Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου 2008

Μαγικά λόγια


Αγαπημενοι μου φιλοι

εχω την συνηθεια να περιηγουμαι

συχνα στην μπλογκοσφαιρα και να διαβαζω

μπλογκ αγνωστα σε μενα .

Το αγνωστο με προσελκυει ιδιαιτερα στην ζωη μου.

Οι αγνωστοι ανθρωποι ,οι αγνωστες καταστασεις,

τα αγνωστα κειμενα που δεν εχω αγγιξει ποτε ουτε στην φαντασια μου,

τα αντικειμενα που δεν ξερω η δεν εχω δει ποτε.

Η στιγμη που προσεγγιζω κατι αγνωστο

ειναι μια στιγμη εντελως ερωτικη για μενα και ακρως γοητευτικη.

Σε μια τετοια περιηγηση μου λοιπον στο αγνωστο, βρηκα το μπλογκ της Τίνας Σταύρου.

Σας δινω εδω μια γευση απο την γραφη της που μου εκανε μεγαλη εντυπωση γιατι εχει κατι που το λατρευω.

Την αμεσοτητα ,που κρυβει ταυτοχρονα μυστηριο και αχαρτογραφητες προεκτασεις.

Σας αφηνω εδω στην Αψινθο την απαντηση που δινει η



Magicacooking στον σχολιαστη της B612 σε μια συζητηση που εχουν μεταξυ τους.


Λεει λοιπον η Magicacooking:


B612
έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε. Κυρίως όμως, έχει γίνει πολύς δρόμος στην ψυχή
μου. Και πολλή, πολλή και πολύ σκληρή δουλειά.
Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά, οτι νοιώθεις όπως ένοιωθα εγώ τότε. Θα σου πω δυο λόγια από την καρδιά μου. Υπάρχει η άλλη πλευρά του καθρέφτη. Ο ευτυχισμένος σου εαυτός είναι πολύ κοντά σου. Αλλά για να τον βρεις πρέπει να διασχίσεις ένα δαιδαλώδη λαβύρινθο. Θα ματώσουν τα γόνατά σου και θα γρατζουνιστούν τα μπράτσα σου. Τα μαλλιά σου θ’ ανακατευτούν από τον αέρα και θα κουραστείς πολύ. Θα σκεφτείς να τα παρατήσεις. Μην το κάνεις.
Κανείς δεν μπορεί να σε βοηθήσει να βρεις τον εαυτό σου. Οι πιο κοντινοί σου άνθρωποι, οι φίλοι σου, μπορούν να σε αντέχουν και να σ’ αγαπούν, ακόμα κι αν νοιώθουν την ανάγκη ν’ αποστρέφουν το βλέμμα κάποιες στιγμές. Θα είναι δίπλα σου, αλλά θα είσαι μόνη. Μην φοβηθείς. Τις απαντήσεις για τον εαυτό σου τις έχεις μόνο εσύ. Εσύ κρατάς το κλειδί. Εσύ έχεις το χάρτη του λαβύρινθου.
Η ομορφιά της άλλης άκρης, είναι μαγευτική. Πιο μεθυστική ακόμα όμως, είναι η ελευθερία. Η ελευθερία από τις εξαρτήσεις, τις ενοχές και το θυμό. Η ελευθερία που βρίσκει κανείς μόνο όταν αγαπάει αληθινά τον εαυτό του.
Εύχομαι γρήγορα να βρεθείς απέναντι. Αλλά κι αν δεν είναι γρήγορα, δεν πειράζει. Είναι τόση η ομορφιά που θ’ αποζημιωθείς για το χρόνο σου. Προσπάθησε και μην εγκαταλείπεις το στόχο σου.


Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Τίνα απο καρδιας.


Τα σχολια δικα σας.

35 σχόλια:

e-ιωάννης είπε...

Στο ματι του κυκλωνα επικρατει ηρεμια !
για να την βρουμε χρειαζεται να απαλλαγουμε απο τις φυγο-κεντρες δυναμεις που μας βγαζουν εξω στον κυκλωνα.ειναι οι εξαρτησεις,ο θυμος,οι ενοχες.μπραβο στην κυρια που το επιασε,αλλα μπραβο και σε σενα που το βρηκες.
ειμαι τοσο κοντα στην αθωοτητα !

αθηνα είπε...

Φαραώνα μου είναι άκαιρο να αφήνω πρόσκληση μόλις έκανες ανάρτηση!! Πάντως είναι άκρως ενδιαφέρουσα και καλλιτεχνική , εγώ την αφήνω απλώς και εσύ αποφασίζεις !!
Για σχόλια στην ανάρτησή σου , θα επιστρέψω !!
Φιλιά

faraona είπε...

ιωαννη
συμφωνω μαζι σου
μονο που θελει αρκετη δουλεια και κυριως επαγρυπνιση αυτο.

faraona είπε...

Αθηνα
σ ευχαριστω πολυ για την προσκληση.
Οπως σου ειπα και στο σχολιο μου στο μπλογκ σου θα παιξω προσεχως.

Maria Tzirita είπε...

Η ανάρτησή σου αυτή συνδέεται άμεσα με τη δική μου! Αν διαβάσεις το βιβλίο της Βαμβουνάκη, θα βρεις μέσα ακριβώς αυτή την ουσία, με παρόμοια ή και τα ίδια σε μερικά σημεία, λόγια. Η πραγματική ελευθερία είναι η αυτογνωσία κι αν δεν αγαπήσουμε τον εαυτό μας δε θ'αγαπήσουμε ποτέ και κανέναν. Καλό σου βράδυ Φαραώνα μου, καλή βδομάδα!

faraona είπε...

Maria
καλημερα.
Νομιζω οτι ειναι πολυ μεγαλο το ταξιδι...πιθανως να μην τελειωνει κα ποτε.
Και πιστευω οτι κρυβει και πολλους κινδυνους...οπως καθε ταξιδι στο αγνωστο αλλωστε.
Ευτυχης συμπτωση οι αναρτησεις μας .

koulpa είπε...

μου είναι πολύ αγαπητή η magica..
ήταν και η αφορμή που πήγα στο χριστουγεννιάτικο παζάρι των δρόμων ζωής περση.. αλλά με τις συνεχείς αλλαγές στα pc μου έχω χάσει πάμπολλα link που δεν έχω προλάβει να ανακτήσω..:):)
κάποια τα θυμάμαι και τα αναζητώ μεσω γουγλη.. και κάποια πέφτουν πάνω μου τυχαία..:):)
ευχαριστώ:):)
καλημερούδια κι από εδώ:):)

Adamantia είπε...

Kαλημερα Φαραωνα μου, οντως πολυ μεγαλο ταξιδι,αξιζει τον δρομο και τους κινδυνους του. Βρισκομαι σε σταση για τσιγαρο.. αυτη την εποχη..

e-ιωάννης είπε...

οταν λεμε εξαρτησεις τι
εννοουμε ?
ποιες ειναι αυτες ?
εδω ειναι το θεμα !


σταζω απο αθωοτητα !

Magica de Spell είπε...

Φαραώνα,

σ' ευχαριστώ πολύ που ανάρτησες εδώ αυτά τα λόγια. Πέραν του οτι είναι πολύ τιμητικό για μένα, είναι και πολύ σημαντικό να βοιώθεις οτι κάτι πουκάποια στιγμή έγραψες, ένα συναισθηματικό σου αποτύπωμα είναι αναγνωρίσιμο κι από άλλους ανθρώπους.

Σ' ευχαριστώ θερμά και σένα και την παρέα σου!

αχτίδα είπε...

Αυτή η ανάρτηση έχει κάποια σχέση με τη δική μου σήμερα ,τελικά όλοι συμφωνούμε σε κάτι..η βοήθεια έρχεται μόνον απο εμάς τους ίδιους.Υπέροχο κείμενο πάντως , όπως πάντα εχεις δίκιο.

faraona είπε...

koulpa

προσωπικα πιστευω οτι τιποτα στη ζωη δεν ειναι τυχαιο.

faraona είπε...

Adamandia
δεν μπορω να ευχηθω ναναι μακρυ αυτο το διαλειμμα αν καπνιζεις ...χαχαχα!! μη σου κανω και κακο ε?

faraona είπε...

ιωαννη
οι εξαρτησεις ειναι πολλες και διαφορες.
Οι επιβλαβεις ειναι οι επικινδυνες,
οι αλλες ε...ας τις παμε λαου λαου.

faraona είπε...

magica de spell
εγω πρεπει να σ ευχαριστησω.
Μονο εγω.
Ειναι πολυ σπουδαιο για μενα να συναντω συνοδοιπορους.
ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΧΙΚΟΙ και δυσκολοι ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗΣ...
Ειναι βαλσαμο να συναντας στο δρομο καποιον που να κατανοει και κυριως που επιμενει,με υπομονη ,με καρτερια,με προσωπικο κοπο και πονο και να νοιωθεις οτι δεν εισαι μονος σ αυτο το ταξιδι.

Σ ευχαριστω για αλλη μια φορα απο καρδιας.

faraona είπε...

Αχτιδα μου
ναι μονο απο μας τους ιδιους.
Δεν μπορει κανεις να μας βοηθησει βαθεια και ουσιαστικα σ αυτο το ταξιδι.Μπορει να μας δειξει τροπους ανακουφισης ,να μας κρατησει το χερι σε μια δυσκολη στροφη του δρομου αλλα μονοι μας θα βαδιζουμε μεχρι να κλεισουμε τα ματια μας

seniorita είπε...

ωραία λόγια βγαλμένα από καρδιάς..αληθινά..τώρα αρχίζω και νιώθω καλύτερα,έφτιαξε κάπως η διάθεσή μου..

faraona είπε...

seniorita
χαιρομαι γι αυτο πραγματικα.

marianaonice είπε...

Πραγματικά δυνατό κείμενο!!
Έχεις δίκιο και σε μακαρίζω @φίλη μου που έχεις το χρόνο να ταξιδεύεις στα άγνωστα @σπίτια και να ρουφάς το νέκταρ τους, όπου ο βρίσκεις!!
Καλό ξημέρωμα!

Κοκό είπε...

Μου φαίνεται ότι αυτά τα πράγματα δεν θέλουν πίεση, αρκεί να καθήσουμε λίγο ήσυχα και ν΄ακούσουμε, όπως μένουμε ακίνητοι για ν΄ακούσουμε το κελάηδημα των πουλιών, αλλιώς τρομάζουν και φεύγουν
εξάλλου το φυσικό μας είναι αυτό το απέναντι, το άλλο είναι θόρυβος
(δεν ξέρω αν είμαι εκτός θέματος!)

faraona είπε...

koko
οπως το λες.Φυσικα δεν γινονται αυτα με πιεση.Αν ειναι να γινουν ετσι τοτε καλυτερα να μην γινουν ποτε.

Μ αυτο ομως με αφησες αφωνη:

"""εξάλλου το φυσικό μας είναι αυτό το απέναντι, το άλλο είναι θόρυβος""""


Χωρις αλλη λεξη σου βγαζω το καπελο.

Φαιδρα Φις είπε...

Faraonaki μου,σοφά λόγια!
τι να συμπληρώσει κανείς?
αφού το ξέρουμε έτσι είναι τα πράγματα,όλοι το ξέρουμε
και για όλους ισχύουν το ίδιο ή περίπου το ίδιο.

καλημέρα δυνατή
σου στέλνω τη σκέψη μου
και την αγάπη μου

anepidoti είπε...

Πριν λίγες μέρες έπεσα πάνω σ' αυτήν την ανάρτηση κι ένιωσα πολύ γνώριμα...βλέπεις κι εγώ...ξενογυρνάω Φαραώνα μου, δεν θα σχολιάσω το περιεχόμενό της, όσοι νιώθουν την ανάγκη να καταλάβουν, κατάλαβαν.Νάσαι καλά που το αναπαρήγαγες (άσχετη εγώ με τέτοιες διαδικασίες, σε...ζήλεψα δεν ξέρεις πόσο).
γλυκές καλημέρες και ο δρόμος είναι μέσα μας, μόνο που μερικές φορές αυτό από μόνο του δεν αρκεί...
χρειάζεται ένα μικρό "αστεράκι" να μας τον δείξει...

faraona είπε...

Φαιδρα μου
ναι ετσι ειναι.
Ο κυριος λογος που εκανα την αναρτηση της αγαπητης Magica de spell ειναι η τελευταια της παραγραφος που λεει να μην εγκαταλειπουμε τον στοχο.
Κι αυτο επειδη ξερω εκ πειρας οτι οι δυσκολες στιγμες στην διαδικασια αυτη ειναι η στιγμη που αποφασιζεις να μπεις και η στιγμη που η κουραση,ο κοπος,κι ο πονος της διαδρομης ορμουν να σε λυγησουν και να τα εγκαταλειψεις ολα.
Εκει θελει μεγαλη προσοχη κι αυτο ηθελα να τονισω εδω.
Σ ευχαριστω πολυ πολυ που ερχεσαι εδω και ...επιφυλασσομαι για τα ποιηματα σου .Υπαρχει ενα που με συγκλονισε κυριολεκτικα και που το σκεφτομαι για αναρτηση.
Θαρθει η ωρα.

faraona είπε...

anepidoti
μακαρι αυτο το αστερακι ,να σταθει πανω απο τα κεφαλια ολων των ανθρωπων.Και μακαρι ναναι η στιγμη που θα κοιταμε προς τον ουρανο.

Υ>Γ
Αν θελεις καποια βοηθεια σε οτιδηποτε που σε δυσκολευει με τα μπλογκ και μπορω να βοηθησω ...ειμαι στην διαθση σου.Τα μειλ μου ειναι στο προφιλ μου.

Ονειροπαρμένη...Αλλοπαρμένη..οτι θες! είπε...

Τι να πω ?...τα εχω χασει, να σου πω την αληθεια..αυτο το σχολιο θα μπορουσε καλλιστα ν απευθηνεται και σε μενα...Καλο μεσημερι Φαραωνα!!

ILive2LoveMe είπε...

Κι αυτή είναι η αλήθεια. Ίσως η μοναδική αλήθεια... Πολύ καλή επιλογή Αναστασία μου για άλλη μια φορά.
Τα φιλιά μου και μια ζεστή αγκαλιά.

faraona είπε...

ονειροπερμενη
ειδες ,καμμια φορα,
ποσα απο τον εαυτο μας υπαρχουν μεσα στους αλλους?

faraona είπε...

Tzeni
θα ελεγα μια απο τις μεγαλυτερες.

βιολιστης στη στεγη είπε...

Το καινούργιο, που τελικά είναι παλιό. Γιατί τα συναισθήματα διαφορετικών ανθρώπων, πάντα σε κάποια χρονική στιγμή, ίδια είναι. Υπήρξαν και υπάρχουν απλά σε διαφορετικούς χρόνους, και σε διαφορετικούς ανθρώπους. Και όταν εκφράζονται με αλήθεια και αμεσότητα όπως της Magica, τότε γίνονται αυτόματα δικά μας. Και είναι πολύτιμη αυτή η στιγμή που το ανακαλύπτουμε. Οπως εσύ ανακάλυψες την Magica και το μοιράστηκες μαζί μας.
Κι' έκανες πολύ καλά!

LOCKHEART είπε...

Πραγματικά καταπληκτική απάντηση και κατάθυεση ταυτόχρονα..

Εναν λαβύρινθο που όλοι καλούμαστε να περπατήσουμε και να βρούμε την έξοδο εκει που ειναι το κλειδί ..:)

faraona είπε...

βιολιστη
κρατω αυτο:
"Το καινούργιο, που τελικά είναι παλιό. Γιατί τα συναισθήματα διαφορετικών ανθρώπων, πάντα σε κάποια χρονική στιγμή, ίδια είναι."

Γι αυτο και η ανθρωπινη βοηθεια ειναι πολυτιμη.
Η εμπειρια βεβαια δεν μεταβιβαζεται ,ομως ομολογειται κι απ τις ομολογιες των αλλων μαθαινουμε πολλα.

faraona είπε...

Σπυρο μου
ετσι .
Λαβυρινθος αλλα στο τελος του μας περιμενει το κλειδι της ελευθερας μας.

"ζαχαρούλα.." είπε...

δεν υπάρχουν σχόλια.. μόνο ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!

faraona είπε...

zaxaρουλα μου
εγω ευχαριστω που με κανεις και χαιρομαι γιατι βρισκεις εδω κατι που σ ενδιαφερει και σ ευχαριστει.

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου