Δευτέρα, 8 Σεπτεμβρίου 2008

Θελω. Πρεπει. Μπορω.


Μεσα μας ενας ατελειωτος καταλογος απο «θελω».

Μεσα μας ενας ατελειωτος καταλογος απο «πρεπει».

Μεσα μας ενας ατελειωτος καταλογος απο «μπορω».

Και τα ερωτηματα ?Ατελειωτος καταλογος κι αυτα.

Κανω αυτο που πρεπει?

Κανω αυτο που θελω?

Κανω αυτο που μπορω?

Τι κανουμε τελικα προχωροντας μεσα στη ζωη?

Ικανοποιουμε τα «θελω» μας που φωναζουν ασταματητα?

Μηπως εχουμε μετατρεψει τα «πρεπει» σε «θελω» γιατι δεν βγαινει αλλιως η ζωη?

Και ποσο μπορουμε ?

Λιγο?

Πολυ?

Θελουμε πολλες φορες κατι αλλα δεν μπορουμε να το πραγματωσουμε?

Και γιατι οταν υπαρχει κινδυνος πολλες φορες βλεπουμε να βγαινουν απο μεσα μας τρομακτικες δυναμεις ,

ενω οταν καλουμαστε εν ηρεμια να κανουμε το ιδιο πραγμα νοιωθουμε αδυναμοι?


58 σχόλια:

Adamantia είπε...

Oρισμενα "πρεπει" ειναι αληθεια οτι τα εχουμε μετατρεψει σε "θελω" για να βγει η ζωη οπως λες, αρκει τα μεγαλα μας "θελω" να μη τα προδωσαμε.Και παλι ομως δεν υπαρχουν κανονες.
Ο μηχανισμος αμυνας του ανθρωπου εχει μια τρομακτικη δυναμη που ενεργοποιει ολες μας τις αντιδρασεις στο μεγιστο δυνατο.Δεν υπαρχει νομιζω αλλη εξηγηση ειναι στην ανθρωπινη φυση.
Καλημερα και καλη εβδομαδα!

dee είπε...

τα θελω μας θελουν μεγαλη δυναμη και θεληση και κυριως τολμη,ισως και λιγη ανεμελια.
ειναι το πιο δυσκολο.
εδω και καιρο σκεφτομουν να παω ενα ταξειδι στο εξωτερικο.σκεφτομουν λιγο τα εξοδα.
ενα βραδυ απ'αυτα που αντι να ειμαι σε μια αλλη χωρα ημουν στην αθηνα,πηγα για ενα ουζακι με μια φιλη.3η ωρα το βραδυ στο αδειο ουζερι σ'ενα στενο της αθηνας ,μας πλησιαζουν 2 τυποι. αποτελεσμα ? η τσαντα μου εξαφανιστηκε σε χρονο δτε-τε. και το κοστος ηταν οσο ενα μεγαλο υπεροχο ταξειδι.
αν ειχα φυγει....

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα Φαραώνα μου. Προσωπικά υποστηρίζω το κινέζικο ρητό: "Ευτυχία είναι να σου αρέσει αυτό που έχεις κι όχι να έχεις ό,τι σου αρέσει" Αν το παραλλάξουμε με τη λέξη θέλω αντί μου αρέσει, βγαίνει το ίδιο νόημα.
Επίσης λατρεύω και το τραγούδι που λέει: "Κάνε το χειμώνα καλοκαίρι, κάνε τη δευτέρα κυριακή, ό,τι θέλει ο άνθρωπος καρδιά μου, το μπορεί..."
Στο αφιερώνω λοιπόν και καλή μας βδομάδα!

λυγερη είπε...

Στην εφηβία μου , είχα διαβάσει το ΜΠΟΡΩ του Πισάνου.
Με είχε επιρρεάσει καταλυτικά.
Πέρασαν πολλά χρόνια από τότε και η ζωή μου έμαθα ¨οτι:
Δεν φτάνει μόνο να θέλω ,πρέπει και να ΜΠΟΡΩ.
Δεν φτάνει μόνο να μπορώ αλλά και να ΘΕΛΩ
Η σχέση ανάμεσα σε αυτές τις δύο έννοιες είναι αμφίδρομη και
εξαρτάται από την δυνατότητα που έχουμε να σκεπτόμαστε αλλά και να αισθανόμαστε.
Την καλη μέρα μου

Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

una mama και οχι μονο είπε...

τα πιο δημιουργικα μου χρονια τα περασα κανοντας ελαχιστα σε σχεση με αυτα που μπορουσα, πνιγοντας τα θελω μου στα 'πρεπει' των ανθρωπων που αγαπουσα!
τωρα προχωρω με μικρα βηματα...ελπιζω προς το καλυτερο, προσπαθωντας να ειμαι σωστη στα 'πρεπει' μιας και ειμαι μανα κι εχω υποχρεωση, αλλα ψαχνοντας πολυ καλα τα 'θελω' μου.
ενταξει δεν μπορω να πραγματοποιησω ο,τι τρελο κατεβασει η γκλαβα μου...μπορω ομως να παρω γευση, να νιωσω, να ψαξω, να δω, να χαρω!
και το ΘΕΛΩ και το ΜΠΟΡΩ βρισκονται σε εξελιξη κι εχουν πολυ δουλεια ακομη!

καλημερα φαραωνα μου : ))

μια καλη εβδομαδα να εχεις...σε φιλω!!!

VaD είπε...

Τα "θέλω"και τα "μπορώ" είναι η δική μας "μαγκιά".Τα "πρέπει" είναι η "μαγκιά"του περιβάλλοντος χώρου ο οποιος μας επιβάλλεται.Μπορουμε ν'αντισταθούμε;Ας το παλέψουμε...

Κωνσταντινος είπε...

Nομιζω το ποιο τρανταχτό και καταπιεστικό παράδειγμα 'πρέπει' για πολλούς είναι η δουλειά .
Αυτό γιατί έχει να κάνει σχεδόν με τη μισή ζωή μας...
Αν κάποιος σηκώνεται το πρωί να πάει με κέφι στη δουλειά,είναι κάτι σαν το χόμπι του,του αποφέρει αρκετά χρήματα και έχει ελεύθερο χρόνο τότε ανοίγει ο δρόμος να ασχοληθεί με τα 'θέλω' του.
Όσο για το 'μπορεί' πρέπει κάποιοι να φρόντισαν να του χτίσουν κάποια υποδομή.
γιατί όσο και να 'θέλει' αλλά και να 'μπορεί' αν η θηλιά των 'πρέπει' του σφίγγει το λαιμό πρέπει κάποιος να είναι παράτολμος η πολύ τυχερός ώστε να κάνει άλματα προόδου στη ζωή του.

Kαλή Βδομάδα

panagiota είπε...

Καλησπέρα κούκλα μου και καλό Φθινόπωρο.
Δύσκολη πάντως η απόφαση μεταξύ Πρέπει και θέλω.
Αντιμετωπίζω εδώ και αρκετό καιρό το δείλημα και κατέληξα στο "πρέπει" που έχει να κάνει με την εξάρτηση δύο υπερηλίκων από το άτομο μου.
Σε φιλώ συμπατριώτισσα.

Παλμος είπε...

Όταν με ρωτάνε. Τι κάνεις; Τους απαντω...Ό,τι μπορώ και ό,τι με αφήνουν!!
Σπάνεια ό,τι θέλω. Είναι τοσο μικρά τα θέλω στην πράξη, αλλά πολύ μεγάλα στη σκέψη μας, στην καρδιά μας. Τα πρέπει υπερνικούν τα θέλω. Τα μπορώ είναι: Διάθεση, προτροπή, απόφαση, προσπαθεια. Αν πετύχεις ένα από τα θελω σου, είναι μια νίκη με τον εαυτό σου.
Καλησπερα faraona:)

faraona είπε...

Adamantia
κρατω αυτο:
"Oρισμενα "πρεπει" ειναι αληθεια οτι τα εχουμε μετατρεψει σε "θελω" για να βγει η ζωη οπως λες, αρκει τα μεγαλα μας "θελω" να μη τα προδωσαμε."
Συμφωνω απολυτως γιατι οταν γινεται παραβιαση αυτων των μεγαλων «θελω» που ειναι διαφορετικα σε καθε ανθρωπο πιθανοτατα,τοτε το ατομο ζει χωρις ισορρπιες.

faraona είπε...

dee κρατω αυτο:
"τα θελω μας θελουν μεγαλη δυναμη και θεληση και κυριως τολμη,ισως και λιγη ανεμελια"
Συμφωνω κι επαυξανω.


Υ.Γ Φροντισε να μην κρατας μαζι σου τοσο μεγαλα ποσα...ειναι κριμα.

faraona είπε...

Μαρια
εισαι σε πολυ up κατασταση.
Χαιρομαι γι αυτο.

faraona είπε...

Λυγερη
κρατω αυτο:
"Η σχέση ανάμεσα σε αυτές τις δύο έννοιες (πρεπει-θελω)είναι αμφίδρομη και
εξαρτάται από την δυνατότητα που έχουμε να σκεπτόμαστε αλλά και να αισθανόμαστε."

Κυριως την δυνατοτητα που εχουμε να σκεφτομαστε καθαρα και εξω απο προσωπικες καταστασεις.Πολυπρισματικα.
Εισαι πολυ ευστοχη Λυγερη.

faraona είπε...

Una mama
κρατω αυτο:
"ενταξει δεν μπορω να πραγματοποιησω ο,τι τρελο κατεβασει η γκλαβα μου...μπορω ομως να παρω γευση, να νιωσω, να ψαξω, να δω, να χαρω!"


Πολυ καλα κανεις και να μην σταματησεις με καμμια Παναγια θα ελεγα...καιρος ειναι.

faraona είπε...

Κωνσταντινε
χαιρομαι πολυ που σ εχουμε εδω τοσες γυναικες.Χαχα!Χρειαζομαστε τις αποψεις σου γιατι καταληγει και μονοτονο με τοσες γυναικες που ειμαστε εδω!

Κρατω αυτο:
"Όσο για το 'μπορεί' πρέπει κάποιοι να φρόντισαν να του χτίσουν κάποια υποδομή.
γιατί όσο και να 'θέλει' αλλά και να 'μπορεί' αν η θηλιά των 'πρέπει' του σφίγγει το λαιμό πρέπει κάποιος να είναι παράτολμος η πολύ τυχερός ώστε να κάνει άλματα προόδου στη ζωή του."

Αυτο το «παρατολμος» πολυ μου αρεσε.
Τολμηρος,θαρραλεος και ετοιμος να αναλαβει τις ευθυνες των πραξεων του θα ελεγα εγω.Αν δεν μπορει ναναι ετσι ...καλυτερα να καθεται στα αυγα του.Με το κοστος φυσικα αυτης της στασης.Γιατι ολες οι στασεις εχουν κοστος ε?
Και οι ριψοκινδυνες αλλα και οι εκ του ασφαλους.

faraona είπε...

Παναγιωτα
ειναι πολυ προσωπικο θεμα και δεν μπορω να εκφερω γνωμη .
Θα ελεγα ,επειδη τυχαινει να σε γνωριζω απο κοντα οτι ειναι η αγαπη που σ εκανε να διαλεξεις αυτη τη λυση κι οχι το πρεπει της υποθεσης.

faraona είπε...

Παλμε κατω αυτο:
"Αν πετύχεις ένα από τα θελω σου, είναι μια νίκη με τον εαυτό σου."

Νομιζω οτι ειναι πολυ ωραιο πραγμα ναχουμε στην ζωη μας τετοιες νικες.

faraona είπε...

VaD
ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ.

patsiouri είπε...

ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!



Ο ΛΗΟ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΤΥ ΚΙ'ΕΓΩ ΚΕΡΝΑΩ!!!!!!!!!!!!



ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!



ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΛΗΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΕΜΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!



ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ!!!!!!

(Και είμαι και χωρίς σύνδεση αυτό τον καιρό γαμώτο!!!)

cook είπε...

κατ'αρχήν πανεμορφη η φωτο της αναρτησης...έτσι θα έλεγα,άφήνω τα "πρέπει" να τα πάρει το κύμα...
και μετα "θελω" αυτα που "μπορώ"...τα υπόλοιπα δε με αφορούν...δε με αγγίζουν....
απλά πράγματα :)

faraona είπε...

patsioyraki
im coming.

faraona είπε...

cook
πολυ ωραια το θεττεις και μπραβο σου αν πραγματικα τα καταφερνεις να θελεις μονο αυτα που μπορεις.
Αυτο σημαινει οτι γνωριζεις κατ αρχην τι μπορεις και τι οχι ,που σημαινει με την σειρα του καλο ψαξιμο του εαυτου σου!

ILive2LoveMe είπε...

Αχ αυτά τα καυτά σου θέματα Αναστασία μου. Εγώ πιστεύω απλά , πως υπάρχουν φορές που κάνουμε αυτά που θέλουμε. (όχι πολλές στη ζωή του καθενός νομίζω, τουλάχιστον για την πλειοψηφία). Άλλες πάλι αυτό που πρέπει (προσωπικά τα πρέπει με σκοτώνουν, νιώθω ότι πρέπει να μπω σε μπουκάλι, να πάρω ένα σχήμα που δεν είναι δικό μου, αλλά... πρέπει). Κι άλλες πάλι κάνουμε αυτά που μπορούμε...
Δεν πιστεύω πως κάποιος μπορεί να κάνει μόνο τα θέλω του τα πρέπει του ή τα μπορώ του. Όλα λαμβάνουν χώρο στη ζωή μας ανάλογα τη στιγμή , τη καταστάση τα πρόσωπα...

Αν μιλήσω προσωπικά , δεν ικανοποιώ τα θέλω μου κι ας με φωνάζουν ασταμάτητα. Δεν θέλω να πληγώσω ανθρώπους. Δεν ξέρω αν έχω μετατρέψει τα πρέπει σε θέλω. Όχι νομίζω πως δεν το έχω κάνει. Αν το είχα κάνει τα θέλω μου δεν θα με φώναζαν.
Δυστυχώς πολλοί ζουν συμβιβαστικά, γιατί δεν γίνεται να πράξουν διαφορετικά. Ίσως γιατί η 'επαναστάση των θέλω' θα έφερνε προσωπική ικανοποίηση, αλλά δεν είναι πάντοτε η καλύτερη λύση και για τους υπόλοιπους.
Τώρα τίθεται το ερώτημα. Όταν αγαπάς υπολογίζεις... Ναι αλλά ποιόν πιο πολύ? Τον ευατό σου , τα παιδιά σου, το σύντροφό σου... ?
Ζούμε λοιπόν σε ένα ανικανοποίητο συνοθύλλευμα από πρέπει, μπορώ και θέλω. Δεν θα κρίνω αν είναι καλό ή κακό. Είναι απλά έτσι... Η ικανοποίηση των Θέλων μας που θα ήταν ίσως μεγάλη ευχαρίστηση ίσως να πλήγωνε κάτα βάθος άλλους. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως κάποια πράγματα δεν είναι εφικτά.
Όσο για τη δύναμη/εις, πιστεύω πως τα ανθρώπινα όντα έχουν τεράστια δύναμη θέλησης,και όχι μόνο. Είναι κάτι που έχω δει , που έχω βιώσει και που δεν θα πάψω να πιστεύω.
Δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό να ευχηθώ τουλάχιστον έναν 'συμβιβασμό' αυτών όλων μαζί. Ας πλέξουν τουλάχιστον μια όμορφη αλυσίδα τα θέλω με τα μπορώ και τα πρέπει. Έτσι για να μη την νιώθουμε βαριά σαν τους φυλακισμένους, αλλά τουλάχιστον σαν ένα βραχιόλι. Λίγο βαρύτερο από τα άλλα , αφού κουβαλά επάνω τους τις δικές μας πολύτιμες πέτρες , που ποτέ δεν θα μπορούσαν να κάτι ελαφρύ.
Καλό βράδυ Αναστασία , πολύ όμορφο το θέμα σου. Πολλά πολλά φιλάκια!

αχτίδα είπε...

Υπέροχη εικόνα ,υπέροχα ερωτήματα όπως πάντα!Πολλά θέλω.. περισσότερα πρέπει..μερικές φορές η ζωή μας αναγκάζει τα θέλω μας να είναι ελάχιστα ή να βυθιστούν στο πέλαγος της ελπίδας, τα πρέπει.. κανόνας της συμβίωσης μας στη κοινωνία .. στην οικογένεια... στο σύνολο.Τυχεροί ελάχιστοι που κάνουν τα θέλω τους ζωή τους, ίσως έχουν τη δύναμη να παλέψουν και να επιβληθουν

Ονειροπαρμένη...Αλλοπαρμενη..οτι θες! είπε...

-Κανω αυτο που πρεπει? : Οχι,δεν το κανω.
Γιατι? : Γιατι,γιατι θελει μαγκια για να κανεις αυτο που πρεπει.Γιατι φοβαμαι,μηπως κανω λαθος...μα...γιατι να ειναι λαθος...αφου ειναι σωστο!....και γιατι δεν το κανω?..ισως γιατι ειχα αφεθει στα "πρεπει","θελω","μπορω", των αλλων και για να κανω ..αυτο που πρεπει..πρεπει..να τακτοποιησω ,να δρομολογησω,να μην επαναπαυθω ..παλι..δινοντας ευκαιριες στου αλλους να συνεχισουν το "εργο" τους...το τελος του εργου , θα το γραψω εγω...γιατι ετσι πρεπει ,αυτο θελω ...και το μπορω!..Καλο μεσημερι Φαραωνα!!!

Κωνσταντινος είπε...

Τι θέλεις να πεις faraona ? Πως είμαι διακοσμητικός στο bloc σου ,γλάστρα? :)
Βγαίνω και σε βάζο και σε μαξιλαράκι του καναπέ αν θέλετε ...χαχα
(πλάκα κάνω...)
Εννοούσα πως γνωρίζω άτομα πραγματικά ικανά και άξια που παντρεύτηκαν όμως μικροί χωρίς να το πολυσκεφτούν,έχουν δύο παιδάκια με όλο το πακέτο των υποχρεώσεων,δάνεια κ.λ.π. και μιλώντας μαζί τους καταλαβαίνω πως έχουν καταπιεί τα όνειρα τους για κάτι που αυτοί ονομάζουν υπευθυνότητα και ασφάλεια.
Δεν συμφωνώ ούτε διαφωνώ μαζί τους,το θεωρώ προσωπικό ζήτημα.

Καλημερούδια

faraona είπε...

TΖΕΝΗ
κρατω αυτο:

"Δεν πιστεύω πως κάποιος μπορεί να κάνει μόνο τα θέλω του τα πρέπει του ή τα μπορώ του. Όλα λαμβάνουν χώρο στη ζωή μας ανάλογα τη στιγμή , τη καταστάση τα πρόσωπα..."

Ειναι πολυ σωστη αυτη η παρατηρηση.Ακομη κι αν πετυχει κανεις να γινει ενας ανθρωπος που υπηρετει μονο τα θελω του δεν ειναι και τιποτα τοσο κακο να βαλει καποια στιγμη λιγο νερο στο κρασι του και να κανει και κατι που πρεπει.Το μονο που ειναι ασχημο να γινεται οπως ειπα και παραπανω ειναι μηπως κανοντας τα πρεπει χανουμε την ακαιρεοτητα του εαυτου μας και παραβαινουμε αρχες του ειναι μας.
Αυτο ομως προυποθετει να γνωριζουμε τις αρχες μας .
(οποιες κι αν ειναι αυτες)
Την βαση δηλαδη της ισορροποιας μας.

faraona είπε...

AΧΤΙΔΑ
κρατω αυτο:
"Τυχεροί ελάχιστοι που κάνουν τα θέλω τους ζωή τους, ίσως έχουν τη δύναμη να παλέψουν και να επιβληθουν"

πολυ ομορφα το εκφραζεις ...θελει παλη και επιβαλον για να το κατορθωσει καποιος αυτο οντως.
Ετσι καταξιωνει τον εαυτο του στους τυχερους.
Κανει ο ιδιος τον εαυτο του τυχερο.

faraona είπε...

ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΗ
κρατω αυτο:

"το τελος του εργου , θα το γραψω εγω...γιατι ετσι πρεπει ,αυτο θελω ...και το μπορω!"

Σου το ευχομαι απο καρδιας.

faraona είπε...

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ
κρατω αυτο:

"Εννοούσα πως γνωρίζω άτομα πραγματικά ικανά και άξια που παντρεύτηκαν όμως μικροί χωρίς να το πολυσκεφτούν,έχουν δύο παιδάκια με όλο το πακέτο των υποχρεώσεων,δάνεια κ.λ.π. και μιλώντας μαζί τους καταλαβαίνω πως έχουν καταπιεί τα όνειρα τους για κάτι που αυτοί ονομάζουν υπευθυνότητα και ασφάλεια."
Βρισκω οτι κανεις παρα πολυ καλα και θεωρεις το θεμα ακρως προσωπικο.
Αλλωστε σε τετοιου ειδους καταστασεις η αναδευση των πραγματων που υπαρχουν εν τω βαθυ,κανουν κακο κι οχι καλο τις περισσοτερες φορες.

Να μας ερχεσαι...

eirini είπε...

Υπάρχουν στιγμές που επιλέγουμε τα "θέλω" μας και παραμελούμε τα "πρέπει" και άλλες που γίνεται το αντίθετο. Αυτό δεν είναι κακό... το κακό αρχίζει για μένα όταν έχουμε μάθει να ζούμε και να ικανοποιούμε τα "πρέπει" ανελλιπώς, ενώ από την άλλη έχουμε ξεχάσει τα "θέλω" μας. Κατά την γνώμη μου αυτό σημαίνει έλλειψη αγάπης και σεβασμού στον εαυτό μας... αν δεν υπάρχουν αυτά μπορούμε να προσφέρουμε στους άλλους "υγιή" πράγματα;
Καλησπέρα Φαραόνα μου!

faraona είπε...

Ειρηνη
κρατω αυτο:
"Αυτό δεν είναι κακό... το κακό αρχίζει για μένα όταν έχουμε μάθει να ζούμε και να ικανοποιούμε τα "πρέπει" ανελλιπώς, ενώ από την άλλη έχουμε ξεχάσει τα "θέλω" μας. Κατά την γνώμη μου αυτό σημαίνει έλλειψη αγάπης και σεβασμού στον εαυτό μας..."

Απολυτα συμφωνω μαζι σου.

cook είπε...

faraona
το σημαντικό είναι να μη νοιωθεις τα πρεπει να στοιβάζονται τριγύρω σου, να τα μετρας και να μη βλέπεις οτι είναι περισσότερα απο τα θέλω...πρεπει να ειμαι καλή μανα,πρέπει να ειμαι καλή συζυγος,νοικοκυρά,δασκάλα,συναδελφος,κόρη,αδελφή...και παει λέγοντας...ΣΤΟΠ λες...είμαι αυτά που θέλω να είμαι...και γι'αυτο θα παλέψω να τα μπορώ...όταν το θες κάτι,θα βρεις τον τρόπο να το κάνεις...τώρα αν μιλαμε για υλικά θελω....αυτά δεν εχουν τελειωμό...μα αν θες να τα βρεις με τον εαυτό σου θα ψάξεις να βρεις τι είναι εκείνο που καλύπτει κάθε θελω υλικό(γιατι απο κάτω έχει καταπνίξει της καρδούλας σου φωνές...)
εν τελει όλοι το παλεύουμε,αλλοι πιο δυνατά,αλλοι πιο επιδερμικά...ανάλογα τις αντοχές,τις άμυνες και τα ΘΕΛΩ του ο καθενας...

faraona είπε...

cook
κρατω αυτο:
"το σημαντικό είναι να μη νοιωθεις τα πρεπει να στοιβάζονται τριγύρω σου, να τα μετρας και να μη βλέπεις οτι είναι περισσότερα απο τα θέλω...πρεπει να ειμαι καλή μανα,πρέπει να ειμαι καλή συζυγος,νοικοκυρά,δασκάλα,συναδελφος,κόρη,αδελφή...και παει λέγοντας...ΣΤΟΠ λες...είμαι αυτά που θέλω να είμαι...και γι'αυτο θα παλέψω να τα μπορώ..."


Ειπα και πιο πανω αλλα και στο ποστ ..χρειαζεται προσοχη γιατι μετατρεπουμε τα πρεπει πολυ ευκολα σε θελω γιατι ειμαστε «μανουλες» στο να χρυσωνουμε τα χαπια.Εκει ειναι και η ουσια των προβληματων μας μετα....οταν προκειπτουν και νιωθουμε να πνιγομαστε και λεμε μα εγω θελω να ειμαι εκεινο ,θελω να ειμαι το αλλο.Το «Θελω» οταν πραγματωνεται δεν σΟΥ σφιγγει ποτε τον λαιμο σαν κομπος.Αυτο που μας κανει και δεν μπορουμε να αναπνευσουμε ειναι οταν μετατρεπουμε τα πρεπει σε θελω για να μπορεσουμε να την βγαλουμε καθαρη και να μας λενε κυριως ΜΠΡΑΒΟ.ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΦΡΑΚΑΡΟΥΜΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...Ως ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙς ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΕΙ ΤΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥ?

marianaonice είπε...

Ένας κατάλογος από θέλω!!
Και μια επιθυμία να τα ικανοποιήσουμε όλα.
Όμως το να θέλεις μεμιάς να ικανοποιήσεις όλους τους πόθους σου είναι σαν να επιχειρείς να πιείς νερό από κρουνό της πυροσβεστικής!
Γι' αυτό θέλει υπομονή και αυτοσυγκράτηση η ζωή!
Από την άλλη όμως και ένας που όλη τη ζωή του έζησε χωρίς να παραβεί τα πρέπει του, τότε δεν μπορούμε να πούμε ότι ήταν περισσότερο φρόνιμος από κάποιον που υπέκυπτε στα πάθη του!
Πάν μέτρον άριστον! Ταιριάζει και εδώ!!

Φιλιά Φαραόνα μου και νάσαι καλά με τέτοιους προβληματισμούς που βάζεις δίνεις νόημα στην κουβέντα μας!

Aspa είπε...

Καλημέρα Φαραώνα, βρήκα κι εγώ blog σου. Πολύ ωραίο το θέμα της ανάρτησης.

Οι Ανώνυμοι Αλκοολικοί ξεκινάνε τις συναντήσεις τους με την «Προσευχή της Γαλήνης». Μακάρι να μπορέσουμε να την εφαρμόσουμε όλοι μας στην καθημερινή μας ζωή:

«Θεέ μου δώσε μου τη γαλήνη να δέχομαι τα πράγματα που δεν μπορώ ν’ αλλάξω, το κουράγιο ν’ αλλάζω τα πράγματα που μπορώ, και τη σοφία να γνωρίζω τη διαφορά.»

ATHENA είπε...

ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΤΟ "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ" ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ. ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ "ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΝΑ ΣΑΛΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ".

ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΩΝ ΓΙΝΙΩΝ ΑΝΤΟΚΑΘΙΣΤΑΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ, ΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ...

ΦΙΛΙΑ

sofia είπε...

Θέλω τόσα πολλά, που κάνω τον σταυρό μου όποτε κάτι κάνω,
πρέπει να κρατάω γερά την βάση μου, να στηρίζει το άλμα που κάνω κάθε φορά.
φιλιά

faraona είπε...

marianaonice
κρατω αυτο:

"Από την άλλη όμως και ένας που όλη τη ζωή του έζησε χωρίς να παραβεί τα πρέπει του, τότε δεν μπορούμε να πούμε ότι ήταν περισσότερο φρόνιμος από κάποιον που υπέκυπτε στα πάθη του!
Πάν μέτρον άριστον!"

Πιστευω οτι το «παν μετρον αριστον» θελει αρκετη αυτογνωσια Μαριαννα.Για να βαλει κανεις μετρο στα πραγματα χρειαζεται να ξερει καλα τις παραμετρους των αντιδρασεων του,οχι βεβαια οταν ολα ειναικαλα κι ομορφα .Κυριως οταν υφισταται σοκ.Καλα η ασχημα δεν εχει σημασια.Την ωρα του σοκ μετριεται ο αυτοελεγχος και η συνειδητοτητα.

faraona είπε...

Aspa
καλως μας ορισες απο δω.
Κρατω την προσευχη :
{«Θεέ μου δώσε μου τη γαλήνη να δέχομαι τα πράγματα που δεν μπορώ ν’ αλλάξω, το κουράγιο ν’ αλλάζω τα πράγματα που μπορώ, και τη σοφία να γνωρίζω τη διαφορά.»}

Πιστευω οτι η σοφια να αναγνωριζει κανεις την διαφορα ειναι και το πρωτο σκαλοπατι για να μπορει να αλλαζει αυτα που μπορουν να αλλαξουν.

Σ ευχαριστω Ασπα.
να τα λεμε

faraona είπε...

Athena
με το :
ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ...
εννοεις να μην φερνει κανεις,τον εαυτο του, στην κατασταση του να μην θελει πια.
Αν δεν κανω λαθος .Ε?

faraona είπε...

Σοφια
κρατω αυτο:

"πρέπει να κρατάω γερά την βάση μου, να στηρίζει το άλμα που κάνω κάθε φορά"

Ολοι οι ευαισθητοι ανθρωποι το ωφειλουν αυτο στον εαυτο τους.
Να ξερουν να κρατανε την βαση γερη και να την χρησιμοποιουν ως εφαλτηριο για τους δρομους που ακολουθουν.

ATHENA είπε...

ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ;)

ΟΣΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ

ΟΤΑΝ ΑΠΕΛΠΙΣΤΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ -ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑ- ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ...

musicbug είπε...

Merikes fores mperdevontai ola ayta mazi kai mas fainontai synwnyma enw einai entelws diaforetikes kai leptes ennoies. To "thelw" einai egwistiko ki etsi prepei, to "prepei" einai otan mpenoume sto "plaisio" kai to "mporw" einai ayto to opoio deixnei tin "tapeinotita" mas polles fores. Toulaxiston egw etsi to vlepo. Me provlimatises me to post sou:-)

faraona είπε...

athena
αλλη μια φορα που συμφωνουμε απολυτα.

faraona είπε...

musicbug
"δειχνει την ταπεινοτητα μας"
εννοεις
"σηματοδοτει την προσωπικοτητα μας"?

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα... είπε...

Στις ετικέτες σου γράφεις γλυκιά μου "πικρά λογια" γιατι εγώ τα βρήκα "λόγια δύναμης"; Να αναλογιστουμε... και να πραξουμε τα αντιστοιχα θελω-πρεπει μας...

Οπως πάντα φαραωνάκι μου μια αφυπνήστρια! Σε γλυκοφιλώ ιδιαίτερα απόψε... γιατι διαβασα στης αχτιδας... και τωρα καταλαβα.. (μετριασε η αποσταση που ενιωθα να ορθωνεται απο μερους σου.. και σε ενιωσα πιο κοντα μου... κι ας μην ισχυει..) όπως και να 'χει, σε γλυκοφιλω!

faraona είπε...

καναρινι
γιατι εοιωθες αποσταση?
Να ερθεις εδω και να μου το πεις αμεσα θαρραλεα και δημοσια χωρις φοβο και παθος ...χαχα!!καλα σοβαρα μιλας κοριτσι μου?Γιατι αυτο ?Με στενοχωρεις το ξερεις?
Τωρα λοιπον που ειδες ποσο τσακισμενη ειμαι ...καταλαβες ετσι?
«κι αυτο το ας μην ισχυει» παλι τι ειναι?
Α θα σε μαλωσω!
Να αισθανεσαι ανετα τοσο ανετα ...που δεν μπορω να σου περιγραψω.
Δεν υπαρχει κανενας λογος να νοιωθεις ---πως το λες?--αποσταση που ορθωνεται απο μερους μου?

Καλα αν ειμασταν απο πιο κοντα θα σου εδινα ενα μεγαλο φιλι ...παρτο τωρα ιντερνετικα αι να μην σε ξανακουσω να λες τετοια πραγματα.

Επειδη δηλαδη δεν χρησιμοποιω πολλα --ακι,--ουλα,κλπ κλπ ?Απο αυτο?
Για λεει ...για λεει...


περιμενω ε ????

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα... είπε...

Έρχομαι λοιπόν ξανά, άμεσα, θαρραλέα και δημόσια, χωρίς φόβο μα με λίγο πάθος!! Όχι δεν θέλω να σε στεναχωρώ.
Απλά σε ένιωσα πιο κοντά μου κι ίσως εξήγησα μια μικρή επιφύλαξη που ένιωθα να υπάρχει.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου, και ειλικρινά τα -άκι, -ούλα και -ίτσα δεν είναι που κάνουν τη διαφορά.

Πραγματικά, δεν ξέρω γιατί υπήρχε αυτή η αίσθηση, όχι ότι επηρέαζε σε κάτι. Έχω αποδεχτεί την διαφορετικότητά μου και του κάθε ατόμου και σίγουρα από τα τόσα άτομα εδώ μέσα σε αυτό τον χώρο, με κάποιους θα "ταιριάξεις" περισσότερο. Δεν μπορώ να είμαι αρεστή σε όλους, όσο κι αν το θελήσω.

Το μεγάλο φιλί το παίρνω με ιδιαίτερη λαχτάρα και εκτίμηση ως προς εσένα, να το ξέρεις, και δεν με πειράζει καθόλου που είναι ιντερνετικό!

Υ.Γ. Δεν θα με ξανακούσεις να λέω ποτέ τέτοια πράγματα. Υπόσχεση!

Σε γλυκοφιλώ με την ίδια θέρμη...

faraona είπε...

καναρινι
ολα καλα επομενως και απολυτως κατανοητα απο μενα.
Ευχαριστω που ηρθες και ειπες δημοσια αυτο που ηθελες να πεις.
Και ...υποσχεση ---νταξυ?

musicbug είπε...

Ennow oti polles fores to "mporw" episimenei tin prospatheia mas se kati pou den eimaste sigouroi oti mporoume na to petyxoume, pou ayto apo mono tou deixnei tapeinotita.
Kalo weekend

faraona είπε...

musicbug
κατανοητο πληρως,ετσι ειναι.
σ ευχαριστω.

LOCKHEART είπε...

ΝΑ ΘΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΑΜΕΣΑ ΑΜΕΜΠΤΑ ΚΑΙ ΑΨΟΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ , ΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΗ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΘΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΠΡΕΠΕΙ :)

ΦΙΛΙΑ

faraona είπε...

Σπυρο κρατω αυτο:
"ΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΗ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ"

Δυσκολος συνδιασμος .
Τα πρεπει με την ελευθερια.
Με βαθυ συνειδητο τροπο γινεται αυτο μονο.Αλλος δρομος δεν υπαρχει.

όλα θα πάνε καλά... είπε...

Αφήνοντας κατά μέρος μερικά πρέπει,κάνω ό,τι μπορώ και όσα μπορώ να θέλω αυτήν την εποχή.Μου είναι πρωτόγνωρη αίσθηση αλλά απελευθερωτική.

agapi είπε...

Πολλές φορές ακούω το «δεν μπορώ» από τεμπέληδες που δεν θέλουν.
Όποτε, συχνά δεν υπάρχει το «δεν μπορώ», υπάρχει το «δεν θέλω».
Σε κατάσταση κινδύνου, όταν κάνεις αυτό που πρέπει, επιβάλλεται να έχεις την δύναμη να το πράττεις με ηρεμία, για να φτάσεις στο επιθυμητό στόχο.
Όταν καλούμαστε να κάνουμε το ίδιο, σε κατάσταση ηρεμίας, θα έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα αν σκεφτόμαστε ότι πρέπει και μπορούμε. Αυτό μας δίνει την δύναμη να θέλουμε.

faraona είπε...

ολα θα πανε καλα

κρατω αυτο¨:
"όσα μπορώ να θέλω αυτήν την εποχή"

Μπορεις και βλεπεις καθαρα τα «μπορω σου»...αυτο θελει μεγαλη δυναμη.

faraona είπε...

αγαπη
καλωσορισες στις γειτονιες μας.
Κρατω αυτο:
"Πολλές φορές ακούω το «δεν μπορώ» από τεμπέληδες που δεν θέλουν."

Ειναι μεγαλη αληθεια αυτο που λες.
να μας ερχεσαι

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου