Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2008

Τι θα πουν οι αλλοι...οι γειτονες,οι συγγενεις ,οι γνωστοι,οι φιλοι,οι γονεις και παει λεγοντας.


Οταν ανταλασσω αποψεις με την Deedee παντα καποιο καινουργιο ερωτηματικο γεννιεται στο μυαλο μου.Μου συμβαινει και με αλλα προσωπα εδω μεσα στα μπλογκ ,αλλα η Λαιδη εχει γινει καθημερινη γλυκια συνηθεια πια και με το «καλημερα σας» τσουπ! ,νάτο και το και το θεματακι να στριφογυρναει στο μυαλό μου.

Τι θα πουν οι αλλοι λοιπον.

Γιατι μας νοιαζει?

Επειδη ειμαστε κοινωνικα οντα θα μου πειτε και επομενως μας ενδιαφερει η εικονα μας προς τα εξω.

Επειδη ασκουμε ολοι ενα επαγγελμα και θελουμε να εχουμε καλες σχεσεις με τον κοσμο.

Γιατι ετσι μας εμαθαν οι γονεις μας κι ακουμε ακομη και μεγαλοι πια τις φωνες τους στ αυτια μας ...

-Τι ωρα ειναι αυτη που γυρνας στο σπιτι κοριτσι πραμα?Τι θα λεει η γειτονια?

-Θα χωρισεις?Θαγινουμε ρεζιλι στο σόϊ.Δεν θαχουμε μουτρα να δουμε τους συγγενεις.

-Πρόσεχε τις παρεες σου ο τάδε δεν μου πολυαρεσει ..μαλλον ειναι ομοφυλοφιλος.Τι δουλεια εχεις εσυ μαζι του?

-Μ αυτη τη φιλη σου μην ξαναβγεις ,ντύνεται εξαλα.

_Θα αλλαξεις δουλειά?Τρελλαθηκες?Θα πεινάσεις.

Κι ενα σωρο αλλα παρομοια αλλα και διαφορετικα που ο καθενας μας εχει ακουσει στην ζωη του.

Οι ΑΛΛΟΙ κι ΕΜΕΙΣ._

?

84 σχόλια:

Dee Dee είπε...

εγω σου λεω το αποφευγω κι εσυ με βαζεις να το σκεφτω και να το αναλυσω;;;

Αρχισει απο την παιδικη ηλικια, που λετε γιατρε μου. Ανεκαθεν ενιωθα οτι δεν θα τα καταφερω μονη μου, πυγμη μειον 10. Ξερουμε ποιοι φταινε, ας μην το αναλυσουμε αυτο....απο εδω και περα που φταιω εγω τι κανουμε;;!

Για τον γυρω κοσμο με νοιαζει μονο οσο αφορα το επαγγελμα μου....και παλι ενω καποιοι μου ελεγαν οτι δεν κανει να φοραω αλυσιδιτσα στο ποδι το καλοκαιρι, εγω φορουσα. Τετοιες μικρες επαναστασεις κανω. Και πολλες φορες τις κανω και με θορυβο και με θεωρουν δυναμικη....που να ξεραν (....μα καλα δεν φανταζονται;;; !)

Αυτοι που με επηρεαζουν πολυ, σε σημαντικες αποφασεις, ειναι τα πιο δικα μου ατομα.....αρα και η οικογενεια μου. Με την οποια ειχαμε, οσο θυμαμαι τον εαυτο μου, διαφορετικες αντιληψεις για τα παντα σχεδον. Ελα ομως που το πιο δυσκολο πραγμα ειναι να "απογοητεψεις" τους γονεις σου....ακομα κι αν με αυτο τον τροπο φτασεις εσυ λιγο πιο κοντα στο ονειρο. Χρειαζεται συγκεκριμενα παραδειγματα που εδω μεσα δεν μπορω να αναφερω. Ευχομαι να βγει καποια ακρη απο αυτα που γραφω :)

Αντε να δω τι θα πουν και οι υπολοιποι....αγχωθηκα τωρα :):)

Καλημερα!!!!!

Ωραιο θεμα ;)

rose είπε...

αγαπητές ωράιο θέμα!

αναρωτιέμαι που ειναι οι άλλοι όταν κλεινουμε τα ματια μας το βράδυ;

γιατι εκτος απο την κόρη μου που ειναι στο διπλανο δωματιο και οι επιλογές μου την επιρρεάζουν άμεσα (και οχι όλες οι επιλογές γιατι εχουμε και ιδιωτικη ζωή μακρια απο τα παιδια μας) δεν κουβαλώ κανέναν στην συνειδηση μου το βραδυ σαν κοιμαμαι...

και αυτο ειναι το κριτηριο τελικά... οι άλλοι φέρνουν βαρίδια στην συνειδηση και τις επιλογές μας;

τα εχουμε αναγκη αυτα τα επιπροσθετα "βαρη";

αντιλαμβανόμαστε ποιοι//ες ειμαστε με ολο αυτο το ξενο να μας βαραίνει;;

και εμεις που τελικά θα κοιμηθουμε μονες μας με τις εαυτές μας το βραδυ - όπως και με τις επιλογές μας θα ξυπνήσουμε την αλλη μέρα και καθε μέρα, υπευθυνο ειναι να αναλαβουμε το βαρος της συνειδησης μας μοναχές...

γιατι τα βαρίδια μας στερουν την αισθηση και γνωση με την εαυτή...

μεγαλος αγώνας - θελει διαρκώς "ξεφόρτωμα"

Εύα είπε...

ακου λοιπον μια ιστορια.Απο μικρη δεν ειχα φιλους.Αρχικα γιατι ως παιδι δεν μπορουσα να κανω οτι τα υπολοιπα λογω παχους και ασθματος που ειχα απο τοτε αλλα το ανακαλυψαμε τωρα(καλλιο αργα,χαχα!)Επειδη τα παιδια ομως προσαρμοζονται ή προσαρμοζουν τα πραγματα στα μετρα τους τη βρηκα την ακρη.Εκανα παρεα με αποκληρους δλδ κακους μαθητες,παιδια χωρισμενων γονιων γιατι εμας δε μας ενοιαζε τι λεει ο κοσμος,χιχιχι.Οταν εφυγε ο πατερας μου απο το σπιτι,εγινα αυτοματα δημοσιος κινδυνος γιατι ημουν η κορη της χωρισμενης κι εδω ομως το εκανα το θαυμα μου,εκανα παρεα με αλλες κορες χωρισμενων.Δευτερο κρουσμα,επειδη η μανα μου δε μου στερουσε την ελευθερια των εξοδων,της βολτας δλδ,δεν ηταν πρεπον να ερχονται οι κορες τους σε επαφη μαζι μου,με το μιασμα...οκ,το λυσαμε κι αυτο,δεν εκανα παρεα με τις κορες τους,εκανα με τους γιους τους!
Οταν πολυ αργοτερα επιασα δουλεια στο δημο,ακουγα σχολια γιατι καταντησα να καθαριζω πεζοδρομια,εγω μια κορη γνωστης οικογενειας(γνωστης,οχι πλουσια).Στο ασχετο ανακαλυψαμε οτι κανεις δεν νοιαστηκε για μας διοτι ο πατερας μου διεδιδε οτι μας ειχε αποκαταστησει οικονομικα πριν φυγει απο το σπιτι,αρα εγω δουλευα σε μπαρ γιατι γουσταρα κι η μανα μου σε φουρνο απο χομπι!
Εξακολουθω να κανω οτι μου γουσταρει κι ο κοσμος ακομα λεει...το τελευταιο μου αμαρτημα,παρατησα τα παντα στην αθηνα κι ηρθα σαλονικη για εναν αντρα.Η φημη μου με ακολουθει αλλα who cares?Τους ειδα οταν τους χρειαστηκα,συγγενεις,φιλους,περιγυρο...

παπαρουνα είπε...

ΦΥΣΙΚΑ και μ ενδιαφερει η γνωμη καποιου .Αλλα ο καποιος θα κρινει με βαση τα δικα του κριτηρια ,φορτια που κουβαλαει,βιωματα κλπ ετσι δεν ειναι?

Εχω χωρισει απ τον πρωτο γαμο και ημουν εναντια σ ολους αλλα εκανα το δικο μου..

Ακουω και επηρεαζομαι απο αυτους που κρινω οτι αξιζει η γνωμη τους..

πχ.εναν καλοπροαιρετο ανθρωπο η τον πατερα μου ...

ATHENA είπε...

ΕΧΩ ΧΕΣΜΕΝΗ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ "ΑΛΛΩΝ". ΔΕΝ ΜΕ ΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ "ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ" ΕΧΩ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ "ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ".
ΗΤΑΝ ΤΡΟΜΕΡΟ ΣΟΚ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΒΑΘΙΑ ΕΠΑΡΧΙΩΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΑ ΑΠ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΤΟΥ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ... ΕΥΤΥΧΩς ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΓΕΛΟΥΣΕ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΣΑΚΙΖΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ. ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΓΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ...


ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΡΟΜΕΡΑ Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΚΟΝΤΙΝΩΝ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΑΙ ΑΦΟΡΗΤΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΣΩ. ΕΚΕΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΟΙ ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.
ΑΠ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΝΕ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΕΧΩ ΕΙΔΙΚΗ ΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΤΑΝ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΠΕΝΘΟΣ...

ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕΙ...

Adamantia είπε...

Συμφωνω με την Αθηνα. Των παιδιων μου η γνωμη με νοιαζει και με παρανοιαζει, των πολυ φιλων μου επισης,των γονιων μου πια λιγοτερο χωρις αυτο να σημαινει οτι θακανα κατι να τους στενοχωρησω μονο για να το κανω.
Καλο σαββατοκυριακο!!

..αγγελoσκονη.. είπε...

μεγαλωμένη σε χωριό από μικρή έπρεπε να αντιμετωπίσω τα "τι θα πει ο κόσμος"...μεγαλωμένη από σωστούς γονείς έμαθα να ξεχωρίζω ποια κεφάλαια πρέπει να με επηρεάζουν από το βιβλίο "τι θα πει ο κόσμος"...το να λες δεν με νοιάζει τί θα πει ο κόσμος δεν μου κάνει...το να ζεις σύμφωνα με το τί θα πει ο κόσμος δεν μου κάνει επίσης...ακούς,βλέπεις,μαθαίνεις και κρίνεις!!πιστεύω οτι η σωστή ισοροπία είναι κάπου στην μέση!!το να κάνεις ένα από τα δύο είναι εύκολο...κι εγώ θέλω κάτι δύσκολο!! φιλιά!

ruth_less είπε...

Ωραιότατο θέμα και πάντα επίκαιρο.
Ποτέ δεν μ΄ενδιαφέρει τι θα πουν οι άλλοι. Μόνο και μόνο ν' ακούσω αυτήν την φράση, κτυπούν καμπανάκια στ΄αυτιά μου γιατί πάντοτε χρησιμοποιείται για να περιορίσει, να πνίξει και να καταπατήσει θέλω και ανάγκες. Ο κόσμος πάντα κρίνει και κατακρίνει "τους άλλους".

Μοναδικό κριτήριο για όλα είναι η συνείδηση μου, γιατί μ΄αυτή και μόνο ζω.

Λάθη κάνω και τα φορτώνω μόνο στις δικές μου επιλογές. Γνώμες ακούω και ζητώ αλλά απο επιλεκτικά άτομα τα οποία με "ξέρουν" (όσο γίνεται) και αποδεδειγμένα νοιάζονται για μένα.

faraona είπε...

Deedee
κρατω αυτο:
"Αυτοι που με επηρεαζουν πολυ, σε σημαντικες αποφασεις, ειναι τα πιο δικα μου ατομα.....αρα και η οικογενεια μου. Με την οποια ειχαμε, οσο θυμαμαι τον εαυτο μου, διαφορετικες αντιληψεις για τα παντα σχεδον."

Νομιζω οτι το μεγαλυτερο ποσοστο των παιδιων εχουν διαφορετικες αντιληψεις απο τους γονεις.
Και πιστευω οτι οι γονεις επιμενουν στις δικες τους αντιληψεις στενοκέφαλα ,μονο απο φοβο κι απο εγωισμο.
Απο φοβο μηπως παθουν κατι κακο τα παιδια τους κι απο εγωισμο γιατι δεν θελουν να αποδεχτουν καμμια αλλη περα απο την δικη τους σαν σωστη.
Οι γονεις δεν αλλάζουν εύκολα.
Ομως τα παιδια μεγαλωνοντας οταν καταλαβουν και συνειδητοποιησουν αυτο που εσυ πολυ καλα καταλαβαινεις πια,αξιζει να βρουν τον τροπο να τα εμπιστευθουν οι γονεις περισσοτερο απο τον εαυτο τους.
Ενας τρόπος υπάρχει γι αυτό.
Να αποδείξουν στους γονεις τους έμπρακτα οτι μπορουν να πατουν στα πόδια τους άνετα,ανεξάρτητα και συγκροτημενα εφαρμόζοντας τις δικές τους απόψεις για την ζωή.
Ομως αυτο δεν γίνεται εύκολα και πολλές φορες μόλις πάει να γίνει,... τα παιδιά -ενήλικες, πια, με την πρώτη δυσκολια που αντιμετωπίζουν πισογυρνούν και εφαρμόζουν το σύνηθες που ειναι ...«αστους καλυτερα να νομίζουν οτι περνάει το δικό τους κι εγω να κανω την δουλειά μου».
Που σημαίνει θέλω την εξυπηρετηση ,βοηθεια,κάλυψη των γονιών μου αλλά κι εγω που και που να κάνω τις μικροεπαναστάσεις μου.
Δεν νομιζω να οδηγει πουθενα αυτό ομως.
Πιστεύω οτι υπάρχουν τρόποι και δρόμοι για να γίνουν και τα δύο.Και τα παιδια να ναναι ευχαριστημένα και οι γονείς ήσυχοι.
Αμοιβαια εμπιστοσύνη χρειάζεται.
Κι αυτο κερδίζεται με τον καιρό και με προσπάθεια.

faraona είπε...

rose
κρατω αυτο:

{"γιατι τα βαρίδια μας στερουν την αισθηση και γνωση με την εαυτή...

μεγαλος αγώνας - θελει διαρκώς "ξεφόρτωμα""}

Ξερεις ειναι πολυ δύσκολο ν αντιληφθούν οι περισσότεροι απο εμας τι σημαίνει βαρυδιο.
Και θελει πολυ κουραγιο και θαρρος να καταλαβουμε οτι ακομη κι ο πιο καλος και σωστος γονιος μπορει αθελα του να λαθευει στις συμπεριφορες του και να βαραινει με την αγαπη του αντι να ελαφρωνει το παιδι του.Εξ αλλου θα το ξερεις οτι στο ονομα της ΑΓΑΠΗΣ εχουν γινει τα μεγαλυτερα εγκληματα της ανθρωποτητας.
Γενικοτερα ομως σ αυτα που λες κι εσυ, συμφωνω απολυτως κι οχι μονο συμφωνω αλλα επαυξανω.

faraona είπε...

ευα
κρατω αυτο:

"Εξακολουθω να κανω οτι μου γουσταρει κι ο κοσμος ακομα λεει...το τελευταιο μου αμαρτημα,παρατησα τα παντα στην αθηνα κι ηρθα σαλονικη για εναν αντρα.Η φημη μου με ακολουθει αλλα who cares?Τους ειδα οταν τους χρειαστηκα,συγγενεις,φιλους,περιγυρο..."

Πολυ καλα κάνεις.Απ τη στιγμή που αναλαμβάνουμε εμεις οι ιδιοι το κόστος των πράξεων μας δεν υπαρχει κανένα πρόβλημα.Πρόβλημα υπάρχει νομίζω μόνο σ αυτούς που καταλαβαίνουν οτι καταπιέζονται μεν αλλα διστάζουν να αντιδράσουν.

faraona είπε...

παπαρούνα
κρατω αυτο:
"Ακουω και επηρεαζομαι απο αυτους που κρινω οτι αξιζει η γνωμη τους..."

Αυτο ειναι σωστο νομιζω γιατι αυτοι οι άνθρωποι που εμπιστευεσαι ειναι κι αυτοι που εχεις και την πιο σωστη σχεση μαζι τους.
Μια σχέση αγάπης οπου ξέρεις οτι δεν υπάρχει περίπτωση να σου πουν κάτι που θάναι λάθος για σένα.

faraona είπε...

Athena
κρατω αυτο:
"Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕΙ..."
Φιλενάδα συμφωνω σ αυτο μόνο αν οι πολυ δικοι μας ανθρωποι ειναι καρατσεκαρισμένοι οτι θέλουν πραγματικά το καλό μας και την ευτυχία μας κι οχι μόνο το δικό τους καλό και την δική τους ευτυχια.Γιατι υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις.

faraona είπε...

Αδαμαντια
κρατω αυτο:
"Των παιδιων μου η γνωμη με νοιαζει και με παρανοιαζει, των πολυ φιλων μου επισης,των γονιων μου πια λιγοτερο"

Συμφωνω μαζι σου.
Εχω μόνο κάτι να πω.
Ακομη κι η γνώμη των παιδιων μας πρεπει να εξεταζεται πολλες φορες απο μας κι οχι ναναι αποδεκτη χωρις κουβεντα,γιατι μερικες φορες τα παιδια μας πιστευουν οτι μπορουν να επεμβαινουν και σε πραγματα που ειναι ακρως προσωπικα μας.Ο σεβασμός πρεπει ναναι αμοιβαιος.

faraona είπε...

αγγελοσκονη κρατω αυτο:
"το να λες δεν με νοιάζει τί θα πει ο κόσμος δεν μου κάνει...το να ζεις σύμφωνα με το τί θα πει ο κόσμος δεν μου κάνει επίσης...ακούς,βλέπεις,μαθαίνεις και κρίνεις!πιστεύω οτι η σωστή ισοροπία είναι κάπου στην μέση!!

Οντως θελεις κατι πολυ δύσκολο.
Οχι ομως ακατορθωτο.

Aspa είπε...

Καλησπέρα Φαρώνα, πολύ ωραίο θέμα! Διάβαζα πρόσφατα ένα βιβλίο που έθιγε το θέμα αυτό σε σχέση με τα παιδιά και πόσο σημαντικό είναι να τα διδάξουμε να μη νοιάζονται για το τι θα πουν οι άλλοι. Οι λόγοι βέβαια είναι προφανείς: αν νοιάζονται για το τι θα πουν οι άλλοι, εύκολα θα υποκύψουν στις πιέσεις των φίλων προκειμένου να γίνουν αρεστά. Το βιβλίο όμως πήγαινε κι ένα βήμα πιο πέρα και έλεγε ότι πρέπει να μάθουμε στα παιδιά να παίρνουν τις δικές τους αποφάσεις και να αισθάνονται καλά για αυτές ανεξάρτητα από το τι έχουμε να πούμε ακόμα κι εμείς οι γονείς. Φυσικά και θέλουμε το καλό τους και φυσικά πολλές φορές βλέπουμε τα πράγματα πιο ώριμα και πιο σωστά, αλλά σε καμία περίπτωση δε θέλουμε όταν μεγαλώσουν να γίνουν ενήλικες που θα αποζητούν την έγκρισή μας μια ζωή προκειμένου να ζήσουν σαν ευτυχισμένοι και ολοκληρωμένοι άνθρωποι. Από μικρή ηλικία να κοιτάνε μέσα τους κι αν εκείνα αισθάνονται καλά, να είναι περήφανα για τον εαυτό τους.

faraona είπε...

ruth__less
κρατω αυτο:
"Λάθη κάνω και τα φορτώνω μόνο στις δικές μου επιλογές. Γνώμες ακούω και ζητώ αλλά απο επιλεκτικά άτομα τα οποία με "ξέρουν" (όσο γίνεται) και αποδεδειγμένα νοιάζονται για μένα."

Ετσι πιστευω δεν θαχεις ποτε κανενα προβλημα μ αυτο το θεμα.

Λάκης Φουρουκλάς - Lakis Fourouklas είπε...

Πρέπει να μάθουμε να ενδιαφερόμαστε μοναχά για τις απόψεις εκείνων των ανθρώπων που νοιάζονται για μας, κι ας διαφωνούμε μαζί τους. Οι υπόλοιποι ας ασχοληθούν με τους εαυτούς τους και να μας αφήσουν εμάς στην ησυχία μας. Νύχτα καλή

faraona είπε...

Aspa
κρατω αυτο:
"Το βιβλίο όμως πήγαινε κι ένα βήμα πιο πέρα και έλεγε ότι πρέπει να μάθουμε στα παιδιά να παίρνουν τις δικές τους αποφάσεις και να αισθάνονται καλά για αυτές ανεξάρτητα από το {{{{τι έχουμε να πούμε ακόμα κι εμείς οι γονείς}}}. Φυσικά και θέλουμε το καλό τους και φυσικά πολλές φορές βλέπουμε τα πράγματα πιο ώριμα και πιο σωστά, αλλά σε καμία περίπτωση δε θέλουμε όταν μεγαλώσουν να γίνουν ενήλικες που θα αποζητούν την έγκρισή μας μια ζωή προκειμένου να ζήσουν σαν ευτυχισμένοι και ολοκληρωμένοι άνθρωποι."

Τα λεει ολα αυτο.
Κι αν αρχισουν απο παιδια να ειναι ετσι με τους γονεις ,θα ειναι κι αργοτερα στην ενηλικη ζωη τους αξια.
Θα εχουν την προσωπικη τους αποψη καλη η κακη,θα μαθουν να εχουν ευθυνη για τις πραξεις τους,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩς ΑΚΕΤΑ ΨΥΧΡΑΙΜΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕς ΤΟΥΣ.

faraona είπε...

Λακη κρατω αυτο:
"να μάθουμε να ενδιαφερόμαστε μοναχά για τις απόψεις εκείνων των ανθρώπων που νοιάζονται για μας, κι ας διαφωνούμε μαζί τους"
Συμφωνω αν το λες με την εννοια οτι σ αυτους μονο πρεπει να δινουμε σημασια.Αυτο δεν σημαινει βεβαια οτι θα εφαρμοσουμε και πιστα ο,τι μας λενε αν απο μεσα μας δαφωνουμε.Ε?

anepidoti είπε...

νάμαι κι εγωωωωώ....
τα περισσότερα που λέγονται σωστά κατά την γνώμη μου, αλλά εγώ θα τονίσω κάτι που θεωρώ σαν το πλέον πρωταρχικό.
Η ζωή είναι μόνον δική μας και θα ζήσουμε μόνον μια φορά, δεν είναι πρόβα, όπως λέει και κάποιος...
Άρα, πρωταρχικό μας μέλημα τα "θέλω μας"! Ακόμα και οι γονείς και τα παιδιά μας είναι στην ανθρώπινη φύση να μεροληπτούν και να ιεραρχούν διαφορετικά από μας.
Αν δε, λάβουμε υπ' όψιν μας πως υποσυνείδητα τους αγαπημένους μας τους λαμβάνουμε υπ' όψιν, ε φτάνει αυτό, αρκεί.Συνειδητά τουλάχιστον ας ψάχνουμε κι ας υλοποιούμε την δικιά μας ΖΩΗ!
Κι αυτός ο μύθος των γονιών που όλα τα ξέρουν και πολύ μας αγαπούν ή αγαπάμε τα παιδιά μας ας κάνει λίγο πίσω.
Όποιος νοιάζεται και αγαπάει το αποδεικνύει κάνοντάς μας ελεύθερους και σίγουρους ανθρώπους.
σημ.δεν συζητώ καθόλου για περίγυρο, γιατί εδώ και χρόνια τον αγνοώ, δεν μ' απασχολεί διόλου. Στα σημαντικά εννοείται.
Τελικά, συνεχής προσπάθεια για τα θέλω μας και κανένα εμπόδιο στον δρόμο μας!(σαν ..Λυσιστράτη ακούστηκα)
φιλιά και καλό σ-κ σ' όλες μας!

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Δύσκολο θέμα φαραόνα μου,
και θα συμφωνήσω γι΄αυτό που λες για την Dee Dee . Εμένα μου φαίνεται πως μου ανοίγει ασκους αιόλου, όλο σε διαδικασίες σκέψης με βάζει... Και μ' αρέσει ομολογουμένως πάρα πολύ!

Με βρίσκεις σε φάση που έχω αναρρώσει σε αρκετά προχωρημένο στάδιο από την αρρώστια του τι θα πουν οι άλλοι.
Το βίωσα τόσο έντονα μικρή που μου έφαγε αρκετές από τις σάρκες της ψυχής μου, και ξέρεις... υπάρχουν ακόμη κολλημένα κομμάτια σαν τον μανδύα της Διηάνειρας!

Αυτοί οι άλλοι, λοιπόν, έχω συνειδητοποιήσει ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων κρύβουν πολύ καλά το δικό τους πρόβλημα, γλείφουν τις πληγές τους τα βράδια και έχουν ανάγκη να σου βρουν μικρές ή και μεγαλύτερες σύμφωνα με τα δικά τους δεδομένα ατέλειες για να ξεχάσουν το δικό τους πόνο ή και να τον κάνουν να φανεί μικρότερος, να τον αντέξουν.
Είναι μερικοί άνθρωποι, τόσο κομπλεξικοί και δυστυχισμένοι με τη δική τους πραγματικότητα που είναι στημένοι στη γώνία και περιμένουν το τόσο δα σου "στραβοπάτημα" για να σμιλέψουν στο πρόσωπο το χαιρέκακο χαμόγελό τους.
Δε θα πω κι εγώ παραδείγματα, έχω άπειρα όμως.
Λοιπόν, ξέρεις τι με έκανε να απαξιώ για τη γνώμη τους; Το ότι ούτε πρόκειται να την αλλάξουν, αλλά και το γεγονός ότι αποδεδειγμένα, κάποιοι από αυτούς τους ανθρώπους όταν τους χρειάστηκα σε δύσκολες στιγμές μου, ήταν απόντες με φθηνές δικαιολογίες. Δεν αξίζει τελικά.
Και κάτι ακόμη, αποτέλεσμα ενός σοκ που είχα πάθει και μου άνοιξε τα μάτια: Αν κάποιος θέλει να πει τα χειρότερα για σένα πρέπει να σκέφτεσαι : ποιο είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί; Αυτό φρενάρει λίγο το άγχος για τη γνώμη των άλλων. Γιατί είμαι σίγουρη ότι αν κάποιος σε ξέρει, μέσω των έργων και των πράξεών σου, δε θα πιστέψει αυτόν που κακοπροαίρετα μπορεί να διοχευτεύσει κακή κριτική για σένα σε τρίτους.
Εννοείται ότι με ενδιαφέρει η γνώμη των αγαπημένων μου για μένα, και στο βάθος του μυαλού μου υπάρχει ένα: "προσοχή, μην τους απογοητεύσεις", αλλά από εκεί και πέρα νομίζω ότι όλα παίρνουν το δρόμο τους μέσα από την ειλικρίνεια και την αλήθεια σου προς αυτούς που αγαπάς.

Όλα αυτά τα δηλώνω ως άνθρωπος που πέρασα ένα μεγάλο διάστημα στη ζωή μου που νοιαζομουν πάρα πολύ για τη γνώμη των άλλων για μένα, λες και ήταν ο καθρέφτης μου.

Θα μείνω λοιπόν σε ένα: "προσπαθώ αρκετά" αναμένοντας την πλήρη ίαση, αν έχει βρεθεί το φάρμακο....

Φιλιά στην παρέα.

Talisker είπε...

Παρε με μια αγκαλια ΤΩΡΑ!
απο τις δικες σου!
ηρθα με το αναποδο κεφαλι

αλλα εσενα σ αγαπω χχχχχ


αλλα θα το πω...

-τι θα πουν οι αλλοι?


"ξερω ποιοι ανθρωποι ειναι διπλα μου
τους αγαπω
τους εκτιμω..

-οι υπολοιποι πούλο!"


-φιγκερ τατς


αμα θελεις να μαλωσεις κανεναν να μαλωσεις τον Ασαρκο αυτος το λεεεεειιι...:)

faraona είπε...

anepidoti
κρατω αυτο:
"Ακόμα και οι γονείς και τα παιδιά μας είναι στην ανθρώπινη φύση να μεροληπτούν και να ιεραρχούν διαφορετικά από μας.
Αν δε, λάβουμε υπ' όψιν μας πως υποσυνείδητα τους αγαπημένους μας τους λαμβάνουμε υπ' όψιν, ε φτάνει αυτό, αρκεί.Συνειδητά τουλάχιστον ας ψάχνουμε κι ας υλοποιούμε την δικιά μας ΖΩΗ!"

Ετσι λεω κι εγω.

faraona είπε...

kοκκινη ομπρελα
κρατω αυτο:
"Λοιπόν, ξέρεις τι με έκανε να απαξιώ για τη γνώμη τους; Το ότι ούτε πρόκειται να την αλλάξουν, αλλά και το γεγονός ότι αποδεδειγμένα, κάποιοι από αυτούς τους ανθρώπους όταν τους χρειάστηκα σε δύσκολες στιγμές μου, ήταν απόντες με φθηνές δικαιολογίες."


Ναι αυτη ειναι μια ερή εμπειρια για να δουμε ποιοι ειναι πραγματικα διπλα μας.
Οπως κα η αλλη πλευρα .
Καλο ειναι να βλεπουμε και ποιος πραγματικα χαιρεται με την χαρα μας.
Αλλο πολυ δυσκολο σημειο.Γιατι να σου πω και κατι που τοχω διαπιστωσει κι εγω η ιδια.
Εχω δει ανθρωπους να μου ευχονται για την χαρα μου τα καλυτερα.Κι επειδη ειμαι ανθρωπος που κοιταω πολυ εντονα στα ματια...ε αυτο που ειδα την ιδια στιγμη των ευχων ...εκανε την ραχοκοκκαλια μου να παγωσει.

faraona είπε...

Ταλισκερ?
ΑΝΑΠΟΔΟ ΚΕΦΑΛΙ?
εΣΥ?
ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ!
Μα την αγκαλια την εχεις το ξερεις ...ε?
ναι.

Για πες μου τωρα ποιος ειναι ο κυριος Ασαρκος?

venceremos είπε...

διαβασα προσεκτικα ολα τα σχολια.
το θεμα ειναι εξαιρετικο για ανοιγμα κ για ανταλαγη αποψεων.
εχω γραψει,εχω σβησει μπορει να επανελθω..
φιλια καρυστινα

faraona είπε...

venceremos
εδω ειμαστε...οποτε θελησεις κι οπως βλεπεις τοχουμε ριξει και στο ξενυχτι.

Ξυπόλυτη είπε...

Από μικρή είχα γραμμένη τη γνώμη των άλλων στα παλιά μου τα παπούτσια.
Μεγαλωμένη σε χωρίο μέχρι τα δώδεκα, έπρεπε να είμαι ένα σεμνό κορίτσι. Και ήμουν. Όμως αυτοί λέγανε.
Κοίταγα λέει τους άντρες στα μάτια. Μα εγώ δεν κοίταγα μόνο τους άντρες στα μάτια, όλους τους κοίταγα.
Όταν κάποιος μου μίλαγε, τον κοίταζα στα μάτια, εννοείτε ότι εξακολουθώ να κάνω το ίδιο.Το... Σφύριξαν στη μάνα μου.
Πρόσεχε την... παίζει το ματάκι της, και αλίμονο σου τι έχεις να τραβήξεις από δαύτη, ήρθε η μητέρα... Με συνομοτικοσυβουλευτικο υφος. Δεν κάνει κορίτσι μου να τους κοιτάς τους άντρες στα μάτια, σε παρεξηγούν, σε θεωρούν εύκολη.
Και που να τους κοιτάω μαμά; ε, πιο χαμηλά.
Μα... Αν κοιτάζω πιο χαμηλά μανούλα... Θα νομίζουν ότι κοιτάω την Π....α τους, και τότε δεν θα με θεωρούν εύκολη απλός, θα με βιάσουν, γιατί θα νομίζουν ότι αυτό θέλω.
και τις γυναίκες τις κοιτάζω στα μάτια καλέ μητέρα, λες να με περνάνε για λεσβία;
Ελααα... Σοβαρέψου, τους άντρες είπαμε ότι δεν κάνει.
Καλά μανούλα. Θα κοιτάω... Χαμηλά, όσο πιο χαμηλά τόσο πιο καλά.
Χέσε μας μανούλα.

Εξακολουθώ φυσικά να γράφω τη γνώμη των άλλων στα παλιά μου τα παπούτσια.

Κανένας ποτέ δεν νοιάστηκε αν έχω να ταΐσω τα παιδιά μου. Κανένας δεν μου χτύπησε την πόρτα όταν τα είχα με πυρετό, κανένας δεν με ρώτησε αν κάτι χρειάζομαι, κανένας δεν με νοιάστηκε ποτέ.

Και θα με νοιάξει η γνώμη τους;

Με αφορά μόνο η γνώμη των παιδιών μου, και αν καμιά φορά είμαι κάπως προσεκτική, είναι ακριβώς για να μην... Αυτή η γνώμη που μπορει να εχουν οι αλλοι, τα κάνει να πονέσουν.
Με αφορά επίσης η γνώμη των φιλενάδων μου, και ως εκεί.

Όλους τους άλλους...Χεσμένους πατόκορφα τους έχω!!!

faraona είπε...

ξυπολυτη
εχεις αξιολογησει τους ανθρωπους γυρω σου ,οποτε ολα καλα.

Γλαυξ! είπε...

Το σύνδρομο του καλού παιδιού!

...υπήρχε ιδιαίτερα στις παλαιοτερες γενιές...

αυτό που λέμε καθημερινά "τι θα πει ο κόσμος"..Και όμως αναρωτιέμαι γιατί να παίζει τόσο σημαντικό ρόλο το τι θα πουν οι άλλοι για μας?Γενιές και γενιές μεγάλωσαν με αυτό το φορτίο πάνω τους,καθόριζαν τις πράξεις τους ,τα θέλω τους ,τις αποφάσεις τους με βάση τη γνώμη των άλλων...

Αναντίρρητα ζούμε σε μια κοινωνία,δε θέλουμε να είμαστε αποκομμένοι από αυτή, πρέπει όμως να βάζουμε και όρια στο πόσο οι γύρω μας επιδρούν πάνω μας....

Μια φίλη γύρω στα πενήντα μου έλεγε πως όταν αποφάσισε να χωρίσει με τον άνδρα της είχαν πέσει θεοί και δαίμονες πάνω της...όχι γιατί είχε βρει άλλον απλά δεν περνούσαν καλά καταπιεζόταν..Ο πατέρας της μαινόμενος της είπε τότε:και το όνομα μας?τον κόσμο δεν τον σκέφτεσαι?Τι θα πεί;

Ο κόσμος δυστυχώς ξέρει πολύ εύκολα να κρίνει και να κατακρίνει...δεν κοιτά σχεδόν ποτέ τις δυο όψεις του νομίσματος...Περιμένει να κάνεις τη λάθος κίνηση για να επιβεβαιωθεί ότι έχει μεγαλώσει καλά τα παιδιά του,έχει άριστες σχέσεις στο σπίτι,έχει τέλειους φίλους μια υπέροχη ζωή....εθελοτυφλώντας στα δικά του προβλήματα,εμπλέκεται για να νιώσει την επιβεβαίωση...

Ο κόσμος όμως ζει μαζί μου; αναπνέει,περνά δύσκολα,καταπιέζεται;

Το σύνδρομο του καλού παιδιού λοιπόν ,να μην έχουν να πουν τίποτα οι άλλοι για αυτόν..

Και όμως αυτές οι μικρές επαναστάσεις καθορίζουν τη ζωή μας...η στιγμή που λες δε πάει να πνίγουν όλοι θα κάνω αυτό που θέλω...η στιγμή που πετάς από πάνω σου τα δεσμά!Λειτουργώντας με τη λογική του άλλου δεν είσαι εσύ....

και εγκλωβίζεσαι μια ζωή ολάκερη σε ένα ψέμα στα πρέπει και στα μη...

faraona είπε...

Γλαυξ
κρατω αυτο:
"Και όμως αυτές οι μικρές επαναστάσεις καθορίζουν τη ζωή μας...η στιγμή που λες δε πάει να πνίγουν όλοι θα κάνω αυτό που θέλω...η στιγμή που πετάς από πάνω σου τα δεσμά!Λειτουργώντας με τη λογική του άλλου δεν είσαι εσύ....

και εγκλωβίζεσαι μια ζωή ολάκερη σε ένα ψέμα στα πρέπει και στα μη..."

Τα λες ολα εδω.

Κωνσταντινος είπε...

Δεν το θεωρώ κακό να μας νοιάζει η εικόνα μας προς τα έξω,το θεωρώ τόσο θεμιτό όσο το να επιδιώκουμε να μας αγαπούν και να μας συμπαθούν .
Κάτι δηλαδή απόλυτα υγιές αν η εικόνα που βγάζουμε είναι σε συνάρτηση σε μεγάλο βαθμό με την αλήθεια μας.
Αν αυτό που προβάλουμε δεν ήμαστε εμείς και παραπλανούμε το είδωλο αργά η γρήγορα θα πέσει και θα μας πλακώσει.
Όσο για το κοινωνικό κομμάτι χαρακτήρα κουτσομπολιού επινόησα μια ατάκα κάποτε που γευόμουνα πυρά και σχόλια στο πετσί μου.
' Τα πράγματα υπάρχουν στο βαθμό που μας αγγίζουν ' αν πάψουν να μας αγγίζουν-πληγώνουν τότε παύουν και να υπάρχουν.

Καλημερούδια και ένα όμορφο Σ/Κ εύχομαι

Maria Tzirita είπε...

Αχ Φαραώνα μου...Αιώνιο ερώτημα αυτό για ενθουσιώδης κι αυθόρμητους ανθρώπους, όπως εγώ. Ίσως το έχω ακούσει περισσότερες φορές στη ζωή μου, απ'όσες έχω ακούσει το καλημέρα!
Το κακό είναι ότι όσο μεγαλώνω τόσο περισσότερο μ'επηρεάζει, αλλά τελικά πάντα δίνω την ίδια απάντηση: ας πει ο κόσμος ό,τι θέλει, εγώ θα είμαι ο εαυτός μου και σ'όποιον αρέσω...
Σε γλυκοφιλώ και σου εύχομαι καλό μήνα!

faraona είπε...

Κωνσταντινε κρατω την ατακα σου λοιπον:


"Τα πράγματα υπάρχουν στο βαθμό που μας αγγίζουν ' αν πάψουν να μας αγγίζουν-πληγώνουν τότε παύουν και να υπάρχουν."
Εν ολιγοις καλο θα ειναι να μας ενδιαφερουν οι απ εξω τοσο οσο δεν μας πληγωνουν και δεν μας καταπιεζουν .Αλλιως πρεπει να συμπεριφερομαστε σαν να μη τους βλεπουμε καν.

faraona είπε...

Μαρια κρατω αυτο:

"ας πει ο κόσμος ό,τι θέλει, εγώ θα είμαι ο εαυτός μου και σ'όποιον αρέσω..."

Συμφωνω μαζι σου Μαρια μου.

ζαφορα είπε...

Είναι αυτό που ακριβώς λέμε
ή λένε ή είπαν ή θα πουν.
-- τι θα πει ο κόσμος….!
Αυτός ο κόσμος μας βρίσκεται
στην ανάγκη ή προσπαθεί να
βρει θέμα συζήτησης και μόνο.
Σαν να λέμε κουτσομπολιό
η αν θέλεις-κοινωνικό σχόλιο-.
Δεν ξέρω αν πραγματικά αξίζει
τον κόπο να ασχοληθεί κανείς
με αυτό το θέμα.
Καλύτερα είναι να κάνουμε ακριβώς
αυτό που θέλουμε και πιστεύουμε
δίχως φόβο και πάθος.

Να είσαι καλά καλή μου
και άσε τον κόσμο να λέει.
Καλό μήνα.

faraona είπε...

ζαφορα
κρατω αυτο:
"Καλύτερα είναι να κάνουμε ακριβώς
αυτό που θέλουμε και πιστεύουμε
δίχως φόβο και πάθος."
Συμφωνω μαζι σου.Αρκει γι αυτο που κανουμε να περνουμε την ευθυνη των πραξεων μας εξ ολοκληρου στις πλατες μας.

sofia είπε...

Στο πόστ με τις αλήθειες είπα ότι δεν καταλαβαίνω πως λειτουργεί η κοινωνία. Ένας λόγος είναι αυτός. Δεν έχω συναίσθηση να νοιάζομαι για αυτά τα πράγματα. Με νοιάζει να ξέρω ότι κάνω ότι κάνω ότι καλύτερο μπορώ στη δουλειά και με νοιάζει αν λένε ψέμματα. Αν έχω κάνει κάτι και το λένε, δεν με νοιάζει καθόλου. Ότι και αν είναι αυτό. Τέλος πάντων, έχω ακούσει πολλά ως ατίθασο νιάτο, αλλά μπαααα!
φιλάκια

faraona είπε...

Sofia
κρατω αυτο:

"Δεν έχω συναίσθηση να νοιάζομαι για αυτά τα πράγματα. Με νοιάζει να ξέρω ότι κάνω ότι κάνω ότι καλύτερο μπορώ στη δουλειά και με νοιάζει αν λένε ψέμματα. Αν έχω κάνει κάτι και το λένε, δεν με νοιάζει καθόλου"

Πατας γερά σε σενα γι αυτο.
Και καλα κανεις.

Mairouli είπε...

Δυστυχώς ζούμε σε μία κοινωνία που κρίνει ιδιαίτερα αυστηρή την εικόνα. Πιστεύω ότι με τα χρόνια αυτό θα αλλάξει. Πολλά ταμπού θα απελευθερωθούν και κανένας πλέον δεν θα νοιάζεται...

faraona είπε...

mairouli
ηδη εμεις που εχουμε καποια ηλικια πια βλέπουμε τις αλλαγες...κι ελπιζουμε και σε ακομη καλυτερες.

vagnes είπε...

Το "τι θα πουν οι αλλοι" ειναι ενα αλλοθι που δινουμε ολοι στον εαυτο μας, για να κανουμε ή να μη κανουμε κατι που ειναι υπερανω των ψυχικων δυναμεων μας.
Αν κατι το θελω πραγματικα και βαθια και το επικροτει και η συνειδηση μου, θα το κανω και ο κοσμος ας πει οτι θελει.
Ομως ελα που δεν ειμαστε παντα σιγουροι και βαζουμε τον κοσμο να παιξει το ρολο του εμποδιου, για να καλυψουμε τη δικη μας ατολμια!!

faraona είπε...

vagnes
κρατω αυτο:
"Το "τι θα πουν οι αλλοι" ειναι ενα αλλοθι που δινουμε ολοι στον εαυτο μας, για να κανουμε ή να μη κανουμε κατι που ειναι υπερανω των ψυχικων δυναμεων μας."


Να και μια αλλη εκδοχη του θεματος.
Καλα λεω εγω οτι εδω μεσα οι ανδρικες ματιες ειναι πολυ χρησιμες.
Το βρισκω πολυ σωστο αυτο που λες.

venceremos είπε...

-Που να βρω βουλωματα να κλεισω του κοσμου τα στοματα, λεει η παροιμια. Ο πατερας , μου ελεγε απο μικρη, να μην σε νοιαζει η γνωμη του κοσμου. κοσμος ειναι παντα κατι θα πει.εαν, εχεις κανει κατι και ειναι αληθεια,να μην σε πειραζει κ να το αποδεχθεις. εαν ειναι ψεμματα να μην δωσεις σημασια και να το προσπερασεις.
Πριν 5 χρονια ερθε σπιτι μου ενα τραγικοτατα γεγονος. μενω σε ενα μικρο μερος κ ολοι ειμαστε γνωστοι.
ειδα στα ματια τους τον οικτο.
πολυ δυσκολο, για πολυ μεγαλο χρινικο διαστημα-να βλεπεις ολους τριγυρω με την λυπηση κ την περιεργεια ολοζωντανη να σε καταπινει και να μην μπορεις να παρεις ανασσα. ηθελα να παρω τα παιδια και να εξαφανιστω απο την καρυστο. εψαχνα στον χαρτι πολεις κ αναρωτιωμουν πως θα μπορεσω να επιβιωσω μακρια απο το σπιτι μου, μιας και η δουλεια μου ηταν κ ειναι στον τοπο μου. τελικα εμεινα και παλαιψα πολυ για να σταθω στα ποδια μου και να προχωρησω μπροστα και να μην αφησω την θλιψη, τα κακοβουλα σχολια,την περιεργεια του κοσμου, τους ψιθυρους πισω απο την πλατη μου ,να μου στερησουν το χαμογελο την διψα για την ζωη κ την ελπιδα για ενα καλυτερο αυριο.
ειμαι ευγνωμων στους γονεις μου κ τα αδελφια μου που στεκονται διπλα σ εμενα και στα παιδια μου. Ετσι λοιπον, διεπιστωσα-πολυ σκληρα -οτι πραγματικα δεν με νοιαζει ¨"τι θα πουν οι αλλοι" .σεβομαι κ ακουω την γνωμη αυτων που αγαπω αλλα οι επιλογες μου ειναι καθαρα δικη μου ευθυνη!

faraona είπε...

venceremos
χαιρομαι που επανηλθες.
Κρατω αυτο:
"Ετσι λοιπον, διεπιστωσα-πολυ σκληρα -οτι πραγματικα δεν με νοιαζει ¨"τι θα πουν οι αλλοι" .σεβομαι κ ακουω την γνωμη αυτων που αγαπω αλλα οι επιλογες μου ειναι καθαρα δικη μου ευθυνη!"

Ετσι ειναι κοριτσι μου ομως η ζωη.Τις σοβαρες διαπιστώσεις της ζωης που κτιζουν σε γερα θεμελια τα πιστευω μας ,τις κανουμε κατω απο σκληρες συνθηκες τις περισσοτερες φορες.
Μπραβο σου που αντεξες και δεν εφυγες,αλλα παλεψες και εκανες αυτο που εσυ ηθελες παρ ολες τις αντιξοες συνθηκες.

eirini είπε...

Φαραώνα μου καλημέρα! Ειλικρινά, ποτέ μα ποτέ, δεν ενδιαφέρθηκα τί θα πουν οι γύρω μου. Δεν με νοιάζει η γνώμη των άλλων, ούτε καν μ'επηρεάζει. Ακόμα και την γνώμη της οικογένειάς μου την έχω αγνοήσει πολλές φορές. Η ζωή είναι δική μου, θα κάνω αυτό που θεωρώ καλύτερο για μένα και στην κυριολεξία αδιαφορώ για τις απόψεις των άλλων στα προσωπικά μου θέματα. Τα χειρότερα λάθη στην ζωή τα έχουμε κάνει σκεφτόμενοι του τί θα πει ο κόσμος! Προσωπικά τα λάθη που έχω κάνει τα χρεώνω μόνο σε μένα και σε κανέναν άλλον γιατί ποτέ δεν επηρεάστηκα από τρίτους. Πιστεύω πως η οικογένεια παίζει μεγάλο ρόλο στο αν σ'ενδιαφέρει ο κόσμος... Ευτυχώς, οι γονείς μου τουλάχιστον, ποτέ δεν με απέτρεψαν από κάτι λέγοντας τί θα πει ο κόσμος. Βρίσκω πραγματικά γελοίο να υπάρχουν άνθρωποι στην σημερινή εποχή που να τους ενδιαφέρει η γνώμη του κόσμου. Ένα έχω να πω, να έχουμε άποψη μόνο για την δική μας ζωή, να μην ακούμε κανέναν, τα λάθη είναι δικά μας και τα χρεωνόμαστε εμείς. Ευτυχώς που δεν θα ξυπνήσω μετά από 20 χρόνια και θα πω αυτό το έκανα γιατί το ήθελε η οικογένειά μου!
Η ζωή είναι μόνο δική μου!
Φαραώνα μου καλό μήνα!!! Φιλάκι γλυκό σου στέλνω!

faraona είπε...

ειρηνη
κρατω αυτο:
"Ένα έχω να πω, να έχουμε άποψη μόνο για την δική μας ζωή, να μην ακούμε κανέναν, τα λάθη είναι δικά μας και τα χρεωνόμαστε εμείς."


παρα πολυ σωστη τη βρισκω την αποψη σου Ειρηνη.

αχτίδα είπε...

Υπέροχο θέμα καλή μου, είναι κάτι που με αφορά γιατί κι εγώ έκανα κάποια λάθη βασιζόμενη σ' αυτό ενώ συγχρόνως έκανα επαναστάσεις αποδεικνύοντας το αντίθετο.Μεγαλωμένη σε μια οικογένεια πολύ συντηρητική, με έμβλημα αυτό το "τι θα πει ο κόσμος"έζησα τους γονείς μου σε μια σχέση συμβατική ,με καυγάδες μέσα και τέλεια εικόνα έξω.Ακριβώς ίσως γι' αυτό επεδείωξα στη προσωπική ζωή μου το άκρως αντίθετο. Εκανα την επανάσταση μου όταν έδωσα κρυφά εξετάσεις στη σχολή που ήθελα ενώ οι γονείς μου νόμιζαν οτι δίνω ιατρική, σήκωσα το κεφάλι στις φωνές τους όταν το έμαθαν και μου είπαν:τι θα πει ο κόσμος..παντρεύτηκα αυτόν που αγάπησα κόντρα στην ίδια φράση( ο πατέρας μου δεν ήρθε στο γάμο μου ) και έκανα με τη σειρά μου αδικαιολόγητα το δικό μου λάθος όταν πίεσα τη μια κόρη μου να κάνει ένα γάμο όταν παραμονή μου είπε: μαμά δεν θέλω να τον παντρευτώ .Της είπα : τι θα πει ο κόσμος..έβαλα τη κοινωνική γνώμη πάνω απο το παιδί μου..Εκανα ότι κορόιδευα και πλήρωσα το αντίτιμο αργότερα όταν είχα της γνώση να πω :γράφω στα... τη γνώμη του κόσμου κάνε ότι επιθυμείς για να είσαι ευτυχισμένη.Της στάθηκα αργά , όταν είχε πάρει την απόφαση να διορθώσει την αδυναμία εκείνης της στιγμής να μου πει :όχι.Πάντα το ελλάτωμα του πολύ μαλακού χαρακτήρα μου το χρεώνω στους γονείς μου γιατί με μεγάλωσαν με τις αρχές του πρέπει και όχι του θέλω.Γι ' αυτό θαυμάζω τη μεγάλη μου κόρη γιατί ποτέ δεν συμβιβάστηκε ,( έστω κιαν δεν με βόλευε αυτό) μου αντιστάθηκε σε όλα απο μικρό κοριτσάκι και έφιαξε τη ζωή της με τις δικές της αποφάσεις που ήταν σωστές.Εδώ και χρόνια η γνώμη του κόσμου δεν με ενδιαφέρει, κανείς δεν θα μου απλώσει το χέρι αν ζητήσω βοήθεια.Ζω με τον άνδρα μου μια ευτυχισμένη ζωή με τα δικά μας θέλω και όχι τα πρέπει.Ξέρεις γιατί με συγκίνησε το θέμα; πριν μια ώρα γύρισα απο μια βόλτα με τον άνδρα μου και μια επίσκεψη σε κάποια φίλη, χήρα ενός φίλου του άνδρα μου που πέθανε πριν 13 χρόνια.Σε μια στιγμή με πήρε στην άκρη και μου είπε: θέλω να σου πω κάτι που ίσως σας στεναχωρήσει και δεν θελήσετε να με ξαναδείτε..ξαναέφιαξα τη ζωή μου με κάποιον άνδρα..οι γιοί μου δεν με μιλάνε ( παντρεμένοι εκείνοι)..τι έχεις να μου πεις;Την αγκάλιασα και της είπα :Σούζη μου χαίρομαι για σένα, μην ακούσεις κανένα , ζήσε αυτό που σου έδωσε η ζωή.Ακόμα και λάθος να κάνεις θα είναι δικό σου και όχι επιλογή των συγγενών σου.Ανοίγοντας την Αψινθο είδα αυτό το θέμα και σου γράφω.

faraona είπε...

Αχτιδα
αναφερεις πολυ ευστοχα αρκετα παραδειγματα για να δουν οι φιλοι εδω ,ποσο ασχημο ειναι να πιεζει κανεις τα πραγματα γυρω του υπο τον φοβο του τι θα πει ο κοσμος.
Η εμπειριες στη ζωη, μας το δειχνουν τελικα ποιο ειναι το σωστο που πρεπει να ακολουθουμε και ποιο ειναι αυτο που δεν πρεπει να δινουμε καμμια σημασια.

LOCKHEART είπε...

Καλησπέρα Φαραονάκι :) ειχα κάνει ένα ποστάκι για το τι θα πει ο κόσμος...ΦΥΣΙΚΑ ΕΜΕΙΣ !!!! ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ !!! ΤΕΛΟΣ...!

Donnaliza είπε...

Οι αλλοι ε?

Καποτε για πολλα χρονια ναι με ένοιαζε , να μην απογοητευσω κανεναν , να μην στεναχωρεσω κανεναν,να μην φερω κανενα σε δυσκολη θεση και μην τσαλακωθει η εικονα μου, με εκαιγε και με ανοιαζε η υστεροφημια μου....

Οχι πια....οσο και αν ακουγεται καπως δεν υπαρχουν αλλοι για μενα παρα εκτος εκεινοι των οποιων κατα μια εννοια φερω την ευθυνη ,των παιδιων μου, της μανας και της αδελφης μου, που δεν θελω με τις επιλογες μου να τους δημιουργησω οποιοδηποτε προβλημα....περαν αυτων δεν υπαρχει κανεις και δεν με νοιαζει τι θα σκεφτει και πως θα με χαρακτηρισει κανεις.

Αλεξάνδρα είπε...

Κατ΄αρχήν αααχ αυτή η μουσική!

"Τι θα πει ο κόσμος" αλήθεια ποτέ δεν με ένοιαξε.

Ο κόσμος που σήμερα σε κατηγορεί, αύριο σε θαυμάζει και το ανάποδο κατά το πως τον βολεύει.

Να έχεις τις προδιαγραφές που να τους ικανοποιείς όλους αποκλείεται.

Οπότε τι μένει; Να είσαι ο εαυτός σου και σε όποιον αρέσεις.

Αλλιώς πίσω από τα πρέπει και τα μη θα ζήσουμε αλλουνού ζωή....

Φιλιά
και καλό μας μήνα.

faraona είπε...

Σπυρο μου
συμφωνουμε ως συνηθως.

faraona είπε...

Ντονα Λιζα
κρατω αυτο:
"περαν αυτων δεν υπαρχει κανεις και δεν με νοιαζει τι θα σκεφτει και πως θα με χαρακτηρισει κανεις."

Επρεπε να περασει ο καιρος γι αυτο το «δεν με νοιαζει».
Το χαιρεσαι ομως τωρα ε?Ετσι δεν ειναι?

faraona είπε...

Αλεξάνδρα
κρατω αυτο:

"Να έχεις τις προδιαγραφές που να τους ικανοποιείς όλους αποκλείεται.

Οπότε τι μένει; Να είσαι ο εαυτός σου και σε όποιον αρέσεις"


Νομιζω τα λεει ολα αυτο.

Απονενοημένη Νοικοκυρά είπε...

με κάλυψαν οι προλαλήσαντες

"η ζωή δεν είναι πρόβα"

"ζούμε μόνο μια φορά"

πολύ σωστό

συμφωνώ και επαυξάνω

" το τι θα πουν οι άλλοι είναι ένα άλλοθι"

σωστό και αυτό

πολύ αληθινό

το δικό μου λιθαράκι:

στη θεωρία, όλα καλά

στην πράξη τι κάνουμε;

Παλμος είπε...

Καλημέρα ΦΑΡΑΟΝΑ μου.

Μας νοιαζει ή όχι τι λένε οι άλλοι;
Το δεχόμαστε μόνο αν ειναι να πούνε κάτι καλο και στο άσχημο μας χαλάει;
Για μένα είναι ο τρόπος που ο άλλος θα νοιαστεί για σένα, για τα προβλήματά σου.
Αν αξίζει, λοιπον, να ασχοληθεί μαζί σου τότε το έχει κάνει γιατι έσυ έχεις κάτι να δώσεις.
Αν ασχολείται μόνο και μόνο γιατί δεν έχει έχει πιο ουσιαστικό να κάνει.....τότε δεν χρειάζεται ούτε καν να του δίνει σημασία.

Φιλια.

Φαιδρα Φις είπε...

καλημέρα Φαραονάκι μου,
πράγματι το θέμα είναι ενδιαφέρον,
διάβασα όλων τις απόψεις,
και ειλικρινά συμφωνώ απολύτως με όσα έγραψε η athena,
δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.
με κάλυψε...

καλημέρα και πολλά φιλιά

mrs Smith είπε...

Μεγάλωσα με δύο "σύνδρομα"
Τι θα πουν οι άλλοι και...
Μη μιλάς...!

Εάν τροφοδοτούμε την κοινωνική υποκρισία, και τον φόβο της έκφρασης της γνώμης μας, αυτά απλώς θα γίνουν πιό συμπαγή.
Την ψυχή μας και μόνο, πρέπει να τρέφουμε.
Η ικανοποίηση της ανθρώπινης ανάγκης για αγάπη, αποδοχή και ασφάλεια είναι απαραίτητη συνθήκη για την επιβίωση μας και για την ζωή μας ολόκληρη.
Όχι όμως με εκπτώσεις, αλλά με σκέψη και ισορροπία.
Ο μοναδικός κριτής που μας αφορά είναι τα μάτια μας, στον καθρέφτη, να μας κυττούν ίσια, καθαρά και χαμογελαστά.

Μην ξεχνάμε ότι αυτός που θέλει να πεί την κακία του, θα την πεί κι' ας είμαστε εμείς "άγιοι".

Καλή εβδομάδα να έχουμε φαραώνα μου.
Φιλιά :)

patsiouri είπε...

Εχει σταματήσει να με απασχολεί εντελώς το θέμα από τότε που παραλίγο να χάσω τη ζωή μου, ένα χρόνο και κάτι.
Εντελώς όμως.
Σου φαίνονται όλα τόσο μικρά μετά...

Εξαιρώ την περίπτωση του να έχω κάνει εγώ μαλακία και να στενοχωρηθεί κάποιος δικός μου άνθρωπος.
Εκεί έχω θέμα και όντως δε μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια...

faraona είπε...

απονενοημενη
ε! για αυτη την πράξη προσπαθουμε εδω μεσα και μιλαμε μεταξυ μας.
Ας αρχισουμε να τα σκεφτομαστε ,να τα συζηταμε,να βγαζουμε τα προσωπικα μας συμπερασματα χωριστα ο καθενας και μετα θα προχωρησουμε και στην πραξη.

faraona είπε...

Παλμε
το θεμα ειναι οχι τι κανουν οι αλλοι προς εμας αλλα τι κανουμε εμεις προς τους αλλους.
Ζουμε για την εξωτερικη επιβεβαιωση και το οκ των αλλων?
Η εχουμε την δικη μας ζωη και δεν μας νοιαζει ειτε πουν καλο ειτε πουν κακο ?

faraona είπε...

Φαιδρα
με την Athena κι εσυ ε?
Τωρα τελευταια κι εγω πολυ.

χαιρομαι πολυ που ερχεσαι εδω.

faraona είπε...

Mrs Smith
κρατω αυτο:

"Μην ξεχνάμε ότι αυτός που θέλει να πεί την κακία του, θα την πεί κι' ας είμαστε εμείς "άγιοι"."

Πολυ σωστο αυτο ..συμφωνω .Μηπως εχει κι αλλη δουλεια να κανει ο κοσμος?Μονο κακιες γουσαταρει να λεει.

faraona είπε...

πατσιουρακι
κρατω αυο:

"Εχει σταματήσει να με απασχολεί εντελώς το θέμα από τότε που παραλίγο να χάσω τη ζωή μου, ένα χρόνο και κάτι.
Εντελώς όμως.
Σου φαίνονται όλα τόσο μικρά μετά..."

Ουουουου!!!!
Αμελητεες ποσοτητες ολα.

maya είπε...

λίγο αργά για να διαβάσω όλων τα σχόλια
άλλωστε αν το έκανα
δεν θα ήταν σαν να λέω
με νοιάζει τι θα πει ο κόσμος?
μια μικρή κοινωνία κι εδω.

δεν με νοιάζει.
έχω περάσει όλα τα στάδια του να με νοιάζει μικρή
να κάνω κολοδάκτυλα λίγο μετά
να γυρνώ σαν σε παιχνίδι παλιό
προσπαθώντας να πάρω αποδοχή ΞΑΝΑ
και
τέλος πάλι
να μην. με. νοιάζει.

απλά.

και δεν μιλάω καν για τους άσχετους.
εννοώ για όσους αγαπάμε και μας νοιάζουν
που είναι η μόνη περίπτωση που κοντοστάθηκα.

εκεί είναι και η μεγαλύτερη πίεση...
λόγω αγάπης.
αλλά τι να κάνουμε άμα δεν συμπίπτουν τα θέλω μας?
χαρακίρι?

μου άρεσε το σχόλιο της rose
κάτι τέτοιο έιχα γράψει πολύ παλιά.
ότι όταν πεθάνω, μόνο τον ευτό μου θάχω για να απαντήσω.
με μένα θελω νάμαι εντάξει.
κανείς άλλος δεν θάναι εκεί στον απολογισμό.

ζωή όπως την μαγειρέψω ΕΓΩ>

σε φιλώ
χχχχχχχχχχχχχχ

faraona είπε...

Maya
κραταω αυτο:

" δεν μιλάω καν για τους άσχετους.
εννοώ για όσους αγαπάμε και μας νοιάζουν
που είναι η μόνη περίπτωση που κοντοστάθηκα.

εκεί είναι και η μεγαλύτερη πίεση...
λόγω αγάπης.
αλλά τι να κάνουμε άμα δεν συμπίπτουν τα θέλω μας?
χαρακίρι?"

Αυτη η τοσο παρεξηγημενη εννοια «η αγαπη» που στο ονομα της εγιναν και γινονται τα μεγαλυτερα εγκληματα του κοσμου.Και που πρεπει σωνει και καλα αν την αισθανεται καποιος γονιος να ειναι και η πιο σωστη απ ολες.
Λες κι η αγαπη των γονιων δεν περναει μεσα απο τον χαρακτηρα τους...δεν διυλιζεται μεσα στους τους φοβους τους...δεν δεν δεν...
Θα επρεπε να μην ...ολα αυτα και να ειναι υπερβατική και περα απο την προσωπικη τους δόμηση αλλα αυτο ειναι αδυνατον.Αναρωτιεμαι καμμια φορα ρε γμτ. αυτο που ειναι αυτονοητο το νιωθει κανεις τους?
Οτι οταν κάνεις παιδια πρεπει καθε μερα να αφήνεις τον εαυτό σου στην ακρη οπως αφήνει το φίδι το φιδοτόμαρό του, και να γίνεσαι ένα μ αυτα για να κατανοήσεις?

Και ναι εκει...στον απολογισμο τον τελευταιο ...οπως το λες.

Coco είπε...

ακούω ακούω και του κεφαλιού μου κάνω ( ε, και κανα καρούμπαλο πότε πότε)
αυτό που θεωρεί κανείς αληθινό πρέπει να το κρατήσει πάσει θυσία στην αρχή μένει κανείς λίγο μόνος αλλά δεν πειράζει
τώρα απ΄την άλλη προσέχω να μη
γίνω εγώ κόσμος, που λέει

marianaonice είπε...

Ax Φαραόνα μου πόσες ζωές δεν χάλασαν εξαιτίας αυτού που σήμερα καταπιάστηκες να αναλύσεις!
Τι θα πούν οι αλλοι;;
Και κανείς δεν σκέπτεται που θα είναι οι άλλοι όταν εσύ θα έχεις χαλάσει τη ζωή σου και όταν εσύ θα υποφέρεις, κανείς δεν θα σε ρωτήσει τι κάνεις, κανείς δεν θα σου δώσει χέρι βοηθείας.
Έπαψα πια να ενδιαφέρομαι τι θα πουν οι άλλοι! Μόνο τι θα πει η συνείδησή μου με νοιάζει και μόνον αυτή με οδηγεί...
και το συναίσθημα φυσικά που περισσεύει μέσα μου και που καμιά φορά κοντράρει ακόμη και με τη συνείδησή μου...

τι όμορφη μουσική που έβαλες...
:))) μπορεί να την ακούω μέχρι να ξημερώσει.
Νάσαι καλά Φαραονάκι μας!!

ILive2LoveMe είπε...

Καλημέρα καλημέρα Αναστασία μου με ένα γλυκό φιλάκι στο μαγουλάκι σου.
Η αλήθεια είναι πως μας ενδιαφέρει 'τι θα πουν οι άλλοι'. Κάποιους σε επαγγελματικό και κάποιους άλλους σε κοινωνικό επίπεδο. Ο Χ που έχει καλή φήμη δεν θέλει να τη χαλάσει κτλ κτλ. Όμως έχει διαφορά αυτό από το πολύ κοντινό του 'να μου λένε τι θα κάνω'. Εκεί βρε παιδιά . ΣΤΟΠ. Για όνομα του Θεού. Μα να πουν οι άλλοι τι θα κάνω? Πως θα πράξω? Ομολογώ πως είχα ακούσει τη φράση 'πρόσεχε αυτόν' ή αυτήν αντίστοιχα χμμ 2 φορές στη ζωή μου. Και ομολογώ πως και τις 2 φορές ήταν σωστοί οι γονείς μου. Όμως η διαφορά είναι πως δεν μου είπαν να ΜΗ κάνω παρέα μαζί τους, αλλά να προσέχω. Ακόμη και σήμερα που το σκέφτομαι, θεωρώ πως αυτό ήταν που έπρεπε να κάνουν. Όσο για του στυλ, τι να φορέσω , τι να πω, πως να πράξω... κτλ, μάλλον είμουν πάντα αρκετά ανεξαρτήτη. Όμως σκεφτόμουν πάντα να μη στεναχωρήσω κάποιον. Μόνο αυτό. Και τελικά οι προσωπικές επιλογές μας ας είναι τουλάχιστον σεβαστές αν όχι αρεστές. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου πια, ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια. Αν τους πειράζει το αλυσιδάκι στο πόδι ή το μαλλί ή το ρούχο, ε δεν χάθηκε κι ο κόσμος, ας κάνουν ζάπινγκ στα μάτια τους να δουν τον διπλανό/ή που περνάει.
Σεβασμός απαιτείτε και από εμάς και από τους υπόλοιπους. Και οι γονείς να προσπαθήσουν να μην ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ στα παιδιά τους, αλλά να προσπαθούν να τους εξηγήσουν ΓΙΑΤΙ , και με σωστά επιχειρήματα. Γονείς είμαστε και όχι άρχοντες ψυχών επειδή τους φέραμε εμείς στον κόσμο. Γονείς είμαστε και ότι άλλο με τα δικά μας λάθη. Ας κάνουμε ένα φλας μπακ στο δικό μας παρελθόν. Κι έπειτα ας κρίνουμε το παιδί μας, τον διπλανό μας ή οποιονδήποτε.
Καλημέρες γλυκές Αναστασία μου , με τα όμορφα θέματά σου.

ILive2LoveMe είπε...

Να πω στην αγαπητή Εύα επιτρεψέ μου Αναστασία μου για κάτι που διάβασα. Γράφει 'Εκανα παρεα με αποκληρους δλδ κακους μαθητες,παιδια χωρισμενων γονιων γιατι εμας δε μας ενοιαζε τι λεει ο κοσμος,χιχιχι.Οταν εφυγε ο πατερας μου απο το σπιτι,εγινα αυτοματα δημοσιος κινδυνος γιατι ημουν η κορη της χωρισμενης κι εδω ομως το εκανα το θαυμα μου,εκανα παρεα με αλλες κορες χωρισμενων.'
Οι 'απόκληροι' Εύα μου είναι αυτοί που δεν έλαβαν αγάπη. Και όχι τα παιδιά χωρισμένων γονιών. Απόκληροι είναι αυτοί που δεν ξέρουν να δώσουν αγάπη και ψυχούλα ,γιατί ποτέ δεν έλαβαν ή γιατί κάποιοι άλλοι το έκαναν σκληρό σε αυτούς όταν ήταν παιδιά. Ποτέ δεν ένιωσα άσχημα γιατί χώρισαν οι γονείς μου. Θα ένιωθα άσχημα να έμεναν μαζί για να κρατήσουν τα προσχήματα και θα τους έβλεπα πιθανόν να 'πλακώνονταν'.
Αυτά και άλλα πολλά. Να είμαστε όλοι καλά λοιπόν. Υγιείς ψυχικά και σωματικά. Γιατί η νόσος της ψυχής και του μυαλού είναι πολύ μεγάλο πράγμα. Και δύσκολη η ίαση.

"ζαχαρούλα.." είπε...

πικρή εμπειρία σε μία μικρή και κουτσομπόλα πόλη!!!!!!!!!!!!!

καλημέρα!!

faraona είπε...

coco
εσυ αποκλειεται να γινεις «ο κοσμος».
Μια κόκκινη ποδηλατισσα με καρουμπαλο δεν κινδυνευει ποτε απο τετοια...χαχαχααα!!!
Ετσι που το λεω ειναι...

faraona είπε...

Mariana μου
κρατω αυτο:
"Έπαψα πια να ενδιαφέρομαι τι θα πουν οι άλλοι! Μόνο τι θα πει η συνείδησή μου με νοιάζει και μόνον αυτή με οδηγεί...
και το συναίσθημα φυσικά που περισσεύει μέσα μου και που καμιά φορά κοντράρει ακόμη και με τη συνείδησή μου..."

Πολυ καλα κανεις κατα την αποψη μου.Να τα βρισκεις με σενα ειναι το σπουδαιο.

faraona είπε...

Τζενη
κρατω αυτο:
"Και οι γονείς να προσπαθήσουν να μην ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ στα παιδιά τους, αλλά να προσπαθούν να τους εξηγήσουν ΓΙΑΤΙ , και με σωστά επιχειρήματα. Γονείς είμαστε και όχι άρχοντες ψυχών επειδή τους φέραμε εμείς στον κόσμο. Γονείς είμαστε και ότι άλλο με τα δικά μας λάθη. Ας κάνουμε ένα φλας μπακ στο δικό μας παρελθόν. Κι έπειτα ας κρίνουμε το παιδί μας, τον διπλανό μας ή οποιονδήποτε"

Συμφωνω και επαυξανω.

faraona είπε...

Τζενη δεν υπαρχει κανενα θεμα αν θελει καποιος να πει κατι σε καποιον αλλο εδω μεσα.
Η Ευα ειναι ελευθερη να σχολιασει και να απαντησει απο μονη της στο σχολιο σου.
Νομιζω ομως οτι καταλαβαινεις μεποιον τροπο εννοει το «αποκληρος».
Και η ιδια απο οτι λεει υπηρξε παιδι χωρισμένων γονιών.

faraona είπε...

Ζαχαρουλα
νομιζω οτι την εχεις την εμπειρια μεν,αλλα οτι εισαι κι αρκετα ωριμη να αντιπαρελθεις στη μιζερια και τα κουτσομπολια.Ε?

ILive2LoveMe είπε...

Αναστασία μου ναι , το καταλαβαίνω απόλυτα. Γι αυτό ακριβώς λέω πως δεν πρέπει κανείς να νιώθει άσχημα για μια τέτοια καταστάση. Η ασχήμια είναι στη ψυχή στη καρδιά που δεν ξέρει να αγαπά και να κατανοεί. Εκεί είναι η πηγή και όλων των νοσημάτων.

faraona είπε...

Ναι Τζενη μου
ετσι ειναι που το λες.

βιολιστης στη στεγη είπε...

Είχα διδαχτεί κάποτε ότι οι βασικές, πρωταρχικές ανάγκες του ανθρώπου είναι τρείς: H σίτιση, η στέγαση και η αποδοχή. Αν είναι λοιπόν ανάγκη πρωταρχική, δύσκολα ξεριζώνεται.
Προσπαθώ καμιά φορά να μαντέψω, άν θα κοκκινήσουν τα μάγουλά μου απο ευχαρίστηση, στα πιθανά θετικά σχόλια που θα μπορούσα να δεχτώ απο όποιον-κάποιον-οποιονδήποτε άνθρωπο...
Νομίζω, ότι θα κοκκίνιζα...
Δοξάστε με!

faraona είπε...

βιολιστη
κρατω αυτο:
"Είχα διδαχτεί κάποτε ότι οι βασικές, πρωταρχικές ανάγκες του ανθρώπου είναι τρείς: H σίτιση, η στέγαση και η αποδοχή. Αν είναι λοιπόν ανάγκη πρωταρχική, δύσκολα ξεριζώνεται."
Σιγουρα εννοεις την αναγκη που εχουμε ολοι να ειμαστε αποδεκτοι.
Φυσικα και το εχουμε αναγκη .
Αλλα οχι απο κάφρους που αλλο τιποτε δεν βλεπουν περα απο την μυτη τους ...
Βεβαια αυτο δεν μπορουμε να το ξεσκαρταρουμε στην παιδικοεφηβικη μας ηλικια...κι αν τυχουμε σε γονεις που επεμβαινουν κι γουσταρουν να κανουν το δικο τους και τιποτε αλλο...αλλοιμονο μας.
Γιατι μετα αντε να μπορεσεις φτου κι απ την αρχη να πεταξεις τ αχρηστα.
Αφου φας την μιση ζωη κανοντας τα κέφια των αλλων.

όλα θα πάνε καλά... είπε...

δε δίνω σημασία - όχι ότι έδινα ποτέ.Βέβαια έχει κι αυτό το τίμημά του.

faraona είπε...

ολα θα πανε καλα
εχει εχει το νοικι του κι αυτο...χωρις νοικι δεν γινεται τιποτε.

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου