Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2008

Ζευγαρια.

Σχεση-γαμος-παιδια.
Και μολις τα παιδια μεγαλωσουν κι αρχιζουν να φτιαχνουν τις δικες τους ζωες...
ΧΩΡΙΣΜΟΣ
Τι ειναι αυτο που κανει πολλα ζευγαρια να χωριζουν μολις τα παιδια φυγουν και φτιαξουν δικα τους σπιτια,σχεσεις κλπ ?
Γιατι υπαρχουν πολλα ζευγαρια που αντι να απολαυσουν την μεταξυ τους σχεση χωρις
την εννοια των παιδιων χωριζουν γυρω στα 50-60?
Ειναι μηπως καλυτερα να συνεχισουν να συμπεριφερονται στα παιδια τους σαν να μην εχουν μεγαλωσει ποτε?Μηπως αυτο θα τους κρατησει δεμενους ...γιατι αλλιως τους πνιγει η μοναξια ,η απραξια και το οτι δεν εχουν να κανουν τιποτε καινουργιο μεταξυ τους?
Μηπως σε πολλα τετοια ζευγαρια η λυση ειναι η φροντιδα των εγγονιων τους σε μονιμη βαση?
Τι σημαινουν τα κενα που εμφανιζονται σ αυτες τις περιπτωσεις?

28 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Πολυ ζουμερο θεματακι!

Υπαρχουν ζευγαρια που με τον ερχομο των παιδιων μεταλλασονται σε μαμα-μπαμπας και παυει το σεναριο γυναικα- αντρας. Απαρνιουνται οποιονδηποτε αλλο ρολο στην κοινωνια και κρυβονται πισω απο την εννοια οικογενεια, αλλαζοντας και τη σημασια του ορου!!
Οταν αυτοι οι ανθρωποι φτασουν να αντιμετωπισουν ξανα τον εαυτο τους διχως το επιθετο "μαμα", "μπαμπας" δεν ξερουν πως να τον χειριστουν. Κι αυτο, ξερεις, δεν ειναι ακριβως σαν το ποδηλατο, που αν το μαθεις μια φορα δεν το ξεχνας. Θελει τροφη για να εξελιχθει ενας ανθρωπος. Αν αφησεις τον εαυτο σου "νηστικο" για 20-30 χρονια, φανταζεσαι σε τι κατασταση θα εισαι μετα;;

Οσοι περνανε απευθειας στην κατασταση"γιαγια" "παππους" ισως να μην καταλαβουν ποτε το λαθος τους και να πεθανουν ευτυχισμενοι. Για οσους ομως υπαρχει η μεταβατικη περιοδος που τους δωσει χρονο να κοιταχτουν ξανα στον καθρεφτη, ειναι δυσκολα τα πραγματα. Και θελει μεγαλη δυναμη για να φτασεις να κανεις πραξη οσα συνειδητοποιησεις μετα απο εναν μεγααααλο ληθαργο!!

Δεν ξερω τι ειναι καλυτερο πρακτικα,ξερω τι θα ηθελα για μενα. Και δεν εχω ανεβει καν το πρωτο σκαλοπατι αυτης της ιστοριας. Καποτε θεωρουσα αδιανοητο να παραμελει μια γυναικα τον εαυτο της οταν βρισκεται σε μια "μονιμη" σχεση. Μεσα σε ενα χρονο σχεσης τρομαξα οταν ειδα ποσο αφεθηκα.....κι ακομα δεν εχω κανει και τρομερες προσπαθειες να το αλλαξω αυτο, οσο κι αν τρομαξα οταν το αντιληφθηκα!! Υποσχεσεις δεν μπορω να δωσω για το μελλον, θα ηθελα ομως να εξελιχθω πολυδιαστατα και να μην παψει η εξελιξη μου οταν αρχισουν καποια μικρα ξωτικα να με αποκαλουν μαμα :) Και το σημαντικοτερο, αν δεν τα καταφερω, ας με φωτισει ο Θεος, να μην χρεωσω στα παιδια την δικη μου στασιμοτητα!!!

Καλησπερα κουκλαρα μου!

faraona είπε...

Deedee
κανεις πολυ καλη αναλυση στο θεμα!
Οπως λες: ευτυχεις αυτοι που περνούν κατευθειαν στο ρολο παππους -γιαγια και πεθαινουν ετσι!
Αλοιμονο σ αυτους που συνηδειτοποιουν τα κενα που υπαρχουν μεταξυ τους απο την παραμεληση της σχεσης τους η και την απομυθοποιηση της μετα την πρωτη νιοτη,τις γέννες και τα ρέστα.
Καποτε καποιος μου ειχε πει:
{Μην ταρασσεις τα «καλως»κειμενα.}
Ισως να ειχε και δικιο.Οσο πιο πολυ σκαλιζει κανεις τοσο πιο κοντα ερχεται στον κινδυνο να ανακαλυψει και πραγματα που δεν του αρεσουν.
Αλλα δεν μπορω βρε παιδι μου με τρωει το σκουλικι που λενε.
Αναρωτιεμαι παντα δηλαδη οταν βλεπω ενα ζευγαρι:
Εκτος απο τα παιδια ,τι αλλο υπαρχει?Η ΚΟΙΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΙΣΩΣ
Εκτος απο την κοινη δουλεια?
ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΙΣΩΣ
Εκτος απο τα εγγονια?
ε????ε???Η κοινη αποδοχη ολων αυτων.
Εκτος απο την κοινη αποδοχη?

Ουφφφφ!!!Δεν σου φτανουν ολα αυτα Νατασσα λεω?
ΟΧΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ ....ΟΧΧΧΧΙΙΙΙ.
και με σκαει Λαιδη μου ,με σκαει.

Dee Dee είπε...

Αυτο το σκουλικακι Νατασσα μου το εχω κι εγω. Δεν ειναι ομως ολοι φτιαγμενοι για να τα ζησουν ολα, ισως ουτε κι εγω που τα "κυνηγαω". Με αυτη τη σκεψη εχω ηρεμησει λιγο.

Ισως αν καταφερω να κανω εγω πραξη τα πιστευω μου γινω φαρος για καποιους που θελουν να δουν το φως..... κι εμενα με οδηγουν φαροι. Οσοι δεν θελουν, θα ειναι τιμωρια να προσπαθησω να τους πεισω για οτιδηποτε. Μπορει να τους βαλεις στον παραδεισο και να νιωθουν σαν σε φυλακη....εμεις βαφτιζουμε τον παραδεισο μας :) ....καλως ή κακως !

Και οπως ειχε πει και ο Δ μου για καποιον...."μακαρι να καταλαβει τωρα το λαθος του, οσο ειναι νωρις...ή να μην το καταλαβει ποτε!"
Και συμφωνω....νομιζω :)

xxx

vagnes είπε...

Οταν ενα ζευγαρι δεν εχει καποια κοινα ονειρα, καποια κοινα ενδιαφεροντα, καποια κοινα χομπυ, καποιους κοινους στοχους που θελει να πετυχει, τοτε ασχολειται μόνο με τα παιδια και ξεχναει την υπαρξη του συντροφου του σιγα σιγα.

Αμα λειψουν τα παιδια, αναρωτιεται τοτε: Ποιος/α ειναι αυτος/η ο ξενος/η μεσα στο σπιτι μου;

faraona είπε...

Λαιδη μου καλημερα!
Εμ το ξερω οτι τοχεις το σκουλικι δεν το ξερω?
Τι μανια κι αυτη βρε κοριτσι μου να θελουμε να δουμε τι ειναι απο μεσα απο μια κατασταση!!!Ε μα δηλαδη τι να πω...μερικες φορες ζηλευω ξερεις ,λιγο βεβαια,τα ατομα που κοιτουν μονο την επιφανεια των πραγματων.Που δεν αναρωτιουνται ποτε για τα «γιατι» και τα «πως» των καταστασεων η των ανθρωπων που τα περιβαλουν. Που κοιμουνται σ εναν υπνο δικο τους μακάρια κι ανυποψιαστα...μια χαρα χαρουλα ολα γυρω τους ...Εχω εδω μια γειτονισσα που οταν βρεθει σε δυσκολη θεση ομως μου λεει...«τουλαχιστον εσυ καταλαβαινεις γιατι κανεις αυτο που κανεις και ξερεις και τι να περιμενεις,εγω βρε Νατασσα καθε φορα μ ανοιχτο το στομα μενω και δεν ξερω μετα τι να κανω.»
Δεν γνωριζω τελικα τι ειναι σωστο ...αυτο που κανω εγω ?η αυτο που κανει αυτη?
Ξερω μονο ενα πραγμα.Οτι αυτη αν προσπαθησει μπορει ναρθει εδω που ειμαι εγω.
ΕΝΩ ΕΓΩ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ.

faraona είπε...

Eχεις δικιο φιλε Vagnes.
Το να αναρωτηθουν βεβαια :ποιος/α ειναι αυτος/η ειναι μεγαλο βημα πιστευω.Για φαντασου να μην αναρωτηθουν ενω το αισθανονται?
Η για φαντασου να το αισθανονται ,να το νοιωθουν και να μην μιλουν για να μην χαλασουν την κρεμα της υποτιθεμενης συμβιωσης?
Η της βολεμαρας τους?
Εκει να δεις σχεσεις!!!

Ο ενας στη δυση κι ο αλλος στην ανατολη.
Παρ ολ αυτα
«μα τι θα πει ο κοσμος αν χωρισουμε»?

«τι θα πουν τα παιδια αν σ αυτην την ηλικια δουν οτι δεν παει αλλο?»

«Τι θα γινει με τα περουσιακα μας στοιχεια?»

Εν κατακλειδι βεβαια η ερωτηση ειναι μια!!!


«Τι να κανουμε τωρα με την κακομοιρια μας και την τεμπελια και την ανεπαρκεια μας?»

lenio είπε...

Εχω την γνωμη οτι οταν μια σχεση γινεται 'κουραστικη' ,κατω απο οποιες συνθηκες, θα πρεπει ν'αναθεωρειται(κι αν πετυχει) ή να καταργειται. Ιδιαιτερη προσοχη χρειαζεται, και γιατι οχι την γνωμη του ειδικου,οταν υπαρχουν παιδια. Σχεσεις/γαμοι που κρατηθηκαν μονο και μονο για τα παιδια, αρκετες φορες βγαζουν ενοχικα ατομα στην κοινωνια. Οι γονεις δε, κανουν το λαθος και το λενε, 'δεν χωριζω για σενα, παιδι μου', δηλαδη υποφερω οποια μαρτυρια για σενα...
Το θεμα εχει πολλες παραμετρους.
Θα πρεπει πρωτα,νομιζω,να γνωριζουμε καλα, τι χασαμε και τι ψαχνουμε να βρουμε.

Dimitra είπε...

Φαραόνα,
Με το που διάβασα το θέμα,γέλασα σκεπτόμενοι τους δικούς μου γονείς. Συχνά κοντεύουμε να ξεχάσουμε το όνομα τους μέσα στο σπίτι: "ο μπαμπάς έφυγε?", "που είναι η μαμά?".
"Μπαμπάς" και "μαμά" αντί ονομάτων ,ρόλοι συνειδητοί κι επίκτητοι, δικλείδες ασφάλειας που τους δίνουν κάποιες φορές λόγο ύπαρξης κι ανοχής μεταξύ τους, διώχνοντας την αμηχανία της φθοράς, της αλλαγής και του αγνώστου που επίκειται, της κουβέντας που δεν άνοιξε ποτέ ή έμεινε κάπου στη μέση...Κοιτάς τότε και βλέπεις αντί για πρόσωπα , ανθρώπινο κουβάρι σφικτοπλεγμένο απ'όπου δεν τολμά να αποδράσει κανείς. Κι όταν αποδράσει δεν μπορεί πια να σταθεί πλέον εκεί. Ώρες ώρες κι εγώ ανησυχώ για αυτούς , τί θα γίνει τη στιγμή εκείνη που θα τους βρεί χωρίς τον ετοιμοπόλεμο ρόλο του γονιού.Τους τα λεω και γελάνε "θα τη βρούμε την άκρη ,έννοια σου"
Θέλω να ελπίζω ότι θα βρούν την άκρη του μίτου τους :)
Φιλιά

the Idiot Mouflon είπε...

"The Rain Song", Led Zeppelin.

http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/The-rain-song-lyrics-Led-Zeppelin/2EDA8DFCC8DE6F2D482568870002E979

faraona είπε...

lenio
δυστυχως ετσι ειναι.Πολλα ζευγαρια υποτιθεται οτι μενουν μαζι για τα παιδια.Ακομη κι οταν δεν υπαρχουν καυγαδες ,ακομη κι οταν οι γονεις προσφερουν «πολιτισμενο» περιβάλον στα παιδια τους,αυτα αντιλαμβανονται το σαθρο της σχεσης και μαλιστα τις περισσοτερες φορες το αντιλαμβανονται σε μεγαλυτερο μηκος και πλατος απ οτι οι γονεις.
Το ποσο τα επιρεαζει αρνητικα αυτη η κατασταση βγαινει αργοτερα στη δικη τους ζωη ,οταν πια μεγαλωσουν και αρχιζουν να φτιάχνουν δικές τους σχέσεις.Βλεπεις τοτε οντως παιδια ενοχικα,δειλα, που δεν μπορουν ν αυτονομηθουν, που δεν εχουν καμμια εμπιστοσυνη στο αλλο φυλο και παει λεγοντας.Και το πιο ωραιο ειναι οτι πολυ τετοιοι γονεις αναρωτιουνται και γιατι ειναι ετσι το παιδι τους.

faraona είπε...

the Idiot Mouflon
σ ευχαριστω πολυ για το τραγουδι.

faraona είπε...

Dimitra
ευχομαι να την βρουνε την ακρη τους οπως λες.Ειναι πολυ πιο σπουδαιο νασαι καλα στα γεραματα με εναν συντροφο παρα στα νιατα!

ILive2LoveMe είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ILive2LoveMe είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ILive2LoveMe είπε...

Πολύ ευαίσθητο θέμα Αναστασία μου. Εγώ πιστεύω πως τα κενά αρχίζουν ακριβώς εκεί, στη γέννηση των παιδιών. Όταν η γυναίκα αγχωμένη δίνει όλο το βάρος της στο μωρό και ειδικά μία νέα μητέρα. Όμως ακόμη κι όταν περνά αυτό, πολλές φορές ξεχνάμε ότι δεν είναι μόνο ο ρόλος της μάνας αλλά και της γυναίκας. Κι όταν αυτή μένει πίσω , δυστυχώς αρχίζουν τα δύσκολα. Στην αρχή δίχως να το κατάλαβουμε... μετά συνειδητά (άλλο ένα δυστυχώς).
Από την άλλη το αρσενικό φύλο, το οποίο (κατά τα λεγόμενα πολλών φίλων, και από όσα έχω δει ) "κουράζονται" από το κλάμα ίσως των παιδιών, τις πολλές ευθύνες κ.ο.κ. Έτσι επέρχεται το χάσμα, τόσο απλά. Απλά? Απλά ναι, χωρίς να το καταλάβουμε. Και δυστυχώς οι άνθρωποι εγκλωβίζονται σε τέτοιες σχέσεις/γάμους , άλλοτε για τα παιδιά όπως λένε (που εγώ αυτό το θεωρώ απλά μια δικαιολογία) , άλλοτε για οικονομικούς λόγους , αν η γυναίκα κυρίως δεν εργάζεται, άλλοτε γιατί απλά τους βολεύει. Η μοναξιά λοιπόν έρχεται πολύ νωρίς. Αν εθελοτυφλούν είναι επιλογή τους. Αν θέλουν να λύσουν το "πρόβλημα" είναι και πάλι επιλογή τους.
Είμαι παιδί χωρισμένων γονιών. Δεν έχω ιδιαίτερες αναμνήσεις και από τους δύο γονείς μου μαζί. Αυτό που καμιά φορά σκέφτομαι , είναι πως θα ήθελα κι εγώ να θυμάμαι Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιές μαζί με τους γονείς μου. Δυστυχώς στη μνήμη μου δεν υπάρχουν τέτοιες εικονες από τη παιδική μου ηλικία. Δεν γκρινιάζω όμως. Δεν στερήθηκα την αγάπη. Ίσως γιατί και οι δύο ήταν πάντα κοντά μου. Είναι πολύ καλοί φίλοι οι γονείς μου σε σημείο που όταν μεγάλωσα οι φίλοι μου δεν πίστευαν πως είναι χωρισμένοι. Μου έλεγαν ότι τους κάνω πλάκα.
Όταν με ρώτησαν αν θα ήθελα να είναι μαζί, τους απάντησα Όχι. Δεν ξέρω πως θα ήταν αν ακόμη βρισκόντουσαν μέσα σε αυτό το γάμο αφού δεν περνούσαν καλά σαν ζευγάρι. Δεν τους έζησα μαζί ,πολύ λίγα θυμάμαι...
Δεν έχω την εμπειρία μια γυναικας 50+ , αλλά θα ήθελα να πω σε όλους, να μη φοβούνται να κάνουν ένα βήμα πιο κει , αν η κατάσταση που ζουν δεν τους ευχαριστεί. Τα παιδιά (όπως κι εγώ) μεγαλώνουν , φεύγουν, κάνουν δική τους οικογένεια. Και πιστεύω ότι τότε μένει μια πικρία στους γονείς ίσως γι αυτά που δεν έζησαν. Δεν ενθαρρύνω το χωρισμό, προς Θεού. Όμως μη ευτυχισμένες οικογένειες κάνουν μη ευτυχισμένα παιδιά. Ας σκέφτονται καλά και σωστά πριν προβάλλουν την όποια δικαιολογία.
Τα τριαντάφυλλα έχουν αγκάθια, αλλά αξίζει να ματώσεις ίσως λίγο το δάχτυλο μας για να πάρουμε ένα.
Φιλιά.

faraona είπε...

Πολυ εμπεριστατωμενα ολα οσα μας λες Τζενη.Και πολυτιμα!
Ενας λογος παραπανω που το λεω ειναι γιατι εισαι παιδι χωρισμενων γονιων.
Συμφωνω σε ολα μαζι σου ...τωρα κοριτσι μου αν δεν εχεις ναμνησεις απο Χριστουγεννα και απο Πασχαλιες δεν πειραζει πραγματικα.Αυτο τολμω να πω πως ειναι ψιλοι στα αχυρα.Το θεμα ειναι οτι οι γονεις σου αν και χωρισμενοι σε φροντιζαν.Εκει ειναι το κλειδι για τα παιδια.
Να μην αισθανθουν αβεβαιοτητα μεσα απο τον χωρισμο και κυριως να μην δηλητηριαστουν απο τον εναν εναντιον του αλλου.Βιωσα κι εγω εναν τετοιο χωρισμο και ευτυχως μπορουσα να εχω φλικη σχεση με τον πρωην αντρα μου που μπορω να πω οτι αφοτου χωρισαμε και μετα νοιαζοταν πολυ περισσοτερο για το παιδι μας.Κι επραττε αναλογως.Ευτυχως.
Ακομη ομως και στιος περιπτωσεις που ειναι βεβαιο οτι τα πραγματα δεν θαναι ετσι πολιτισμενα εγω λεω πως πρεπει οι ανθρωποι να χωριζουν.Ενας κακος γονιος ειναι κακος και μεσα και εξω απο τον γαμο.
Σ ευχαριστουμε πραγματικα γι αυτο που καταθεσες εδω σημερα.Για μενα ειναι καταθεση ψυχης .
Πραγματικα σ ευχαριστω.

LOCKHEART είπε...

ΦΑΡΑΟΝΑΚΙ ...τα πραγματα θεωρω ειναι απλα αλλα οι ανθρωποι τα κάνουμε δύσκολα.

Η φυγή των παιδιών ειναι κάτι αναπόφεκτο στην πορεία της ζωής μιας οικογένειας απο κει και πέρα το ζευγάρι καλό ειναι ιδιαιτερα αν ειναι συνταξιούχοι να αλλάξουν ρότα και γενικά ροη στην ζωή τους με διάφορα ενδιαφέροντα απο κοινού και ξεχωρίστα ώστε να χρωματίσουν αυτο το κομμάτι της ζωής χωρις να το αφήσουν να μαραζώσει.

BUTTERFLY είπε...

Η καθημερινοτητα ενος ζευγαριου αλλαζει με τον ερχομο των παιδιων. Ειναι πολυ δυσκολο να κρατηθουν οι ισορροπιες αναμεσα σε δουλεια, φροντιδα σπιτιου, φροντιδα παιδιων, οικογενειακες υποχρεωσεις και σχεση του ζευγαριου. Συνηθως, κανουμε το λαθος να πιστευουμε οτι υπαρχει χρονος και να αναβαλουμε για αυριο καποια πραγματα. Η σχεση του ζευγαριου ερχεται σε δευτερη μοιρα, αφου ολα τα αλλα γεμιζουν την ημερα. Απο ενα σημειο και μετα ο ρομαντισμος φευγει, οι προσωπικες στιγμες του ζευγαριου ειναι ελαχιστες και η συζητηση συνηθως περιστρεφεται γυρω απο τα παιδια η το σπιτι. Αυτο γινεται βιωμα με τα χρονια και επερχεται η απομακρυνση. Οταν ξαφνικα τα παιδια φευγουν, μοιαζει να εχει χαθει η επικοινωνια, η επαφη, ο κοινος λογος συνυπαρξης, μοιαζει σαν να μην υπαρχει πια κατι να τους ενωνει, κατι να μοιραστουν. Ετσι, οδηγουνται στο χωρισμο, οσοι εχουν το θαρρος να το κανουν και στη δυστυχια οσοι δεν το εχουν. Ελαχιστες ειναι οι εξαιρεσεις, που αντιμετωπιζουν το προβλημα, ψαχνουν να βρουν κοινο σημειο επαφης και ξαναχτιζουν τη σχεση τους...

faraona είπε...

Σπυρο
Καλο θα ηταν αυτο που λες να το κανουν τα ζευγαρια οταν τελειωσουν με τις υποχρεωσεις τους απεναντι στα παιδια και φυσικα εννοω τις υποχρεωσεις που εχουν στο εξωτερικο μερος των σχεσεων τους με τα παιδια τους.Δηλαδη χρηματικη καλυψη των σπουδων τους και της καθημερινοτητας τους σε φαγητο ,ρουχα ,μορφωση κλπ.Κι αυτο το διευκρινιζω εδω γιατι το αλλο μερος που ειναι η συναισθηματικη σχεση με τα παιδια δεν σταματαει ποτε για τους γονεις, που ωφειλουν ομως σε ευλογο χρονικο διαστημα να απομακριονται λιγο απο τα παιδια τους ωστε να τους αφηνουν χωρο και χρονο να αυτονομηθουν.

Ομως Σπυρο τα περισσοτερα ζευγαρια δεν ξερουν να ζησουν χωρις τα παιδια τους.
Κι αυτο συμβαινει κατα την αποψη μου γιατι ουτε σαν μοναδες γνωριζουν πως να ζουν κρατοντας την ζωη τους σ ενα καλο επιπεδο ενδιαφεροντων και ασχολιων.

faraona είπε...

Butterfly
πολυ ωραια το αναλυεις το θεμα.
Μακαρι αυτες οι εξαιρεσεις ναταν ο κανονας ...

ILive2LoveMe είπε...

Να είσαι καλά Αναστασία μου, κι εγώ σ' ευχαριστώ που το θέμα που έθεσες μπόρεσα να μιλήσω. Ας μην εγκλώβιζεται κανείς σε μια κακή σχέση. Κανείς δεν χάνεται. Αργά ή γρήγορα με βοήθεια ή όχι, όλοι καταφέρνουν να σταθούν στα πόδια τους, να συνεχίσουν. Κι αργότερα τελικά όλοι λένε Δόξα το Θεό που το τόλμησαν.
Φιλιά και πολύ πολύ ευτυχία!

faraona είπε...

Tζενη ευχαριστω και παλι.
Να τολμουν λοιπον γιατι αλλιως δεν ειναι ζωη ειναι κατι αλλο...

sofia είπε...

Mία είναι να έχεις φάει τόσα σκτα πρίν τον γάμο, που όλα να σου φαίνονται καλύτερα μετά, γιατί και να φύγεις ξέρεις τι σε περιμένει!
Τα παιδιά φεύγουν, και μεις γερνάμε, και μετά θα κάνω ταξίδια να γνωρίσω τους και τις φίλες μου στο μπλόγκ να λέμε τον πόνο μας, και για τα παιδιά που έφυγαν/
Οι άνθρωποι γενικά ΔΕΝ σκέφτονται.Απλά ζούν την κάθε μέρα χωρίς να αναλύουν το τι γίνεται.Μου κάνει τρομερή εντύπωση πως μαθαίνουν τις τιμές σε όλα τα σούπερ μάρκετ. Καταναλώνουν τόση ενέργεια για να θυμούνται τιμές. Μου φαίνεται απίστευτο, όσο τους φαίνεται απίστευτο ότι κάνω οικονομία χωρίς να μιζεριάζω έτσι.
Το μυστικό ίσως να είναι αυτό.Να προσέχουμε χωρίς να υπεραναλύουμε γιατί και τη φάτσα μου να δω σε μεγενθυτικό καθρέπτη χάλια θα μου φανεί. Το ίδιο και η σχέση.
Φιλάκια αγαπητή μου Φαραόνα

faraona είπε...

Sofia κρατω αυτο:


"Οι άνθρωποι γενικά ΔΕΝ σκέφτονται.Απλά ζούν την κάθε μέρα χωρίς να αναλύουν το τι γίνεται.Μου κάνει τρομερή εντύπωση πως μαθαίνουν τις τιμές σε όλα τα σούπερ μάρκετ. Καταναλώνουν τόση ενέργεια για να θυμούνται τιμές. Μου φαίνεται απίστευτο, όσο τους φαίνεται απίστευτο ότι κάνω οικονομία χωρίς να μιζεριάζω έτσι".


Εδω πραγματικα υπαρχει ενα πολυ μεγαλο προβλημα.Και βλεπεις οτι τα τηλ.καναλια το υποδαυλιζουν το θεμα γενικως.Kι αυτοι που βλεπουν το φχαριστιουνται κιολας.Να σου λεει κι η τηλεοραση για τη ακριβια μιλαει.Κι ουτε τους περναει απο το μυαλο οτι η τηλεοραση οπως κι ολα τα μεσα μαζικης υποτιθεται ενημερωσης εναν και μοναδικο σκοπο εχουν.Να αποπροσανατολισουν τους ανθρωπους απο το να αναλυουν τα του εαυτου τους.

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα... είπε...

Πλέον, και το πριν και το μετά ένας αγώνας... Καλημέρα φαραώνα μου!

Και να πάλι εδώ να διαβάζω τα καλοδιαλεγμένα θέματά σου! Και όπως πάντα να μαθαίνω... να παίρνω κάτι από το σχόλιο του καθένα...

faraona είπε...

Καλώς σε βρηκα καναρινί
χαιρομαι πολυ γιαυτο που λες.
Να ερχεσαι λοιπον

Heliotypon είπε...

Απλώς, η φύση κάνει τη δουλειά της, που είναι η αναπαραγωγή και μετά δεν μοιάζει να υπάρχει λόγος συνύπαρξης του ζεύγους. Η συνύπαρξη, έτσι κι αλλιώς είναι μιά περιπέτεια. Και οι δυνάμεις που κρατούν μαζί το ζευγάρι, όσο το κρατούν, μοιάζουν με τις δυνάμεις "van Der Waals" (για όσους ξέρουν τι είναι). Τα ανήλικα παιδιά παίζουν το ρόλλο των ηλεκτρονίων εδώ. Μόλις ο ρόλλος της αναπαραγωγής και του μεγαλώματος των παιδιών έχει τελειώσει αποδυναμώνεται και η μεταξύ τους έλξη. Τέλειωσε η διαδιακσία της αναπαραγωγής. 'Αλλες διαδικασίες αρχίζουν... Δυστυχώς. Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις. Λίγες!

faraona είπε...

heliotypon
οντως!

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου