Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2008

Ο αντρας και γυναικα των ονειρων η της πραγματικοτητας?

Ενα ερωτημα και για τα δυο φυλα.

Μεγαλωνοντας μια κοπελα η ενα αγορι σχηματιζουν μεσα στο μυαλο τους την εικονα του συντροφου που θα ηθελαν να εχουν.

Ξερουν πανω κατω πως θα ηθελαν να ειναι ο συντροφος τους.Συνηθως στις νεανικες ηλικιες δεν υπαρχει καποιο εντελως καθορισμενο προτυπο και οι περισσοτερες σχεσεις γινονται αυθορμητα ,με σχεδονπαντα εναν οδηγο. Την γενετησια ορμη, αφου οι ορμονες βρισκονται στο απογειο της δοξας τους.

Αργοτερα μεγαλωνοντας κι αλλο οι γυναικες και οι αντρες σκιαγραφουν με μεγαλυτερη ευκρινεια μεσα τους τον τυπο του/της συντροφου που τους ταιριαζει,εχοντας στην διαθεση τους λιγη περισσοτερη πειρα και καλυτερο κριτηριο.

Η τουλαχιστον προσπαθουν...

Το πετυχαινουν ομως?

Και τελικα μπορουμε να εχουμε σαφες μεσα μας «το σκιτσο» του συντροφου που μας ταιριαζει?Ξερουμε τι θελουμε απο το αλλο φυλο?

Μας ενδιαφερουν οι γενικες γραμμες του ανθρωπου που θα μας συντροφευσει η οι λεπτομερειες? Και χρησιμευει να ξερουμε τι θελουμε ?

Μηπως ειναι καλυτερα να ονειρευομαστε χωρις κανενα συγκεκριμενο μπουσουλα μεσα μας, κι αν ειναι ναρθει θε να ρθει, αλλιως θα προσπερασει?

81 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Φαραώνα μου με τα υπέροχα για συζήτηση θέματά σου! Πολλές φορές ως μικρούλα φανταζόμουν τον τέλειο για μένα σύντροφο. Με τα μάτια της νεανικής μου φαντασίας τον έβλεπα και με συγκεκριμένη μορφή, ψηλό, ξανθό κλπ. Να είναι τρυφερός, να μου φέρεται τέλεια και γενικώς όλα τα "τέλεια" που τα κοριτσάκια ονειρεύονται - και καλά κάνουν.
Μεγαλώνοντας διαπίστωσα πως τελικά το ποιόν θα ερωτευτείς δεν έχει καθόλου να κάνει με το πρότυπο που είχαμε στο μυαλό μας μέχρι τότε. Και μετά, μεγαλώνοντας κι άλλο, διαπίστωσα πως έκανα πολλές λάθος επιλογές και μάλλον θα ήταν καλύτερα να κρατήσω εκείνο το πρότυπο και να ψάχνω να το βρω, αντί να συμβιβάζομαι σε ψυχοφθόρες σχέσεις. Αυτό μου κόστισε δυο διαζύγια.
Τώρα πια, κατάλαβα πως το μοντέλο, το πρότυπο ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει, να αναζητάμε τον ιδανικό σύντροφο, τον άντρα των ονείρων μας. Με τη διαφορά ότι δεν ορίζουμε χαρακτηριστικά, μάτια, ύψος, όπως όταν είμασταν παιδιά, αλλά χαρακτήρα, ήθος, ψυχή.
Εμένα μου συνέβη και το ξέρεις καλή μου. Και δεν πιστεύω ότι είναι τυχαίο. Βάζοντας ξανά τα στάνταρ μου, συνειδητοποιώντας ποιά είμαι και τι πραγματικά θέλω, έχοντας αποκτήσει τον αυτοσεβασμό μου, απαίτησα για μένα έναν άνθρωπο όπως τον θέλω για να είμαι ευτυχισμένη. Και τον βρήκα. Αν πάψει να είναι ο άντρας των ονείρων μου, το οποίο σημαίνει ο άντρας που γεμίζει την ψυχή μου, το πνεύμα μου και τη ζωή μου με χαρά και μαζί του είμαι ο καλός εαυτός μου, θα φύγω και από αυτήν τη σχέση. Πάντα με αξιοπρέπεια και με το κεφάλι ψηλά. Κι αυτό με κάνει να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι ναι, μπορεί να μην είναι ένας και μόνο ο ιδανικός μας σύντροφος, αλλά οφείλουμε στον εαυτό μας ο εκάστοτε σύντροφός μας να είναι ιδανικός για μας, ν'ανταποκρίνεται στο πρότυπο της αυτοεκτίμησής μας κι αν για οποιονδήποτε λόγο αυτό αλλάξει, να έχουμε το σθένος και την ειλικρίνεια να το παραδεχόμαστε και να φεύγουμε αξιοπρεπώς. Τα φιλιά μου....

Dee Dee είπε...

Προς το παρον θα συμφωνησω με τις τελευταιες 3 σειρες της Μαριας απο πανω κι αυριο με καθαρο μυαλο, πουρνο-πουρνο θα το αναλυσουμε κι αλλο :):)

χxxxxxx

Artanis είπε...

Το προτυπο δίνει μόνον τον μπούσουλα, ένα πλαίσιο...Η πραγματικότητα όμως αποδεικνύεται τελείως διαφορετική...Το ποιον θα ερωτευτούμε τελικά και θα διαλέξουμε ως σύντροφο είναι σχεδόν άσχετο...
Για μένα τουλάχιστον βγήκε το ακριβώς αντίθετο...
Να είσαι καλά...
(Χαίρομαι που έπαιξες το παιχνιδάκι...Υπέροχη ανάρτηση...)
Σε φιλώ...

αχτίδα είπε...

Όταν είσαι μικρή βλέπεις τα πράγματα πολύ διαφορετικά, δεν ήθελα ποτέ να αγαπήσω όμορφο άνδρα, πίστευα οτι ο όμορφος άνδρας είναι για πολλές κι εγώ είχα τον εγωισμό να θέλω κάποιον μόνο για μένα.Όταν άρχισα την αλληλογραφία με τον άνδρα μου θυμάμαι στο πρώτο του γράμμα μου είχε βάλει μια φωτογραφία , την κόιταξα και είπα μέσα μου : σαν τον Αλαίν Ντελόν είναι..μπα δεν μου κάνει..και πέταξα την φωτογραφία..
Όταν ήμουν στο Λύκειο και με ρωτούσαν στα Λευκώματα τι ήθελα να έχει ο άνδρας που θα παντρευτώ έγραφα :- θέλω μόνο να μ' αγαπάει αληθινά..τίποτε άλλο!
Τελικά ο Θεός ήταν πολύ φιλόδωρος με μένα, μου έδωσε ότι ζήτησα.

Αλεξάνδρα είπε...

Ποτέ δεν έβαλα πρότυπο στον έρωτα. Μπορεί να έβαζα εξαιρέσεις αλλά όχι πρότυπα.

Ταυτίζομαι με την τελευταία σου παράγραφο. Αφηνα τον έρωτα να μας μαγέψει...

Κι ο έρωτας δεν με πρόδωσε ποτέ. Πάντα σημάδευε με τα βέλη του ότι χρειαζόμουν...

Γι αυτό όλοι έχουν την θέση τους στην καρδιά μου, στην ύπαρξή μου. Με βοήθησαν να γίνω αυτό που είμαι σήμερα...

Φιλιά καληνύχτας

ΜΗΚΩΝ είπε...

Παντα πιστευω η επιλογη του συντροφου ασυνειδητα γινεται με γνωμονα την δικη μας προσωπικοτητα.Το τι βιωματα εχουμε,τι Κ Ε Ν Α υπαρχουν στον ψυχισμο μας.Ακομη και το αν μας αρεσει καποιος ειναι προιον και αποτελεσμα της δικης μας προσωπικοτητας.Δηλ.πιστευω οτι πανω κατω μας ελκυουν ατομα των ιδίων συστατικων με εμας.
Οι εμπειριες απ την παιδικη μας ηλικια επηρεαζουν αποφασιστικα την ποιοτητα των σχεσεων που δημιουργουμε στη μετεπειτα ζωη μας.
Ολα πιστευω ειναι προιοντα του τροπου που γαλουχηθηκαμε.
Η επιλογη ακομη και στις νεαρες ηλικιες δεν ειναι τυχαια.Πηγαζει ασυνειδητα απο το με ποια υλικα εχουμε χτιστει εμεις σαν ψυχοσυνθεση.
Παντα πιστευουμε οτι ο συντροφος θα καλυψει τα κενα και τις ανασφαλειες που κουβαλαμε ως καταλοιπα απο παιδια.
Πιστευω οτι ο καθενας εχει αυτο που του αξιζει η κυνηγαει αυτο που πιστευει οτι θα τον κανει να νιωσει ανετα.Στην ουσια καλυπτουμε(ή εχουμε αυτη την ψευδαισθηση)τα συνδρομα μας(κομπλεξ).
Αυτο που λεμε χημεια στην ουσια ειναι αυτο που ανελυσα παραπανω..

ΓΙΑ ΜΕΝΑ...

faraona είπε...

Maria
κρατω αυτο:

"Κι αυτό με κάνει να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι ναι, μπορεί να μην είναι ένας και μόνο ο ιδανικός μας σύντροφος, αλλά οφείλουμε στον εαυτό μας ο εκάστοτε σύντροφός μας να είναι ιδανικός για μας, ν'ανταποκρίνεται στο πρότυπο της αυτοεκτίμησής μας κι αν για οποιονδήποτε λόγο αυτό αλλάξει, να έχουμε το σθένος και την ειλικρίνεια να το παραδεχόμαστε και να φεύγουμε αξιοπρεπώς."

Φαινεται πολυ εντονα σ αυτο το σχολιο σου ολη η εμπειρια που αποκομισες.Συμφωνω μαζι σου.

faraona είπε...

Λαιδη Deedee
σε περιμενουμε αυριο λοιπον.

faraona είπε...

Αρτανις
κρατω αυτο:

"Το προτυπο δίνει μόνον τον μπούσουλα, ένα πλαίσιο...Η πραγματικότητα όμως αποδεικνύεται τελείως διαφορετική...Το ποιον θα ερωτευτούμε τελικά και θα διαλέξουμε ως σύντροφο είναι σχεδόν άσχετο..."

Να ρωτησω ομως γιατι πιστευεις οτι ειναι ασχετο?
Ναι συμβαινει αυτο που λες αλλα γιατι?

faraona είπε...

Αχτιδα
κρατω αυτο:
"Όταν ήμουν στο Λύκειο και με ρωτούσαν στα Λευκώματα τι ήθελα να έχει ο άνδρας που θα παντρευτώ έγραφα :- θέλω μόνο να μ' αγαπάει αληθινά..τίποτε άλλο!"

Πιστευω οτι ειναι η καλυτερη προϋποθεση για μια σχεση.
Χαιρομαι που ησουν τυχερη Αχτιδα και δεν ταλαιπωρηθηκες.

faraona είπε...

Αλεξανδρα
κρατω αυτο:
"Κι ο έρωτας δεν με πρόδωσε ποτέ. Πάντα σημάδευε με τα βέλη του ότι χρειαζόμουν..."
Εισαι πολυ τυχερη.
Με μενα ας πουμε συνεβαινε επι πολλα χρονια το αντιθετο.
Ο ερωτας σημαδευε με τα βελη του ο,τι ηταν επιζημιο για μενα.
Αλλα τελικα εγω ημουν αυτη που το προκαλουσα.

faraona είπε...

Μηκων
σ αυτο:
"Δηλ.πιστευω οτι πανω κατω μας ελκυουν ατομα των ιδίων συστατικων με εμας."
θα ελεγα ναι των ιδιων συστατικων, αλλα και των συμπληρωματικων σε μας.

Και σ αυτο:

"Πιστευω οτι ο καθενας εχει αυτο που του αξιζει η κυνηγαει αυτο που πιστευει οτι θα τον κανει να νιωσει ανετα.Στην ουσια καλυπτουμε(ή εχουμε αυτη την ψευδαισθηση)τα συνδρομα μας(κομπλεξ)."


Αυτο ερχεται σε αντιθεση με το πρωτο.
Αν ελκυουμε ανθρωπους με ομοια σε μας συστατικα ,πως θα καλυψουμε τα συνδρομα μας?
Αφου κι ο αλλος θα εχει τα ιδια με μας,εχοντας τα ιδια συστατικα.
ε?

ΜΗΚΩΝ είπε...

εχεις δικιο γλυκια μου ακουγεται αντιφατικο.Ομως συστατικο εννοω οτι 2 ανθρωποι καπου θα πρεπει να ταιριαζουν για να ειναι μαζι.Δεν μπορει ενα εξαρτημενο σε ουσιες ατομο π.χ. να εχει την τελεια σχεση μ εναν νηφαλιο.

Ουτε ενας επιστημονας με ενα ατομο χαμηλοτερου επιπεδου.Δεν θα εχουν επικοινωνια.καπου θα κολλησουν.

Τωρα θα μου πεις αυτο μπορει να συμβαινει σε μια φιλια δηλ.να συναναστρεφομεθα με του ιδιου βεληνεκους ατομα.Στον ερωτα ομως?


Δινω αλλου τη σκυταλη.

faraona είπε...

μηκων
τέλεια σχεση βεβαια δεν υπαρχει η για να μην ειμαστε απολυτοι ,ειναι παρα πολυ σπανια.
Και πιστευω οτι αυτο που ενωνει τα ατομα ειτε με ερωτικους τροπους ειτε με φιλικους πως δεν ειναι τιποτε αλλο παρα το «κοινως σκεπτεσθαι»,κοινως η ιδια νοοτροποια σκεψης.
Ας το εξηγησω αυτο λιγο περισσοτερο.
Εχουμε π.χ ενα ζευγαρι.
Ο αντρας ειναι ενας ανθρωπος του γυμνασιου ,π.χ.επιχειρηματιας και η κοπελα ειναι επιστημων π.χ γιατρος.
Αν αυτοι οι δυο ανθρωποι βλεπουν τα περισσοτερα τα θεματα της ζωης απο την ιδια οπτικη γωνια και εχουν ιδιες αρχες ηθικης μεσα τους σαν ατομα...ε δεν παιζει κανενα ρολο το οτι ο ενας σπουδασε κι ο αλλος δεν σπουδασε.
Παμε τωρα σε δυο ατομα που εχουν το ιδιο μορφωτικο επιπεδο.
Ειναι και οι δυο ας πουμε του λυκειου.Ο ενας εχει μεγαλωσει με πολυ συντηρητικες αρχες κι ο αλλος με πολυ φιλελευθερες και προοδευτικες.
Παρ ολο που το μορφωτικο τους επιπεδο ειναι ιδιο, η συγκρουση τους θα ειναι μοιραια.
Φυσικα ολα αυτα φαινονται συνηθως μολις αρχισει η τριβη της καθημερινοτητας και τα πρωτα κυματα «του καυσωνα ερωτα» αρχισουν και καταλαγιαζουν.
Αλλιως δεν φαινεται τιποτα.
Η μαλλον για να ειμαι ακριβεστερη ,φαινονται αλλα εμεις που ειμαστε ερωτευμενοι τοτε,δεν μπορουμε να τα διακρινουμε .

Εύα είπε...

κι εγω οπως κι η αχτιδα ηθελα και θελω το ιδιο πραγμα...να μ'αγαπαει αληθινα.Αλλα και κατι ακομα...να μ'εκτιμαει πραγματικα γι'αυτο που ειμαι κι οχι γι'αυτο που φαινεται.
Οσο για την εμφανιση,ειχα μεγαλο ρεπερτοριο...απο ομορφους.Ολοι οι ομορφοι σε μενα επεφταν,η ζηλια της παρεας,με την καλη και την κακη εννοια.Ομως,ειτε ομορφοι,ειτε ασχημοι,μου τελειωναν γρηγορα.Γιατι κατα κανονα,οι αλλοι-ασχετως φυλου-δεν κανουν αυτο που κανω εγω.Δεν ξερουν να συγχωρουν τις αδυναμιες του αλλου κι ειδικα του ερωτικου συντροφου τους.Ποτέ δεν απομακρυνθηκα απο αντρα-ανθρωπο γενικοτερα-επειδη ειχε τα κατω του,αντιθετα οι πορτες εκλεισαν και κλεινουν ακομα οταν δεν μπορω να ελεγξω τη θλιψη μου και να κοντρολαρω τα δακρυα μου.Ασε το φρικτο παιχνιδι της συγκρισης και του ανταγωνισμου...παντα δευτερη,τριτη,τεταρτη,δεν εχω πτυχιο(ακομα)σε σχεση με την αλλη που εχει 5,δεν εχω looks(ασχετο που εχω guts)δεν ξερω να μιλαω(ασχετο που παντα εχω μια καλη κουβεντα για ολους)μιλαω πολυ(επισης ασχετο που ακουω και θυμαμαι παντα ολα οσα μου λενε.Σιγουρα διπλα μας υπαρχουν γυναικες και αντρες που εχουν κατι παραπανω απο τον εκαστοτε συντροφο μας αλλα δε θα'πρεπε να μετραει περισσοτερο το γεγονος του ποιος ειναι διπλα μας στα δυσκολα κυριως;πανω απο την ομορφια,τη μορφωση,τα πτυχια και το πορτοφολι;
Παραπονιαρα με βρισκω σημερα :-)
Καλημερα...

ΜΗΚΩΝ είπε...

σε βρησκω πιο ψαγμεμη σ αυτο το θεμα.δεν εχω παρα να συμφωνησω..
εξαλλου εχω εναν αποτυχημενο γαμο στο ενεργητικο μου..(τω καιρω εκεινο) γιατι ξαναπαντρευτηκα,

αλλα κριμα
δεν γνωριστηκαμε στο σωστο timming.χαχα..επρεπε να σε ηξερα απο παλια.

φιλακια

patsiouri είπε...

Oxi μόνο αυτό.
Ο "ιδανικός" άντρας η γυναίκα μπορεί να έχει περάσει αμέτρητες φορές δίπλα σου στο δρόμο.
Η να πίνει το ποτό του στο απέναντι μπάρ.
Και δε θα γνωριστείτε ποτέ.
Έχε λοιπόν τις κεραίες σου ανοιχτές και τσίμπα το πιο κοντινό στα γούστα σου...
Απλά και πρακτικά.
Μπορεί να σκέφτεσαι "δεν ξέρω τι χάνω" αλλά καμιά φορά εκείνο που νομίζεις ότι χάνεις μπορεί ακι να εξελισσόταν και στο απόλυτο ξενέρωμα.
Χαλάρωσε, απόλαυσε ότι σου κάξει κλικ και ας μην τα πολυζαλίζουμε ΚΑΙ αυτά τα θέματα, αρκετά προβλήματα εχουμε ήδη...

Α! Και κοπάνα την απ'ότι σε χαλάει! Το πιο βασικό!

βιολιστης στη στεγη είπε...

Το σκίτσο του "ιδανικού" συντρόφου πετυχαίνει μόνο όταν έχουμε καταφέρει να φτιάξουμε με αυτογνωσία το σκίτσο του εαυτού μας...

faraona είπε...

Ευα
κρατω αυτο:
"Ποτέ δεν απομακρυνθηκα απο αντρα-ανθρωπο γενικοτερα-επειδη ειχε τα κατω του,αντιθετα οι πορτες εκλεισαν και κλεινουν ακομα οταν δεν μπορω να ελεγξω τη θλιψη μου και να κοντρολαρω τα δακρυα μου"

Ευα αυτο ειναι ενα αρκετα σοβαρο προβλημα μα οχι αλυτο.
Θα ελεγα οτι κανεις μας δεν θελει κοντα του ανθρωπους κατηφεις και υπερβολικα ευσυγκινητους.
Προσεξε δεν μιλω αυτη τη στιγμη για απλα ευαισθητους ανθρωπους που μπορει να δακρυσουν καποια στιγμη για κατι.
Μιλω για τους ανθρωπους που εχουν συσσωρευση πικρας μεσα τους η οποια δεν εχει βρει λυτρωση και διεξοδο,κι ως εκ τουτου με το παραμικρο---κι ειναι επομενο-- αναλυονται σε δακρυα η ειναι μονιμα θλιμενοι.
Αυτοι οι ανθωποι πρεπει απο μονοι τους να το σκεφτουν και να το γιατρεψουν με εναν τροπο.Αν ειναι πολυ εντονες και μονιμες εκδηλωσεις υπερευαισθησιας ισως να χρειαζονται και την βοηθεια καποιου ειδικου.
Μετα απο ολα αυτα που σου ειπα λοιπον καταλαβαινεις ποσο οι αντρες ---που εχουν μια δοση εγωισμου παντα εντος τους---μπορουν να ανεχτουν τετοιες συμπεριφορες.
Κι υστερα ,στη αρχη μιας σχεσης δεν μπορουμε νομιζω να ζητουμε απο τον αλλο να κατανοησει κατ αρχην τις θλιψεις και τα παραπονα μας.
Ειναι λιγο εγωιστικο απο μερους μας ,ενω εμεις κουβαλαμε το βαρυ φορτιο μας,να ζητουμε απο τους αλλους να το κατανοησουν εξ αρχης.
Δεν γινεται αυτο.
Οσο πιο ελαφρεις και καθαροι απο τα προσωπικα μας βαρη μπαινουμε σε μια σχεση,τοσο μεγαλυτερες πιθανοτητες εχουμε αυτη η σχεση να πετυχει.
Δυστυχως οι περισσοτεροι πιστευουμε οτι η σχεση με εναν σωστο ανθρωπο μπορει να μας σωσει.
Δεν ειναι ομως ετσι.
Η σχεσεις με σωστους ανθρωπους βοηθουν πολυ.
Η προσωπικη δουλεια ομως στο δικο μας εργοχειρο του χαρακτηρα μας ειναι αυτη που θα δρασει βαθεια και θα μας αλαφρωσει.
Αν δεν γινει αυτη η δουλεια εκ των προτερων ...το πιθανοτερο ειναι ο αλλος ανθρωπος να αισθανθει πολυ βαρεια μαζι μας και να φυγει.
Κι αυτο οι αντρες το αισθανονται πολυ εντονα και δεν το θελουν.

Και φυσικα συμφωνω μαζι σου για το οτι μονο ο ανθρωπος μετραει και τιποτε αλλο.
Ομως οσο το δινεις αυτο σημασια τοσο πιο πολυ θα ερχεται μπροστα σου.
Αν εσυ βγεις προς τα εξω σιγουρη γι αυτο που μου λες,δηλ. οτι τιποτε αλλο δεν μετραει παρα ο ανθρωπος κι αγνοησεις τους χαζοανταγωνισμους που τους υπηρετουν οι ανοητοι της ζωης,τοτε ως δια μαγειας ολα αυτα θα εξαφανιστουν.
Αγνοησε ολους οσους συμπεριφερονται κατ αυτον τον τροπο.Αδιαφορησε εντελως για τα ατομα που μιλανε η συμπεριφερονται ανταγωνιστικα και μαθε να συναναστρεφεσαι ατομα που μοιαζουν στις αρχες του χαρακτηρα ,με εσενα.
Μ αυτους που εχουν ομοιες ιδεες.
Γιατι αλλιως το μονο που θα συμβαινει κοριτσι μου θα εναι να παιδευεσαι τζαμπα και μαλιστα με ατομα που δεν εκτιμας καθολου.

Παλμος είπε...

Είναι δύσκολο ή εύκολο να μπορέσεις να βρεις τον ιδανικό σύντροφο για το υπόλοιπο της ζωής σου;
Ξεκινάμε με τις καλύτερες προδιαγραφές. Όταν φυσικά είμαστε στη ηλικία των 19-20. Άλλοι είναι τυχεροί, άλλοι υποχωρούν σε αυτό που τους έλαχε με την πρώτη, γιατί συμβαίνει και αυτό, άλλοι παραμένουν στο να διαλέγουν μέχρι που να μην βρουν ποτέ το ιδανικό ταίρι και να μένουν μόνοι.
Ή άλλοι, προκειμένου να ξεφύγουν από την στενή επιτήρηση της οικογένειας, να δέχονται τον ή την που θα τους πει ένα σ αγαπώ!!!!
Είναι καλύτερα να προδιαγράφουμε το σκίτσο του ανθρώπου που θέλουμε;
Γιατί να μην είναι ελεύθερη η σκέψη μας ώστε με πιο αντικειμενικό τρόπο να δούμε τα υπέρ και τα κατά κάποιου?



Καλό σου απόγευμα Φαραόνα μου:))

Lily είπε...

Καλησπέρα Φαραώνα μου.
Εγώ ποτέ δεν είχα συγκεκριμένο πρότυπο...Και γνωρίζοντας τον άντρα μου δεν τον ...συνέκρινα με κανένα άλλο, υπαρκτό ή ανύπαρκτο πρόσωπο. Όμως, πάντα είχα ένα πρότυπο σχέσης που θα ήθελα να δημιουργήσω με τον σύντροφο μου. Και για αυτή την σχέση παλεύω πάντα, γιατί καθώς αλλάζουμε εμείς και οι συνθήκες της ζωής μας, πολλές φορές αλληλεπιδρούμε διαφορετικά και είναι δύσκολο να κρατάς σωστά τις ισσοροπίες. Όμως επειδή και οι δύο είμαστε επίμονοι και σταθεροί στα θέλω μας και υπάρχει αγάπη, ακόμα τα καταφέρνουμε να είμαστε ευτυχισμένοι στο τέλος...

Κωνσταντινος είπε...

Αν έχουμε μέσα μας σαφή και ξεκάθαρα γενικότερα τις εικόνες τις ζωής μας τότε σαφώς έχουμε κι αυτή του-της συντρόφου.
Το κακό είναι πως ξεφεύγουμε από την αντικειμενική κρίση του εαυτού μας και πιστεύομε ότι αξίζουμε κάτι πολύ παραπάνω.
Ίσως κατά βάθος το αξίζουμε αλλά αυτό το βάθος αν δεν έρθει στην επιφάνεια και δεν εκφραστή δεν θα το εκτιμήσει κανείς.
Είναι αυτό που λέμε κανείς δεν θα σε θυμάται για τις κρυφές σου σκέψεις.
Το δίκαιο είναι πως σε μεγάλο ποσοστό έλκουμε κοντά μας και συντροφεύουμε με τα άτομα που πραγματικά μας ταιριάζουν γάντι...(η τουλάχιστον σε συγκεκριμένες περιόδους της ζωής μας) άσχετα αν δεν το καταλαβαίνουμε.
ίσως όλοι οι άλλοι έξω από μας το γνωρίζουν :)Ο Φίληπος πάει στο Ναθαναήλ .

Καλό Σ/Κ

faraona είπε...

μηκων
με τιμαει αυτο που λες και σ ευχαριστω.
Η εμπειρια της ζωης μ εχει διδαξει ομως οτι ο ανθρωπος για να μαθει πρεπει να βιωσει.
Αρα οτι κι αν σου ελεγα εγω ,εστω σωστο timing γνωριμιας, δεν θα ειχε καμμια σημασια.
Νασαι καλα

faraona είπε...

Patsioyraki
κρατω αυτο:

"Έχε λοιπόν τις κεραίες σου ανοιχτές και τσίμπα το πιο κοντινό στα γούστα σου...
Απλά και πρακτικά."

Να λοιπον και η αποψη μιας νεας και πρακτικης κοπελας.
χαχαχα!
Εισαι απαιχτη.

faraona είπε...

βιολιστη στη στεγη

κρατω ολο το σχολιο σου.
"Το σκίτσο του "ιδανικού" συντρόφου πετυχαίνει μόνο όταν έχουμε καταφέρει να φτιάξουμε με αυτογνωσία το σκίτσο του εαυτού μας..."


τα ειπες ολα.

Οσο μπορουμε περισσοτερο ο καθενας φυσικα.

faraona είπε...

Παλμε
κρατω αυτο:
"Γιατί να μην είναι ελεύθερη η σκέψη μας ώστε με πιο αντικειμενικό τρόπο να δούμε τα υπέρ και τα κατά κάποιου?"
Η σκεψη μας καλπαζει ομως και ειναι κι απο τα πιο λυσσασμενα σε ταχυτητα στοιχεια που διαθετει ο ανθρωπος.
Αρα με το να σκιαγραφουμε κατι που θελουμε υποβοηθουμε τον εαυτο μα να επιλεγη με σαφεστερο τροπο.
Δεν το σκλαβωνουμε το μυαλο μας ...το βοηθαμε ναχει εναν μπουσουλα.

faraona είπε...

Λιλη
κρατω αυτο:
"Όμως επειδή και οι δύο είμαστε επίμονοι και σταθεροί στα θέλω μας και υπάρχει αγάπη, ακόμα τα καταφέρνουμε να είμαστε ευτυχισμένοι στο τέλος..."

Μακαρι να συνεχισετε να ειστε παντα ετσι.
Το ευχομαι κοριτσι μου.

faraona είπε...

κωνσταντινε
κρατω αυτο:
"Το δίκαιο είναι πως σε μεγάλο ποσοστό έλκουμε κοντά μας και συντροφεύουμε με τα άτομα που πραγματικά μας ταιριάζουν γάντι...(η τουλάχιστον σε συγκεκριμένες περιόδους της ζωής μας) άσχετα αν δεν το καταλαβαίνουμε.
ίσως όλοι οι άλλοι έξω από μας το γνωρίζουν"

Συμφωνω απολυτως μ αυτη σου την αποψη.

Donnaliza είπε...

Συντροφος?
τι ειναι αυτο τρωγεται?

Με συμπαθατε αν ειμαι ισοπεδοτικη αλλα....εμενα παντως μαλλον με προσπερασε.

Προτυπα εμφανισης δεν θα ελεγα οτι ειχα ποτε, προτυπα συμπεριφορας ναι τα στοιχειωδη τα βασικα αλλα τελικα ...δεν.....

Donnaliza είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
faraona είπε...

Donnaliza
θα πω κατι πολυ ωμο ισως.
Προτιμω την απολυτη μοναξια ...μα την απολυτη.
Να μη βλεπω και να μην ακουω πουλι πεταμενο απο το ναχω στην ζωη μου ανθρωπους που δεν μου ταιριαζουν.
Ομως σε προσπερασε η τον προσπερασες?
Γιατι καμμια φορα ειναι διπλα μας και δεν το βλεπουμε.

Donnaliza είπε...

Συμφωνω faraona για την απολυτη μοναξια παρα να εχεις καποιον που δεν ταιριαζεις.

Τωρα τον προσπερασα ,με προσπερασε αλληπροσπεραστηκαμε...τι να σου πω θα σε γελασω....το μονο σιγουρο ειναι πως αυτο που λεμε συντροφικοτητα εστω και για μικρο χρονικο διαστημα εγω δεν το βιωσα ποτε στην ζωη μου ισα με τωρα.

faraona είπε...

Donnaliza
ναι αλλα ποτε μη λες ποτε.
Ποτε δεν ξερεις...

Donnaliza είπε...

Faraona μου σωστα μεν αλλα...φτανω πενηντα οπου κι οπου.....περασα ολη την ζωη μου μονη , μονη εβγαινα, μονη περναγα τις χαρες μου ,τις λυπες μου ,τα δυσκολα, τα ονειρα, τους φοβους, τις ανασφαλειες μου,τις ηττες, τις νικες μου ,εφτασα οπου εφτασα μονη να τον κανω τωρα τι τον...συντροφο?
Να του φτιαχνω μαλοτηρα και να του δινω τα χαπια για την πιεση και τον προστατη?
Να τον εχω τον αλλο δερβεναγα στην κεφαλη μου?
Να κυκλοφορω παλι μονη και να ονειρευομαι μονη γιατι αυτος ολα τα εχει κανει και αριεεεεται...οχι ευχαριστω δεν θα παρω...την ζωη ηθελα να μοιραστω οχι τον ταφο...και αφου πορευτηκα στην ζωη μονη μπορω και στον ταφο, να εχω και απλα βρε αδελφε να τεντωνω την αριδα μου....

maika είπε...

νομίζω πως αν δεν έχεις συγκεκριμένη εικόνα στο μυαλό σου για το ταίρι που έρχεται...έχεις μεγαλύτερη γκάμα υποψηφίων..και άρα συμφέρει!!!
όνειρα χωρίς μπούσουλα λοιπόν,μόνο όνειρα!!!
;0)))

marianaonice είπε...

Δεν έβαλα ποτέ μου κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο ανδρός στο μυαλό μου. Κατά καιρούς ερωτεύτηκα εντελώς διαφορετικούς τύπους ανδρών, αρκεί να μου έκαναν κλικ σε ένα έστω σημείο του χαρακτήρα τους!
Αυτό που με μάγευε πάντως και με αιχμαλώτιζε ήταν το έξυπνο χιούμορ!
Το βρήκα στον πρώτο μου έρωτα, κράτησε οκτώ χρόνια αγάπης, όμως τέλειωσε άδοξα! Ίσως ποτέ μου δεν τον ξεπέρασα.
Ο άνδρας μου μ' αγάπησε και μου χάρισε όλο του τον εαυτό και εγώ δέχθηκα την προσφορά του και αγάπησα σ' αυτόν αυτό που είναι... χωρίς να ψάξω να βρω αν ανταποκρίνεται στα αρχέτυπα που ονειρεύτηκα. Άλλωστε ένας ευτυχισμένος γάμος χρειάζεται την ασφάλεια της αμοιβαίας αγάπης και όλα τα άλλα τα προσπερνάς...
Φιλιά και καλό Σ/Κ!

faraona είπε...

maika
εξαρταται τι ψαχνει κανεις.
Αν θελει καποια γυναικα εραστες δεν υπαρχει κανενας λογος να εχει στον νου της τιποτα..εκει λειτουργουν τα ενστικτα μια χαρα.
Αν ομως ειναι σε φαση που θελει συντροφο πρεπει να αρχισει να μαθαινει λιγο λιγο ποια ειναι η ιδια και τι αναγκες εχει για να στρεψει την προοχη της προς την καταλληλη κατευθυνση.

Κρατω αυτο:
"αν δεν έχεις συγκεκριμένη εικόνα στο μυαλό σου για το ταίρι που έρχεται...έχεις μεγαλύτερη γκάμα υποψηφίων"


...και αποτυχιων θα ελεγα γιατι ο νομος των πιθανοτητων ισχυει και για την επιτυχια αλλα και για την αποτυχια το ιδιο.

faraona είπε...

Mariana
κρατω αυτο:
"αρκεί να μου έκαναν κλικ σε ένα έστω σημείο του χαρακτήρα τους!"

Αυτο ειναι μεγαλη κουβεντα!
Και μετα τι εκανες με τα αλλα 99 σημεια που δεν σου αρεζαν δηλαδη?
Το να μας αρεσουν καποια σημεια το βρισκω φυσιολογικο αν οχι τα περισσοτερα βεβαια.Αλλα να μας αρεσει μονο ενα και να φτιαχνουμε σχεση ειναι λιγο προδιαγεγραμμενο οτι η σχεση θα διαλυθει αργα η γρηγορα.Εκτος κι αν δεν μας νοιαζει.

stalamatia είπε...

όταν είμαστε νέοι στην ουσία δεν ξέρουμε ούτε τον εαυτό μας και το μόνο σίγουρο είναι να μην διαλέξουμε ούτε καταπροσέγγιση το πρότυπο που έχουμε στο μυαλό και στη ψυχή.Για μένα το δεύτερο σοβαρό θέμα στη ζωή είναι ο σύντροφος γιατί το πρώτο είναι τι κάνεις με το θέμα παιδιά.

faraona είπε...

Σταλαματια
ναι των θεμα των παιδιων ειναι πολυ σοβαρο.
Το ερωτημα σου ομως αφορα την κατασταση πριν να τα κανεις η μετα?

Λάκης Φουρουκλάς - Lakis Fourouklas είπε...

Αν είναι να'ρθει θε να'ρθει, αλλιώς θα προσπεράσει. Αλλά αν έρθει και μοιάζει λίγο σ' αυτό που ονειρευόμαστε τόσο το καλύτερο. Μέρα καλή

faraona είπε...

Λακη
μ αυτη την ελπιδα ζουμε ολοι.Να μοιαζει λιγο μ αυτο που ονειρευομαστε.
Ας ονειρευομαστε λοιπον λιγο πιο κοντα σ αυτο που θελουμε αλλα και μπορουμε.

eirini είπε...

Καταρχάς...ωραίο θέμα! Προσωπικά, είχα πάντα κάποια "στάνταρ" στην ζωή μου που ήταν, είναι και θα είναι αδιαπραγμάτευτα όσον αφορά την επιλογή ενός άντρα (δεν ξέρω αν μπορώ να τα ονομάσω πρότυπα).
Δεν θεωρώ ότι το να έχουμε κάποια τέτοια δεδομένα, κάνουμε κακό στην επιλογή του συντρόφου δίπλα μας. Ίσα-ίσα που θα μας βοηθήσουν στην σωστή επιλογή, αρκεί τα δεδομένα αυτά να μην γίνουν εμμονές. Τότε μπορεί να οδηγηθούμε σε εντελώς αντίθετα αποτελέσματα. Από την άλλη πλευρά, επέτρεψέ μου να θέσω για άλλη μια φορά τον παράγοντα "τύχη". Τί εννοώ μ'αυτό; Έχεις ακούσει αυτό που λένε "μην κοιτάς τα στραβά μου πόδια...κοίτα την ίσια μου την τύχη"; Καταλαβαίνεις τί εννοώ!

Φαραόνα μου σε παρακαλώ θέλω να δεις την απάντησή μου στο τελευταίο σου σχόλιο στην σελίδα μου. Γλυκό φιλάκι σου στέλνω!

stalamatia είπε...

Συνήθως πρώτα κάνουμε τη βλακεία και μετά την κουκουλώνουμε ή τη βλέπουμε ή τη στέλνουμε από εκεί που ήλθε.ή ή ή.Σε φιλώ

faraona είπε...

eirini
κραταω αυτο:
"Δεν θεωρώ ότι το να έχουμε κάποια τέτοια δεδομένα, κάνουμε κακό στην επιλογή του συντρόφου δίπλα μας. Ίσα-ίσα που θα μας βοηθήσουν στην σωστή επιλογή, αρκεί τα δεδομένα αυτά να μην γίνουν εμμονές."

Εχεις απολυτο δικιο.
Ουτως η αλλως οι εμμονες μας σε οτιδηποτε μας δημιουργουν προβληματα.

faraona είπε...

stalamatia
ναι ετσι κανουμε συνηθως
αλλα αφου τοχεις καταλαβει πια αυτο...
τουλαχιστον μην το επαναλαμβανεις .
Καλο ειναι να σκεπτομαστε και λιγο πριν κανουμε κατι που θα εχει επιπτωσεις στον εαυτο μας.Ε?

ATHENA είπε...

ΦΤΟΥ, ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑ ΚΑΤΕΒΑΤΟ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑΣΕ Ο ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΟΤΑΝ ΠΑΤΗΣΑ ΤΟ ΣΕΝΤ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ. ΤΩΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΦΑΓΕ Η ΜΑΡΜΑΓΚΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΕΝΤΕ

ΤΕΣΠΑ ΜΙΚΡΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΡΩΤΥΕΜΟΥΝ ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ.
ΣΤΑ 30 ΣΥΝΧΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΣΟ ΙΔΑΝΙΚΣΟ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΟΣ, ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΦΗΝΑ ΑΝΟΙΧΤΑ.
ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ ΚΟΝΤΟ.

ΣΤΑ 40 ΕΚΑΝΑ ΛΕΠΤΟΕΜΕΡΕΙΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ
ΤΙ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ.
ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΑΤ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ ΞΕΡΩ ΠΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΩ.

anepidoti είπε...

Όταν είσαι πολύ νέος, προπορεύονται οι ορμές, αργότερα άλλοι τις κρατούν σε εγρήγορση περισσότερο καιρό κι άλλοι τις τακτοποιούν λογικότερα και σύμφωνα με τα στάνταρ τους, χοντρικά όλα αυτά.Καλό είναι, νομίζω, να "παίξει" κανείς και στα δυο ταμπλό για να φύγει χορτάτος απ΄αυτήν την ζωή.Όλα αυτά βέβαια, είναι σχετικά και κάθε άνθρωπος λειτουργεί σύμφωνα με τις ανάγκες του την συγκεκριμένη περίοδο της ζωής του.Και πάντα ,ας αφήσουμε την καρδιά να μιλάει λίγο παραπάνω, αν και το κάνει από μόνη της δεν μας ρωτάει, απ' την λογική.
καλό σαββατόβραδο!

Mairouli είπε...

Δεν είναι τίποτα σαφές...Έχουμε μία ιδέα μέσα μας για το τι θέλουμε και για το τι ψάχνουμε. Συγκρίνουμε και διαλέγουμε εμπειρίες. Αλλά πραγματικά από εκει που δεν το περιμένεις, θα έρθει η εκπληξη.
Η επιλογή συντρόφου είναι από τις δυσκολότερες σε αυτήν τη ζωή και πολλές φορές δυστυχώς λανθασμένη..

faraona είπε...

athena
ετσι γινεται ...βαθμηδον καταλαβαινουμε τις αναγκες μας.
Αχ!Μονο που τοτε που εχουμε τους καλυτερους και ευκρινεστερους μπουσουλες τοτε πια εχουν περιοριστει γυρω μας και οι ευκαιριες.

e-ιωάννης είπε...

Αν σκεφτει καποιος οτι ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ αναμεσα στα 2 φυλα σκοτωνει την σχεση,τοτε πρεπει και ο αντρας και η γυναικα να μελετησει ο καθε ενας τα προσοντα του,να τα καταγραψει και να βρει να αγαπησει το αρσενικο ή το θηλυκο του αντιγραφο αντιστοιχα.ετσι υπαρχει περιπτωση να κρατησει η σχεση,διοτι δεν θα υπαρχει κατι να ζηλεψει καποιος στην/στον συντροφο του.

faraona είπε...

anepidoti
κρατω αυτο:
"Και πάντα ,ας αφήσουμε την καρδιά να μιλάει λίγο παραπάνω, αν και το κάνει από μόνη της δεν μας ρωτάει, απ' την λογική."

Το θεμα ειναι οτι αν αρχισει να μιλαει η λογικη συνειδητα στους ανθρωπους, δεν υπαρχει στροφη της κοιτης του ποταμου προς το συναισθημα.

e-ιωάννης είπε...

καλημερα Φαραωνα !

faraona είπε...

mairouli
κρατω αυτο:
"Η επιλογή συντρόφου είναι από τις δυσκολότερες σε αυτήν τη ζωή και πολλές φορές δυστυχώς λανθασμένη.."

Συμφωνω μαζι σου απολυτως.

faraona είπε...

ιωαννη
καλο ειναι να γνωριζουμε μερα με την ημερα ολο και περισσοτερο τον εαυτο μας.Αντρες και γυναικες.
Η γνωση αυτη στερεωνει τις σχεσεις.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.Ειναι σοβαρο και καλο ειναι να μην υπαρχει.
Αλλα ειναι ενα κομματι του παζλ για μια σχεση.
καλημερα

e-ιωάννης είπε...

ειναι το ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ κομματι σε μια σχεση,γιαυτο πρεπει το ζευγαρι απο κοινου να σκοτωσει τον "φονια"

anepidoti είπε...

Μπήκα στον πειρασμό να σου πω, πως η κοίτη όχι μόνον δεν γυρνάει, άστα να πάνε Φαραώνα μου σοφή!Έπιασες απόλυτα ό,τι κρυβότανε πίσω απ' την τοποθέτησή μου.
φιλιά κυριακάτικα

anepidoti είπε...

Α, και το ζητούμενο είναι, πιστεύω, να βρούμε κάποιον να μπορούμε να τον ΑΓΑΠΑΜΕ κι όχι απλώς να μας αγαπάει.

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Καλησπέρα στην παρέα,
ενδιαφέρουσες οι γνώμες όλων σας,
κρατώ κι απ τον καθένα κάτι...
Αλλά στο συγκεκριμένο θέμα...άβυσσος!
Προσωπικά ποτέ δεν είχα κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο στο μυαλό μου, το μόνο που μπορούσα να φανταστώ και να ονειροπολήσω ήταν στιγμές...
Οι άνθρωποι που ερωτεύτηκα μου κέντρισαν το ενδιαφέρον από την πρώτη ματιά...Αυτό το κάτι που κρυβόταν πίσω από την ενέργεια που μου μετέδιδαν ήταν που ήθελα να αποκαλύψω και να γευτώ. Από κάθε άνθρωπο παίρνεις διαφορετικά πράγματα,συνήθως όχι αυτά που σου είναι οικεία, ακόμη και στην περίπτωση που τα ενδιαφέροντα είναι κοινά οι διαδρομές προσέγγισής τους είναι διαφορετικές, και αυτή είναι η μαγεία, η αλληλοσυμπλήρωση, περα από τη χημεία και τις ορμόνες!
Όταν συνάντησα τον τωρινό μου σύντροφο (κατά τα κοινά σύζυγο...) κατά έναν περίεργο τρόπο ένιωσα ότι μαζί του μπορώ να πορευτώ και να κάνω οικογένεια.Αν τώρα είχα κάποιο υποσυνείδητο πρότυπο που μου προκάλεσε αυτή την αίσθηση...τι να πω...
Το να λειτουργείς στον έρωτα με ένα καθορισμένο πρότυπο στο μυαλό, με έναν μπούσουλα, το μόνο που μπορεί να σου προσφέρει είναι 1)απογοήτευση γιατί όταν έχεις μια εικόνα στο μυαλό την δουλεύεις τόσο τέλεια που τελικά γίνεται εξωπραγματική και 2) χάλασμα της μαγιάς, γιατί στον έρωτα λειτουργεί ή χημεία, οι συχνότητες που εκμπέμπουν μέσα από ασυναίσθητες κινήσεις, μέσα από χίλιες δυο τοσοδούλικες μικρές λεπτομέρειες! Άν πας προγραμματισμένα πρέπει να έχεις πάντα κατά νου ότι τα φαινόμενα απατούν...
Λένε ότι η επιλογή συζύγου γίνεται υποσυνείδητα όταν βρίσκουμε έναν άνθρωπο που μας θυμίζει τον πατέρα μας (για τις γυναίκες) ή τη μητέρα μας (για τους άντρες). Το έχω δει κι αυτό να συμβαίνει. Αλλά μάλλον θέλει πολύ ανάλυση...

Σίγουρα πάντως μεγαλώντας αν βρεθούμε έξω από σχέση, βάζουμε όλο και πιο ψηλά τον πήχυ, δύσκολα μεγαλώνοντας συμβιβάζεσαι, απαιτείς περισσότερο, απογοητεύεσαι ευκολότερα. Γιατί όπως λες φαραόνα τα νιάτα λειτουργούν αυθόρμητα, σκλάβοι των ορμών...
Πάντως δεν είμαι της άποψης αν είναι να έρθει θε να ρθει... Κι αν εσύ κοιτάς στον ουρανό όταν ρθει, πώς θα τον δεις;

Την καλησπέρα μου, μαζέψτε με...

faraona είπε...

ιωαννη

Ας ειμαστε λιγο πιο ηρεμοι.
Δεν ειναι αναγκη να υπαρχουν «φονιαδες» γυρω μας ε?

Roadartist είπε...

Καλησπερα!!!
Τι κάνεις εδώ βρε Φαραονάκι??
Η Ράνια Θρασκιά νομίζω οτι είναι πολύ πίσω..ιχιχχι..
Λοιπόν τα πάντα για εμένα είναι θέμα χημείας..να σου κάνει ο άλλος "κλικ" ..και το πιο σημαντικό όλων η επικοινωνία!!
Καλή εβδομάδα,
φιλιά.

faraona είπε...

anepidoti
ναι συμφωνω μαζι σου.

faraona είπε...

κοκκινη ομπρελα
κρατω αυτο:

"Το να λειτουργείς στον έρωτα με ένα καθορισμένο πρότυπο στο μυαλό, με έναν μπούσουλα, το μόνο που μπορεί να σου προσφέρει είναι 1)απογοήτευση γιατί όταν έχεις μια εικόνα στο μυαλό την δουλεύεις τόσο τέλεια που τελικά γίνεται εξωπραγματική και 2) χάλασμα της μαγιάς, γιατί στον έρωτα λειτουργεί ή χημεία, οι συχνότητες που εκμπέμπουν μέσα από ασυναίσθητες κινήσεις, μέσα από χίλιες δυο τοσοδούλικες μικρές λεπτομέρειες! Άν πας προγραμματισμένα πρέπει να έχεις πάντα κατά νου ότι τα φαινόμενα απατούν..."


Θα ελεγα οτι συμφωνω μαζι σου εν μερει και εν μερει διαφωνω.
Συν τω χρονω κατασταλαζεις και ξερεις τι θελεις ειτε το θελεις ειτε οχι, να το ξερεις.
Το μεσα σου ξερει παρα πολυ καλα τι ζηταει.
Κι αυτο οφειλεις να το βλεπεις.
Δεν μπορεις ας πουμε στο ονομα του οποιου ερωτα να αγνοεις μονιμα στην ζωη σου οτι εχεις αναγκη απο καποια ζωτικα βασικα πραγματα.
Οπως την εκτιμηση ας πουμε του αλλου.
Μπορει ομως να ερωτευεσαι ολως παραδοξως ατομα που δεν ξερουν να εκτιμουν.Τι να τον κανεις εναν ερωτα που σε υποτιμα,σε βασανιζει,σε πληγωνει?
Κατι ειναι λαθος .
Κι αυτο οφειλουμε να το δουμε καποια στιγμη στην ζωη μας ετσι δεν ειναι?
Πολλες φορες κοκκινη ομπρελα μου αυτο που ερωτευεται η επιφανεια δεν το ερωτευεται η ψυχη κι εκει ειναι μεγαλο το προβλημα.
Αν μια γυναικα η ενας αντρας δεν οριοθετουν και δεν ξεδιαλυνουν τα πραγματα που τους αρεσουν,εκ των πρωτερων, το πιθανοτερο ειναι να αποτυγχανουν στις συνευρεσεις τους.
Δεν λεω οτι συμβαινει παντα αλλα πες μου κατι ,οταν πας να φτιαξεις ενα πολυ ωραιο γλυκο αν δεν ξερεις τα υλικα απο πριν δεν κινδυνευεις να εχεις αποτυχια στο φτιαξιμο ,μεγαλυτερη απο αυτην που θα εχεις αν ξερεις ολα τα υλικα και τον τροπο κατασκευης του γλυκου?
Δεν λεω μπορει να προσθεσεις κατι τις η και πολλα απο την φαντασια σου αλλα αν δεν ξερεις τα βασικα , ο,τι κι αν προσθεσει η φαντασια σου ,το γλυκο θαναι αποτυχημενο.
Εννοω οτι εμεις ολοι μας ειναι χρησιμο να ξερουμε τι υλικα εχουμε οι ιδιοι κατ αρχην και τι υλικα μας χρειαζονται για να επιτυχουμε ενα καλο αποτελεσμα.
Δεν μιλαω για ανατριχιαστικες λεπτομερειες τωρα εδω,μιλαω για βασικα πραγματα που χωρις αυτα ομως---- οσο ωραια κι αν φαινεται μια σχεση στην αρχη ...μετα απο καποιο χρονικο διαστημα που ο ερωτας αρχιζει και καταλαγιαζει μοιραια,---κανουν την σχεση δισλειτουργικη.
Πιστευω οτι τα κυρια αυτα υλικα ειναι τα θεματα ΑΡΧΩΝ.
Αν δεν εχουμε ιδιες αρχεις με τον αλλον δεν μπορουμε να συμπορευτουμε.

faraona είπε...

Αρτιστα μου
παρα πολυ χαιρομαι που εισαι εδω.
Χαχαχαχα!!!Ε οχι ...κατ αρχην η εν λογω κυρια τα αρπαζει χοντρα για να κανει αυτο που κανει και επισης πουλαει μια ηθικολογια καθολα ξενη σε μενα.
Το προτυπο «της καλης κοπελας »που λυνει τα προβληματα των αλλων,δεν μ αφορα γιατι προσωπικα δεν ημουν ποτε «καλη κοπελα» μ αυτην την εννοια.
Στην ζωη μου υπηρξα πολλα πραγματα και καλα και κακα αλλα «καλη κοπελα»
με την εννοια του κατιχητικου ΠΟΤΕ.
Απλα συζηταω εδω με τους φιλους ...τιποτε παραπανω ,τιποτε πιο εξειδικευμενο και τιποτα πιο περιπλοκο.
ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΖΩΗΣ.
Χαιρομαι που μου εδωσες την ευκαιρια να μιλησω γι αυτα ολα πραγματικα και δεν το εκανα για αλλο λογο ,γιατι καταλαβαινω πολυ καλα ποτε κατι λεγεται αστεια και ποτε οχι.
Αλλα αδραξα την ευκαιρια γιατι καποιοι πιθανως να παρεξηγουν η να μην καταλαβαινουν.
Οταν λεω εγω οτι εισαι θρυαλλις μετα εχω η δεν εχω δικιο?
Μπηκες εδω ,ειπες μια λεξουλα και να τωρα ειδες ...
ολοκληρο κατεβατο η Φαραωνα...αχαχα!!!

Λοιπον για την επικοινωνια που λες, (ασε το κλικ γιατι ξερεις ποσοι μου εκαναν κλικ και μετα ουγκα ουγκα?) η επικοινωνια λοιπον ειναι παρα πολυ σημαντικο πραγμα στις σχεσεις.
Και προυποθετει ιδιο μηκος κυματος σκεψης...οπερ ιδια νοοτροπια και οπτικη γωνια απο οπου τα δυο ατομα κοιτουν τον κοσμο και τους εαυτους τους.
Καλο βραδυ και να μας ερχεσαι.

ATHENA είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ 100% ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ:
ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΕΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΙΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.

ΕΓΩ ΠΧ. ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΠΑΤΖΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΕΧΩ ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΑ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΧΑΡΑΜΑΔΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ Ο ΦΡΕΣΚΟΣ ΑΕΡΑΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΝΟΙΓΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΛΕΠΩ ΟΥΡΑΝΟ, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΞΥΠΝΑΩ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΛΕΜΕ.

ΦΑΡΑΩΝΑΚΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ, ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΕΠΟΤΟΜΕΡΕΙΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...
ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑ...
ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΒΑΖΑ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΝΕΑ.

faraona είπε...

ATHENA
ναι μια απο τα ιδια...
εγω οχι απλως νερο στο κρασι,αλλα κοντευα να ξενερωσω ολοκληρη απο το πολυ το νερο εριχνα κι εριχνα στο ονομα του ερωτα...ΜΠΟΥΡΔΕΣ...
και μετα ερχοταν μια ωραια πρωια που το αιμα μου ηταν σαν νερο απ την τρομαρα που ενοιωθα ετσι που καταντουσα τον εαυτο μου.

Οταν αποφασισα να μην βαζω πια ουτε μια σταγονα στο ποτηρι μου...αρχισαν να γινονται θαυματα γυρω μου που μ αφηναν στην αρχη και μ ανοιχτο το στομα...
Αλλα σύνδρομα μετα μεχρι να το συνειδητοποιησω ...γιατι μετα ειχα το συνδρομο του ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ:
-ΜΑ ΣΕ ΜΕΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ?
-ΜΑ ΑΞΙΖΩ ΕΓΩ ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ?
-ΜΑ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ...ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ...ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑΤΙ?
-ΜΗΠΩΣ ΔΙΝΩ ΨΕΥΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΞΕΓΕΛΑΩ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ?
Και ,μα ,μα, μα ,μα...εφαγα κανα δυο χρονια για να το χωνεψω.
Και να μη λεω μεσα μου αν εχεις τον Θεο σου ρε φιλεναδα ...το τοσο απλο.
Μα γιατι καλος ανθρωπος ειμαι,συμπονω,δινομαι,εκτιμω τους ανθρωπους,μοιραζομαι,ειμαι φιλοτιμη
γιατι δηλαδη να μην μου λαχει κι εμενα κατι καλο?
ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ.

vagnes είπε...

...χτυπαει παντα ενα προειδοποιητικο καμπανακι, αρκει να μην εισαι απασχολημενος και δεν το ακουσεις, ή το ακουσεις οταν θα ειναι ηδη πολυ αργα...

faraona είπε...

Vagnes
εχεις δικιο σ αυτο.
Καμμια φορα ειναι και καμπαναριο ολοκληρο ...αλλα πουουου!!!

Κοκό είπε...

νομίζω χαλαρά, κι άμα το δεις συνειδητοποιείς και το πρότυπο!

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Φαραόνα μου,
ή δεν έγινα σαφής ή έχω καταλάβει λάθος το θέμα (καθόλου απίθανο).
Γιατί συμφωνώ μαζί σου ως προς την τελική επιλογή και το τι χρειάζεται για να αποφασίσεις να μείνεις σε μία σχέση. Εννοείται ότι , ιδιαίτερα καθώς γνωρίζεις τον εαυτό σου με τον καιρό, ξέρεις τι θέλεις και τι ζητάς και εννοείται ότι πορεύεσαι με βάση την εκτίμηση και τα όσα αναφέρεις.
Εγώ μίλησα για το πρώτο βήμα που μπορεί να σε οδηγήσει σε έναν άνθρωπο, τι είναι αυτό που θα σε κάνει να τον πλησιάσεις και να ξεκινήσεις μια προσπάθεια, και ήθελα ακριβώς να πω ότι αυτό για μένα δεν μπαίνει σε καλούπια, πχ θέλω να γνωρίσω κάποιον έτσι και έτσι. Προσωπικά σίγουρα δε θα έχτιζα μία σχέση με έναν άνθρωπο που μπορεί να απέχει από τις αρχές και τις αξίες μου.Αλλά αυτό δεν μπορείς να το ξέρεις με το καλημέρα. Γιατί όπως έχω πει τα φαινόμενα απατούν.
Ελπίζω να μην έχω βγει και παλι εκτός θέματος και να μη σε μπέρδεψα.
Δευτεριάτικα φιλιά!

faraona είπε...

κοκκινη ομπρελα
οχι βρε δεν με μπερδεψες.
Καταλαβα τι ηθελες να πεις και χθες.

Να σου πω μονο αυτο:
ΟΣΟ μεγαλωνουμε κι αναπτυσσουμε την λογικη και την ικανοτητα να εχουμε ξεκαθαρο το τι θελουμε απο τους αλλους,τοσο περισσοτερο αποκλειεται το γεγονος,
ακομη και στην πρωτη μας επαφη μ εναν ανθρωπο να οδηγηθουμε μονο απο τα ενστικτα μας η απο την λιμπιντο.Χαχαχα!!!
Αυτο ακουγεται λιγο καπως ...αλλα ετσι ειναι.Οσο αναπτυσσεται η λογικη τοσο τα ενστικτα χλωμιαζουν.
Χμ!

faraona είπε...

koko
ε ναι ναι ετσι...χαλαρα.
Αναρωτιεμαι ξερεις αν το αναγνωριζουν ολοι το προτυπο.
Εννοω αυτο που υπαρχει στον καθενα μας ειτε απο δικη του πρωτοβουλια ανοικοδομησης,ειτε απο τα κεκτημενα της κυτταρικης και εκπαιδευτικης κληρονομιας του.


να μας ερχεσαι κι απο δω οποτε...

Roadartist είπε...

Ε? Μα γίνεται κάτι χωρίς αυτό το Κλίκ όμως βρε?? Δε γίνεται!!!
Φαραόνα μακάρι να προλαβαίνω και να περνάω, ας όψεται ο χρόνος όμως και η προσωπική μου ζωή εκτός blog που την έχω παραγεμίσει (δε παραπονιέμαι, επιλογή μου είναι, οπότε οκ).
Πάντα ότι αισθάνομαι γράφω, και ίσως να έχω παρεξηγηθεί για τον αυθορμητισμό μου αλλά ο άνθρωπος δεν αλλάζει. Ο καθένας οτι θέλει γράφει/κάνει στο blog του, δε χρειάζονται εξηγήσεις..
ΑΝ τώρα με μια απλή φράση πυροδότησα την 'εξομολόγηση' τι να πω..καλό ήταν..αφού ήθελες να τα γράψεις.. Μαζί σου είμαι το ξέρεις, τα λέγαμε πιο αναλυτικά και παλιότερα.
Καλή εβδομάδα.

faraona είπε...

Αρτιστα μου
το ξερω κοριτσι μου ...ξερω οτι αλληλοκαταλαβαινομαστε.
Δεν χρειαζεται και πολυ για να το καταλαβεις αυτο για εναν ανθρωπο.
Πυροδοτεις παντα...
στο εχω πει κι ας μη φαινεται εντονα αυτο στις αναρτησεις σου.
Και μονο που κινεις το ενδιαφερον του κοσμου για διαφορες κατευθυνσεις της τεχνης...φτανει.

σε φιλω.

ANNA είπε...

Νομίζω πως γενικά στη ζωή μας πρέπει να έχουμε στόχους και όνειρα, αλλά και να είμαστε έτοιμοι για κάτι τελείως διαφορετικό αν οι καιροί και οι συνθήκες ή οι εμπειρίες μας ή το ένστικτό μας το υπαγορεύουν. Επίσης πρέπει στίς σχέσεις μας να θέτουμε τα οριά μας και τις απαιτήσεις μας προκειμένου να μας σέβονται περισσότερο. Οσο για τον έρωτα πιστεύω πως πρέπει να τον ζήσει κανεις, έστω μια φορά, ακόμα κι αν δεν έχει ευτυχή κατάληξη , γιατι η λογική δεν αρκεί για να είμαστε ευτυχισμένοι.

faraona είπε...

anna
καλως ορισες στην Αψινθο.
Κρατω αυτο:
"Επίσης πρέπει στίς σχέσεις μας να θέτουμε τα οριά μας και τις απαιτήσεις μας προκειμένου να μας σέβονται περισσότερο."
Και πριν να μπουν στην διαδικασια να μας σεβαστουν ...για να ξερουν αν τους ταιριαζουμε σαν ανθρωποι η οχι.

LOCKHEART είπε...

Γεια σου γλυκια μου μανα..

Λοιπον..

Βασικα ένα παιδί όταν αρχιζεινα γνωρίζει τον έρωτα και την σεξουαλικότητα αλλα και το σύντροφο που θέλει να έχει όταν μεγαλώσει (για την εικονα μιλαμε) οι ειδικοί λένε το εξής : Συνήθως ο άνθρωπος που ζητάμε θέλουμε ασυναίσθητα τα έχει κάποια στοιχεία απο τους γονείς μας (βλεπε μου θυμίζεις την μανα μου χα χα ). Απο την αλλη γενικές εξωτερικές επιρροές απο MME κλπ.
Για μένα άνθρωπος σου δεν εχει να κανει με σκίτσο οι κανόνες ..ειναι όταν θα συναντήσεις τον συγκεκριμένο άνθρωπο και θα ευθυγραμμιστούν όλα εκείνη την στιγμή...θα υπάρχει τρελή αλληλοσυμπλλήρωση και χημέια παντου.

:) φιλια

faraona είπε...

Σπυρακο μου
λεμε ακριβως το ιδιο πραγμα .
Η εικονα που σχηματιζεται στο μυαλο μας προβαλεται πανω στους ανθρωπους που συναντουμε.
Η εικονα αυτη μπορει να αλλαξει πολλες φορες στη ζωη μας αναλογα με τις ανακαταταξεις που κανουμε μεσα μας.

Dee Dee είπε...

Νομιζω πανω κατω ειχα 5-10 πραγματα στο μυαλο μου και εψαχνα να τα βρω πανω σε εναν ανδρα.
Δεν υπαρχει το ιδανικο για μενα. Υπαρχει το κυνηγι του, η προσπαθεια μας να το δημιουργησουμε.

Ειναι ομορφο να ονειρευεσαι, να αφηνεσαι, να προσμενεις.....ακομα και μεσα σε μια σχεση προσμενεις, αγωνιεις για την εξελιξη της....οχι με τα κλασσικα σταδια (γαμος, παιδια κτλ)...αλλα ευχεσαι να υπαρχουν πολλα σκαλοπατια μπροστα να ανεβειτε μαζι, γιατι αν φτασεις στη κορυφη....μετα τι;;; Μετα αναποφευκτα ή "κοιμασαι" ή αναζητας αλλου.

Δεν υπαρχουν ιδανικοι ανθρωποι....ειναι τοσο ομορφο ομως να τους ονειρευομαστε και να τους "κυνηγαμε" !

Αργησα λιγο αλλα ξαναηρθα :)

faraona είπε...

Deedee
κρατω αυτο:

"Δεν υπαρχουν ιδανικοι ανθρωποι....ειναι τοσο ομορφο ομως να τους ονειρευομαστε και να τους "κυνηγαμε" !"

Μ αρεσε αυτο.
Ειναι σαν να μου ειπες :
Δεν υπαρχει ιδανικος εαυτος ....ειναι ομως τοσο ομορφο να τον ονειρευομαστε και να τον «κυνηγαμε»!

"ζαχαρούλα.." είπε...

ταξίδευα και εγώ σε αυτό το ροζ το συννεφάκι καλή μου.... είχα βάλει στο Gps του μυαλού μου, τον πρίγκηπα...... και πήγαινα... και μία μέρα έβρεξε.. και έπεσα.... και χτύπησα....

και τότε κατάλαβα.... δεν υπάρχει πρίγκηπας.... υπάρχει καρδιά και αυτή σε οδηγεί.....

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου