις γιορτες μια βεβαρημενη διαθεση γενικοτερα ...απλα επιδεινωνεται με τον ερχομο των εορτων.


Φυσικα γι αυτους που δουλευουν οι γιορτες ειναι οτι πρεπει για ξεκουραση!

maya είπε...

axaxaxa

η ντίντι με έφερα εδώ
ως η γνωστή γρμφ των γιορτών.

αλλά

είναι μεγάλο θέμα και μόλις ξύπνησα
και έχω και μπαλέτο
και άμα το συζητάμε απο τώραααααα
θα έρθουν οι γρμφγιορτές γρηγορότερα!!


άτιμη ντίντιιιιιιιιι!!!!!!!!
πού είσαι?!!!!!
γελάς?!

γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρ
βγάλε παιδί μου το στολίδι απο τ'αυτί!
δεν κοροιδεύουν μεγάλους ανθρώπους έτσι!!!!
τώρα θα σε πιάσω!


όχι κυρία φ.μου
δεν έχω τίποτα με τις γιορτές.
κι έχω και μικρά παιδιά.
τα κάνω όλα τέλεια. σαν μεγάλη.
και δώρα όπου πρέπει
και στολίσματα
και φουρνίσματα
και μαγεία.

αλλά θεωρώ εντελώς kitch το όλο.
και ψεύτικο.
και ξαφνικά θυμούνται όλοι να χαμογελούν.
και να φιλανθρωπούν
και μου γυρίζει το άντερο με τα τραγουδάκια
και τα δήθεν
και τις κούφιες ευχές.

που΄είστε
και ποιοί είστε τον υπόλοιπο χρόνο?!!!!!!!!!!!

------------

εντάξει.
ηρέμησα.
ντάξ΄.



και by the way
δεν πιστεύω σε μεγαλύτερη ιδέα απο τον άνθρωπο.
οπότε χάνω και το αρχικό νόημα.


και είχες δεν είχες μ'έβαλες να τα πω
ντιντόπαιδο!!!!!!!!!!


φαραώνα μου
πέρσυ τόχα εξηγήσει εδώ

και επίσης πριν την πρωτοχρονιά εδώ

δεν μπορώ να σκεφτώ γιατί μπορεί νάχει ενδιαφέρον...
αλλά αν έχει, πας.


καλησπέρα
(τώρα θα δεις ντίντι!!!!!!!)

χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee είπε...

μαγια μου

ανευ πλακας.....θα θελα να ησουν κοντα να βγουμε να το συζητησουμε με ενα αχνιστο καφεδακι αυτο το θεμα. Και περσι ηθελα που τα λεγαμε :)

Αληθεια θα ηθελα....ειναι κριμα να εισαι τοσο χρωματιστη και να σε πιανει τις γιορτες να συγχιζεσαι με την προσποιηση των ανθρωπων....μην συμμετεχεις σ' αυτο...δεν ειναι αυτο οι γιορτες!!

θελω να πεις κι αλλα....που εισαι;;; εφυγες;;;

αφου εισαι μακρυα θα το αναλυσουμε εδω!

εχω δουλεια αλλα στο επομενο κενο θα ξαναρθω.....

Φαραωνα εισαι εδω;;; Βαλε ενα χερακι :)

xxxx

anepidoti είπε...

εγώ πάλι πότε έτσι, πότε αλλιώς..
η μαρία η τζιρίτα έδωσε μια επαρκή συνολική ανάλυση και συμφωνώ.
η maya πάλι, με βρίσκει σύμφωνη...
(όλα αυτά για να μην επαναλαμβάνω)
εγώ τώρα τις βιώνω ανάλογα με το πως θα με βρουν...
έχω περάσει απίθανα, έχω περάσει αγχωτικά, έχω περάσει απαίσια...
νομίζω πως αναφέρεσαι στο πως τις αναμένουμε πιο πολύ..
το μυστικό μου είναι να τις κοιτάζω με ψιλοαδιαφορία και να προσπαθώ να τις δω μέσα από μένα, με πιο πολλά θέλω και μόνον τα παραίτητα πρέπει..
κάπως έτσι...
:-)

Άστρια είπε...

Αγαπημένες μου οι γιορτές και ιδιαίτερα των Χριστουγέννων ίσως γιατί οι παιδικές μου αναμνήσεις ήταν οι καλύτερες. Παρόλο που έχασα τον πολυαγαπημένο μου πατέρα (ήμουν ήδη μητέρα), ξαφνικά, ανήμερα Χρστουγέννων, και ταξίδεψα αεροπορικώς μεσάνυχτα για να τον αποχαιρετίσω. Παρά το γεγονός αυτό, παραμένουν αγαπημένες γιορτές και η θύμιση γλυκειά.
Μικρότερη δεν μπορούσα να καταλάβω πώς κάποιοι δεν το νοιώθουν έτσι.
Για τις περιπτώσεις που αναφέρεις, είναι πειστικό, ότι μπορεί να φταίει κάποιο σοβαρό παιδικό τραύμα, όπως αναφέρεται στο πρώτο σχόλιο. Ή ο ίδιος ο χαρακτήρας, μία καρδιά Σκρουτζ όπως λέει το παραμύθι του Ντίκενς.

faraona είπε...

Βρε Μαγια μου
βρε Ντιντι μου
ηρεμα
τελειωνα ενα κόσμημα τι να κανω πως να σας προλαβω?
Που να παω τωρα ...στα λινκ της Μαγια η ν απαντησω στην Ντιντικα?

faraona είπε...

Maya
ωραια τα φρεσκαρα λιγο στη μνημη μου γιατι ταχα διαβασει περυσι...αμ τι νομιζεις επειδη δε μιλαγα σημαινει οτι δεν σε διαβαζα.Δεν μιλαγα γιατι επρεπε να βγαλω μούλτι πασσο απο την Α.Μ.
Τωρα που τοχω ομως ε?
Κι εγω αυτης της αποψης ειμαι και με πιανουν τα νευρα μου μ ολη αυτη την κατασταση που πανε να μας την περασουν πακετο καθε χρόνο.
Ειδικα τα τελευταια χρονια που εφυγαν τα παιδια πια μακρυα μας ...η εμεις μακρυα τους...αυτο ειναι αδιευκρινιστο μεσα μου ακομη...τελειωσαν για μας οι γιορτες με την εννοια της γιρλάντας.Οχι οτι δεν το διασκεδαζουμε ...αλλα με τον δικο μας τροπο που ειναι αυτος της καθημερινοτητας και ο τοσο αποδεκτος κι ευχαριστος και για τους δυο μας.
Νταξυ πινουμε κι ενα καλο κρασακι αλλα νωρις νωρις και μετα υπνο.Σιγα μη κανουμε και ρεβεγιόνια.
Μπορει να μας ερθει να κανουμε ρεβεγιον 15 μερες μετα ...ξερω γω ...τι προβλημα εχουμε...

Οκ?
φιλια

αθηνα είπε...

Kαλησπερούδια !! Νομίζω κι εγώ πως ισχύουν όσα έγραψε η Μαρία Τζ.
Για ανθρωπους που όχι απλώς δεν χαίρονται, αλλά νοιώθουν άσχημα τις γιορτές , πρέπει να υπάρχει μια σύνδεση με το παρελθόν , κάτι από τα παιδικά χρόνια που έχει χαραχτεί ανεξίτηλα στην μνήμη τους και η θύμησή τους, τους εκπέμπει αρνητικά συναισθήματα!!
Η μοναχικότητα πάλι είναι ένας παράγοντας, κάποιοι , να βιώνουν στενόχωρα τις γιορτινές μέρες!!
Οι γιορτές είναι κυρίως οικογενειακή υπόθεση, τα παιδιά περιμένουν τα δώρα, το στόλισμα του δέντρου,τον Αγιο Βασίλη, θα πουν τα κάλαντα και εμείς μαζί τους ξαναγινόμαστε παιδιά , χαιρόμαστε , διασκεδάζουμε, ζούμε την ομορφιά και το ξεχωριστό χρώμα των εορτών!!
Εξάλλου τι νόημα θα είχε αν όλες οι μέρες του χρόνου ήταν ίδιες ??
ΕΜΕΝΑ Μ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ !!!!

γυάλινο δάκρυ είπε...

@dee dee

Δεν είπα ότι τα κάνω. Μιλάω για το τι μου τη δίνει τις γιορτές. Και αυτό που μου τη δίνει είναι κάτι που κάνει το μεγαλύτερο κομμάτι του πληθυσμού που έχει έστω και λίγα χρήματα και δυστυχώς το κάνουν και σχεδόν όλοι από το περιβάλλον μου.

Δημιουργία είπε...

Η μελαγχολία που φέρνουν σε κάποιους ανθρώπους οι γιορτές -οχι μόνο οι ... "μεγάλες", αλλά και οι ονομαστικές, τα γενέθλια κλπ.- έχουν ρίζες σε αρνητικά βιώματα, όπως εύστοχα αναφέρει πιο πάνω και η Μαρία Τζιρίτα. Πιστεύω, όμως, ότι τα βιώματα που επηρεάζουν δεν είναι μόνο τα αρνητικά. Κάτι ευχάριστο που μας έχει σημαδέψει, αλλά τώρα πια δεν μπορούμε να το έχουμε και μας λείπει, αρκει για να μας οδηγήσει σε αρνητικά συναισθήματα, ένα είδος άμυνας (δεν μιλάω για λυπηρά γεγονότα, αλλά για ταξίδια, γλέντια, παλιούς φίλους... Πράγματα που μπορεί να φαίνονται σε κάποιον συνηθισμένα, αλλά σε αυτόν που δεν τα έχει πια, και σκέφεται ότι μπορεί να μην τα ξαναζήσει, φαντάζουν χαμένος θησαυρός). Ετσι φτάνουμε στην απαξίωση αυτού που κάνει τους άλλους χαρούμενους. Εμείς πάντως τις γιορτές τις χαιρόμαστε οικογενειακώς και αισθανόμαστε ακόμα και αυτούς που έχουν "φύγει", πολύ περισσότερο κοντά μας αυτές τις μέρες. Τα βιώματα, καλά και κακά, πρέπει να είναι η ώθηση για να προχωρήσουμε μπροστά και όχι πίσω.

maya είπε...

εντελώς οκ φαραώνα μου!!!!

αυτήν την χαρουμενούλα...
αν θα μπορούσες να αποτρέψεις...
θέλει να μιλήσουμε λέει...
γι'αυτο!!!
αχ τι άλλο να πούμε?
και μου κάνει θεραπεία κάθε χρόνο!
μου στέλνει στολίδια σε φωτό
και χαρές πολλές...

τι θα την κάνω?
όχι πες μου!

εγώ φέτος τοχω πει
λέω να στολίσω το δέντρο με τα μπρατσάκια και τα βατραχοπέδιλα των παιδιών.
ε? γαμάτο?

αχαχαχα



έχεις δίκιο σε αυτό που λες
...που εφυγαν τα παιδια πια μακρυα μας ...η εμεις μακρυα τους...

όντως αδιευκρίνιστο...

μαρέσεις.

χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya είπε...

ντίντι μου γλυκιά κι ενθουσιώδη

μαρέσει που γουστάρεις τις γιορτές.
ό,τι αυθόρμητο μου αρέσει.
να μην σε νοιάζει που το βλέπω αλλοιώς.
δεν έχω 'πίκρα' ή κάτι άλλο.
ούτε χάνω κάτι.
εγώ την χαρά την ξετρυπώνω σαν τεριέ με μακρυά μύτη
δεν μου ξεφεύγει λέμε!

και ό,τι δεν μαρέσει
το στέλνω ξέρεις πού.
μην αρχίσω εδώ την άσκηση και έχει και κόσμο η κυρία φ. μας!!!

αν μέφτιαχνε, θα γούσταρα.
βαριέμαι και δεν.

έλα να μιλήσουμε για άλλα...
για τον χορό σου, για την έκφραση...
όχι το γαμοκρίστμας σπίριτ!
μην με ρίχνεις απο τώρα!!!!!!!


καρασμάτς
χχχχχχχχχ

Dee Dee είπε...

η Αθηνα ειπε "Εξάλλου τι νόημα θα είχε αν όλες οι μέρες του χρόνου ήταν ίδιες ??
ΕΜΕΝΑ Μ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ !!!!"

και συμφωνω!!! :):)

Μαγια μου

παω πασο....μερικες φορες ξεφευγω και οταν μου αρεσει κατι πολυ θελω να το περασω και στα δικα μου ατομα......αλλα κατανταει να γινεται με το ζορι...εγωιστικα....οταν το καταλαβαινω σταματαω....νταξει;;; :):)

xxxxxxxx

faraona είπε...

Aθηνα
κρατω αυτο:
"Οι γιορτές είναι κυρίως οικογενειακή υπόθεση, τα παιδιά περιμένουν τα δώρα, το στόλισμα του δέντρου,τον Αγιο Βασίλη, θα πουν τα κάλαντα και εμείς μαζί τους ξαναγινόμαστε παιδιά , χαιρόμαστε , διασκεδάζουμε, ζούμε την ομορφιά και το ξεχωριστό χρώμα των εορτών!!"

Ειναι οντως ετσι και νομιζω οτι οταν γινονται ολα αυτα απ την καρδια μας κι οχι απο συνηθεια γιατι το κανει ολος ο κοσμος ...τοτε ειναι που εχει και την μεγαλυτερη αξια.!

faraona είπε...

Δημιουργια
καλως ορισες στην παρεα της Αψινθου.
Κρατω αυτο:


"Πιστεύω, όμως, ότι τα βιώματα που επηρεάζουν δεν είναι μόνο τα αρνητικά. Κάτι ευχάριστο που μας έχει σημαδέψει, αλλά τώρα πια δεν μπορούμε να το έχουμε και μας λείπει, αρκει για να μας οδηγήσει σε αρνητικά συναισθήματα, ένα είδος άμυνας (δεν μιλάω για λυπηρά γεγονότα, αλλά για ταξίδια, γλέντια, παλιούς φίλους..."

Εχεις απολυτο δικιο Δημιουργια.
Και η χαρα που εφυγε μας κανει πολλες φορες να νοσταλγουμε τωρα τις γιορτες.

Dee Dee είπε...

ηρθα :)

Να απανταω εγω για σενα οταν λειπεις δυσκολο...ειμαι πιο παρορμητικη και δεν μπορω να ειμαι παντα "ευγενικη"....θα παρεξηγηθω για το υφος μου, λιγοι το κατανοουν και με αντεχουν :):)

Αν βεβαια το μηνιατικο ειναι καλο....ε ....κατι θα κανουμε ;)

Καλημερα Φαραωνα μου!!!

faraona είπε...

Μαγια?
Αφου ξερεις ...
Η Λαιδη γνωριζει καλα οτι χαμογελωντας κανει λακκακια ...ετσι γινεται ακομη πιο κουκλα ...
Γραφει
φευγει
γυριζει
και μετα
διαβαζει
χαμογελαει και πιανει τα μαγουλακια της.
Τοχει απο μικρη αυτο.

Στην υγεια μας με μυρωδατο πρωινο καφε

faraona είπε...

Λαιδη μου?
Χαχαχααα!!!
Θα κανεις ασκηση της παρορμητικοτητας σου πουλι μου ευκαιρια θα ειναι.
Γιατι ευγενικη εισαι σιγουρα.
Η ροκιά σου
ειναι που σε κανει παρορμητικη αλλα αυτο ειναι και το ιδιαιτερο σου.
Γιατι ο παρορμητισμος εχει πολλες αιτιες ε?
Νατο παλι το θεματακι.
Το ξετρυπωσαμεεεε!!!

demetrat είπε...

Οι γιορτές έχουν αξία μόνο σαν επαναλαμβανόμενες στο άπειρο αγκαλιές, εικόνες ,γελάκια , κουβέντες, μυρωδιές,πάντα μαζί με τους αγαπημένους.
Άν λείψει κάποιος απ' αυτούς ,αυτή η ζεστασιά της γιορτής,μόνο θλίψη μπορεί να φέρει.
δ

e-ιωάννης είπε...

χαρηκα που εμαθα απο την ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ το λογο που ειναι καποιοι μελαγχολικοι τις γιορτες.
καθοτι εγω ειμαι ενα παιδι
χαρα γεματο...

και αθωο...
σσσ μη με ακουσει κανεις σσσσ

faraona είπε...

demetrat
εχεις δικιο...παντα βεβαια μας λειπουν οταν χανονται ...αλλα στις ιορτες οι θυμησες γινονται πιο εντονες.

faraona είπε...

ε-ιωαννη?
Αθωο παιδι που του αρεσουν τα Armani,τα κάμπριο και οι ωραιες γκομενες.
Και μαλιστα οι πλούσιες γιατι δεν είδα και καμμια ντυμενη φυσιολογικα στο μπλογκ σου.
Και που ειναι και σεμνοτατο συν τοις αλλοις γιατι δεν αναφερεται ποτε στην ομορφιά του,στα καλα υλικα της μανούλας του ...
ο μπαμπας ανυπαρκτος?
Οι γονεις μου λεμε συνηθως ε?
Η μανουλα μόνη της σ εφτιαξε?
Αδυναμία στη μανουλα κι εσυ?
Και μαλιστα στην ηλικια σου?
Ασε εκεινη η μαύρη ζωνη πια ...σιριαλ εχει γίνει.
Ασε λοιπον την αθωοτητα ...ουτε καν χιουορ δεν μου βγαζει.

faraona είπε...

xιουμορ ήθελα να πω γμτ^^$@?΄+%%44###
..ειδες ουτε καν η λεξη δεν μου βγηκε..
σε σενα τα λεω ιωαννη

e-ιωάννης είπε...

το εχεις δει το αθωο βλεμμα μου ?
στις φωτο ?

Talisker είπε...

ffnδεν ξερω Φαρα μια

εγω ανηκω σε αυτους που αγαπουν και γλεντουν στις γιορτες

μονο στα γενεθλια με πιανει τρελα και δεν τη θελω εκεινη τη μερα
την επομενη μπορει να κανω παρτυ με πυροτεχνηματα

αλλα ανημερα ειμαι αστα να παν

Παντως πιστευω οτι πολλοι αντιδρουν με την υποχρεωση στο να μπουν σε ενα εμπορευματοποιημενο εορταστικο κλιμα

ακομα κι εγω που λατρευω τα Χριστουγεννα
χτες που πηγα στον Μασουτη και ειδα 5 Νοεμβριου ενα δασος μπροστα μου Χριστουγεννιατικα Δεντρα
ειπα

Ε ΟΧΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

faraona είπε...

Γιαννάκη μ?
Γιατι θες πιδουδι μ να τα πάρω?
Τζερτζελε θες?
Αντε παρε τωρα την αθωοτητα σου,τα κουβαδακια σου κι αμόλα καλούμπα γι αλλού.

faraona είπε...

Tali?
υπαρχει εξηγηση γιατι αισθανεσαι ετσι στα γενεθλια σου.Αυτοι οι ψυχολογοι δεν εχουν αφησει τιποτα χωρις να το κανουν φραγκοδιφραγκα ...εεε ευρωδιλεπτα ηθελα να ειπώ ,οι ατιμοι.


Ε ναι ναι συμφωνω για την εμπορευματοποιηση.
Εδω ομως Ταλι μου οταν επεσε το Τειχος πουλουσαν κομματακια μεσα σε πλεξι γκλας απ τα ντουβαρια του (εχω ενα,μου το φεραν δωρο)...τι θα αφησουν τα Χριστουγεννα ετσι?


Μ αυτα νευριαζω κι εγω.

παπαρουνα είπε...

H μελαγχολια ..υπαρχει ηδη μεσα σου και βγαινει στην επιφανεια οταν αισθανεσαι οτι ολοι οι υπολοιποι χαιρονται,μοιραζονται πραγματα κι εσυ εισαι στην απ εξω..

ΠΡΟΥΠΑΡΧΕΙ πιστευω αλλα εκδηλωνεται εντονα σε περιοδους οπου μας εχουν περασει οτι πρεπει να ειμαστε χαρουμενοι,γεματοι ευρω,γαλαντομοι,καλοφαγαδες,να μοιραζουμε ευχες και και και...

Αν δεν εχεις τη χαρα μεσα σου δε μπα να δεις και τον ΑΗ βασιλη ζωντανο μπροστα σου??

Εύα είπε...

θα συμγωνησω με τη μαρια.Μια καταθλιπτικη οικογενεια σου περναει το μικροβιο,ειναι αληθεια.Εγω απο την αλλη μερια,ως γνησιο αναποδο πλασμα(κατι ξερει η μανουλα)πεταω τη σκουφια μου για γιορτες.Στολιζω δεντρο(στα 41 μου)φτιαχνω γλυκα,κανω ψωνια,αγοραζω δωρα γι'αυτους που αγαπω,ολο το πακετο.Παντα ομως τις μερες αυτες τις περναω μονη.ΔΕΝ με προσκαλουν ποτέ,ανηκω στο επικινδυνο ειδος της ανυπαντρης-τρελης σαρανταρας που με αναγει σε δημοσιο κινδυνο για τον αρσενικο πληθυσμο ή αλλιως εν δυναμει αντροχωριστρα για το θηλυκο.Οι φιλοι που θα παρουν το δωρακι τις περνουν με την οικογενεια και τους δικους τους ανθρωπους.Θα ακολουθησω και φετος φυσικα ολο αυτο που ελεγα πριν γιατι υπαρχουν γιορτες και μου αρεσουν,ισως ομως φετος αφου περασω καποιες ωρες με τη μανουλα να παω σε καποιο ιδρυμα ή συλλογο που τα μελη του νιωθουν μοναξια και θα ηθελαν ισως λιγη παρεα...
φιλω σε!

Εύα είπε...

σορρυ που επανερχομαι αλλα θελω να πω κατι στην παπαρουνα...υπαρχει ο αη-βασιλης,τον ειδα σου λεω!Την πρωτοχρονια του 2004 :-)

Κωνσταντίνος Π είπε...

εγώ πάλι θα βάλω την οικολογική παράμετρο του θέματος!
ξέρετε πόσο κοστίζει όλο το ηλεκτρικό ρεύμα που καταναλώνουμε για το φωτισμό των πόλεων;
των σπιτιών μας;
πόσο κοστίζει η παραγωγή αυτού του ρεύματος;

το αφήνω εδώ και θα επανέλθω.
κι ας πάρω τα πρωτεία της γκρίνιας!
θα μου το επιτρέψεις μάγια μου;
ευχαριστώ

καλό απόγεμα

αγκαλιές του φεγγαριού είπε...

φαραονιτσα μου..μου ειναι οικειο το θεμα..

νομιζω πως οι γιορτες ειναι για ανθρωπους που ειναι σε ισοροπημενες σχεσεις..
δεν ειναι για τους μοναχικους..

υπηρξαν χριστουγεννα που δεν ηθελα να ερθουν..γιατι;
τιποτα δεν συμβαινει χωρις λογο..
και κατι που για τους αλλους ειναι ''μα για αυτο βρε παιδι μου κι εσυ;'' για μενα μπορει να ηταν ολη μου η ζωη..

οι αργιες δε μου αρεσουν ακομη..νοιωθω εξω απο τα νερα μου σα κυριακες σε παραταση τις βλεπω..

τα χριστουγεννα τα τελευταια χρονια,οπως κι οταν ημουν παιδι,κι οταν ηταν μικρα τα παιδια μου τα περιμενω πως κ πως

ξερω πια πως ολο το παραμυθι, ομορφο παραμυθι, ειναι η αναμονη.
εκεινες τις μερες απλα τελειωνει για αυτο και ειναι λιγο μελαγχολικες

επισης περιμενω πως και πως την γιορτη και τα γενεθλια μου
ειναι ολοδικες μου μερες

anepidoti είπε...

εμένα δεν μου μιλάς φαραωνούλα και θα
ξαναμιλήσω μόνη μου, σνιφ σνιφφφφφφ
οι γιορτές θέλουν παρέα, οικογένεια
είναι εν μέρει στο χέρι μας να βάζουμε και τα γιορτινά μας, ειδικά όταν θέλουμε να χαρούμε τους αγαπημένους μας
αν είμαστε μόνοι είναι πολύ ωραία και έξω, αρκεί νάχουμε διάθεση!
-τώρα θα μου μιλήσεις φαραωνούλα?
φιλοούρες!

faraona είπε...

anepidoti!!!!
χιλια συγγνωμην βρε κοπελα μου!
πω πω πρωτη μου φορα μου συμβαινει αυτο απο τοτε που ανοιξα το μπλογκ.
Συγγνωμην αλλα αρχισα φαινεται να τα παιζω...Θα με συγχωρησεις ε?

Λοιπον κρατω αυτο:

"το μυστικό μου είναι να τις κοιτάζω με ψιλοαδιαφορία και να προσπαθώ να τις δω μέσα από μένα, με πιο πολλά θέλω και μόνον τα παραίτητα πρέπει.."

Ειναι νομιζω το καλυτερο αυτο .
Γιατι τι νοημα εχει να κανουμε κατι που πρεπει, χωρις να το αισθανομαστε ετσι δεν ειναι?
Αυτο ισχυει για ολα φυσικα αλλα ειδικα για τις Γιορτες μπορουμε να το ρυθμισουμε ανετα.

Σε φιλω

faraona είπε...

astria
ζητω συγγνωμη που σου απαντω
τωρα αλλα με σενα και την ανεπιδοτη κατι εγινε κι ενω σας ειχα διαβασει ,καποιος με διεκοψε ,εκλεισα τον υπολογιστη κι εμεινα με την εντυπωση οτι απαντησα.
Συγγνωμην ε?
Κρατω αυτο:
"Παρόλο που έχασα τον πολυαγαπημένο μου πατέρα (ήμουν ήδη μητέρα), ξαφνικά, ανήμερα Χρστουγέννων, και ταξίδεψα αεροπορικώς μεσάνυχτα για να τον αποχαιρετίσω. Παρά το γεγονός αυτό, παραμένουν αγαπημένες γιορτές και η θύμιση γλυκειά."

Χαιρομαι πολυ μ αυτο που γραφεις αστρια.
Αυτο σημαινει οτι εισαι αισιοδοξος ανθρωπος και βλεπεις την ζωη απο την θετικη πλευρα της.
Ετσι οπως θα επρεπε να κανουμε ολοι μας δηλαδη.

faraona είπε...

παπαρουνα
κρατω αυτο:

"ΠΡΟΥΠΑΡΧΕΙ πιστευω αλλα εκδηλωνεται εντονα σε περιοδους οπου μας εχουν περασει οτι πρεπει να ειμαστε χαρουμενοι,γεματοι ευρω,γαλαντομοι,καλοφαγαδες,να μοιραζουμε ευχες και και και...

Αν δεν εχεις τη χαρα μεσα σου δε μπα να δεις και τον ΑΗ βασιλη ζωντανο μπροστα σου??"

Εχεις δικιο ...καλο το λες.

faraona είπε...

ευα
κρατω αυτο:
"Θα ακολουθησω και φετος φυσικα ολο αυτο που ελεγα πριν γιατι υπαρχουν γιορτες και μου αρεσουν,ισως ομως φετος αφου περασω καποιες ωρες με τη μανουλα να παω σε καποιο ιδρυμα ή συλλογο που τα μελη του νιωθουν μοναξια και θα ηθελαν ισως λιγη παρεα..."
Ειναι πολυ ομορφο αυτο που σεφτεσαι Ευα .Νομιζω οτι θαταν απ τα καλυτερα που θα μπορουσε να κανει οχι μονο εσυ αλλα ο καθενας μας.

faraona είπε...

κωνσταντινε
κρατω αυτο:
"ξέρετε πόσο κοστίζει όλο το ηλεκτρικό ρεύμα που καταναλώνουμε για το φωτισμό των πόλεων;
των σπιτιών μας;
πόσο κοστίζει η παραγωγή αυτού του ρεύματος;"

Λες κατι πολυ σωστο Κωνσταντινε αλλα τα κοινωνικα συστηματα πανω στα οποια εινα δομημενη ολη η ζωη μας ειναι τα συστηματα της υπερκαταναλωσης.Γι αυτο υπαρχουν και πολυ φτωχα στρωματα της κοινωνιας.Ετσι οι απο πανω κανουν κα τις ευεγερσιες τους πετοντας ενα ξεροκοματο στους απο κατω.
Πως αλλιως θα τις εκαναν μου λες?
Θα καταρευσει ολο το συστημα αν υπαρξει ποτε κοινωνικη δομη ακριβοδικαιη και συνετη για ολους.

faraona είπε...

φεγγαρενια
κρατω αυτο:


"ξερω πια πως ολο το παραμυθι, ομορφο παραμυθι, ειναι η αναμονη.
εκεινες τις μερες απλα τελειωνει για αυτο και ειναι λιγο μελαγχολικες

επισης περιμενω πως και πως την γιορτη και τα γενεθλια μου
ειναι ολοδικες μου μερες"

Η αναμονη παιζει πολυ μεγαλο ρολο σχεδον το μεγαλυτερο για ολα αυτα τα γεγονοτα.Ειναι το 95% του ολου θεματος.
Ειναι πολυ ωραια η οπτικη γωνια που βλεπεις τις γιορτες παντως.
Τις βιωνεις συνειδητα και τις δινεις εσυ το χρωμα που θελεις.

eirini είπε...

Ειλικρινά δεν ξέρω γιατί συμβαίνει κάτι τέτοιο. θα μπορούσα να δικαιολογήσω κάποιον αν είχε περάσει όπως είπες κάτι δυσάρεστο πρόσφατα. Αλλιώς το πιθανότερο είναι κάποιο ψυχολογικό τραύμα, κάποια κατάσταση που βίωσε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο στο παρελθόν και του δημιούργησε αποστροφή γι'αυτήν. Υποθέσεις κάνω, πάντως στεναχωριέμαι γιατί οι γιορτές είναι πολύ όμορφο πράγμα και αξίζει να τις χαιρόμαστε!
Φαραόνα μου φιλάκια πολλά και γλυκά!!!

faraona είπε...

eirini
κρατω αυτο:

"πάντως στεναχωριέμαι γιατί οι γιορτές είναι πολύ όμορφο πράγμα και αξίζει να τις χαιρόμαστε!"

Αξιζει Ειρηνη μου .

Adamantia είπε...

Eμενα η διαθεση μου στις γιορτες ακολουθει τη διαθεση της χρονιας,αν περασα μια καλη χρονια συνηθως διασκεδαζω τα χριστουγεννα και το αντιθετο. Δεν μπορω να πατησω κουμπια..μακαρι να μπορουσα.
Φιλια και καλο σβκ!

faraona είπε...

Αδαμαντια
ε φυσικα ολοι μας κουβαλαμε ενα σωρο επανω μας απο ολη τη χρονια και ασχημα αλλα και καλα πραγματα που μας ελαχαν αλλα νομιζω οτι αν ειναι λιγακι ασχημα ... ειναι ευκαιρια οι γιορτες για να φτιαξουμε την διαθεση μας.

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Ωραία παρέα είστε εδώ και σκάω από το κακό μου που έλειπα....
Το είπα, ξαλάφρωσα.

Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με παιδικά τραύματα, εγώ το βλέπω λίγο πιο απλό το θέμα.
Βλέπω ότι μελαγχολούν οι άνθρωποι που τους λείπει κατι, όχι απαραίτητα υλικής φύσης, εκείνοι που κάτι περιμένουν, κάτι έχουν χάσει και σύγκρίνουν έστω και ασυνείδητα τη δική τους κατάσταση με όλο αυτό το πανηγυράκι που υπερφουσκωμένα προβάλλεται από τα ΜΜΕ. Που βλέπουν τις βιτρίνες και μετά την αγοραστική τους δύναμη. Αυτό το τεράστιο stop, δεν είναι για σένα.
Μου αρέσουν πολύ τα Χριστούγεννα, αν και έχω πρόσφατες πολύ δυσάρεστες αναμνήσεις από τρεις απανωτές χρονιές, με πιάνει μια τρέλα να φτιάξω χειροτεχνίες, στολίζω, απολαμβάνω τη ζεστασιά, και προσπαθώ να μείνω όσο γίνεται πιο μακριά από το καταναλωτικό πανηγύρι. Και λέω όσο γίνεται, γιατί ...δε γίνεται εντελώς. Τα πιο άχρηστά μου ρούχα Χριστούγεννα τα αγόρασα, εκεί, μεσημέρι παραμονής Χριστουγέννων, από πέρισυ που το συνειδητοποίησα φροντίζω να κάνω δώρα διαφορετικά σε μένα, στο σπίτι, στους δικούς μου, μικρούλες πολυτέλειες...έτσι, για το εορταστικόν!
Αυτό όμως που μου με εκνευρίζει αφάνταστα,είναι το τόσον πρόωρον του πράγματος πλέον. Μου αρέσει ο στολισμός, συμφωνώ απόλυτα ότι όλα στην αναμονή επικεντρώνονται, ΑΛΛΑ: δυο μήνες πριν; Μπουκώνω, δεν μπορώ, ήδη στις βιτρίνες φιγουράρουν τα χριστουγεννιάτικα, έλεος! Μπουκώνουμε βρε παιδιά!

Μαζέψτε με,
από αλλού ξεκίνησα και αλλού πήγα...
Φιλιά στην παρέα!

maya είπε...

εχτές το βράδυ
γυρνώντας απο τους βραζιλιάνους
γεμάτη μουσική και κορμιά
είδα στην κηφισίας τα φορτηγά του δήμου
να ανεβάζουν τα κιτσάτα στολίδια
(εποχής μεταπολίτευσης νομίζω??)
της λεωφόρου...

κάνεις δεν με λυπάται?!!!!!!!!!
την αισθητική μου έστω?

τσκ!

καλημέρα κυρία φ. μου!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

faraona είπε...

κοκκινη ομπρελα
κρατω αυτο:


"Αυτό όμως που μου με εκνευρίζει αφάνταστα,είναι το τόσον πρόωρον του πράγματος πλέον. Μου αρέσει ο στολισμός, συμφωνώ απόλυτα ότι όλα στην αναμονή επικεντρώνονται, ΑΛΛΑ: δυο μήνες πριν; Μπουκώνω, δεν μπορώ, ήδη στις βιτρίνες φιγουράρουν τα χριστουγεννιάτικα, έλεος! Μπουκώνουμε βρε παιδιά!"

Εχουν πιασει γερα την ψυχολογια του κοσμου κοκκινη ομπρελα μου.Ο κοσμος αδημονει,ο κοσμος δεν εχει υπομονη,ο κοσμος τρέχει εκει που γυαλίζει...τα ξερουν ολα αυτα και σου λεει κατσε να τους τα χωσουμε στη μουρη πριν τα ξοδεψουν αλλου.
Ξερουν τι κανουν πολυ καλα.
Εχεις δικιο για το μπουκωμα ...αλλα δεν το αισθανονται ολοι ...οι περισσοτεροι ανθρωποι κοριτσι μου ζουνε με ενα τεραστιο μπουκωμα κι ουτε τους περναει απο το μυαλο ποτε τι σημαινει λιτο ,απέριτο,αρμονικο και ηρεμο.

faraona είπε...

Μαγια
σε καταλαβαινω δεν μπορεις να φανταστεις ποσο...αρρωσταινω κι εγω μ αυτα.Οταν εμενα στην πολη κλεινομουν μεσα στο σπιτι μου η εφευγα ...να μη βλεπω την καρακιτσαρια τους.Εκλεινα την τηλεοραση για 15 μερες με λουκετο να μην βλεπω τα ρεβεγιον τους με τα σκηνικα της πλακας, με τα χρυσαφιά της πλακας, με τα ασημιά της πλάκας, με τα γκλίτερ και τις απαστραπτουσες χρυσοσκονες. απαπαπααα!!! Ποιος να σε λυπηθει κοριτσι μου ...ολα πλαστικα και κακογουστα, ολα ταχαμ δηθεν.
Ειναι μετα να μην θλιβεσαι?

maya είπε...

πάνε 2 χρόνια που δεν βλέπω τηλεόραση.
μόνο κάτι ξένες σειρές ίσως αργά καμιά φορα.

θέλω μουσική, τα βιβλία μου και το μυαλό μου
όσο μπορώ ανέπαφο.

ναι θλίβομαι
αλλά είναι αρκετά απλό να σταθείς έξω απο αυτά.

ό,τι κάνω τελικά
(για τ'ανθρωπάκια μου,
γιατί πιστεύω στον λιγοστό χρόνο της μαγείας)
το κάνω με όλη μου την καρδιά.
τα υπόλοιπα, δεν μ'αγγίζουν.

ξέρεις είναι κατά το απίστευτο:
what bothers me does NOT exist.
το ακολουθώ για να το καταφέρω.

μούχι-μούχι δεν έχει σήμερΙΣ?!!!!
:)))))))

σε φιλώ
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

BUTTERFLY είπε...

Καλησπερα Φαραονιτσα μου!
Πιστευω πως εχει να κανει και με εξωτερικους και με εσωτερικους παραγοντες.
Εσωτερικους, εννοω τη μοναξια που πολλοι ανθρωποι αισθανονται στη ζωη τους και που την περιοδο των γιορτων ειναι ακομα μεγαλυτερη. Ανεξαρτητα με το αν εχουν οικογενεια, φιλους κτλ, υπαρχουν ανθρωποι που τη μοναξια τη βιωνουν ψυχικα, νιωθουν μονοι ακομα και περιτριγυρισμενοι απο κοσμο, δεν εξωτερικευουν τον πραγματικο τους εαυτο, φοβουνται την απορριψη και ειναι επιπλαστες οι σχεσεις που δημιουργουν, γι' αυτο και οι γιορτες τους κανουν ακομα πιο μελαγχολικους.
Εξωτερικος παραγοντας για μενα ειναι η ολη εμπορευματοποιηση των γιορτων. Δυστυχως, εχουν γινει ενας ακομα λογος για υπερκαταναλωση, εχει χαθει το πραγματικο τους νοημα, τα ηθη και οι παραδοσες που αιωνες τις συνοδευαν και εχουν μετατραπει σε ενα ακομα πανηγυρακι...καποιοι ανθρωποι λοιπον, απλα δεν θελουν να συμμετεχουν σε κατι που θεωρουν ψευτικο.

Aspa είπε...

Οι γιορτές είναι μία πολύ χαρούμενη περίοδος για μένα και την οικογένειά μου, και τώρα με τα παιδιά τις ζούμε ακόμα πιο έντονα και σε όλο τους το μεγαλείο. Παρόλα αυτά υπάρχουν παράγοντες που προκαλούν άγχος σε όλους τους φυσιολογικούς ανθρώπους. Οι παράγοντες αυτοί μπορεί να είναι η σωματική κούραση (που προέρχεται από ψώνια, μαγειρέματα, προετοιμασίες, καθάρισμα κλπ κλπ), η «υποχρεωτική» συναναστροφή με συγγενείς ή φίλους (όταν καμιά φορά υπάρχουν εντάσεις στην οικογένεια) και η οικονομική πίεση (λόγω δώρων, ταξιδίων, τραπεζωμάτων, υποχρεώσεων κλπ). Αν προσθέσουμε και καμιά τραυματική εμπειρία από τα παιδικά χρόνια… πάει αυτό ήταν! Πάντως όπως είπα από την αρχή εγώ έχω τρέλα με τις γιορτές, έχω χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης στην επιφάνεια εργασίας και σας πληροφορώ λοιπόν ότι μέχρι τις 25 Δεκεμβρίου απομένουν 48 μέρες και αναλυτικότερα 1129 ώρες, 58 λεπτά και 10 δευτερόλεπτα! Πολλά φιλιά!

vagnes είπε...

...οταν βλεπουμε δυσαρεστα στα ΜΜΕ αισθανομαστε ευτυχια γιατι εμεις ειμαστε σε καλυτερη μοιρα, γι αυτο και η τηλεοραση "σερβιρει" παντα τα δυσαρεστα για να μας κανει (τρομαρα μας) ευτυχισμενους.
Πολλοι λοιπον ανθρωποι βλεποντας την ευτυχια σε αλλους, την περιοδο των γιορτων, αισθανονται πως ειναι σε χειροτερη μοιρα απο αυτους και ετσι νοιωθουν δυστυχια.

Για να περνας ωραια πρεπει να χαριζεις και να χαριζεσαι...

faraona είπε...

Butterfly
κρατω αυτο:

"Εξωτερικος παραγοντας για μενα ειναι η ολη εμπορευματοποιηση των γιορτων. Δυστυχως, εχουν γινει ενας ακομα λογος για υπερκαταναλωση, εχει χαθει το πραγματικο τους νοημα, τα ηθη και οι παραδοσεις που αιωνες τις συνοδευαν και εχουν μετατραπει σε ενα ακομα πανηγυρακι...καποιοι ανθρωποι λοιπον, απλα δεν θελουν να συμμετεχουν σε κατι που θεωρουν ψευτικο."

Αυτο θελει λιγο περισσοτερη προσοχη απο ολους μας.

faraona είπε...

Aspa
κρατω αυτο που πιστευω οτι πολλοι σαν εσενα που χαιρεσαι με την οικογενεια τις γιορτες, θαθελαν να το δουν:


"Πάντως όπως είπα από την αρχή εγώ έχω τρέλα με τις γιορτές, έχω χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης στην επιφάνεια εργασίας και σας πληροφορώ λοιπόν ότι μέχρι τις 25 Δεκεμβρίου απομένουν 48 μέρες και αναλυτικότερα 1129 ώρες, 58 λεπτά και 10 δευτερόλεπτα!"

Ετσι νασαι παντα χαρουμενη και ανυπομονη για τις γιορτες οπως τα παιδια.

faraona είπε...

Vagnes
κρατω αυτο:

"Για να περνας ωραια πρεπει να χαριζεις και να χαριζεσαι..."


Τα ειπες ολα μ αυτο καλε μου φιλε!

faraona είπε...

Μαγια
καλημερα!
Μ αρεσε αυτο το :

"what bothers me does NOT exist"

Χαχαχα!!!

marianaonice είπε...

Kάποτε είχα γράψει ένα ποιήμα γι' αυτές τις γιορτές που μου έφερναν θλίψη. Στο αφιερώνω, αντί για σχόλιο. Ισως καταλάβεις το γιατί:

ΚΑΜΠΑΝΕΣ
Σήμαναν πάλι οι καμπάνες!
Το αίμα κύλησε γοργά
μέσα στις φλέβες
κι η καρδιά φτερούγισε ξανά
ποθώντας να λευτερωθεί
από το κλουβί της δυστυχίας!
Τέτοιες μέρες, τέτοιες ώρες
η λαχτάρα για κάτι άλλο
αγγίζει κατάβαθα την ψυχή μας
κι ο πόνος της μοναξιάς
γίνεται αβάσταχτος
μεσ' τη χαρά της γιορτής!!

Καλημέρα Φαραονάκι, καλό Σ/Κ!
:)))

faraona είπε...

Mariana μυ
απο το πολυ ομορφο ποιημα σου ,κρατω αυτο:

"Τέτοιες μέρες, τέτοιες ώρες
η λαχτάρα για κάτι άλλο
αγγίζει κατάβαθα την ψυχή μας
κι ο πόνος της μοναξιάς
γίνεται αβάσταχτος
μεσ' τη χαρά της γιορτής!!"

Ευστοχη Μαριανα ...οπως παντα.

sofia είπε...

Φτου,
πάλι τα είπαν όλα οι άλλοι!!
καλή Κυριακή

faraona είπε...

Sofia
χαχαχα!!!
Δεν πειραζει...φτανει που ηρθες .
Σ ευχαριστω

venceremos είπε...

ηρθα κιεγω που ειμαι στην αλλη κατηγορια που δεν παιζει. θα ειναι τα πεμπτα Χριστουγεννα που θα θελω να κοιμηθω και να ξυπνησω μετα του ΑιΓιαννιου. Ωστοσα και το σπιτι θα στολισω και γλυκα θα φτιαξω και τα παιδια μου θα καλοδεχτω και θα βγω και θα γελασω και θα πονεσω..
και στο κατω κατω της γραφης αυτο δεν ειναι ζωη? συνεχης εναλλαγη συναισθηματων? λεμε τωρα...
καληνυχτες ηρεμες
με φιλια καρυστινα

ILive2LoveMe είπε...

Εμένα μια χαρά μου φαίνονται οι γιορτές. Αλλά επειδή αποφάσισα να κόψω τα προσχήματα και τα δήθεν. Επειδή αυτό όλο το 'φιαχτό' και ούτε καν ημίγλυκο στη συμπεριφορά των ανθρώπων δεν μου κάνει... δεν τηλεφωνώ να ευχηθώ , όχι γιατί δεν θέλω, αλλά... Δεν πάω σε γιορτές που οι άνθρωποι φοράνε τη μπαλίτσα στο κεφάλι και που όλο το χρόνο μας έχουν στην κυριολεξία γραμμένους, και ξαφνικά λόγω γιορτής εμείς πρέπει να δώσουμε το παρόν. κ.ο.κ. Όχι αγάπη μου γλυκιά. Τους εύχομαι τα καλύτερα από την καρδιά μου, απλά για τη δική μου ζωή δεν κάνουν. Πέρισυ για πρώτη φορά, αποφάσισα να ΜΗΝ ΠΑΡΩ ΕΓΩ τηλ να ευχηθώ καλή χρονιά , εκτός από τους γονείς του άντρα μου και τη γιαγιά μου, γιατί ήθελα να δω , ποιοοοοοος από όοοοοοοοολους όσους εγώ έπαιρνα , θα με πάρει. Σας πληροφορώ ότι από περίπου 10 οικογενείες (για να μη μιλήσω για παραπάνω άτομα) πείραν οι 3, οι υπόλοιποι 7 μας είχαν 'χεσμένους' ? Ας μου συγχωρεθεί ή λέξη αλλάαααααα.... Έτσι είναι. Τρώνε πόρτα τα πρέπει, φτάνει πια. Γιορτές να χαρώ όπως θέλω με όποιους θέλω, και οι δήθεν να μείνουν μακριά γιατί όπως λέει και η μανούλα μου 'παιδί μου είσαι εντελώς ωμή κάποιες φορές' , γιατί δείχνω αυτό που αισθάνομαι έστω κι αν δεν το ξεστομίσω , που το κάνω κι αυτό συνήθως.
Η επιλογή του να χαρείς μια οποιαδήποτε γιορτή είναι προσωπική. Και νομίζω πως ,το κάνεις όταν μέσα σου είναι όλα καλά. Όταν ένα κομμάτι από το παζλ λείπει, ότι κομμάτι κι αν είναι αυτό, δεν είναι εύκολο να αφήσεις τον εαυτό σου να γιορτάσει. Αυτό πιστεύω εγώ. Έστω κι αν τις περισσότερες φορές νομίζουμε πως είναι στάση ζωής... πίσω κρύβεται κάποια αιτία.
Παλιότερα δεν ήθελα να συμμετέχω στις γιορτές. Δεν μου άρεσε όλο αυτό το οικογενειακό. Ήταν όμως γιατί σε κάθε τέτοια γιορτή ως παιδί, κάποιος έλειπε. Θα ήμουν εδώ ή εκεί. Τα πράγματα ήταν μοιρασμένα. Το ίδιο και η καρδιά μου, τα θέλω μου η παιδική ψυχή μου. Η έννοια μου και η λαχτάρα μου για το 'όλοι μαζί'. Αυτό που εμένα μου έλειψε κάποτε. Με τα χρόνια και γνωρίζοντας τον εαυτό μου ήξερα πως αυτό έφταιγε και πως ότι χρησιμοποιούσα ήταν δικαιολογία και μόνο. Βέβαια καμιά σχέση με το παρελθόν. Αφού ειλικρινά είμαστε όλοι μαζί. :) Αλλά δεν θα με ένοιαζε πια αυτό. ΄Τα τελευταία χρόνια για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω , ήρθαν τα πράγματα έτσι που περνάμε τις γιορτές όλοι μαζί. Η μαμά μου , ο μπαμπάς μου και η γυναίκα του, εγώ ο άντρας μου τα παιδιά μου, φίλοι μαζί μας... Μάλλον ο Θεός μου έκανε και πάλι το χατήρι. Έτσι λέω εγώ. Και Τον ευχαριστώ.

faraona είπε...

venceremos
ναι αυτο ειναι η ζωη ...η εναλλαγη.

Ομως κοιτα τι λες στην αρχη.


Οτι αυτο που θα ηθελες θα ηταν να κοιμηθεις και να ξυπνησεις μετα του Αη Γιαννιου.
Μηπως ηρθε η ωρα μετα απο τοσο καιρο να αρχισεις λιγο λιγο να το ξεπερνας?
Οχι να το ξεχασεις αλλα να προσπαθησεις να το κανεις να μην ποναει τοσο που να σε κανει να θελεις να κοιμηθεις.
Λεω τωρα εγω...δεν ξερω ...εσυ ξερεις καλυτερα .

Coco είπε...

Επιτέλους κατάφερα να μπω στον Άψινθο! Εδώ και μια βδομάδα κολλάει και με βγάζει απ΄ το νετ! Είχα στείλει και ένα mail και επεστράφη από τον "δαίμονα του mail"!!

Δεν είναι η γιορτή που προκαλεί τη μελαγχολία αλλά το πρόσχημα γιορτής, διότι αν δεν χαιρόμαστε μέσα μας να το εκφράσουμε, τα τεχνητά φώτα δεν αρκούν. Ενώ αν η γιορτή λειτουργήσει σαν μαγνητικός πόλος που φέρνει κοντά τα πρόσωπα, τότε μέσα σ΄ένα χαλαρό, ζεστό κλίμα γενικής ευφορίας συγχωρείται και το κιτς ακόμα και μένει ένας γλυκός απόηχος

faraona είπε...

Τζένη κρατω αυτο:

"΄Τα τελευταία χρόνια για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω , ήρθαν τα πράγματα έτσι που περνάμε τις γιορτές όλοι μαζί. Η μαμά μου , ο μπαμπάς μου και η γυναίκα του, εγώ ο άντρας μου τα παιδιά μου, φίλοι μαζί μας... Μάλλον ο Θεός μου έκανε και πάλι το χατήρι. Έτσι λέω εγώ. Και Τον ευχαριστώ."
Και να προσθεσω οτι πιστευω οτι η δικη σου καθαρη σταση ζωης το εχει προκαλεσει ολο αυτο.
Γιατι ο Θεος βοηθαει οταν κι εμεις κανουμε το ανθρωπινως δυνατον κι οχι καθημενοι στην πολυθρονα περιμενουμε το θαυμα.

faraona είπε...

coco
κρατω αυτο:

"Ενώ αν η γιορτή λειτουργήσει σαν μαγνητικός πόλος που φέρνει κοντά τα πρόσωπα, τότε μέσα σ΄ένα χαλαρό, ζεστό κλίμα γενικής ευφορίας συγχωρείται και το κιτς ακόμα και μένει ένας γλυκός απόηχος"

Για να λειτουργησει ομως ετσι μια γιορτη και να γινει πόλος μαγνητικος πρεπει να δημιουργηθει στην καρδια και το μυαλο ενος μεγαλου ποσοστου ανθρωπων τι σημαινει αυτη η γιορτη.
Κι αυτο δεν υπαρχει αυτη τη στιγμη δυστυχως.

αχτίδα είπε...

Παιδιά διάβασα όλα τα σχόλια σας γιατί είναι ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα όπως όλα της φίλης μου.Τώρα εγώ γιατί αισθάνομαι σαν "χαζοχαρούμενο"σε κάθε γιορτή.Μου αρέσει να χαίρομαι κάθε επέτειο, κάθε μικρογιορτή, με λίγα ή πολλά τη χαίρομαι με κάποιο τρόπο.Ενώ μπορώ να αγοράσω κάτι έτοιμο μου αρέσει εείνες τις μέρες να σκοτώνουμε στη κυριολεξία για να προσφέρω κάτι απο τη ψυχή μου σε κάποιον.Τα Χριστούγεννα; η αγαπημένη μου γιορτή ..το Πάσχα; ιεροτελεστεία για μένα!Αγοραζω δώρα σε οποιαδήποτε στιγμή για κάποιο που αγαπώ ή θέλω να τον ευχαριστήσω γιατί λοιπόν να μη το κάνω πιο γραφικό στις γιορτές; απο νωρίς κάνω μια απο αυτές τις περίφημες λίστες μου και στεναχωριέμαι όταν τα οικονομικά μου δεν με επαρκούν για να προσφέρω το δώρο που ξέρω οτι χρειάζεται ένας απο αυτούς μα και κάτι μικρό θα του κάνω για να δω τη χαρά στα μάτια του.Κάνω μικρά δωράκια τα Χριστούγεννα σε όλα τα παιδάκια της πολυκατοικίας, στη φίλη μου δίπλα , στη Φαρμακοπειό μου , στη ράφτρα μου , στη φοροτεχνικό μου.Έτσι αισθάνομαι πάντα και θα το κάνω όσο με βαστούν τα πόδια μου.Η χαρά των γιορτών με γεμίζει να μη πω ένα μήνα πριν.Βέβαια και φέτος θα κάνω τυροπιτάκια και κουλουράκια για το γηροκομείο που είναι κοντά μου και αν θέλει κάποια κόρη μου θα με συνοδέψει.Εγώ θα σας συμβούλευα να χαίρεστε στις γιορτές όχι γιατί είναι οι γιορτές αλλά γιατί είναι μια ευκαιρία να φεύγουμε απο την άσχημη καθημερινότητα μας έτσι όπως την έκαναν οι .. άρχοντες του κράτους μας.Ανοίξτε τη ψυχή σας και αν δεν έχετε να κάνετε δώρο φιάξτε κάτι με τα χέρια σας, εγώ προσωπικά θα το χαιρόμουνα διπλά.

patsiouri είπε...

Χμ...
εγώ θα συμφωνήσω απόλυτα με Κωνσταντίνο.
Ασε που για τους ανθρώπους που δεν έχουν προβλήματα κάθε μέρα είναι γιορτή όπως και για τους υπόλοιπους το αντίστροφο...

faraona είπε...

Αχτιδα
κρατω αυτο:

"Εγώ θα σας συμβούλευα να χαίρεστε στις γιορτές όχι γιατί είναι οι γιορτές αλλά γιατί είναι μια ευκαιρία να φεύγουμε απο την άσχημη καθημερινότητα μας έτσι όπως την έκαναν οι .. άρχοντες του κράτους μας.Ανοίξτε τη ψυχή σας και αν δεν έχετε να κάνετε δώρο φιάξτε κάτι με τα χέρια σας"

Δίνεις παντα αισιοδοξα μηνυματα με την γραφη σου Αχτιδα.
Σε χαιρομαι να το ξερεις.

faraona είπε...

Πατσιουρακι μου
εισαι παντα λιτη ,αλλα ευστοχη και ακριβολόγος.
Συμφωνω μαζι σου.

Κωνσταντινος είπε...

Λέω να αποφύγω την ανάλυση σε βάθος αυτή τη φορά αγαπητή μου faraona ,θα το βουλώσω.
Το γιατί η θρησκεία - θρησκευτικότητα μπαίνει κάποιες φορές εμπόδιο στην ανάπτυξη την ανθρώπινης ψυχής...
και η ψυχή εκστομίζει ύβρεις κατά Χριστού και παναγιάς ...
ας απασχολήσει τους ειδικούς και ειδήμονες.
Εγώ σωπαίνω.

Καλό βράδυ

faraona είπε...

kωνσταντινε
ειναι ενα μεγαλο θεμα αυτο οντως .
Πιστευω οτι η ο δογμματισμος φταιει γι αυτο κι οχι η θρησκεια σαν φιλοσοφια.
Θα δοθει ισως καποια αλλη φορα να το ανοιξουμε εδω αυτο το θεμα.

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου