Κυριακή, 28 Σεπτεμβρίου 2008

Τσιγκουνια


Η υπερβολικη προσπαθεια να μη χασουμε?
Η βεβαιοτητα οτι αν δωσουμε δεν θα εχουμε?
Οποια εξηγηση κι αν υπαρχει ,ο τσιγκουνης ανθρωπος σπανια γινεται συμπαθης και κοινωνικα αποδεκτος.Ο αντιποδας του,ο σπαταλος ανθρωπος ειναι εξ ισου προβληματικος.Ομως σιγουρα πιο συμπαθης και απολυτως αποδεκτος απο το κοινωνικο συνολο.
Και φυσικα το χειροτερο απ ολα ειναι, οτι την τσιγκουνια στην τσεπη ,την ακολουθει παντα και η τσιγκουνια στα αισθηματα.
Μπορει να αλλαξει αυτο ποτε σ εναν ανθρωπο?
Και με ποιον τροπο?

57 σχόλια:

Juanita La Quejica είπε...

Δεν πιστεύω ότι είναι κάτι που αλλάζει. Οι τσιγγούνηδες στα αισθήματα άνθρωποι, πολύ εύκολα μετατρέπονται σε τέρατα. Καλύτερα να ζουν μόνοι τους, στη δική τους αγέλη. Εκτός του ότι δεν μου αρέσουν, τους φοβάμαι επιπλέον.

VaD είπε...

Στον τόπο μου λέμε τον τσιγκούνη "λίγδα ταγκιασμένη" !
Και μια παροιμιακή φράση:Τα σάβανα δεν έχουν τσέπες!
Νομίζω ότι αποδίδουν θαυμάσια τηνα δυναμία αυτών των ανθρώπων να κατανοήσουν το αυτονόητο!
Καλημέρα...

Lily είπε...

Δυστυχώς πιστεύω ότι η τσιγκουνιά δεν αλλάζει...
Τουλάχιστον δεν το έχω συναντήσει εγώ αυτό το...θαύμα...
Και να σου πω κάτι? Μπορεί ο τσιγκούνης να μην κοινωνικά αποδεκτός ούτε συμπαθής αλλά αυτό ελάχιστη πίεση εξασκεί επάνω του ώστε να τον αναγκάσει να αλλάξει. Πιστεύω ότι ο τσιγκούνης δεν ενδιαφέρεται για τη σχέση του και τη θέση του στον κοινωνικά περίγυρο. Δεν μπορώ να ξέρω το γιατί και πως, αλλά νομίζω ότι τα αίτια είναι πολύ βαθύτερα...

Κωνσταντινος είπε...

Αν καταλάβει ο άνθρωπος πως η ΠΡΟΣΦΟΡΑ είναι ο καλύτερος τρόπος για να ΠΑΡΕΙ σε όλα τα επίπεδα (συναισθηματικό η οικονομικό κ.λ.π.)
τότε απλά του απομένει να βρει τη δύναμη να αρχίσει να προσφέρει αν θέλει να μην παραμείνει φτωχός σε όλα επίσης τα επίπεδα.
Όποιο βιβλίο θετικής σκεψης και να διαβάσεις,όποιο βιβλίο της σχέσης μας με το σύμπαν,όποια θρησκεία,όποιο φιλοσοφικό ρεύμα,αυτό ακριβός το ίδιο λέει.
Προσφορά!

Καλημερούδια

rose είπε...

mprrrrrrrr ανατριχίλα με επιασε μόνο με τη λεξη!

αρρωστια - μεγάλη αρρωστια η τσιγγουνια

cook είπε...

αν αντιληφθει κάποτε οτι πρέπει να γίνει πιο σπάταλος σε αισθήματα(γιατι εχεις δικιο αυτα μαζι πανε συνηθως)κι αρχίσει(μεγα θαυμα...)να δίνει από καρδιας,τοτε το χερι (και) στην τσέπη πολύ πιο εύκολα θα το βάλει..συμβαινει;..εγώ δεν το εχω δει να γινεται...

una mama και οχι μονο είπε...

εγω στην ιδια κατηγορια βαζω και τον τσιγγουνη και τον σπαταλο.
με 'λασκαρισμενη βιδα' οι ανθρωποι και των δυο περιπτωσεων!
ο τσιγγουνης δεσμιος του φοβου μπας και βγει χαμενος, ο δε σπαταλος δεσμιος το φοβου μηπως χασει την αποδοχη της κοινωνιας.
ετσι το εχω βιωσει εγω εχοντας δυο συγγενεις, καθαροαιμους εκπροσωπους της μιας αλλα και της αλλης περιπτωσης.

αθηνα είπε...

Η τσιγκουνιά είναι αρρώστια που δεν γιατρεύεται ! Ο τσιγκούνης άνθρωπος είναι εαυτούλης , δεν δίνει τίποτα , δεν μοιράζεται, δεν προσφέρει, ούτε σε υλικά αγαθά , αλλά ούτε και σε αισθήματα !! Το χειρότερό μου !!!!

faraona είπε...

juanita
κρατω αυτο:
"Οι τσιγγούνηδες στα αισθήματα άνθρωποι, πολύ εύκολα μετατρέπονται σε τέρατα."

Μ εκανες και γελασα μ αυτη τη λεξη «τερατα»...και δεν ειναι για γελια το ξερω γιατι οντως συμβαινει.

faraona είπε...

vad
καλα το λες.
Εναμισυ μετρο γη αυτοι ,εναμισυ και οι υπολοιποι.
Ελα μου ομως που συνηθως οι τσιγκουνιδες νομιζουν οτι θα ζησουν 234 χρονια και μαλιστα μερικοι απ αυτους ακομη κι οταν σκεφτονται οτι μπορει να πεθανουν για το μονο πραγμα που λυπουνται ειναι οτι θα αποχωριστουν τα λεφτα τους και τις περιουσιες τους.

faraona είπε...

λιλυ
κρατω αυτο:
"Πιστεύω ότι ο τσιγκούνης δεν ενδιαφέρεται για τη σχέση του και τη θέση του στον κοινωνικά περίγυρο."
Ναι γιατι η τσιγκουνια δεν ειναι τιποτε αλλο παρα ακρατος εγωτισμος που με την σειρα του ειναι ενας ισχυρος φοβος του θανατου και της μετεπειτα ανυπαρξιας.

faraona είπε...

Κωνσταντινε
κρατω αυτο:
"Αν καταλάβει ο άνθρωπος πως η ΠΡΟΣΦΟΡΑ είναι ο καλύτερος τρόπος για να ΠΑΡΕΙ σε όλα τα επίπεδα (συναισθηματικό η οικονομικό κ.λ.π.)"
Ελα μου ομως που ο τσιγκουνης αυτο δεν θελει να το βλεπει ουτε στον υπνο του!

faraona είπε...

rose
ναι κι εγω το ιδιο πιστευω.

faraona είπε...

cook
εγω τοχω δει να γινεται σε καποια ατομα οταν γερνανε.Η το αντιθετο.Δηλαδη ναναι σπαταλα στα νιατα τους και να γινονται τσιγγουνικα στο γηρας.
Αυτο σιγουρα κατι σημαινει.

faraona είπε...

μαμα μια
κρατω αυτο:
"ο τσιγγουνης δεσμιος του φοβου μπας και βγει χαμενος, ο δε σπαταλος δεσμιος το φοβου μηπως χασει την αποδοχη της κοινωνιας.
Πολυ σωστη τη βρισκω την παρατηρηση σου.

faraona είπε...

αθηνα
κρατω αυτο:
"Ο τσιγκούνης άνθρωπος είναι εαυτούλης "
Ακριβως.Η τσιγκουνια εχει να κανει με αρρωστο εγωισμο.

Dee Dee είπε...

Τσιγγουνης και σπαταλος ειναι στην ιδια κατηγορια. Θα συμφωνησω με την μαμα μια. Το ιδιο συναισθηματικο κενο που προσπαθουν να καλυψουν με λαθος τροπο.
Ο Δ με λεει σπαταλη. Ειμαι , αλλα ημουν πολυ περισσοτερο. Ισως να αλλαζει ο ανθρωπος με τους σωστους ανθρωπους διπλα του. Ισως λεω , γιατι γνωριζω οτι ειναι πολυ δυσκολο!

Με εντυπωσιαζει το γεγονος οτι καποιοι ειναι επιλεκτικα τσιγγουνηδες. Οπως εγω. Μπορει να δωσω 50 € για χαζομαρουλες οπως γαριδακια, χρωματιστες χαρτοπετσετες, καλαμακια με διαφορα σχεδια κι αλλα "αχρηστα" πραγματακια αλλα μονιμως λυπαμαι τα λεφτα για τα αρωματικα χωρου :) Δεν ξερω τι κολλημα ειναι αυτο!. Θα παρω, αλλα παντα μου φαινονται ακριβα.....λες και τα 4-5 € ειναι αυτα που θα με σωσουν και η μοναδικη μου σπαταλη :)

Δες σου εχει τυχει να ξοδευεις αλογιστα την μια μερα σε ασχετα πραγματα και την επομενη να σκεφτεσαι να αγορασεις κατι που ισως να κανει 10 ευρω και ειναι και αναγκαιο;; Εγω το παθαινω και πολυ με εκνευριζω :):)

Καλη εβδομαδα!!

Λάκης Φουρουκλάς - Lakis Fourouklas είπε...

Προσωπικά πιστεύω ότι οι άνθρωποι γεννιούνται τσιγκούνηδες, κι αυτό δεν αλλάζει ποτέ. Εκτός κι αν κάποια μέρα, από ένα "θαύμα", καταφέρουν να "ξεμυαλιστούν" από κάποιο άτομο και για χάρη του ν' αλλάξουν τα πάντα.

Παλμος είπε...

Καλημερα faraona μου και καλή εβδομαδα.

Τους ανθρωπους που ειναι τσιγκούνηδες, εγώ τους ονομάζω, "άτομα περιορισμένης ευθυνης" κάτι σαν τις εταιρειες ενα πράγμα, όσον αφορα τα χρήματα.
Για αυτους που ειναι τσιγκουνηδες στα αισθηματα.....αυτοι ειναι χαμένοι απο χέρι. Δεν μπορουν να νοιωσουν καμια χαρα.
Τους λειπάμε!!!!

Τα φιλιά μου:)

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣΟ ΜΕ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΑΣ ΘΕΜΑ!!!!!ΝΑ ΞΕΡΑΤΕ ΠΟΣΟ

ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΗ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΗΤΑΝ Η ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΑ!!!!

ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΣΥΜΒΙΩΣΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΟΜΑ!!!!!ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗΣ.

ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ ΑΛΛΟ!!!ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΥΓΑ ΓΙΑΤΙ ΞΟΔΕΥΑ ΤΙΣ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ,ΖΟΥΣΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΨΕΙ ΡΕΥΜΑ.ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΜΕ ΤΡΥΠΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ..ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠΙΦΑΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΜΕ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ 3 ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΛΠ.ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ!!!

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ¨"ΞΕΧΝΟΥΣΕ" ΓΙΟΡΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΩΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΑΡΤΥΡΙΚΑ ΠΟΥ ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΩΣ ΑΝΤΕΧΑ!!!!!

ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΟΥΤΕ ΣΤΑΓΟΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ!! ΠΟΤΕ!!!!!!!

ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΑΤΕ ΤΩΡΑ!!! ΒΡΑΔΥΑ ΚΑΙ ΒΡΑΔΥΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ.

ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΑ.ΟΛΑ ΑΛΥΛΕΝΔΕΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.
ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΧΕ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ!!
ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΔΕ Μ ΕΒΓΑΖΕ!!

ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΑΤΕ ΤΩΡΑ!!ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΑΤΕ!!!
ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΟΡΙΣΤΣΙΑ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΣΙΓΚΟΥΝΗ ΑΝΤΡΑ .ΜΑΚΡΥΑ..............

ΜΙΑ "ΚΑΜΜΕΝΗ"
Υ.Γ. ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΜΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΥΡΩΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΖΩΗ ΧΑΡΙΣΑΜΕΝΗ

faraona είπε...

Deedee
κρατω αυτο:
"Ισως να αλλαζει ο ανθρωπος με τους σωστους ανθρωπους διπλα του."

Το πιστευω απολυτα αυτο.Αλλα αυτο προυποθετει να θελει να αλλαξει καποιος.Δηλαδη ναχει δει,ψιλαφισσει καπως τα προβληματικα σημεια του εαυτου του.
Κι ο ερχομος ενος καταλληλου οπως λες ανθρωπου μετα βοηθαει παρα πολυ.

faraona είπε...

Λακη επετρεψε μου να διαφωνησω μαζι σου.
Αν αποδεχτουμε οτι γεννιομαστε τσιγκουνιδες τοτε αυτο θα σημαινει οτι γεννιομαστε με κομπεξ και ακρατο εγωισμο.Δεν νομιζω πως ειναι ετσι.
Κατι η καποιος απο το αμεσο περιβαλλον μας στην μικρη μας ηλικια γινεται η παραδειγμα προς μιμιση για μας,η μας περναει στον ψυχισμο μας μια τεραστια ανασφαλεια οτι αν δωσουμε η δοθουμε θα χασουμε παντα και δεν θα κερδισουμε ποτε τιποτα.Οπως επισης μπορει να μας περασει οτι οι σχεσεις των ανθρωπων ειναι ενα αλλισβερισι «δωσε» «παρε» και τιποτα παραπανω.


Τωρα το να «ξεμυαλιστει» καποιος/α και να αλλαξειτα παντα, μου φαινεται λιγο ριχο και ευτελες.Με την εννοια οτι αν ειναι να βελτιωνουμε τον εαυτο μας μονο με «ξεμυαλισμα» ...δεν σου φαινεται οτι θαναι προσκαιρο ακομη κι αν συμβει κι οτι το ιδιο αυτο ατομο με το πρωτο που θα απογοητευτει θα αλλαξει παλι πλευρα συμπεριφορας?
Υστερα αυτος που «ξεμυαλιζεται» οπως λες, αυτο που κανει συνηθως ειναι να γινει σπαταλος μονο για το προσωπο που τον ξεμυαλιζει...για τους υπολοιπους που ειναι γυρω του,πιστευω οτι συνεχιζει την ιδια συμπεριφορα.Φυσικα αυτο δεν ειναι αλλαγη ειναι μια επι μερους συμπεριφορα γιατι εχει καποιον σκοπο.

faraona είπε...

Παλμε
κρατω αυτο:
"Για αυτους που ειναι τσιγκουνηδες στα αισθηματα.....αυτοι ειναι χαμένοι απο χέρι. Δεν μπορουν να νοιωσουν καμια χαρα."

Ετσι ακριβως ειναι μονο που αυτο το βλεπουμε εμεις οι απ εξω.Ο τσιγκουνης δεν καταλαβαινει τι σημαινει χαρα προσφορας.Ειναι κατι που δεν περναει απο το μυαλο του.


Οσο για το αλλο που λες οτι τους λυπασαι...προσεχε το λιγο, γιατι οταν λυπομαστε κατι ,καποιον που δεν μας αρεσει συνηθως τον τραβαμε επανω μας σαν μαγνητες.
Να τους αποφευγεις και να αδιαφορεις πληρως θα σου ελεγα εγω .

faraona είπε...

Ανωνυμε/η
χαιρομαι που χωρισατε τον δρομο σας απο κατι που ηταν αβασταχτο στην ζωη σας.Αυτο σημαινει οτι εχετε την απαραιτητη αυτοεκτιμηση μεσα σας.Το οτι περασαν 10 χρονια απο την ζωη σας -εμενα προσωπικα-δεν με βρισκει αντιθετη γιατι ο καθε ανθρωπος εχει τον προσωπικο του χρονο για να συνειδητοποιει αυτα που του συμβαινουν.
Να ειστε καλα.

Maria Tzirita είπε...

Φαραώνα μου, πραγματικά δεν ξέρω αν "θεραπεύεται" αυτή η αρρώστια, η οποία σαφώς κρύβει ψυχολογικά προβλήματα. Ίσως μ'ένα ισχυρό σοκ και κάποια χρόνια ψυχοθεραπείας, ίσως. Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι τρομερά δυστυχισμένοι κι είναι για να τους λυπάσαι κι όχι να τους κακιώνεις. Απλά επιλέγεις να χαράξεις τη ζωή σου μακριά απ'τη δική τους. Φιλάκια πολλά, καλή βδομάδα!

faraona είπε...

Maria Tzirita
κρατω αυτο:
"Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι τρομερά δυστυχισμένοι κι είναι για να τους λυπάσαι κι όχι να τους κακιώνεις."

Καλα ...απο μακρια κι αλαργα που λενε ομως ε?

ATHENA είπε...

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΙ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΙ ΓΕΡΟΙ ΖΗΤΙΑΝΟΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΣΟΥΡΙΑ ΤΙΣ ΛΙΡΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΤΟΥ ΣΚΟΥΠΙΔΟΣΠΙΤΟΥ ΤΟΥΣ.

ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΙ ΖΗΤΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΖΑΜΠΛΟΥΤΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΗΣ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗΣ ΜΑΣ...
ΕΓΩ ΣΑΝ ΑΡΧΗ ΠΑΝΤΑ ΔΙΝΩ, ΜΑ ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΜΑΣΟΥΡΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ, ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ, ΕΓΩ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΕ 10 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟΝ ΕΝΑ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΟΜΑ.

ΚΙ ΕΓΩΕ ΧΩ ΖΗΣΕΙ ΜΕ ΤΣΙΓΚΟΥΝΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΑΣΚΗΣΗ...

ΦΙΛΙΑ

faraona είπε...

athena
ζητιανοι και ζητιανες με μασουρια παντα θα υπαρχουν ...οπως και κύριοι και κυρίες που τα «αλατιζουν» που ελεγε κι η γιαγια μου.Ειναι αρρωστα ατομα και μαλιστα απο μια αρρωστια σχεδον ανιατη θα ελεγα ,εκτος σπανιων περιπτωσεων που γιατρευονται.
Μ αρεσε παντως που εμεινες με τσιγκουνη συνειδητα ,για ασκηση οπως λες.Ειναι κατι που ομολογουμενως θα μπορουσα να το κανω με τεραστια δυσκολια.Οταν καταλαβω οτι καποιος ειναι τσιγκουνης (κι ειναι κατι που κανει μπαμ απ την αρχη ευτυχως) φευγω τρεχοντας.

sofia είπε...

Δεν διορθώνεται ο τσιγκούνης.
Όπως λέει ο λαός, πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι.
καλημέρα

Φαιδρα Φις είπε...

η τσιγκουνιά στα αισθήματα σίγουρα βρίσκει την απόλυτη αντιστοιχία της και στον τσιγκούνη με τα χρήματα,
δεν γίνεται διαφορετικά,
είναι θλιβερό που όλη αυτή η σωρρευμένη μιζέρια μπορεί και ν'ανήκει σε άνθρωπο,
από αυτό το άκρο,προτιμώ τη σπατάλη,
εννοώντας το υποσυνείδητο ξόδεμα,
ίσως γιατί τείνω να πιστέψω πως η υπερβολική γενναιοδωρία "θεραπεύεται" ενώ η μιζέρια όχι!

εξαιρετικά ενδιαφέρον το βρήκα αυτό το θέμα,
θα επανέλθω
φιλάκια φαραωνάκι μου
σε πεθύμησα

koulpa είπε...

η διαφορά νομίζω εντοπίζεται στο σε τί δίνει ο καθένας αξία.. είμαι ότι έχω.. ή έχω ότι είμαι.. δυστυχώς η κοινονία μας κινήται κυρίως γύρω από το πρώτο.. και το δεύτερο δε το θεωρώ αλτρουιστικό.. αλλά είναι πιό ευχάριστο..:):)
την καλησπέρα μου:):)

faraona είπε...

Sofia
δικιο εχεις.
Σπανια η περιπτωση να διορθωθει.

faraona είπε...

Φαιδρα
κρατω αυτο:
"...από αυτό το άκρο,προτιμώ τη σπατάλη,
εννοώντας το υποσυνείδητο ξόδεμα,
ίσως γιατί τείνω να πιστέψω πως η υπερβολική γενναιοδωρία "θεραπεύεται" ενώ η μιζέρια όχι!"

Συμφωνω μαζι σου και σου μιλαει μια προσφατως "θεραπευμενη".Εεεε!οχι εντελως αλλα αρκετα ...
κι εγω σε πεθυμησα

faraona είπε...

Κοulpa
κρατω αυτο και μου αρεσε παρα πολυ:
"είμαι ό,τι έχω.. ή έχω ό,τι είμαι"
Τα ειπες ολα μ αυτο.

e-ιωάννης είπε...

Ο ΤΣΙΓΚΟΥΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΗΣ ΤΥΠΟΣ,ΑΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ...
ΣΑΠΑΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΑΛΛΑ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ...

faraona είπε...

e-ιωαννη
σε καλωσοριζω κι απο την Αψινθο.
Ναι ετσι ειναι που το λες αλλα οι ανασφαλεις και οι ανευ αυτοπεποιθησης αθρωποι δεν διοριωνονται ευκολα απ την μια μερα στην αλλη .
Ολο αυτο θελει ψαξιμο του εαυτου και συνειδηση των ανασφαλειων μας.
Και κύρια, μεγαλη θεληση και προσπαθεια.

Κοκό είπε...

Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα! Έχω συναντήσει και παθολογικές περιπτώσεις. Μιζέρια και αηδία! Το τι γέλιο είχαμε κάνει μια παρέα πέρυσι με κάτι τέτοιους...αλλά δε γιατρεύεται!

faraona είπε...

koko
κι εμεις αυτο κανουμε οταν συναντουμε τετοιους.
Διακωμωδουμε για να μη ψυχοπλακωθουμε!
Καβουρια στις τσεπες !Ασε...

maya είπε...

καλημέρα!

και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

έχω πάαααρα πολύ καιρό να σ'επισκεφτώ...
ήρθα για το παιχνίδι
γιατί μ'ενδιαφέρει η συμμετοχή σου
κι ας μην μιλάμε συχνά.

βλέπω τα θέματα που σε απασχολούν
και θέλω να σου πω τι ωραίο χώρο έχεις φτιάξει.

αυτά.
για τους τσιγγούνηδες
είναι απο ΤΑ χειρότερα μου.
είναι κατά το:
διαίρεση λογαριασμού
που ο τσιγγούνης
δεν ντρέπεται να πει
μείον τόσα γιατί εγώ δεν έφαγα σαλάτα...
και 'γειά σας' βρήκα μόνο να πω.

καλό μήνα είπα?
:))))))

faraona είπε...

Maya
καλημερα
α! ναι το παιγνιδι...
Θα αναρτηθει αποψε το βραδακι
μ αρεσε πολυ η ιδεα που ειχες.
Κοιτα τωρα
εγω νοιωθω οτι εισαι καθε μερα εδω γυρω ...
ειναι ισως γιατι σ εχω ταυτισει εντελως μα εντελως με
την Ταλι
καλο δεν αυτο?

Κι οι τσιγκουνιδες
τι ιστορια κι αυτοι οι ανθρωποι ...οπως το λες
μειον η σαλατα...μειον το κουβερ
μειον οι χαρτοπετσετες...
και βγαινουν κατι καβουρομανες απ τις τσεπες μεγαλες σαν φαξ...χεχε!
Τους κοροϊδευουν σ ολες τις παρεες κι αυτοι χαμπαρ χαμπαριμ
και το βιολι βιολακι.


Φχαριστω για τα καλα λογια βρε...εχω εμπιστοσυνη στο βλεμμα σου.

Θα σε ειδοποιηξω μολις αναρτηξω.

kαλο μηνα

Adamantia είπε...

Δεν εχω χειροτερο.Οι τσιγκουνηδες και οι αχαριστοι με καταθλιβουν αφανταστα.
Καλο μηνα φαραρονακι!
(νομιζω πως διαλεξα)

maya είπε...

χαχα

καλό είναι
αλλά μην της το πεις
γιατί ποιός την ακούει μετά!!!
κρα κάνω να της κατεβάσω το στέμμα παρακάτω!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!
ναι, ναι!

και βέβαια να με ειδοποιήξεις!
όποτε και άμα.
δεν αντέχω την πίεση στα παιχνίδια.
άιντε. πάω για τραβάχο.
ιναφ φαν.

χχχχχχχχ

mrs Smith είπε...

Μια φορά και ένα καιρό ήταν 2 αδέλφια.
Όταν γεννήθηκε το κοριτσάκι η οικογένεια ζούσε στην περίοδο των παχιών αγελάδων. Το κοριστάκι έγινε μάλλον σπάταλο...
Όταν γεννήθηκε το αγοράκι, ήταν η περίοδος των ισχνών αγελάδων. Το αγοράκι έγινε μάλλον τσιγκούνης...
Τα χρόνια πέρασαν. Και το κοριτσάκι και το αγοράκι βίωσαν πολλές και διαφορετικές καταστάσεις. Όμως αυτές δεν τους άλλαξαν...πραγματικά. Τροποποίησαν όμως κάποια πράγματα.Απλώς. Μετρίασαν ίσως το μέγεθος.
Έως εκεί.
Στην ουσία, πιέστηκαν από καταστάσεις ώστε να τροποποιήσουν έστω και αυτό.
Εάν κάποιος κυττούσε στη ψυχή τους, θα έβλεπε ότι θα επέστρεφαν τρέχοντας στις πρότερες συνήθειες, εάν μπορούσαν. Έτσι αισθάνονται ασφαλείς. Το από πού αντλούμε το αίσθημα της ασφάλειας, είναι πηγάδι χωρίς πάτο.

Καλό Οκτώβρη φαραόνα μου :))))

faraona είπε...

Aδαμαντια
δεν εχεις αδικο!
Καλο μηνα

faraona είπε...

mrs Smith
το ποσο αλλαζουμε συνειδητα παιζει ρολο.Τιποτε αλλο .
Οταν καποιος συνειδητοποιησει οτι κατι του κανει κακο ,αν το κουβαλαει,
και το ξεπερασει με το να συνειδητοποιησει βαθεια τις αιτιες του ,δεν ξαναγυριζει προς τα πισω.
Αν το κανει επιφανειακα επειδη θα παρουσιαστει μια ευκαιριακη κατασταση που δεν θελει να την χασει,
αμεσως μετα απο λιγο καιρο θα πισωγυρισει και θα κανει ακομη χειροτερο κακο τον εαυτο του.
Οι εξωγενεις παραγοντες δεν οδηγουν ποτε στην εσωτερικη ασφαλεια μας.
Η εσωτερικη ασφαλεια ειναι εργο που αρχιζει απο μας και τελειωνει σε μας.

mrs Smith είπε...

Δεν διαφωνώ πουθενά μαζί σου :)
Μόνο που στο "όταν" βάζω το "εάν".

Αναρωτιέμαι όμως, έτσι που τα συζητάμε, εάν κάποιος αισθάνεται εσωτερική ασφάλεια με το να είναι τσιγκούνης ή σπάταλος (για να είμαστε και εντός του θέματος)πως θα μπορέσει να υποψιαστεί έστω, ότι αυτό του κάνει κακό?

Μια απάντηση που σκέφτομαι είναι το...χαστούκι. Η εμπειρία που θα είναι ισοδύναμη με δυνατό χαστούκι.
Αλλά και πάλι, η αξιολόγηση ΄της εμπειρίας είναι αυτό που θα κάνει τη διαφορά.

Τελικά πόσο εύκολο, πόσο εφικτό είναι να αλλάξουμε τον εαυτό μας?
Αυτό είναι το δικό μου βασικό ερώτημα που...φυσικά δεν είναι το θέμα μας εδώ...

geokalp είπε...

δεν έχω ιδέα..
μου φαίνεται ότι ή το έχεις ή όχι...

musicbug είπε...

Den exw xeirotero apo tsigkounia, me xenerwnei afantasta, exoun xalasei filies kai erwtes. Sinithws oi anthrwpoi aytoi einai sa na to exoun mesa tous kai dyskola allazei, ektos an tous tyxei kati simadiako i poly simantiko opws na xasoun exaitias tis tsigkounias tous enan poly kalo filo i erasti. Pantws osous kserw egw tosa xronia den exoun allaksei, gi'ayto kai den einai meros tis zwis mou.
Kalo mina na exoume!

faraona είπε...

mrs Smith
κρατω αυτο:
"εάν κάποιος αισθάνεται εσωτερική ασφάλεια με το να είναι τσιγκούνης ή σπάταλος (για να είμαστε και εντός του θέματος)πως θα μπορέσει να υποψιαστεί έστω, ότι αυτό του κάνει κακό?"

Για να σου πω οτι δεν θα το καταλαβει ποτε αν δεν του το πει καποιος ,πρωτον καταμουτρα,και δευτερον με το που θα του το πει να τον πετυχει σε φαση που να το εισπραξει ολο αυτο σα σοκ μεσα του.Αν το εισπραξει ετσι, θα σημαινει οτι βρισκεται ο ιδιος σε μια διαδικασια που εχει αρχισει υποσυνειδητα μεσα του ηδη πριν απο αυτο και που λεγεται απλα εξελιξη.
Γιατι αυτα που αλλαζουν στους ανθρωπους ειναι μονον αυτα που τους συμβαινουν σε περιοδους εσωτερικης εξελιξης.Τωρα ποτε ειμαστε σε εξελιξη?ΠΑΝΤΑ.
Αλλα ειναι λιγες οι φορες που το αντιλαμβανομαστε γιατι η κρουστα της προσωπικοτητας που δημιουργειται απο τα παιδικα χρονια ,στην προετοιμασια του ανθρωπου για το κοινωνικο γιγνεσθαι ,το πρωτο πραγμα που θαβει απο κατω της ειναι η ενσυνειδηση του εαυτου.

faraona είπε...

geokalp
το εχεις?
Η δεν το εχεις?
Οπως ας πουμε ενα σημαδι στο μπρατσο απο την κοιλια της μανας μας?

faraona είπε...

musicbug
απο μακρια καλυτερα ...δεν ειναι για κοντα αυτα τα ατομα.

αχτίδα είπε...

Για μένα δεν υπάρχει χειρότερο ελλάτωμα απο τη τσιγκουνιά, δεν θα μπορούσα να ανεχτώ άνθρωπο τσιγκούνη δίπλα μου ούτε για αστείο.Ακούω μερικές εκπομπές με παραδείγματα τσιγκουνιάς και παθαίνω.Ακουσα για κάποιονπου μετρούσε τα κομματάκια στο χαρτί της τουαλέτα;.

faraona είπε...

Axτιδα
δικιο εχεις ειναι ενα απο τα 10 χειροτερα .
Α ναι τετοια ακουω πολλα κι εγω αλλα εχω ζησει και απο κοντα φιλες που τους ζητουσαν οι αντρες τους τα ρεστα απο τον μαιντανο.

LOCKHEART είπε...

Θεωρώ οτι η τσιγκουνιά ειναι θέμα παιδείας που ξεκινά απο το σπίτι και μετα φωλιάζει στην προσωπικότητα των παιδιών :) φιλια

faraona είπε...

Σπυρο κι εγω αυτο πιστευω.
Παιδιας και παραδειγμάτων που βλεπει το παιδι γυρω του.

λυγερη είπε...

Tόσο η τσιγκουνιά όσο και η σπατάλη έχουν έναν κοινο παρανομαστή, Την ανασφάλεια !
Ο τσιγκούνης ,δεν δίνει, μαζεύει νάχει για να νοιώθει ασφαλής και αυτάρκης.
Ο σπάταλος ξοδεύει αλόγιστα,για να αποκτά και να καλύπτει διαρκως τα κενά του. Αυτό του παρέχει σιγουριά και πληρότητα έστω και προσωρινά.
Τελικά και οι δυο κατά βάθος "φτωχοί μένουν .

faraona είπε...

Λιγερη
κρατω αυτο:
Tόσο η τσιγκουνιά όσο και η σπατάλη έχουν έναν κοινο παρανομαστή, Την ανασφάλεια !
Εχεις δικιο.
Αυτη η ανασφαλεια χαλαει τις ισορροπιες.

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου