Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2008

Aστρολογίες και τα συναφή...

Ολοι ξερουμε τι ειναι τα ζωδια.
Ολοι ξερουμε τι ειναι η αστρολογια.
Ολοι εχουμε ακουσει οτι υπαρχουν χαρτοριχτρες ,
φλιτζανουδες,μεντιουμ,μαγισσες κι ολα τα συναφη.
Καποιοι πεφτουν θυματα αυτων των ανθρωπων γιατι σε στιγμες απελπισιας δεν ξερουν τι να κανουν ,κι απο που να κρατηθουν.
Υπαρχουν κι αλλοι που χωρις να εχουν καμμια ιδιαιτερη αναγκη καταφευγουν σε τετοιου ειδους πορτες, μονο γιατι υποψιαζονται οτι ο καλος η η καλη τους εχει ερωμενη η εραστη .
Κι ακουμπουν μεγαλα χρηματικα ποσα ...
Και πιστευουν αυτα που τους λενε...
Δεν μιλω φυσικα μονο για τον απλο κοσμο.
Ξερω ανθρωπους αντρες και γυναικες που λες «μα ειναι δυνατον αυτος η αυτη με τετοια μορφωση με τετοιο επιπεδο να τρεχει στα χαρτομαντεια»?
Κι ομως...
Ειναι δυνατον.
Τι νομιζετε πως συμβαινει?

73 σχόλια:

Lily είπε...

Καλημέρα. Και εγώ αναρωτιέμαι, πως και γιατί!
Πιστεύω ότι αυτά τα άτομα, που καταφεύγουν στις χαρτομαντείες και στις καφετζούδες, είναι άτομα με μειωμένη αυτοεκτίμηση και κατά βάθος αδύνατα. Πιστεύουν ότι τα νήματα της ζωή τους τα κινεί κάποιος άλλος και όχι οι ίδιοι.
Είναι άτομα που δεν αντιλαμβάνονται τις πράξεις τους, τις συνέπειες τω πράξεων ούτε το ποιός και τι είναι ο συνάνθρωπός τους. Οπότε νομίζουν ότι κάπου αλλού, κάπου μαγικά γραμμένα θα βρουν την απάντηση στα ερωτήματα τους.
Αυτό σαν μια πρώτη εικασία που μπορώ να κάνω πάνω στο θέμα μας, Φαραώνα μου.
Καλή σου Κυριακή.

Maria Tzirita είπε...

Δε θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω απόλυτα με τη Λίλυ! Έτσι είναι, η ανασφάλεια κι η χαμηλή αυτοεκτίμηση είναι ανεξάρτητα κοινωνικού και μορφωτικού επιπέδου. Ειλικρινά δεν πιστεύω τίποτα απ'όλα αυτά, όπως και κάθε αληθινός χριστιανός άλλωστε... Φιλάκια Φαραώνα μου, καλή Κυριακή!

λυγερη είπε...

Δεν μορώ να πιάσω την άκρη του νίματος που οδηγεί τους ανθρώπους σε τέτοια πράγματα.
Μπορεί να τους αρέσει,να παραμυθιάζονται ,ή κάποιον άνθρωπο να θέλουν ,επι πληρωμή πάντα, να συζητούν το πρόβλημά τους. Τι να πω?
Μια καλημέρα όμως θα σου την πω με χαμόγελο ....
http://ligery.pblogs.gr

anepidoti είπε...

Καλημέρα. Ίσως ο φόβος του θανάτου που έτσι κι αλλιώς ενυπάρχει στον άνθρωπο, ίσως το μεταφυσικό που έχει ανάγκη κάποιος, ίσως ο φόβος του μέλλοντος και η αδυναμία διαχείρισής του, νομίζω πολλές είναι οι αιτίες και πολύ βαθειές.
Νάχετε μια χαρούμενη Κυριακή.

panagiota είπε...

Φαραόνα μου το θέμα είναι για γέλια και για κλάματα μαζί γιατί πραγματικά υπάρχει μεγάλη απελπισία στις ζωές των ανθρώπων και ανικανότητα να αντιμετωπίσουν τα δύσκολα.Καταφεύγουν στα"ενορατικά"(δήθεν)άτομα όπως κάποιοι αλλοι πάνε στον εξομολόγο.
Και έτσι με 100-150 Ε (αν είναι δυνατόν) νομίζουν πως θα λυθεί το πρόβλημα.Μεγάλη απάτη...
Οταν ξεκίνησα και έγραφα τα Ταρώ στο μπλογκ μου με είχαν ταράξει σε "απελπισμένα" μέιλ.
Εστειλα σε όλους την ίδια απάντηση:Μην πιστεύετε σε τίποτα.Και μακριά από τον κάθε είδους μελοντολόγο.
Το μέλλον κανείς δεν είναι ικανός να το προεικονίσει.
Μόνο συνδυασμοί γεγονότων μπορούν να γίνουν και βέβαια μόνο από άτομα που έχουν το χάρισμα προς αυτοσυγκέντρωση και όχι από τσαρλατάνους μέσα σε χ αριθμό επισκεπτών των 150 Ε την ημέρα.
Ελεος...

Συμπατριώτισσα σε φιλώ

eirini είπε...

Τους ανθρώπους τους έλκυει το ανεξήγητο, το μεταφυσικό! Πιστεύω πως οι περισσότεροι από εμάς θα καθόμασταν σε μια φίλη να μας πει το φλιτζάνι είτε το παραδεχόμαστε, είτε όχι. Το να πληρώσεις όμως γι'αυτό είναι ένα άλλο θέμα! Εκεί επιδιώκεις κάτι. Εκεί χάνεις τα "πιστεύω" σου! Καταργείς τον εαυτό σου και τον θεό. Το πιθανότερο είναι να οφείλεται σε ανασφάλεια και έλλειψη εμπιστοσύνης στον εαυτό μας.
Καλησπέρα Φαραόνα! Ωραίο θέμα!

athinovio είπε...

είπα να σου απαντήσω και μου βγήκε σεντόνι.

για να μην το βάλω εδώ το ανέβασα σαν ποστ στο καζάνι μου.
ωραίο θέμα, δεν ουράζομαι να γράφω για αυτό!

Παλμος είπε...

Καλησπέρα ΦΑΡΑΟΝΑ μου.

"Πήγα σε μαγισσες, σε Χαρτορίχτρες να δω που χάνεσαι όλες τις νυχτες" χαχαααα.

Τι να σου κανει ο κόσμος όταν το καθε καναλι, εφημεριδα, περιοδικο έχουν οποσδήποτε τα ΑΣΤΡΑ. Χώρια τα εξειδικευμένα σε αυτα.
Λες καποια στιγμη να κάνουν ειδικές σχολές στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ; Αντε μπας και βρουν οι νέοι καμια θεσούλα, να λενε τα αστρα και βγάλουν το μεροκάματο!!!
Που μόνο άστρα δεν ειναι.Σκοταδι σκέτο.
Το διακωμωδώ, όχι για τίποτε άλλο, αλλα είναι πολύ σοβαρό. Και για μένα η κωμωδία και η σάτιρα ειναι πολυ σοβαρές.

Τα φιλιά μου:)

koulpa είπε...

η ελπίδα είναι που λήπει.. και χρεώνεται αναλόγως.. είτε ελπίδα για εύκολο κέρδος (τζόγος).. είτε για επίλυση προσωπικών προβλημάτων που στην πραγματικότητα.. ΄δε μπορούμε να αναμετρηθούμε μαζί τους.. δε μπορώ να χλευάσω την ανάγκη του άλλου.. (μάγια.. θρησκίες.. λαχεία.. μετοχές..) αλλά.. ευχαριστώ δε θα πάρω..
την καληνύχτα μου:):)

αθηνα είπε...

Καλησπέρα, δεν έχω ασχοληθεί και απασχοληθεί ποτέ με κάτι τέτοια και ούτε πρόκειται , πολύ κατινίστικα τα βρίσκω !! Λίγο μόνο με τα ζώδια και αυτό πολύ χονδρικά, δηλ. τα βασικά κοινά χαρακτηριστικά των ανθρώπων που ανήκουν στο ίδιο ζώδιο , πιστεύω ότι ισχύουν!! Ούτε καθημερινά ωροσκόπια , ούτε άλλα τέτοια πιστεύω !! Καλύτερα να σου απαντήσουν , όσοι τους επισκέπτονται, να μάθω κι εγώ τον λόγο !!

vagnes είπε...

Καθε ανθρωπος οσο και ισχυρος αν φαινεται στα ματια μας και στην εμφανιση του, εχει αδυναμιες.

Ο καθενας μας διαλεγει που θα βρει ενα στηριγμα το οποίο θα τον βοηθαει στην επιλυση του προβληματος του, στην υπαρξιακη του αναζητηση στο κατω-κατω, πολλες φορες γνωριζοντας πως και αυτο το στηριγμα ειναι μια ουτοπια.

Στην αναζητηση μας αυτη υπαρχουν πολλες επιλογες, απο λογικες μεχρι παραλογες ακομη και τρελλές, εδω εγκεινται και οι ποιοτικες διαφορες ανθρωπου απο ανθρωπο.

Αν μεσα μας βαθια ψαξουμε, ολοι θα ανακαλυψουμε τις ουτοπιες μας, που ομως παιζουν και ενα θετικο ρολο δημιουργωντας μια θετικη αυθυποβολη η οποια τις περισσοτερες φορες παρεχει μια ουσιαστικη ψυχολογικη ή και αλλη βοηθεια.

ΚΑΝΕΝΑΣ μας δεν ειναι χωρις αδυναμιες. Το ζητουμενο ειναι οι αδυναμιες αυτες να μας επιλυουν προβληματα (εστω και φανταστικα)αλλά να μη μας δημιουργουν πρόσθετα.

faraona είπε...

lily
κρατω αυτο:
"Είναι άτομα που δεν αντιλαμβάνονται τις πράξεις τους, τις συνέπειες των πράξεων ούτε το ποιός και τι είναι ο συνάνθρωπός τους. Οπότε νομίζουν ότι κάπου αλλού, κάπου μαγικά γραμμένα θα βρουν την απάντηση στα ερωτήματα τους."
Ναι ετσι πιστευω κι εγω οτι ειναι ατομα που δεν μπορουν η δεν ξερουν να σηκωσουν την ευθυνη του εαυτου τους.

faraona είπε...

Maria
κρατω αυτο:
" η ανασφάλεια κι η χαμηλή αυτοεκτίμηση είναι ανεξάρτητα κοινωνικού και μορφωτικού επιπέδου."
Αυτη η χαμηλη αυτοεκτιμηση οδηγει τους ανθρωπους σε τετοιες λαθος πορτες.

Κωνσταντινος είπε...

Ο άνθρωπος είναι το μόνο ζώο σ' αυτόν τον πλανήτη που έχει ανάγει την εκμετάλλευση των αδυναμιών πλασμάτων του είδους του σε επιστήμη και επάγγελμα.


Eνα καλό βράδυ εύχομαι

faraona είπε...

Λυγερη κρατω αυτο:
"Μπορεί να τους αρέσει,να παραμυθιάζονται ,ή κάποιον άνθρωπο να θέλουν ,επι πληρωμή πάντα, να συζητούν το πρόβλημά τους."
Πιστευω οτι ισχυει το πρωτο γιατι ακομη και φιλους οταν εχουν να το συζητουν,επιμενουν να θελουν να παραμυθιαζονται απο τους εν λογω.

faraona είπε...

anepidoti
καλως ορισες στην παρεα της Αψινθου.
Κρατω αυτο:
"Ίσως ο φόβος του θανάτου που έτσι κι αλλιώς ενυπάρχει στον άνθρωπο, ίσως το μεταφυσικό που έχει ανάγκη κάποιος, ίσως ο φόβος του μέλλοντος και η αδυναμία διαχείρισής του"


Πιστευω οτι ολοι μπορει ναχουμε τετοιες φοβιες ε?
Οταν αισθανεται κανεις αδυναμια να αντιμετωπισει χ,ψ προβληματα της ζωης προσπαθει με μεσα που φερνουν και καποιο αποτελεσμα θετικο ομως.Οχι με μεσα που τον κανουν να πηγαινει πισω στον Μεσαιωνα.
Να μας ερχεσαι.

faraona είπε...

Παναγιωτα
κρατω αυτο γιατι μου εκανε εντυπωση:
"Μόνο συνδυασμοί γεγονότων μπορούν να γίνουν και βέβαια μόνο από άτομα που έχουν το χάρισμα προς αυτοσυγκέντρωση"

Υπαρχουν τετοια αξιοπιστα ατομα?

faraona είπε...

ειρηνη
κρατω αυτο:
"Το πιθανότερο είναι να οφείλεται σε ανασφάλεια και έλλειψη εμπιστοσύνης στον εαυτό μας."

Αυτο πιστευω κι εγω.

faraona είπε...

athinovio
χαιρομαι που εγινε η Αψινθος και το θεμα,αφορμη για την αναρτηση σου.Ηρθα και την διαβασα ...τα λες πολυ ωραια.

ΝΑ ΠΩ ΕΔΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ, ΟΤΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ.
Προσωπικα το προτεινω ανεπιφυλακτα.

anepidoti είπε...

Ακριβώς, συμφωνώ απόλυτα, ακόμα και η προσκόλληση στις θρησκείες, ΚΑΙ τέτοια αγωνία εκφράζει, νομίζω. Ο καθένας διαχειρίζεται τις αγωνίες του διαφορετικά, γνώμη μου, μακριά από δρόμους μεταφυσικούς, έχουμε "εργαλεία" στα χέρια μας να ερμηνεύουμε και να λύνουμε προβλήματα.
Γλυκές καληνύχτες.

faraona είπε...

Παλμε
κρατω αυτο:
"Τι να σου κανει ο κόσμος όταν το καθε καναλι, εφημεριδα, περιοδικο έχουν οποσδήποτε τα ΑΣΤΡΑ. Χώρια τα εξειδικευμένα σε αυτα."

Να αναπτυξει παση θυσια τα κριτηρια του,αρχιζοντας οι γονεις απο τα παιδια .
Και να παψει νΑ διαβαζει παλιοφυλλαδες και να βλεπει ανοησιες στην ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ .
ΘΑ ΕΛΕΓΑ ...

faraona είπε...

KOULPA
κρατω αυτο:

" δε μπορώ να χλευάσω την ανάγκη του άλλου.. (μάγια.. θρησκείες.. λαχεία.. μετοχές..) αλλά.. ευχαριστώ δε θα πάρω..."

Συμφωνω μαζι σου .
Δεν ειναι για χλευασμο η υποθεση.
Ειναι για σοβαρη προσεγγιση και προβληματισμο.
Θα προσθετα εδω οτι στο ποστ μου δεν συγκαταλεγω και τις θρησκειες αναμεσα σ αυτους ολους.
Για ενα απλο λογο.


Γιατι σεβομαι απεριοριστα την πιστη των διπλανων μου οποια κι αν ειναι αυτη εφ οσον δεν ασκει προσηλυτισμο.

faraona είπε...

Αθηνα
πραγματικα θα ηθελα εδω καποιον να αφησει ενα σχολιο και να μου πει οτι επισκεφθηκε καποια στιγμη στη ζωη του εναν απ αυτους και τι απεκομισε.

faraona είπε...

Vagnes
κρατω αυτο:
"ΚΑΝΕΝΑΣ μας δεν ειναι χωρις αδυναμιες. Το ζητουμενο ειναι οι αδυναμιες αυτες να μας επιλυουν προβληματα (εστω και φανταστικα)αλλά να μη μας δημιουργουν πρόσθετα."

Δεν εχω να σχολιασω τιποτα αγαπητε φιλε ...συμφωνω απολυτως με το σκεπτικο σου.

faraona είπε...

κωνσταντινε
χαχαχα! νασαι καλα μ εκανες και γελασα με το σχολιο σου.
Ακου επαγγελμα!
Ξερω με ποια εννοια το λες αλλα το λες πολυ ευστοχα και με τοσο λεπτη ειρωνεια...που μ εκανες και γελασα.
Εχεις δικιο.

faraona είπε...

Καλη σου νυχτα
anepidoti
εχουμε εργαλεια οντως αλλα δεν τα χρησιμοποιουμε γιατι ειμαστε αφανταστα φυγοπονοι.
Ενω μ ενα πιστευω σ αυτο η σε κεινο τελειωνει η υποθεση και καθαριζουμε χωρις πολλους πολλους προβληματισμους .

cook είπε...

πιστευω πως το μεγαλο προβλημα τους είναι η εξαιρετική τους ανασφαλεια...κι αυτο καμια μόρφωση δε μπορεί να το καλύψει...

faraona είπε...

cook
ειναι ΚΑΙ ανασφαλεια γιατι υπαρχουν πολλοι ανασφαλεις που δεν τρεχουν σε τετοιες πορτες.
Επομενως ειναι ανασφαλεια σε συνδιασμο με αγνοια και θα τολμουσα να πω με εναν εσωτερικο εθισμο στην νωθροτητα και την φυγοπονια.

VaD είπε...

Οταν δεν μπορείς να αντέξεις όσα σου συμβαίνουν,τρέχεις όπου σε πάει...

faraona είπε...

Vad
όπου?
Λιγο απαισιοδοξο και τυφλο μου φαινεται αυτο.
Γιατι αν ειναι ετσι ,«το οπου» μπορει ναναι και πολυ χειροτερο απ αυτο που συζηταμε.

Talisker Stt. είπε...

Sorry που διακοπτω την ομοφωνια σας..


-αλλα εγω διαβαζω μετα μανιας Jupiter
!!


-και ενω δεν πιστευω στις προβλεψεις
οι οποιες ενιοτε προκαλουν και κλαυσιγελο ..
πχ να μου πηγαινουν ολα στραβα κι εκει να γραφει πως ειμαι στην καλυτερη περιοδο της ζωης μου
-επισης δεν εχω λεφτα για πεταμα να τα δωσω στους μελλοντολογους ..προτιμω να παρω καμια Βουιτόν

αλλα


ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΜΩΣ παρα πολυ στα βασικα χαρακτηριστικα των ζωδιων..


και ακομα πιο σορυ αλλα ουτε ανασφαλης ειμαι ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ , ..ουτε μειωμενης αυτοεκτιμησης..

-υπερχειλιζουσας μαλλον !!

-Καθοτι γνησια Λεαινα!

Φιλικως!


(μου λειψεςςςςςςς Νανσυ!
-φορματιστκα ομως!):)

ATHENA είπε...

ΕΙΝΙΑ ΕΜΦΥΤΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΤΙΘΑΣΕΥΣΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΛΠΙΔΑ, ΝΑ ΠΕΙΣΤΕΙ...

όλα θα πάνε καλά... είπε...

ίσως η σκέψη ή η πεποίθηση των ανθρώπων ότι η μοίρα τους είναι κάπου γραμμένη να τους φέρνει εν μέρει ανακούφιση,όσο κι αν ακούγεται αντιφατικό αυτό,άλλωστε είμαστε πιο πολύ ανατολίτες,εκ φύσεως,παρά δυτικοί!Κάποιος άλλος κινεί τα νήματα της ζωής μου κι εγώ γίνομαι στα χέρια του μαριονέτα στιγμές-στιγμές,και άρα δεν φταίω απόλυτα για όλα τα δεινά.Κάπως έτσι ίσως να σκεφτόμαστε κάποιοι,γι αυτό και ανθούν οι χαρτορίχτρες και όλα τα συναφή...
Άσχετο:πόσο ωραία είναι η φωτογραφία που έχεις βάλει στον τίτλο πάνω-πάνω,με τα κλειδιά!

VaD είπε...

Φαραόνα μου,Δεν είναι ούτε απιασιόδοξο,ούτε τυφλό,εννοούσα ότι σε στιγμες αδυναμίας αναζητούμε τη λύση σε άστρα,ζώδια κλπ.
Καλή σου εβδομάδα...

faraona είπε...

Vad
ας αρχισω απο σενα γιατι ουσιαστικα συεχιζουμε απο το χθεσινο σου σχολιο.
Τωρα ετσι που μου το λες συμφωνω αλλα με το προηγουμενο σχολιο λιγο «με τρομαξες».

faraona είπε...

Ταλισκερ
αν σου πω οτι δεν ξερω τι ειναι το
jupiter που αναφερεις θα φανω ανημερωτη?
Και βεβαια ...νομιζω οτι αλλο ειναι κανεις να διαπιστωνει οτι υπαρχουν χαρακτηριστικα των ζωδιων κι αλλο να ακουμπαει χρημα σε τσαρλατανους.
Ανωδυνη περιπτωση επομενως.



Νανσυ?
Βουιτον?
Προτιμω
Ναστάζια
και Χερμές.
Χαχαχαχα!!!!!!

faraona είπε...

Athena μου
συμφωνω σ αυτο που λες και για την αναγκη και για την ελπιδα που εχει ο ανθρωπος αλλα ρε γμτ. μου, απο αυτο μεχρι του να τ ακουμπαει στους απατεωνες ...υπαρχει αποσταση.

faraona είπε...

ολα θα πανε καλα
κρατω αυτο:

"Κάποιος άλλος κινεί τα νήματα της ζωής μου κι εγώ γίνομαι στα χέρια του μαριονέτα στιγμές-στιγμές,και άρα δεν φταίω απόλυτα για όλα τα δεινά."


Αυτο το κομματι απο το σχολιο σου ειναι και μια απαντηση σ οσους πιστευουν απολυτα στη μοιρα ,που ειναι το θεμα που συζητησαμε στο προπροηγουμενο ποστ.
Με βρισκεις απολυτως συμφωνη.

Ανώνυμος είπε...

KAΛΗΜΕΡΑ!!!!!
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ
ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΚΛΗΡΑ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ 2 ΤΙΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΥΣ ΜΕΝΤΙΟΥΜ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΙΑΥΤΑ
1.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΚΤΟΣ
2.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ
ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΥΣ.

ΝΟΜΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ.
ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΤΣΑΝΤΙΣΤΗΚΑ ΤΩΡΑ.ΗΞΕΡΑ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΤΑ ΣΤΑΖΕ ΧΟΝΤΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΑΤΕΩΝΙΣΣΑ ΤΕΤΟΙΑ..ΟΛΗ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΒΟΟΥΣΕ...ΤΙ ΚΟΣΜΟΣ

ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ

Φαιδρα Φις είπε...

καλημέρα Φαραώνα μου,
καλή εβδομάδα,
έχω την εντύπωση πως αυτά συνέβαιναν ανέκαθεν,
αν γυρίσουμε πίσω,στο δικό μας αρχαίο κόσμο-ή στον κόσμο των Αιγυπτίων που η φιλοσοφία και η ιδιοσυγκρασία μας ήταν κοντά-
μπορούμε αβίαστα να διαπιστώσουμε πως ακόμα και οι στρατηγοί,οι βασιλείς,οι ευγενείς κατέφευγαν συχνότατα στη μαντεία,
γι'αυτό άλλωστε υπήρχαν και τόσα μαντεία στην αρχαιότητα και τόσοι μ'αυτή την ιδιότητα.Η Πυθία,ο Αλιθέρσης,ο Τειρεσίας,ο Κάλχας και πλείστοι άλλοι,δεν έκαναν άλλη δουλειά,
παρά να δίνουν διαισθαντικές απαντήσεις σε όσους ζητούσαν...
η μαντεία λοιπόν δεν ήταν μόνο μια ιδιαίτερη και ιδιάζουσα τέχνη αλλά αποτελούσε και θεσμό.
χάρη σ'αυτή οι θνητοί γνωρίζουν τη θεϊκή σκέψη και βούληση,τις βουλές του άγνωστου μέλλοντος.
από τότε οι μάντεις συγκροτούσαν μια ξεχωριστή επαγγελματική τάξη-βέβαια υπήρχαν και οι μάντεις-ιερείς-
συνήθως κληρονομούν το χάρισμα από τους προγόνους τους και με τη σειρά τους το μεταβιβάζουν στους απογόνους τους.Έτσι το επάγγελμά τους είναι κατά κάποιο τρόπο κλειστό.
Σε κοινωνίες όπου κυριαρχεί η αντίληψη ότι όλες οι ανθρώπινες υποθέσεις ρυθμίζονται από τους θεούς-αναγκαστικά συμβαίνει και σήμερα-,η εξουσία των παραπάνω είναι πολύ μεγάλη,αφού καλούνται να δώσουν τη φώτισή τους για όλα τα σημαντικά δημόσια και ιδιωτικά ζητήματα.Διότι πιστεύεται ότι είναι αυτοί που είναι σε θέση να ερμηνεύσουν σημάδια είτε θεϊκά είτε μεταφυσικά.
Συγνώμη που αυθαιρέτησα και καταχράστηκα το χώρο σου και τη φιλοξενία Φαραώνα μου.
Απλώς ήθελα να δώσω και μια άλλη διάσταση σ'αυτό το ενδιαφέρον θέμα.

καλημέρα καλή εβδομάδα
σε φιλώ πολύ

Dee Dee είπε...

Εσβησα, απο λαθος, δυο φορες δυο τεραστια σχολια που εγραψα......αν σβηστει κι αυτο δεν ξαναγραφω!!!

Ελεγα λοιπον οτι εχω παει 2 φορες στη ζωη μου σε "μεντιουμ" για "συμπαρασταση", με δυο πολυ στενα μου προσωπα....το ενα γιατρος!!

Ο ανθρωπος στον μεγαλο πονο και στην απογνωση δε σκεφτεται ορθα. Χρειαζεται παρεμβαση ειδικου σ' αυτες τις περιπτωσεις....ακομα κι αν προκειται για την περιπτωση ενος απλου χωρισμου ή απιστιας. Εχει παρεξηγηθει ομως η ιδεα του ψυχιατρου, υπαρχει ταμπου με αυτη την ειδικοτητα στην Ελλαδα....και πλουτιζουν λαθος ανθρωποι!!!! ....50 € η επισκεψη παρακαλω....πριν 3 χρονια!!!

Στα χαρακτηριστηκα των ζωδιων, οπως λεει και η Ταλι, πανω-κατω πιστευω κι εγω. Στο αν θα κανω σεξ στις 20 του μηνος και αν θα κερδισω λεφτα στις 28.....ή σε αλλες παρομοιες προβλεψεις...δεν πιστευω:)

Καλη εβδομαδα!!!

Εύα είπε...

εγω παντως θα ηθελα ετσι για αλλαγη,να δω καποιους να το παραδεχονται ανοιχτα κι οχι να το παιζουν υπερανω.Δημοσιως να καταδικαζουν και ιδιωτικως να στεκονται σαν τα πεινασμενα κουταβια με τη γλωσσα κρεμασμενη απεξω για μια προβλεψη,για ενα χαρτη.Μιλαω εκ πειρας και μη μου θυμωνετε.Ασχολουμαι με το βδελυρο και κατακριτεο σπορ της αστρολογιας ητοι βγαζω οτι ειναι να βγαλω μΟΝΑΧΗ μου χωρις να τρεχω δεξια αριστερα,ΞΕΡΩ παντα ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ και τι οχι,εχω δεχτει πολεμο για το χαμηλο επιπεδο μου,εγω η κατινα,η αμορφωτη,που πιστευω σε τετοιες αηδιες κι ασχολουμαι με αυτα αντι να βρω και να τυλιξω καναν αντρα που θα με φαει το ραφι...στην επομενη συναντηση η εν λογω δεσποσυνη κατοικος βορειων προαστειων με αμυθητη περιουσια,κοσμογυρισμενη και κοσμοσπουδαγμενη με ικετευε για ενα αστρολογικο χαρτη!Το γεγονος οτι το πετυχαινω ακομα και σε αγνωστους σε εμενα ανθρωπους εξακολουθει να αποτελει μυστηριο...επισης,οταν προεβλεψα στο μεσω μιας ασχετης συζητησης για ποδοσφαιρο οτι ο συνομιλητης μου θα παρει χρηματα στις 4 του οκτωβρη,τα οποια τελικα πηρε στις 3 κι αυτο μυστηριο ειναι.Ο καιρος μου διαφευγει λιγο αλλα ουδεις τελειος...και να μην ξεχασω το αγαπημενο μου ρητο...ο αναμαρτητος πρωτος το λιθο βαλλετω...εδω ειμαστε,δε χανομαστε.
Και τους χαρτες τους βγαζω δωρεαν γιατι το 1ο πραγμα που μου σφυριξαν ειναι οτι ορισμενα πραγματα ΔΕ λειτουργουν οταν μπαινει στη μεση Η ΚΟΝΟΜΑ!
Φιλακια...

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Εγώ θα έλεγα ότι πρόκειται περί εμμονής στην οποία έχει οδηγήσει η ανασφάλεια. Τα ανασφαλή άτομα προσπαθούν από κάπου να πιαστούν, από κάπου να κρατηθούν, σε κάτι να πιστέψουν πάρα πολύ. Θολώνει η κρίση τους γιατί τα ανασφαλή τους βήματα είναι πάντα πανικού και επομένως τους οδηγούν σε πεσίματα και αποτυχίες, μικρές ή μεγάλες, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι συσσωρεύονται. Μιλαώ πάντοτε για ανασφάλεια που ξεπερνά το μέτρο, γιατί ποιος δεν κρύβει μέσα του μικρές ανασφάλειες...
Στα χαρακτηριστικά των ζωδίων μου αρέσει να πιστεύω, στις προβλέψεις δεν πιστεύω. Μου έχουν πει όμως το φλιτζάνι και μου έχουν ρίξει πασιέντζα και εκείνη την ώρα το ευχαριστήθηκα. Σαν παιχνίδι όμως. Ή αν θέλεις σαν καλλιέργεια ελπίδας. Σου λέει κάτι και εσύ μέσα σου καλλιεργείς την ελπίδα.Να, ίσως αυτή είναι μια εξήγηση για όσους το βλέπουν σοβαρά και όχι σαν αστείο παιχνιδάκι. Ότι περιμένουν την ελπίδα, μια μικρή ενθάρρυνση, ένα σπρώξιμο.
Προσωπικα πιστεύω ότι πρόκειται για αρρώστια, όπως είπα και στην αρχή,όπως συμβαίνει και με τον τζόγο και άλλα συναφή!
Τις καλημέρες μου,
ωραίο το θέμα σου Φαραόνα,
τα φιλιά μου στην ωραία παρέα.

Ξυπόλυτη είπε...

Εγω δεν πιστεύω κανέναν που λέει ότι δεν θα θελε να ξέρει τι θα του συμβεί στο μέλλον., και ποτέ δεν ασχολήθηκε!!!

Άλλο πράγμα η αστρολογία όμως, και άλλο τα φλυτζάνια και τα χαρτιά.

Παλιότερα είχα ασχοληθεί με την αστρολογία αρκετά,( όχι με προβλέψεις, αλλά μελέτη για το πως οι πλανήτες επηρεάζουν τον χαρακτήρα και τη συμπεριφορά μας) με βοήθησε να καταλαβαίνω και να αναγνωρίζω καλύτερα τους ανθρώπους.

Δεν έχω πάει ποτέ σε χαρτορίχτρα και καφετζού, και ούτε ποτέ θα το κάνω. Όχι γιατί δεν πιστεύω, αλλά γιατί θεωρώ ότι αν ένα άτομο ( υπάρχουν τέτοια άτομα) που έχει αυτό το χάρισμα πληρώνετε για αυτό... Εγω δεν θέλω καμιά επαφή μαζί του.
Αν όμως η φίλη μου ξέρει τα χαρτιά η το φλιτζάνι, εννοείτε πως θα κάτσω με χαρά να μου τα πει ( χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα τα πάρω τοις μετρητοίς αυτά που θα μου πει, και θα πέσω σε βαριά κατάθλιψη και αγωνία περιμένοντας να δω)...Δηλώνω Κατίνα λοιπόν...Και επίσης... κάποιες φορές που αποπειράθηκα έτσι για πλάκα να διαβάσω τα χαρτιά και να πω φλιτζάνι... Έπαθα μεγάλο σοκ, γιατί... "Έβλεπα" πράγματα που, η είχαν συμβεί, η συνέβησαν μετά.

e-ιωάννης είπε...

Ανασφαλειες LADY

e-ιωάννης είπε...

Ενω εγω ειμαι καλος ανθρωπος και δεν εχω καμμια ανασφαλεια.

Ξυπόλυτη είπε...

Οσο για μεντιουμ και... Δεσιματα Λυσιματα...
Πραγματικά είναι αξιολύπητοι οι άνθρωποι που καταφεύγουν σε αυτά για να...Λύσουν...; Τα προβλήματα τους.

faraona είπε...

Παπαρουνα
κρατω αυτο:.
1.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΚΤΟΣ
2.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ
3.ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΥΣ.
Μπορει να συμβαινουν και τα τρια μαζι ομως οποτε ...αστα.
Το μονο μεμπτο για μενα ειναι να θελεις να εθελοτυφλεις.
Τα αλλα δυο χρηζουν συμπαραστασης κι οχι σκληροτητας.

faraona είπε...

Φαιδρα
θα σε παρακαλουσα να μη ζητας συγγνωμη εδω σ αυτο το χωρο γιατι οπως εχω γραψει εδω δεξια ,τα σχολια σεντονια επιβαλονται.
Σ ευχαριστω για το σχολιο σου που πιανει το θεμα ιστορικα και κρατω αυτο:

"η μαντεία λοιπόν δεν ήταν μόνο μια ιδιαίτερη και ιδιάζουσα τέχνη αλλά αποτελούσε και θεσμό."

Θα ηθελα να πω πανω σ αυτο οτι ο πολυς κοσμος και τοτε πιστευε στη μαντεια και στους χρησμους.
Υπηρχαν ομως και τοτε ανθρωποι που δεν πιστευαν και αντιλαμβανονταν οτι ολα εκεινα τα Μαντεια δεν ηταν τιποτε αλλο παρα εστιες συσσωρευσης πλουτου.Ειναι γνωστο ιστορικα πως ο Θεμιστοκλης οταν καποια φορα πηγε στο μαντειο και ρωτησε την Πυθια για κατι ,επειδη δεν του αρεσε ο χρησμος ,αναγκασε την Πυθια να ξανακαθισει στον τριποδα και να πει νεο χρησμο.Αυτο και μονο δειχνει πολλα.

faraona είπε...

Deedee
κρατω αυτο:

"Ο ανθρωπος στον μεγαλο πονο και στην απογνωση δε σκεφτεται ορθα. Χρειαζεται παρεμβαση ειδικου σ' αυτες τις περιπτωσεις....ακομα κι αν προκειται για την περιπτωση ενος απλου χωρισμου ή απιστιας. Εχει παρεξηγηθει ομως η ιδεα του ψυχιατρου, υπαρχει ταμπου με αυτη την ειδικοτητα στην Ελλαδα....και πλουτιζουν λαθος ανθρωποι!!!! "

Συμφωνω και επαυξανω.

ILive2LoveMe είπε...

Με απογόητευση να πω, πως βλέπω πάαααρα πολύ κόσμο να τρέχει σε τέτοιες ανοησίες. Και δυστυχώς όταν τους λες να μην πηγαίνουν και πως όλα αυτά ανοησίες και πως οι περισσότεροι κοροιδεύουν, τους κακοφαίνεται περισσότερο. Κάποια φορά είπα σε μια φίλη, η οποία μου εκμυστηρεύτηκε ότι πήγε σε κάποια. Της είπε πως θα κάνει ταξίδι (μα όλοι κάποια στιγμή δεν κάνουμε?) , της είπε πως θα πάρει στεναχώρια μέσα από το σπίτι της (συγγνώμη αλλά γελάω, μα όλοι δεν παίρνουμε και περνάμε οικογενειακές στεναχωριες για οποιοδήποτε λόγο?), της είπε πως θα κάνει δυο αγόρια (έχει ένα κοριτσάκι)... κτλ κτλ.
Να δεχθώ ότι κάποια άνθρωποι παλιότερα - μάλλον- ίσως και κάποιοι ελάχιστοι σήμερα έχουν το χάρισμα. Αλλά οι κάθε είδους αλμπάνηδες? Ε όχι βρε παιδιά. Θα σας πω ποιον πίστεψα. Ένα γέροντα, ο οποίος μάλιστα δεν είναι εν ζωή. Ζούσε σε κάποια μονή της Αττικής. Με το που σε έβλεπε μέσα στο λιτό κελάκι του, ήξερε το σκοπό της επισκέψης σου. Ήξερε το όνομα σου, χωρίς ποτέ να σε έχει δει πριν, σου έλεγε τι να προσέχεις και τι θα ήταν καλό να πράξεις. Αυτόν ίσως ήταν ο μοναδικός που πίστεψα. Και δεν είχε βέβαια να κάνει με χαρτομαντείες , σφαίρες, και σφαιρίδια που κάποιοι άπληστοι φυτεύουν στο μυαλό των ανθρώπων , απλά γιατί νομίζουν πως ακόμη υπάρχουν χρυσές λίρες. Αφελείς , ανίδεοι, και ανασφαλείς είναι οι άνθρωποι που τρέχουν σε αυτά μόνιμα. Δυστυχώς είναι πάρα πολλοί.
Εύχομαι να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στον ευατό τους και στη δυνατή τους θέληση. Γιατί εκεί βρίσκεται η πραγματική μαγεία. Στη δύναμη της θέλησης.
Φιλιά Αναστασία μου , καλό απόγευμα.

faraona είπε...

Ευα
κατ αρχην να κανουμε μια διευκρινηση.
Ο καθενας μας ειναι φυσικα ελευθερος να κανει οτι θελει και ως ενηλικας να διαθετει και εαυτον οπως επιθυμει.
Στο ποστ μου δεν μιλαω για χομπιστες του ειδους που δεν περνουν χρηματα, αλλα για τους «επαγγελματιες» που γδερνουν τον κοσμακι.
Και κατι αλλο ...
Ειναι διαφορετικο να προσπαθεις να πεισεις τον κοσμο οτι μονο μεσω της αστρολογιας μπορει να βρει τη σωτηρια του κι αλλο να ενημερωνεις οτι αυτο που κανεις δρα ενημερωτικα για καποια χαρακτηριστικα στοιχεια που πρεπει ο ενδιαφερομενος να προσεξει.Αλλο το ενα κι αλλο το αλλο.
Γιατι αυτο που συνηθως συμβαινει ειναι ολοι αυτοι οι κερδοσκοποι που κυκλοφορουν ,στην προσπαθεια τους να παει και να ξαναπαει ενα ατομο ωστε να το στραγγισουν κυριολεκτικα,να ταζουν λαγους με πετραχηλια και να προσπαθουν να το πεισουν οτι αυτο που εξασκουν ειναι πανακεια.
Αν πιστευεις οτι μ αυτο που κανεις βοηθας ουσιαστικα τα ατομα στο να ξεπερνουν αποια προβληματα τους ,με καθαρη την συνειδηση σου,κανεις πολυ καλα και σε κανεναν δεν πεφτει λογος.
Εαν παρατηρησεις το κειμενο του ποστ θα δεις οτι το υφος της οποιας κατηγοριας μου το βγαζω προς το τελος ...γι αυτους που πανε κι οχι γι αυτους που κανουν ο,τι κανουν.
Πιστευω οτι η ευθυνη ειναι μεγαλυτερη των ατομων που δεν βρισκουν την δυναμη να αυτοπειθαρχηθουν και να κουμανταρουν με θαρρος και υπευθυνοτητα την ζωη τους παρα για τους ανθρωπους που προσφερουν «παρηγορια» με οποιονδηποτε τροπο.
Αρκει βεβαια αυτος ο τροπος να μην στελνει τον συνανθρωπο μας πισω αντι εμπρος.
Καλως ορισες στην Αψινθο.

faraona είπε...

Κοκκινη ομπρελα κρατω αυτο:

"Θολώνει η κρίση τους γιατί τα ανασφαλή τους βήματα είναι πάντα πανικού και επομένως τους οδηγούν σε πεσίματα και αποτυχίες, μικρές ή μεγάλες, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι συσσωρεύονται. Μιλαώ πάντοτε για ανασφάλεια που ξεπερνά το μέτρο, γιατί ποιος δεν κρύβει μέσα του μικρές ανασφάλειες..."

Συμφωνω απολυτως μαζι σου.

faraona είπε...

ξυπολυτη
κρατω αυτο.:
"Δεν έχω πάει ποτέ σε χαρτορίχτρα και καφετζού, και ούτε ποτέ θα το κάνω. Όχι γιατί δεν πιστεύω, αλλά γιατί θεωρώ ότι αν ένα άτομο ( υπάρχουν τέτοια άτομα) που έχει αυτό το χάρισμα πληρώνετε για αυτό... Εγω δεν θέλω καμιά επαφή μαζί του."

Μου κανει μεγαλη εντυπωση και παλι σε σενα που πιστευεις οτι «υπαρχουν τετοια ατομα» οπως τα ονομαζεις.
Συνηθως στους πολυ δυναμικους ανθρωπους που εχουν παρει την ζωη στα χερια τους και την εχουν αλλαξει αφου εχουν καει απο εκατο μεριες(οπως μπορει να διαπιστωσει για σενα οποιος διαβασει το μπλογκ σου) ουτε καν περναει απο το μυαλο να πιστευουν οτι υπαρχουν «τετοιοι ανθρωποι» ,ποσο μαλλον να πιστευουν και σ αυτους.

faraona είπε...

Ιωαννη συμφωνω οτι ειναι ανασφαλειες .Το δευτερο σχολιο σου το εισπρατω ως αστειο γιατι το «καλος » δεν καταργει το «ανασφαλης».

faraona είπε...

Τζενη κρατω αυτο:

"Εύχομαι να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στον ευατό τους και στη δυνατή τους θέληση. Γιατί εκεί βρίσκεται η πραγματική μαγεία. Στη δύναμη της θέλησης."
Κι εγω το ευχομαι και βοηθαω οσο μπορω προς αυτη την κατευθυνση παντα.

Ξυπόλυτη είπε...

Φαραωνα μου... Αυτοι οι... «τέτοιοι άνθρωποι», δεν είναι παρά μόνο άνθρωποι με ανεπτυγμένη διαίσθηση και τίποτε περισσότερο πιστεύω.

Όσο για τους... Δυνατούς ανθρώπους (σαν εμένα)χα!
Μη γελιέσαι, μην είσαι σίγουρη καλή μου, ότι είναι δύναμη αυτό.

Σκέψου ότι μπορεί να είναι αδυναμία, και να το κάνει να φαίνεται σαν δύναμη η ανάγκη.

Και μεταξύ μας... Και εντελώς σοβαρά... Δεν είμαι καθόλου δυνατή. Αδύναμη είμαι, άλλα το κρύβω γιατί δεν θέλω να το καταλαβαίνουν αυτό όλοι... Γιατί... Θα με φάνε για λάχανο.

faraona είπε...

ξυπολυτη
οσο και να θες να το κρυψεις, αυτο βγαινει απο τα κειμενα σου στο μπλογκ σου.
Εισαι ενα ατομο που παλεψες με θεους και δαιμονες.Δεν ειναι αστειο αυτο.
Και φυσικα εκ της αδυναμιας πηγαζει η δυναμη και εκ της δυναμης η αδυναμια.
Αυτο ειναι παναρχαια νομοτελεια.
Ετσι ειναι φτιαγμενος ο ανθρωπος.

patsiouri είπε...

Όχι, δεν εχει να κάνει μόνο με την ανασφάλεια ή την ανωριμότητα.
Κυρίως έχει να κάνει με τη χρονική συγκυρία.
Όλοι φαντάζομαι έχει καταλάβει πως ο έρωτας μορεί να τρελάνει έναν κατα τ'άλλα λογικότατο άνθρωπο και να τον κάνει να χάσει τη μπάλα.
Η ένας θάνατος...
Και μετά από ένα χρόνο, μπορεί να κοροιδεύεις τον εαυτό σου που τα'κανες αυτά...

Ομολογώ πως κάποτε είχα παρακολουθήσει το τότε αγόρι μου με το αυτοκίνητο να δω που πάει και τι κάνει.
Φυσικά δεν ανακάλυψα τίποτα.
Τότε όμως ήμουν φοιτήτρια, είχα άααααπειρο χρόνο για σκότωμα και δεν είχα αντιμετωπίσει κανένα σοβαρό πρόβλημα ποτέ.

Μερικούς μήνες μετά έχασα την καλύτερή μου φίλη...
Είχα πιάσει και την πρώτη μου δουλειά και ήμουν πολύ κουρασμένη.
Και αναρωτήθηκα αν είμαι το ίδιο πλάσμα που έξι μόλις μήνες πριν χάλασε το βράδυ του για μια γελοία παρακολούθηση...

Κοινώς:
Οι άνθρωποι αυτοί δεν εχουν προβλήματα.
Ή έχουν και είναι πάαααρα πολύ σοβαρά.

Από μία μάνα πχ. που έχασε το παιδί της (σαν της φίλης μου), όχι μόνο περιμένω κάτι τέτοια, αλλά τα δικαιολογώ...
Γιατί μερικές φορές ίσως το παραμύθιασμα αυτό μπορέσει να σε σώσει κι'από την τρέλα...

faraona είπε...

patsiouri
κρατω αυτο:
"Γιατί μερικές φορές ίσως το παραμύθιασμα αυτό μπορέσει να σε σώσει κι'από την τρέλα..."
Πολυ ενδιαφερουσα η οπτικη γωνια που βλεπεις το θεμα.
Και πραγματικα οι περιπτωσεις που αναφερεις που εχουν σχεση με τον θανατο ειναι οι χειροτερες που μπορει να βρουν εναν ανθρωπο.
Εκει ο πονος κυριαρχει σε τετοιο βαθμο που ο ανθρωπος ΕΙΝΑΙ πια τρελλος.
Εζησα μια παρομοια περιπτωση στην οικογενεια μου πριν χρονια.
Η γιαγια μου μετα απο δυο ξεριζωματα απο τα μερη της,σε αθλια κατασταση οικονομικη, χανει σε 3 μερες δυο αδερφες 23 και 25 χρονων.
Παντρευεται και μενει χηρα 32 χρονων με 4 παιδια μεα στην Κατοχη..Χανει τον αντρα της στα 36 του χρονια.
Και μετα στα 54 της χανει τον γιο της που ηταν τοτε 35 ετων.
Αυτη η γυναικα ηταν μεσα της τρελλη απο πονο.
Δεν πιστευε στον Θεο.
Δεν κατεφυγε σε φλυτζανουδες ,δεν πηγε σε χαρτοριχτρες.
Δεν πηγε σε μεντιουμ.
Ηταν αμορφωτη ...ισα που ειχε προλαβει να παει στην τριτη δημοτικου.
Δεν ειχε κολλητες φιλεναδες για να συζηταει.
Ξερεις τι ειχε ομως?
Ενα μυαλο κοφτερο σαν ξυραφι.
Δουλευε απο το πρωι μεχρι το βραδυ.
Μεγαλωσε και μορφωσε μονη της τα παιδια της ,μονο με τα δυο της χερια.Ειχε σκοπο και στοχο.
Οταν πεθανε ο θειος μου απο αυτοκινητιστικο ατυχημα εβγαζε τα μαλλια της τουφες τουφες και ουρλιαζε σαν λυκαινα σ ενα δωματιο απο οπου μας εδιωχνε ολους.
Οταν συγχωρεθηκε στα 85 της ειχε σωας τας φρενας κι ενα χαμογελο μεχρι τ αυτια της.

Πες μου τωρα βρε Πατσιουρακι μου...
πες μου.

Ξυπόλυτη είπε...

Ήρθε κάποτε, πριν ΠΟΛΛΑ χρόνια, ο άντρας μου, ο πατέρας τον παιδιών μου, ( είχαμε 2-3 χρόνια που είχαμε χωρίσει, εγώ με τα παιδιά μέναμε στο χωριό, και εκείνος στην Αθήνα. ερχόταν όποτε μπορούσε, και...Όποτε...Του το επιτρέπανε οι "υποχρεωσεις" του να δει τα παιδιά).
Κάτσε να συζητήσουμε κάτι σοβαρό μου λέει σε μια από τις επισκέψεις του... Κοίτα... Όταν είμαι στην Αθήνα λαχταρώ να έρθω να σε δω, μου λείπεις πολύ, Όχι μόνο τα παιδιά αλλά και εσύ. Δεν ξέρω τι μου συμβαίνει...Και μόλις έρχομαι, δεν θέλω να σε... βλέπω. Το ειπα στη μάνα μου, και πήγε στον Χρήστο (έκανε θραύση τότε αυτός ο... Χρήστος από τις Σέρρες) και τις είπε, ότι μας έχουν κάνει μάγια. Σήκω να πάμε να δούμε τι θα γίνει, μπας και ξαναμαζευτουμε σαν οικογένεια.

Τι λες ρε παιδί μου...
Μάγια ε; μας κάνανε μάγια...

Φοβερό και τρομερό...

Άντε πουλάκι μου αγκαζέ τη μανούλα σου να τρέχετε σε μάγους μάγισσες κι όπου τραβάει η όρεξη σας... Εμένα και τα παιδιά μου μόνο μη μας ανακατεύετε στις κουβέντες σας μαζί τους. Άμα δεν σου φτάνει το μυαλό σου να σκεφτείς ότι οι μαλακίες σου φταίνε για τη.."διάλυση" της οικογένειας, ρίξε την ευθύνη στα...Μάγια, Εγω... έστω και..."Μαγεμένη" θα κρατήσω ενωμένη την δική μου οικογένεια, και θα μεγαλώσω τα παιδιά μου... Και θα είμαστε... Μια... μαγεμένη... Και τα... Μαγιόπουλα της. Άι παράτα με...

faraona είπε...

ξυπολυτη
εχω δικιο λοιπον
δεν κατορθωσε να σε μαγεψει ...αντιθετα με εκεινον που μαλλον θα παρεμεινε μια ζωη μαγεμενος.

Ξυπόλυτη είπε...

χαχαχα... Φυσικά είναι παιδί μου... Τι τι σέρνουμε τόσα χρόνια την γοητεία που... κανένας δεν μπορεί να της αντισταθεί;


Είπα εγώ ότι πιστεύω σε μάγια και βλακείες; ( θα βάλω θέμα κάποια στιγμή στο μπλογκ μου για το πόσο...Μαγεμένη είμαι) Ότι μια χαρά θα καθόμουν να μου πει το φλυτζάνι και τα χαρτιά μια φίλη. Αυτό είπα.

faraona είπε...

ξυπολυτη
καταλαβα τι ειπες.

faraona είπε...

Προς την κυρια που ισχυριζεται οτι η αστρολογια ειναι σοβαρη υποθεση.

Το μπλογκ δεν ισχυριστηκε ποτε οτι κανει αναλυσεις.
Αναλυσεις κανουν οι ψυχαναλυτες ,οι επιστημονες που εξειδικευονται στην αναλυση οπως κι ολοι αλλων ειδικοτητων επιστημονες που εχουν φαει τα ματια τους στα θρανια και στα εδρανα των πανεπιστημιων επι χρονια.
Το μπογκ βαζει θεματα και σχολιαζει μαζι με τους φιλους λεγοντας απλες αποψεις.
Εαν ειστε σοβαρη αστρολογος ειναι θεμα δικο σας .
Θα επρεπε αφου ασχολειστε με τον ανθρωπο και το μελλον του να εχετε ξεφυγει ηδη απο τις αδυναμιες που σας κανουν αγενη σε σημειο να κανετε αναρτηση και να ειρωνευεστε με ενδεικτικο κι εξυπναδιστικο τροπο καποιον που δεν τον ξερετε.
Το σχολιο σας ειναι ανεπιθυμητο γιατι δεν προσβαλει μονο εμενα αλλα και τους φιλους που με τιμουν και ειναι στην παρεα μου.Θα μπορουσατε αν ειχατε προβλημα με την αναρτηση , να μου γραφατε ενα μειλ και να ειστε βεβαιη οτι θα το συζυτουσαμε ακρως πολιτισμενα.
Προτιμησατε την ειρωνικη αναρτηση στο μπλογκ σας, φυσικα ,που μπορει να συγκεντρωσει στο μπλογκ σας καποιους που απο περιεργεια,(κι εγω θα το εκανα),κανουν κλικ για να δουν τι συμβαινει κι ετσι να αυξανατε και την επισκεψιμοτητα σας.
Προτιμησατε επισης και μιαν αναρτηση συγκεκαλυμενη χωρις να βαλετε λινκ στο μπλογκ που αναφερεστε.
Οπως νομιζετε.
Οι πραξεις μας δειχνουν αυτο που ειμαστε αυτο ειναι σιγουρο κι οχι η αστρολογια.
Nα εχετε υπ οψιν σας οτι οποιοδηποτε σχολιο σας εδω θα διαγραφεται.
Αν θελετε παρ αυτα να μου πειτε κατι θα σας παρακαλεσω να μου στειλετε μειλ.
Αναστασια Φωκιανιδου

βιολιστης στη στεγη είπε...

Τί συμβαίνει; Μάλλον, οι παντός είδους ανασφάλειες δεν συνδέονται με τη μόρφωση...

faraona είπε...

βιολιστη
αυτο ειναι σιγουρο.

musicbug είπε...

Kalispera!
Anekathen den pisteva se atrologies, taro, flytzania, xeiromantia klp mexri pou enas typos sti douleia pou elege to flytzani mou to eipe, egw to ksekinisa san xavale ki apo periergeia na dw ti vlakeies tha vrei na pei. Ekei einai pou frikara, xwris na me kserei mou vrike pragmata pou ta kseroun elaxistoi ki eginan ola osa mou eipe. Den allakse i gnwmi mou gia ola ayta kai tis mageies alla sigoura yparxoun anthrwpoi dioratikoi ki anthrwpoi karagkiozides pou distixws ekmetallevontai tin apelpisia tou allou.

faraona είπε...

musicbug
μπορω να πω οτι χαιρομαι που παρ ολη την διορατικοτητα του ανθρωπου που σου ειπε το φλυτζανι και την ευστοχια του ...εσυ συνεχιζεις να μην τα πιστευεις ολα αυτα.

Talisker είπε...

Fara
η Ταλι ειμαι ναι?
Εκτος του οτι συμφωνουμε και εδω με τη Ντη
τι αλλο τρομερο συνεβη?
εσβησες καποιο σχολιο ?
και χανω το νοημα?

τεσπα ασε μην μου λες..

-ΘΑ ΤΟ ΒΡΩ ΣΤΟ ΦΛΥΤΖΑΝΙ!!

(ΑΧΑΧΑ τα πηρε η μικρη στωικη
Φαρα
-και μετα λενε εμενα Ιρλανδη!!
πφφφφφφ)

μακια σου και φιγκερ τατς ..

υγ:
- μη γελας ειπα θα σε κανω κουκουβαγια!!

-Ταραντουλα!Σου!

faraona είπε...

Talisker
αχ βαριεμαι να σου πω γιατι δεν αξιζει παραπερα συζητηση το θεμα.
Οχουουου!!!
δΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΕΜΙΖΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ
με σκουπιδια.
Τελειωσε εξ αλλου.


Μ αρεσει βρε η κουκουβαγια ...
επομενως δεν εχω προβλημα.
Εχεις δει μικρα κουκουβαγακια?
Δεν υπαρχουν ομορφοτερα και πιο χαζα πουλια!!ΧΕΧΕ

LOCKHEART είπε...

Τα ζώδια και γενικά η στρολογία έχει κάποια συγκεκριμένη κατάσταση με το σύπμαν και τις ενεργειες που το διέπουν γενικά αλλα αυτά που λενε με λεπτομέριες δεν το πιστεύω...

faraona είπε...

Σπυρο πουλακι μου αμαν ...εχεις τοσα ομορφα πραγματα να κανεις σ αυτη τη ζωη.Σιγα μην ασχοληθεις τωρα με τα ζωδια.
Μη τρελαθουμε κιολας δηλαδη.

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου