Τετάρτη, 21 Μαΐου 2008

H σκιά μας.


Σ ολους μας ανεξαιρέτως ειτε το ξερουμε ειτε οχι, υπαρχει ενα κομματι του ψυχισμού μας οπου εξορίζονται οσα δεν αντέχουμε να παραδεχτουμε για τον εαυτό μας.
Με λιγα λογια ο ανθρωπος δεν μπορει να κανει delete σε τιποτα.Το recycle bin του δεν μπορει να εκκενωθει ως δια μαγειας οσα κουμπια κι αν πατηθουν.Το ταξιδι μας σ αυτο το χωρο ειναι καλο να γινεται με οδηγο που στον συγχρονο κοσμο λεγεται ψυχοθεραπευτης.
Ωστοσο υπαρχουν ατομα που κανουν αυτα τα ταξιδια μονα τους παλευοντας πραγματικα μ αυτο που λεγεται ΣΚΙΑ του εαυτου τους.Ειναι αιματηρο ταξιδι ομολογουμενως.
Επιπονο γιατι ειναι δυσκολο να παραδεχτει και να απαλυνει μονος του ενας ανθρωπος αντρας η γυναικα ολα εκεινα που απεχθανεται στους αλλους που ουσιαστικα ειναι αυτα που κουβαλαει η σκια του.Αυτα που ο ιδιος σιχαινεται στον εαυτο του.
Αν δηλαδη μας εξοργιζει (προσοχη στην λεξη) η βια προς τα παιδια ,μας ειναι αδυνατον να ανακαλυψουμε μια βιαιη πλευρα μεσα μας.Εμεις ποτε δεν θα κακοποιουσαμε ενα παιδι.
Ισως οχι με τον ιδιο τροπο.Κι οχι ενα παιδι εκει εξω.Αλλα με το παιδι μεσα μας τι γινεται?Μηπως προς αυτο εξαντλουμε την αυστηροτητα η την σκληροτητα μας καποιες φορες?
Καπως ετσι βημα-βημα περπαταμε στους χωρους της εσωτερικης μας σκιας.
Στην αρχη τρομαζουμε.Μετα νιωθουμε ντροπη.Κι υστερα ερχεται η ευλογημενη ωρα της αποδοχης.Δεχομαστε οτι ακομη κι αυτες οι συμπεριφορες ειναι μερος μας,κομματι μας και τ ο τ ε σ υ μ β α ι ν ε ι κατι μ α γ ι κ ό.
Ερχεται ενα ειδος συμπονιας για το κομματι του εαυτου μας που υιοθετησε τις αρνητικες συμπεριφορες και σκεψεις προκειμενου να επιβιωσει.Αυτο το φρικτο μας κομματι δεν ηταν παρα ενας φυλακας που βαλαμε ασυνειδητα μεσα μας νομιζοντας οτι μας προστατευει.
Αλλα που δεν θελαμε να ξερουμε και τιποτα για τις μεθοδους που θα ακολουθησει γι αυτην την προστασια.Γι αυτο κι οταν τις βλεπουμε στους αλλους γινομαστε εξαλλοι(προσεξτε την λεξη),δεν θυμωνουμε απλα αλλα γινομαστε εξαλλοι.Εχει διαφορά.
Ολη αυτη η διαδικασια θελει χρονο,κοπο και πονο.Αξιζει ομως να μπει κανεις σ αυτην με κουραγιο γιατι σιγουρα θα οδηγηθει στο φως. Δηλαδη στην συγχωρεση-αποδοχη και το «ελεος» προς τα στοιχεια αυτα του εαυτου μας.Τοτε παυουν να μας κανουν εξαλλους και οι εξω.Δεν μας αναστατωνουν πια κι ουτε μας βγαζουν εκτος εαυτου.Με το να αναγνωρισουμε ,να κατανοησουμε και να συγχωρησουμε τα κομματια αυτα της υπαρξης μας ,χωρις να αποκλεισουμε τα ανεπιθυμητα,δεν κανουμε τιποτε αλλο παρα να αναγνωριζουμε,να κατανοουμε και να συγχωρουμε τους κλωνους τους που εκφραζονται με τις συμπεριφορες των αλλων.Στο τελος αυτης της διαδικασιας αποκτουμε αυτο που λεγεται «πολυπρισματικη οραση».Εκει στην απολυτη αντιληψη του «τι συμβαινει και γιατι»βρισκεται η ηρεμια του ανθρωπου και η γαληνη του πυρηνα του.

Οποιοι φιλοι διαβασουν αυτο το κειμενο θελω να ξερουν οτι ειναι γραμμενο με ιδιαιτερη αγαπη και προσοχη γιατι ο δρομος που εξεταζει ειναι και προσωπικη μου εμπειρια.
Ειμαι ανοιχτη σε οποιαδηποτε ερωτηση εστω κι αν ειναι πολυ προσωπικου επιπεδου πανω σ αυτο το θεμα γιατι πραγματικα θα ηθελα να βοηθησω.Επειδη ομως δεν ειμαι γιατρος το μονο που μπορω να κανω τιμια και αφοβα ειναι να σας μεταφερω την προσωπικη μου εμπειρια και μονο αυτη.Κι επισης ολοι οσοι εχετε παρομοιες εμπειριες ζωης στην παλη με την σκια σας και φυσικα θελετε, μπορειτε να το καταθεσετε εδω και να το συζητησουμε ολοι μαζι.

53 σχόλια:

vagnes είπε...

φιλη faraona
πολυ λεπτες χορδες ακουμπησες και ο ηχος τους μαγνητης...
...οι συμπεριφορες μας απο μικρα παιδια χαραζουν διαδρομες μεσα στην ψυχη μας και η επαναληψη τους ολοενα και τις βαθαινει πιο πολυ.
Ωσπου γινονται χαντακια βαθια για την επαναληψη καλων ειτε κακων συμπεριφορων.
Αυτη η επαναληψη σχεδον παντα γινεται μηχανιστικα και καταληγει να γινεται ασυνειδητα καθε φορα που οι ιδιοι εξωτερικοι παραγοντες την υποκινουν.
Για να χαραχτουν οι νεες διαδρομες χρειαζεται συνειδητη και κοπιωδης προσπαθεια, που ανθρωπινως ειναι παρα πολυ δυσκολη.
Ομως η συνειδητοποιηση και μονο αυτης της διαδικασιας μπορει να επιφερει θεαματικες βελτιωσεις αν συνδιαστει με ενεργο βουληση.

...το βαρυναμε λιγο νομιζω και sorry, αλλα ποση αληθεια απλωνει αυτη η αναρτηση σου!!

ΥΓ ...η ψηφος εληξε come with your comment

Ανώνυμος είπε...

Τα θαύματα οφείλονται στη θέληση
και στην αγάπη..
Συνδιασμός των δύο γεννά ενέργεια..
Και η ενέργεια είναι φως.. λευκό..
Εισπνέεται και εκπνέεται..
διαχέεται και φωτίζει..
θεραπεύει.. τα πάντα..΄
Μόλις την ψυχή μας δει.. εκπέμπει στη συνέχεια το φως προς τους άλλους.. και αντανακλά το φως..
σε ακτίνες ιαματικές και θερμοκαρασίες ανεκτικές..
Συνθήκες να επιβιώσει η ψυχή και να κατοικήσει εντός της η ευτυχία..

Την καλησπέρα μου..
Υπέροχη δουλειά έκανες..
Σπουδαία..
Συγχαρητήρια!

L.N.E

faraona είπε...

vagnes
κοιταξε...οντως για καποιους μπορει ναναι βαρεια ολα αυτα ομως αν ειναι ετσι θαναι μονο απο την αγνοια.Δεν μπορουν ολοι να ξερουν η να μπορουν ,δεν γινεται.Κι εγω πριν απο καποια χρονια δεν ηξερα και δεν μπορουσα.ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΑΓΝΟΙΑ.ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΠΟΛΥ.ΑΞΕΧΑΣΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.Οχι πως τωρα δεν εχω αγνοια για αλλα τοσα ...αλλα προσπαθω συνεχεια ...εμαθα να προσπαθω και να αγαπω τον εαυτο μου...κι ακομη εχω δρομο.Νομιζω πως αυτο δεν εχει τελος.Κερδιζεις συνεχως κομματια εσωτερικης γαληνης...σιγα σιγα.
Η λεξη μηχανιστικα μου εδωσε εναυσμα για προσεχη αναρτηση φιλε μου.Ειναι μεγαλο θεμα.

faraona είπε...

L.N.E
το φοβερο μ αυτο το φως που πολυ ευστοχα αναφερεις ειναι οτι δεν μπορεις να το σταματησεις μετα με τιποτα.Ρεει...παντα προς τα μπρος...σαν ποταμι προς την θαλασσα.Κι ετσι οπως το λες...ο,τι ακουμπαει το θεραπευει.

Dimitra είπε...

Το ταξίδι προς τα έσω , προς τη Σκιά (αλλά και το Φως)μας είναι μια διαδικασία επίπονη αλλά βαθιά εξαγνιστική αρκεί να γίνει το σωστό timing και με την κατάλληλη για κάθε ψυχή μέθοδο. Από την προσωπική μου εμπειρία ένιωσα κάποια στιγμή στη ζωή τον πόνο μιας τέτοιου είδους συντριβής(όσο μεγαλύτερο το Εγώ τόσο πιο μεγάλος κι "Σεισμός")αλλά μετά από πολύ καιρό είδα και το θαύμα που φέρνει μια τέτοια μοναδική στιγμή Αποκάλυψης:προσέγγιση του Άλλου με τρόπο που δεν φανταζόμουν, ισοπέδωση αλλά και αναγέννηση, αίσθηση μηδαμινότητας κι επομένως ενσυναίσθηση του συνανθρώπου.Κι όταν γίνει βέβαια η αρχή σ'αυτό το ταξίδι ή θα κρυφτείς τρομαγμένος ή έστω και δειλά θα συνεχίσεις το ταξίδι προς την Αλήθεια, γιατί πρόκειται για ταξίδι μακρινό όσο η ζωή μας.
Κάποτε άκουσα ότι οι μεγάλοι άγιοι κατορθώνουν να προσπερνούν σε τέτοιο βαθμό τα στρώματα της ψυχής ώστε πλέον δεν υπάρχει πλέον συνειδητό κι ασυνείδητο επίπεδο αλλά ένα..Κι αυτό γιατί το όπλο της ταπείνωσης τους φανερώνει όλο το μυστικά και καλά κρυμμένο ψυχικό υλικό μας. Είναι ίσως ένας από τους λόγους για το ότι νιώθουν συνήθως και πιο "ένοχοι" από τον καθ'έναν ενώπιον του Θεού.
Αυτά από μένα..
Υ.Γ
Πανέμορφο μπλογκ, έχω γίνει φαν..

faraona είπε...

Dimitra
εισαι τυχερη που περασες μια τετοια εμπειρια.
Εχεις απολυτο δικιο για το διογκομενο ΕΓΩ και το μεγεθος του σεισμου.Ειναι ευθεως αναλογα τα δυο τους.
Επαθα κι εγω το ιδιο σε καποια φαση της ζωης μου.Ισοπεδωθηκα κυριολεκτικα,εγινα σκονη οταν ανακαλυψα το περιεχομενο της σκιας μου.(η πιθανως ενα μεγαλο μερος της)
Πονουσαν τα σπλαχνα μου οπως οταν ειχα γεννησει το παιδι μου,επι μηνες...ευτυχως ειχα διπλα μου ανθρωπο που γνωριζε απ αυτα και με κρατησε.
Τωρα για τους αγιους που αναφερεις...δεν μπορω να ξερω πολλα, αλλα πιστευω οτι το ασυνειδητο ειναι παρα παρα πολυ βαθυ κομματι μας και ειναι και επικινδυνο να το προσεγγιζουμε με οποιαδηποτε μεθοδο.(πιθανα να γνωριζεις οτι εφαρμοζονται πολλες κι απο πολλους).
Προσωπικα δεν νομιζω να το διακινδυνευσω τουλαχιστον για τα προσεχη πεντε χρονια ...νοιωθω πως ακομη μαθητευω σε πολλα κι οτι ειναι νωρις.Η ταπεινωση παντως και η ανευ συμφεροντος προσφορα βοηθουν οντως παρα πολυ στην αποκαλυψη των ψυχικων δυνατοτητων μας.
Σ ευχαριστω Δημητρα για την προσεγγιση σ ενα τοσο ευαισθητο θεμα...να ερχεσαι...και να μιλας ...

Που πας μωρή ξυπόλυτη στα αγκάθια; είπε...

Καταπληκτικό άρθρο Φαραώνα μου, αλλά…δύσκολο.

Πολύ θα ήθελα να μάθω περισσότερα, και λεπτομερέστερα πράγματα, έχει να κάνει με … αυτό που πολύ ακούγεται τα τελευταία χρόνια… προβολή;


Συγχώρησε την ασχετοσύνη μου, και αν θέλεις βοήθησε με να καταλάβω καλύτερα (περισσότερο τον τρόπο που έρχεσαι αντιμέτωπος με… όλο αυτό.

Σε φιλώ

Dee Dee είπε...

Φαραονα μου

το θεμα που επιασες ειναι αδυνατο να συζητηθει με ειλικρινεια εδω μεσα (προσωπικη μου αποψη). Ολοι θα δηλωνουμε περηφανα και με μια προσποιητη ταπεινοτητα οτι τον εχουμε περασει αυτο τον δρομο και εχουμε δουλεψει πολυ σκληρα μεσα στα καναλια του εαυτου μας.

Ο καθενας μας μπορει και να αγνοει την προοδο του σ' αυτη τη διαδικασια επειδη ειναι απυθμενα τα βαθη της ψυχης μας. Απο το ποσο ηρεμος νιωθεις στη ζωη σου, αποφευγοντας ομως τον στρουθοκαμηλισμο, μπορεις να βγαλεις ενα συμπερασμα για την ειρηνη μεσα σου. Αυτο το συμπερασμα ειναι ομως πολυ προσωπικο για να το δηλωσουμε. Γιατι κοιτωντας πισω, αν συνειδητοποιησω πως ολα οσα φορτωνα στους αλλους ειναι δικα μου λαθη, θα χρειαστω καποιον πολυ δικο μου για να ακουμπησω στα χερια του μια τετοια αληθεια.....θα εχει ετικετα που γραφει "fragile" επανω :)

Μου αρεσει πολυ η ψυχολογια-ψυχιατρικη. Οταν δοκιμασα ομως να ψαξω σε καποια site τετοιου περιεχομενου εδω μεσα, με forum για να συζηταμε μεταξυ μας, εβγαλα το συμπερασμα οτι ολοι μας μπηκαμε εκει για να αποδειξουμε τις αληθειες μας και οχι για να ψαξουμε καινουριες :) Φαντασου ποσο δρομο εχουμε ακομα ολοι μα ολοι !!!

Ομορφο το θεμα, να γινει μια νεα αφετηρια για τον καθενα να διαβει νεα σοκακια !

Καλημερα γλυκια μου χρυσοχερα!!!

LOCKHEART είπε...

Kαλημέρα αγαπητό Φαραονάκι :)

Ωραίο κείμενο . . :)

Υπάρχει αρχικά μια αρχή η οποία αναγνωρίζεται και την διδάσκουν όλες οι φιλοσοφίες και οι διδασκαλίες ειναι η λεγόμενη ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ. Για να μην πλατειάσουμε πολύ στο θέμα και ξεφύγουμε τελείως και μιλάμε γενικά θα πω το εξής : Οι άνθρωποι που εχουν μέσα τους την παρατήρηση αυτό σημαίνει ότι προσέχουν άμεμτα ότι εκδηλώνεται μέσα τους και το προσέχουν και το αναλύουν σαν να ειναι κατι εκτος αντικειμενικά χωρίς να ταυτίζονται με αυτό που βλέπουν να οργιάζει. Προσωπικά ειμαι πολυ αυστηρός με τον εαυτό μου σε καταστάσεις που εχω θέσει πνευματικούς στόχους ο ολιγο εκτροχιασμό με τρελένει.
Υπάρχει μια κατάσταση η οποία λέγεται ταυτιση προσωπικότητα εγωιστικού αποτελέσματος και όρασης που σημαίνει ότι μπορούμε να δούμε τα αρνητικά στους άλλους και όχι στον εαυτό μας αυτό ειναι κάτι το κλασσικό λόγω κάποιων ανεπτυγμένων εγώ έχουμε την τάση να δίνουμε άλλοθι και δικαιολογίες ότι αφορά τον εαυτό μας. Ας σταματησω όμως το μπλα μπλα και ας πάω στο ψητό. ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ να κάνουμε;:
Τεχνικές πρώτα αυτοπαρατήρησης , όπως ο έλεγχος πραγματικότητας , συνείδηση καθε λεπτό, να βλέπουμε τις αντιδράσεις μας σαν να ειμαστε κατι εξω απο εμας. Να έχουμε την διαδρομή του στόχου πολυ ανώτερη για να κολυμπήσουμε βαθιά .
Θα σου πω κατι για το ψυχοθεραπευτή αν καποιος ειναι ασυνείδητος η ζώο εσωτερικά ολη η επιστημονική κοινότητα να πέσει πάνω του δεν πρόκειται να δει τιποτα και να συνηδειτοποιησει αυτό γίνεται πολύ σπάνια , αν δεν μπορείς να δεις κατι εσυ δεν πρόκειται να στο δειξει κανενας και να στο δείξει ισως το δεις εκεινη την στιγμή μετα θα το ξεχάσεις. Οι πραγματικά συνειδητοί άνθρωποι το λεγόμενο σημείο "ρευστοποιημένης συνειδησιακής συναρμολόγησης" αναζητά πάντα τον δρόμο της αλήθειας και της κάθαρσης σαν ένα εσωτερικό πνευματικό σημείο που λειτουργεί με σκοπό την εξέλιξη και την σωστή επιρροή, σαφώς δεν εξαιρώ τα άτομα που έχουν βιολογικά-ψυχοσωματικά προβλήματα.
Πάμε και δε προσωπικό παράδειγμα δεν με πειράζει να μιλήσω : Οπως σου ειπα είμαι αμίληκτος με τον εαυτό μου απο μικρός κατι μέσα μου χτύπαγε σε διάφορες καταστάσεις και ειχα πάντα τον πήχη ψηλά ιδιαίτερα σε καταστάσεις πνευματικού χαρακτήρα. Και όμως είχα επιλέξει και μορφές αυτοτιμωρίας όταν έβλεπα ότι κάτι εκτροχιάζει μέσα μου ακόμα και σαν σκέψη. Ναι ειμαι τον άκρων η κάτι το κάνεις καλα και τέλεια ή χάλια σε πνευματικά και εσωτερικά θέματα για μένα πάντα δεν υπάρχουν μεσαιες καταστάσεις η σκοτώνεις τον εχθρός ή σε σκοτώνει. Βασικά όσο τον πλησιάζεις τόσο ποιο πολύ φευγεις οπότε καλό ειναι να είμαστε ετοιμοι.
Καλο ειναι να κολυμπάμε βαθιά ο πνευματικός εσωτερικός αγώνας για να ανακαλύψεις σαπιλες και να τις διώξεις ειναι δύσκολο , εχει κόστος αλλα τελικά ειναι ίσως ο μοναδικός αγώνας που στο τέλος ανταμείβεσαι.

sofia είπε...

Καλημέρα,
είσαι τυχερή που είχες ανθρώπους που σε βοήθησαν. Εγώ δυστυχώς τον πέρασα μόνη και όλα αυτά που λές έπρεπε να τα βρώ μόνη. Δεν είμαι ούτε μορφωμένη, ούτε έχω το προνόημο να ηρεμήσω χωρίς να δουλεύω, οπότε φαντάζεσαι το τι έχω περάσει. Το πέρασα όμως, και τα βρήκα όπως τα λές.
Τώρα λέω σε όλους, ζητήστε βοήθεια αν νιώθεται την ανάγκη, βγείτε και φωνάξτε ότι θέλετε βοήθεια ...
Ας το καλό πρωί πρωί..συγκινήθηκα..

faraona είπε...

ξυπολυτο κοριτσι...
ειναι ευκολο να σου απαντησω σ αυτο που ρωτας...ομως θα ελεγα πριν σου απαντησω να ερχεσαι και να διαβαζεις ολα οσα θα ειπωθουν εδω γι αυτο το θεμα.Σου υποσχομαι μια απαντηση οταν μετα απο καποιες μερες κλεισει το θεμα και κανω καινουργια αναρτηση.
Πραγματικα αξιζει τον κοπο παντως να ερχεσαι...για ν βλεπεις τις αποψεις και των αλλων.

dokisisofi είπε...

Eimaste afto pou fovomaste telika na mi ginoume?
pisteveis oti stous "exhtrous" mas iparxei ena alter ego mas? Gi' afto panta oi adinamoi tou kosmou toutou dexontai tis pio asximes simperifores? ara, otan agapame tous "kakous" stin ousia apallassomaste apo kathe sxesi mazi tous, giati an tous misousame tha simaine oti ipirxe kati diko mas panw tous!
Cristianity make sense!!!
Kalimera...

faraona είπε...

Deedee
οταν ανοιγω ενα οποιοδηποτε θεμα εδω δεν βαζω κανεναν απολυτως ορο.
Αυτο τουλαχιστον πρεπει να τοχεις καταλαβει.
Δεν μ ενδιαφερει προσωπικα αν καποιος ερθει και καταθεσει το ψεμμα του η την αληθεια του.Αυτο αφορα μονο εκεινον και κανεναν αλλο.
Επομενως
πρωτευον θεμα για μενα ειναι να γινεται μια συζητηση η να διαβαζουν αυτοι που δεν θελουν να σχολιασουν,αποψεις πολλων ανθρωπων για να γινεται οσο πιο σαφες μπορει να γινει, οτι η αληθεια εχει πολλα προσωπα και η αποψη μας για τα πραγματα πρεπει ναχει επομενως πολυπρισματικη θωρια.Ο δρομος προς την κορυφη δεν ειναι ενας.Το βουνο το ανεβαινει κανεις απο χιλιες μεριες.Κι ο καθε ανθρωπος με τον τροπο που θελει.
Αν καποιος θελει να λεει ψεμματα στον εαυτο του λοιπον ας το κανει.
Το να εκφρασει καποιος αυτο που του εχει συμβει δεν νομιζω οτι εχει τιποτε κακο...και το να υπερηφανευεται εχει διαφορά απο το να καταθετει με εντιμοτητα και ταπεινοφροσυνη.Ο σκοπος του αλλωστε για το «πως» καταθετει φαινεται ακομη κι απο ενα «και» η ενα σημειο στιξης.
Αλλα ειπαμε ...δεν εχει και νοημα κατα την αποψη μου παντα.Δηλαδη τι ?
Να πω εγω εδω διαφορα... «πως εκανα εκεινο η το αλλο »για να πουλησω μουρη? σε ποιον ?
ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ?
Γιατι να το κανω?Αν καποιος απ την αλλη γουσταρει αυτον τον τροπο επικοινωνιας ειναι δικο του θεμα.
Δεν προκειτε ποτε να παρεξηγησω κανεναν γιατι ολα γενικοτερα με ενδιαφερουν αν γινονται πανω στην βαση της προσωπικης προσπαθειας του καθενα μας για επικοινωνια και ανταλλαγη αποψεων.Η αυτοβελτιωση ειναι στα χερακια του καθενος μας κι ας την χειριστει ο καθενας μας οπως θελει.Μου κανει μεγαλη εντυπωση παντως στην πρωτη σου παραγραφο οτι θεωρεις δεδομενο οτι εδω ολοι θα πουμε ψεμματα.Αντιθετα απο σενα εγω πιστευω οτι σ αυτο το θεμα που ανοιχτηκε αλλα και γενικοτερα, οτι ολοι λεμε την αληθεια αλλα ο καθενας με τον δικο του τροπο.
Το αν θελει κανεις να βαυκαλιζεται οτι κανει εκεινο η το αλλο τον αφορα αποκλειστικα.Εμενα δεν με πειραζει καθολου αυτο.
Δικη του θεση ειναι κι ειναι υπευθυνος γι αυτο που λεει μονος του.Αν τωρα η δικη σου αισθηση ειναι οτι ολα οσα θα ειπωθουν εδω θα ειναι ψεμματα κι αυτο σε απογοητευει εχει να κανει με μια πτυχη του δικου σου ψυχισμου και δεν πεφτει ο λογος σε κανεναν να σε κρινει.
Αν χρειαζεσαι στην φαση που εισαι τα χερια καποιου πολυ δικου σου ανθρωπου για να εξωτερικευτεις και να ακουμπισεις ειναι απολυτως σεβαστο απο μενα και καθολου λιγο...ισα ισα.
Αν θελεις να σου μιλησω πανω σ αυτο το θεμα γα μενα και τη φαση που ειμαι, δεν εχω καμμια αντιρηση να το κανω δημοσια εδω.Για ενα και μονο λογο .Γιατι πιστευω οτι ενα μεγαλο σοκ στο δρομο για την αυτοπραγματωση ειναι να εκτιθεσαι δημοσιως χωρις φοβο.
Ειμαι της αποψης, για μενα προσωπικα το λεω παντα, οτι το «τα εν οικω μη εν δημω» δεν με αφορα.
Πιστευω στο «τα εν οικω εν δημω»
οσο κι αν ακουγεται ...δεν ξερω κι εγω πως αυτο που λεω.
Οπου «οικος» ο εαυτος μου.
Κι αν τολμησω και κανω βημα προς τα πισω απο φοβο ,του ριχνω τετοιες σφαλιαρες ξεγυρισμενες που ειναι ολες δικες του.
Ξερεις Deedee μου τι εχω ανακαλυψει ?
Οτι οσο περισσοτερες φαπες «με ριχνω» τοσο πιο τρυφερη,ανθρωπνη και μαλακη γινομαι με τους αλλους.
Κι ας λενε οσα ψεμματα θελουν.Κι ας ειναι οσο κακοι και καλπικοι γουσταρουν.
Εχω παρα πολυ δρομο μπροστα μου αλλα τιποτε δεν θα σταθει εμποδιο σ αυτη την πορεια μου...επειδη εχω αποφασισει οτι τα εμποδια τα βαζω μονη μου και κανεις δεν με φταιει σε τιποτα.

LOCKHEART είπε...

ψιτ..Γιατι δεν μπαίνεις msn πλέον ...σε έβλεπα που και που τώρα σε έχω χάσει :-p

faraona είπε...

Σπυρο
η συνειδητη παρατηρηση του εαυτου με βρισκει απολυτα συμφωνη μαζι σου.Ξερεις πιο ειναι το αδυνατο σημειο των περισσοτερων που δισταζουν να μπαινουν σ αυτες τις διαδικασιες? Η αισθηση οτι αν μπουν θα χασουν την ελαφραδα τους και θα παψουν να μπορουν να χαιρονται την επιφανεια της ζωης που ειναι πολυ θελκτικη.
Αλλος ενας φοβος ειναι μηπως και μ αυτες τις διαδικασιες γινουν ψυχροι και σκληροι.Εχω συζητησει ατελειωτες ωρες γι αυτα με πολλους ανθρωπους και λεω φυσικα το συμπερασμα που εγω εβγαλα .(αυτο το διευκρινιζω γιατι μπορει να γινουν παρεξηγησεις).
Να προσπαθεις Σπυρο.Κανεις καλα.Και εισαι και τοσο νεαρο ατομο...τι να πω...στην ηλικια σου το μονο που μ ενδιεφερε ηταν η αυταρεσκια μου και τιποτε αλλο.

faraona είπε...

Σπυρο
εχω τοση δουλεια καλο μου που δεν εχω χρονο για τιποτα.Θα ηρεμησουν τα πραγματα και θα μιλαμε παλι.Ναι?

faraona είπε...

Sofia
το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι μ αγγιξε πολυ εντονα το σχολιο σου...καταλαβαινω.
Αλλα νασαι καλα με τον εαυτο σου ...οσο μπορεις.
Και να παιρνεις και ανασες...και μετα ξανα απ την αρχη.
Εκτιμω ιδιαιτερα το οτι μιλας δημοσια για τον εαυτο σου.
Και βοήθα τωρα οσο μπορεις...θα βρεις τροπο εσυ...και αλλους που ζητουν κι εχουν αναγκη.
Νασαι καλα.

LOCKHEART είπε...

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αγαπητη e-mother. Για να σου πω ειλικρινά ήταν κάτι που δεν μου το είπε κανένας ούτε το δούλεψε και να σου πώ ούτε έχω μορφωμένους γονείς. Απλά δεν ξέρω απο μικρός είχα μια στροφή προς τα εκεί διαβασα συνέχεια, ειχα απορίες και γενικά με αποσχολούσαν τετοια θέματα ηταν κατι που πηγαζε απο μεσα και χαιρομαι για αυτο, και φυσικά με χαροποιεί να ¨συναντώ" ανθρώπους σαν και εσενα ωστε να μπορώ να μιλαω και να ανταλασσουμε αποψεις με ανοιχτό νου.
Πάμε στην απάντηση σου τώρα..έχεις δίκιο και αυτή η ελαφρότητα που αναφέρεις δεν είναι τίποτε αλλο απο τον εγωισμό, δυστυχώς οι άνθρωποι θέλουμε να καταφέρνουμε πράγματα χωρίς κόστος ...πχ να δουλευουμε λίγο να βγάζουμε λεφτα και να εχουμε ελευθερο χρόνο , να περναμε εξετάσεις με λίγο διάβασμα , να βρίσκουμε λαμογιές σε διάφορες καταστάσεις αυτο ειναι εγωιστικο.
Στν εσωτερική μάχη η καλυτερη αρετη ειναι η ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ και η εσωτερική ΓΥΜΝΙΑ πρέπει να εισαι γυμνός και να μπείς στην μάχη ετοιμος για όλα. Θα ταπεινωθείς , θα κλάψεις , θα πονέσεις για να εξελιχθείς. Για μένα όποιος θέλει εσωτερικά να βαδίζει μπροστά χωρίς κόστος δεν πρόκειται ποτε να καταφέρει τίποτα.
ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ, ΠΙΣΤΗ, ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΔΙΑΟΛΟΓΟΣ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΜΕΛΕΤΗ ειναι μερικές προυποθέσεις θελει καθαρη καρδιά αυτος ο "ΑΟΡΑΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ".

Dee Dee είπε...

Φαραονα μου

λυπαμαι αν καπου ενιωσες να σε εθιξα και μου εγραψες ολο αυτο το κατεβατο με αυτο το υφος. Και φυσικα ο καθενας εχει δικαιωμα στα ψεματα και τις αληθειες του. Γιατι σε αλλα θεματα που εχουμε συζητησει δεν εχουμε ακουσει-πει ψεματα; :)

Θα περασω να διαβασω ολες τις αποψεις των φιλων σου!

faraona είπε...

Dokisisofi
απο την στιγμη που εχουμε την αισθηση,εντυπωση,βεβαιοτητα...δεν ξερω και τι αλλο ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΧΘΡΟΥΣ,αρχιζει ολο το σκηνικο.Ε?
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ?
Το να βλεπεις εχθροτητα απο μερους των αλλων δεν ειναι φυσικα ψευδαισθηση.Γιατι μπορει και να ισχυει.
Σε αφορα ομως?
Αυτοι που αισθανονται την εχθροτητα δεν εχουν το προβλημα?
Γιατι τι κανουν?Ε?
Ασχολουνται με εναν αλλο ανθρωπο κι οχι με τον εαυτο τους.
Δεν ειναι καλυτερα κι εσυ αντι να ασχολεισαι μ αυτους να κοιτας μονο τον εαυτο σου και επομενως με το τι κανεις εσυ κι οχι οι αλλοι?
Αυτοι στο κατω κατω ειναι αυτοι που ειναι και γουστο τους και καπελο τους.Εσυ τι δουλεια εχεις μ αυτους?
Αν νοιωθεις ομως οτι εχεις ε! μοιραια γινεσαι και συ μερος της φθηνιας τους.Αυτο ειναι ολο.
Να σου πω ενα αλλο παραδειγμα.
Ακους πολλες φορες να ασχολουνται καποιοι με την μαγεια.Αν φοβηθεις οτι μπορει να μαγευτεις θα σε πιασει η μαγεια σιγουρα γιατι συμβαινει το εξης πολυ απλο.
Γινεσαι δοτικος στον φοβο.Κι οταν γινεσαι δοτικος στον φοβο της μαγειας λεω τωρα...μαγευεσαι απο μονος σου.Και φυσικα πιστευεις οτι σε μαγεψαν οι αλλοι.


Εχεις λειψει τωρα τελευταια απο παντου.Ευχομαι ναναι για καλο.

faraona είπε...

Deedee
δεν νομιζω οτι θιχτηκα πουθενα .Καθολου δεν ειναι ετσι προς θεου.Δεν ειναι η πρωτη φορα που απαντω με σεντονι σχολιο...τοχω κανει την πρωτη πρωτη φορα που σχολιασα με κεφαλαια στο μπλογκ σου.Το θυμασαι?Κι υστερα νομιζω και μονο απ αυτα που σου γραφω θα καταλαβεις οτι σεβομαι απολυτως την αποψη σου εδω μεσα.Σου γραφω πιο πανω:



{ «Αν τωρα η δικη σου αισθηση ειναι οτι ολα οσα θα ειπωθουν εδω θα ειναι ψεμματα κι αυτο σε απογοητευει εχει να κανει με μια πτυχη του δικου σου ψυχισμου και δεν πεφτει ο λογος σε κανεναν να σε κρινει.
Αν χρειαζεσαι στην φαση που εισαι τα χερια καποιου πολυ δικου σου ανθρωπου για να εξωτερικευτεις και να ακουμπισεις ειναι απολυτως σεβαστο απο μενα και καθολου λιγο...ισα ισα.»}


Αυτα και μονο δεν σου λενε...ποσο προσεκτικα σε διαβασα και αποδεχτηκα πληρως αυτα που λες?
Απλα μου εκανε εντυπωση η πρωτη σου παραγραφος και το ειπα.Δεν σου εκανα κριτικη γι αυτο που ειπες ουτε σε αναλυσα.Ειπα απλα οτι σε αφορα.Ετσι δεν ειναι?
Και κατι αλλο.Εδω υπαρχουν φιλοι μου αλλα και φιλοι σου που σχολιαζουν.Επομενως: φιλοι «μας»Ε?

Dee Dee είπε...

Φαραονιτσα μου γλυκια

βεβαιως υπαρχουν και φιλοι μου, φιλοι μας λοιπον! :)

Ισως να με περιμενες περισσοτερο υπερανω και η πρωτη παραγραφος μου να σου εδειξε κατι αλλο. Ερμηνευουμε διαφορετικα πολλα πραγματα......η ομορφια της διαφορετικοτητας μας.

Το να κρινουμε ειναι αναποφευκτο. Δεν με ενοχλει καθολου να με κρινεις ουτε εσυ, που με γνωριζεις και λιγο παραπανω, ουτε καποιος αλλος που θα με διαβασει πρωτη φορα. Κι εγω κρινω τις αποψεις που διαβαζω. Με αλλες συμφωνω, με αλλες διαφωνω, αλλες ειναι καινουριες και τις ψηλαφω σιγα σιγα. Χρησιμοποιω την κριση μου, προσπαθωντας να μην προσβαλω κανεναν. Ειναι αναφαιρετο δικαιωμα σου λοιπον να με κρινεις και να με κατακρινεις αν θελεις :) Και που ξερεις, μεσα απο καποια συμπερασματα που ακουσω απο αλλον για μενα, ισως μαθω κατι παραπανω κι εγω.... αυτος δεν ειναι ο σκοπος αλλωστε; Ο δικος μου, τουλαχιστον, ειναι :)

Το να διαφωνουμε δεν δηλωνει κατι κακο.....προσφορο εδαφος γνωσης θα το ελεγα :)

xxxxxxxx

faraona είπε...

Σπυρο
συμφωνω μαζι σου...μονο προσεχε (αν μου επιτρεπεις) προσεχε να μην αισθανεσαι ποτε υπεροχή και αλαζωνεια γι αυτο που κανειςκαι τον δρομο που διαλεξες.Δεν υπαρχει νομιζω χειροτερο πραγμα απο το να μπαινει κανεις σ ενα δρομο και να το κανει αυτο μετα μανιερα της ζωης του και να γινεται σνομπ.Ναι?
Επαφη θελει και ανταλλαγη συνεχως με τους ανθρωπους.

faraona είπε...

Deedee
γι αυτο μ αρεσει πολυ εδω που μιλαμε ολοι μαζι.
Επειδη ειμαστε διαφορετικοι και το δηλωνουμε ευθαρσως.Επειδη ανταλλασουμε αποψεις και μαθαινουμε ο ενας απο τον αλλο και επειδη που και που παιζουμε και κανενα παιγνιδακι για εκτονωση.
Τωρα για να σε κρινω μμμμ!
λιγο δυσκολο αυτο απο μενα ...εκτος κι αν ειναι κατι πολυ συγκεκρημενο και μου το ζητησεις εσυ.Αλλιως δεεεν...

LOCKHEART είπε...

Πολύ σωστά ...μακριά απο υπερηφάνεια αλαζονεία δοξασίες, ταυτιση ακόμα και με την ίδια την μάχη ! οτι χειρότερο ! όπως είπαμε "Αόρατος πόλεμος", εξάλλου ειναι μια χάχη που ο καθένας μόνος του παλεύει.
Οπως λενε "Να φαίνεσα και να κινείσαι μέσα στην κοινωνία, αλλα ουσιαστικά αν εισαι απών απο αυτή¨¨

φιλια μάνα!

faraona είπε...

Σπυρο
ναι ...ετσι.Διακριτικα,συνετα,σχεδον αορτατα,χωρις κραυγες και υστερια.
Κι αν βρεις μια αγκαλια που θα ανοιξει αδολα να σε δεχτει την δυσκολη την ωρα ...σεβασου την οσο μπορεις και μην την προδωσεις ποτε αν μπορεσεις...γιατι και παλι ανθρωπος συνεχιεις νασαι κι ολα μπορει να συμβουν.

δεν λεω ευχαριστω για το «μανα»
θαταν λιγο Σπυρο.Ναι?

ILive2LoveMe είπε...

Faraona μου γλυκιά. Πόση αλήθεια έχει όλο αυτό! Δύσκολο θέμα, πιστεύω πως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε περάσει από αυτό το όχι και τόσο βολικό 'ταξίδι'. Και ίσως κάποιοι να το περνάμε ακόμη. Δύσκολα τα πράγματα στην πράξη...
Εύχομαι να πάνε όλα καλά σε όποιον έχει να περάσει την οδό της Σκιάς:)
Πολλά φιλιά!

faraona είπε...

Τζενη
ο δρομος αυτος πιστευω οτι δεν τελειωνει ποτε για τον ανθρωπο.Η αισθηση των περισσοτερων(και η δικη μου) ειναι οτι ενω ανακαλυπτουν με πολυ κοπο την σκια και το περιεχομενο της,νοιωθουν οτι βρισκονται ακομη στο Α...Κι ο δρομος μεχρι το Ω...ειναι μακρυς.
Το Ω ειναι περιπου η απολυτη καθαρση,η θεωση που εχει κι αυτη πολλες βαθμιδες και σκαλοπατια.
Αλλα καλα θα ειναι να αρχιζουμε ολοι απο τα πολυ απλα σκαλοπατακιατου Α.
Μετα βλεποντας και κανοντας...

αχτίδα είπε...

Πολύ ευαίσθητο θέμα, ναι πιστεύω ότι όλοι μας έχουμε μιά κρυφή γωνιά στη ψυχή μας, έναν άνθρωπο εντελώς ξένο απο αυτό που είμαστε όμως δεν μπορώ να δεχθώ οτι θα μπορούσα να κάνω κάτι τόσο ακραίο απο αυτά που με ολοκληρώνουν σαν προσωπικότητα.Μου είναι αδιανόητο να φερθώ αχάριστα, να βασανίσω ένα πλάσμα, να προδόσω τον άνθρωπο μου (αν το κάνω θα έχω΄ήδη φύγει απο κοντά του),να εκμεταλευτώ για χρήμα ..Ναι έχω κάνει κάποια πράγματα που όταν τα σκέπτομαι τα αποθώ απο το μυαλό μου γιατί ντρέπομαι για την ευπιστεία μου ή γιατί δεν μπορώ να φανταστώ οτι θα μπορούσα να τα κάνω εγώ.Θα ήθελα να σου τα πω ,δεν ντρέπομαι μα θα έπαιρνε χρόνο να σου τα εξηγήσω, αυτά τα λες σε προσωπικό επιπεδο με μια φίλη( έτσι σε νοιώθω)μα μιλώντας μαζί της.Ομως ακραίες καταστάσεις προσωπικότητας δεν νομίζω οτι μπορούν να υπάρχουν.Αυτός που είναι πχ παιδόφιλος ενώ όλοι τον ξέρουν σαν καλό οικογεν. δεν πιστεύω οτι ήταν ποτέ το 2ο είναι άρρωστος.Αν σου πω ποτέ τι έχω στη ψυχή μου που με βαραίνει και δεν μπορώ να το προσπεράσω ίσως γελάσεις μα για μένα είναι τεράστιο και τραυματικό και όταν το σκέπτομαι δεν μπορώ να συχωρέσω τον εαυτό μου.Ισως κάποτε βρεθούμε για κείνο το καφέ που λέγαμε..

faraona είπε...

Aχτιδα
κι εγω ετσι νοιωθω για σενα.Φιλη.
Στην σκια βρισκεται κι αυτο που λες με το παραδειγμα σου.Η παιδοφιλια.Αν και προσφατες ερευνες λενε οτι γεννιεται ο ανθρωπος ετσι ,εγω δεν το πιστευω.Οι επιστημονες ψυχιατροι παντως αυτο λενε, οτι δηλαδη γεννιεται μαζι με την αρρωστια στο DNA του.
ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ...εχω την εντυπωση οτι θα μιλαμε ατελειωτες ωρες.
Εχει ενδιαφερον παντως αυτο που λες οτι θα γελασω μ αυτο που σε βαραινει.Αν ειναι τοσο ελαφρυ που θα με κανει και να γελασω ακομη,,, τοσο το καλυτερο!!!

panagiota είπε...

Οπς! σε βρήκα και εδώ!
Φαραωνούλα μου,δυο φιλιά θα αφήσω στα όμορφα μαγουλάκια σου και δεν θα πω κουβέντα,γιατί σταμάτησα πια να κυνηγάω αυτήν την ανισόρροπη την σκιά μου,πέρασα από δικαστήριο τον εαυτό μου και σε όσα δεν γίνονται Delete ...έδωσα άφεση αμαρτιών!Κακά τα ψέμματα οι άσχημες πράξεις μας έγιναν και δεν "ξεγίνονται"σκοπός είναι να μην τις ξαναεπαναλάβουμε.
Και η ζωή γίνεται ομορφότερη μετά...
Δεν έφτασα ακόμα στο Ωμέγα αλλά η προσπάθεια πιστεύω πως μετράει...

faraona είπε...

panagiota
μ αρεσει που ονομαζεις την σκια σου ανισορροπη,το χιουμορ ειναι καταλυτης για τους ανθρωπους που ψαχνονται οπως και ο αυτοσαρκασμος.
Οι «ασχημες» πραξεις αν διαγνωστουν χανουν τουλαχιστον τη μιση τους δυναμη μεσα μας κι ετσι μειωνεται και η πιθανοτητα να επαναληφθουν.
Για το Ω αστο καλυτερα....ουτε αγιοι ειμαστε ουτε οσιομαρτυρες.
Ας κανουμε προσγειωμενα βηματα και μικρα ...

Dee Dee είπε...

Αυτο που ελει η αχτιδα πιστευα κι εγω. Μεχρι που απο διαφορες ιστοριες αρχισα να σκεφτομαι οτι ολοι μπορουμε να ειμαστε εν δυναμι δολοφονοι ή και πολλα αλλα. Οι καταστασεις μας δημιουργουν. Σας τρομαξα;; Ηρεμηστε δεν εννοω οτι αυριο θα ξυπνησω με αιματηρες διαθεσεις. Απλα αν τυχουν πολλα μαζεμμενα σε καποιον κανεις δεν ξερει πως μπορει να αντιδρασει κατω απο φορτισμενη ψυχολογικη διαθεση...εν βρασμω που λενε.

Τρεχω ....θα ξαναπερασω το απογευμα να δω τι εγραψα γιατι ειμαι βιαστικη και δεν προλαβαινω τωρα.

Θα σκαγα αν δεν το ελεγα ομως :) Ειμαι και ασυγκρατητη :)

Καλο μεσημερακι!

υ.γ. Θελει κανεις τιποτα απο το Ικεα;;; Εκει παω! :)

Dee Dee είπε...

Εφυγα, ξαναγυρισα....σιωπη!
Πηγατε διακοπες;;;
Ειναι κανεις εδω;;; :)

faraona είπε...

DEEdee
εχω βρεθει εν βρασμω ψυχης πολλες φορες στην ζωη μου.Παλιοτερα βεβαια...την δεκαετια του 80-90 που ημουν μεταξυ 25-35 ετων.Μια απ αυτες σκεφτηκα να κανω σοβαρο κακο στον εαυτο μου και μια αλλη να βλαψω καποιο ατομο.Και στις δυο περιπτωσεις εφταιγα μονο εγω.Κανενας αλλος ανθρωπος και καμμια κατασταση.
Εγω δημιουργουσα την κατασταση και μετα ημουν ερμαιο της.Οταν με ρωτουσαν τοτε τι εχω και δεν ειμαι καλα ελεγα:
«αυτος φταιει,αυτη φταιει,αυτο φταιει,η τυχη μου φταιει,οι γονεις μου φταινε»
καλα που δεν ειχα αδερφια γιατι σιγουρα θα τα παιρνε κι αυτα η μπορα.
Ημουν τοσο κακομαθημενη και εγωιστρια που εβγαζα τον εαυτο μου εξω απο ολα κι ολους τους αλλους ναναι σκαρτοι,απονοι,εγωιστες,αδιαφοροι και παει λεγοντας.
Οταν σκεφτομαι οτι θα μπορουσα τοτε ναχω κανει ανεπανορθωτα πραγματα μου σηκωνεται η τριχα καγκελο.Και φυσικα πιστευω οτι οι φοβοι μου ηταν πανω απο την κεφαλα μου τοτε κι ηταν αυτοι που με οδηγουσαν σ ολο αυτο το σκουπιδαριό της ζωης.
Τι φοβομουν περισσοτερο?
Την απορριψη και την περιπτωση να μην με αγαπουν.Δεν μπορουσα να διανοηθω οτι υπηρχαν ατομα που θα με απερριπταν η δεν θα μ αγαπουσαν.
Αυτο το τοσο απλο πραγμα που ειναι να μην σε θελει καποιος η να μην σ αγαπα ουτε που μπορουσα να το φανταστω.Ακου να δεις δηλαδη Deedee μου...αυτο το τοσο απλο και καθολα ανθρωπινο.
Ποτε πηγες ...ποτε ηρθες ...εγω ουτε να κοιμηθω δεν προλαβα καλα καλα!Αντε πες...

Lily είπε...

Καλημερούδια Faraona μου καλή. Κατ' αρχάς σε ευχαριστούμε πολύ, κάνεις καταπληκτική δουλεια, και πραγματικά μας βοηθάς πάρα πολύ! Αντί να κυνηγάμε την σκιά μας πρέπει να την αγκαλιάσουμε :). Υπάρχουν όντως "φριχτά" πράμματα, και μέσα μας και εκεί έξω, και όσο τα αναγνωρισούμε εκεί έξω, όσο τα συναντάμε, τόσο είναι πιο πιθανόν να τα έχουμε μέσα μας. Η πίστη καλή μου Faraona, η πίστη στον εαυτό μας και στο Θεό μας δίνει την δύναμη να ζήσουμε την ονειρεμένη ζωή που όλοι θέλουμε και να δούμε τα καλά που υπάρχουν στον κόσμο. Σε φιλώ και καλό Σ/Κ!

faraona είπε...

Lily
δεν κανω τιποτα ...εσεις κανετε.Ολοι δηλαδη που μιλατε εδω,διαβαζετε τις αποψεις των αλλων και τις δικες μου φυσικα(αυτο ειναι επομενο),και βγαζετε ισως καποια συμπερασματα.

Για να αγκαλιασει κανεις την σκια του ειναι απαραιτητο να την ανιχνευσει.Μην ξεχνας οτι οι περισσοτεροι ανθρωποι δεν ξερουν τι ειναι η σκια.Κι εγω ακομη που αναρτω το θεμα, ψαχνω ,δεν ειμαι απολυτος γνωστης της.

Τωρα για την πιστη στον εαυτο μας και στον Θεο νομιζω ειναι λιγο αντικρουομενα αυτα τα δυο.
Οταν πιστευει κανεις στον Θεο δεν εχει εαυτο.Αυτο ΔΕΝ σημαινει ΑΛΛΩΣΤΕ πιστευω?Αφηνει κανεις εαυτον στη θεια δυναμη του Θεου που πιστευει.
Νομιζω οτι εννοεις να πιστευουμε στον εαυτο μας με την βοηθεια του Θεου η κατι τετοιο.Αυτο ειναι μεγαλο θεμα ομως ...δεν ειναι ετσι?
Και δεν ειναι και καθολου απλοϊκο.

"ζαχαρούλα.." είπε...

πέρασα να πω μία καλημέρα πριν ξκινήσω δουλειά!!!!!

φιλάκια!

faraona είπε...

Καλημερα Ζαχαρουλα
ολη μερα.
Κουραγιο!

όλα θα πάνε καλά... είπε...

Kαλημέρα κι από μένα!
Γνωρίζω καλά αυτήν την εσωτερική πάλη και το ταξίδι που ίσως να μην τελειώνει ποτέ.
Μόλις άλλαξα template στο blog μου.Πριν είχε τον τίτλο "through the shadows"και εννοούσα αυτήν ακριβώς τη σκιά...
Μένει ο υπότιτλος-σχόλιο στα προηγούμενα:όλα θα πάνε καλά.
Είναι έκδηλο ότι αυτό το κείμενο το έγραψες με προσοχή και αγάπη.
Να είσαι καλά και συνέχισε να γράφεις!

Talisker Stt. είπε...

Tι να πω...
εχω ερθει 3 φορες το εχω διαβασει κι εχω φυγει...

σχετικα με αυτο:

"Επιπονο γιατι ειναι δυσκολο να παραδεχτει
και να απαλυνει μονος του
ενας ανθρωπος αντρας
η γυναικα ολα εκεινα
που απεχθανεται στους αλλους που ουσιαστικα ειναι αυτα
που κουβαλαει η σκια του.
Αυτα που ο ιδιος σιχαινεται στον εαυτο του."

Ποτε μα ποτε δεν το ειχα σκεφτει ετσι...γενικα ολο το κειμενο και η συζητηση ειναι κατι
που ισως συμβαινει
και παντα αγνοουσα ..

προσπαθω να σκεφτω τωρα τι με απωθει στους αλλους ..

δεν ειναι πολλα , ελαχιστα ειναι αλλα απολυτα και εντονα..

λες να τα κουβαλαω μεσα μου!!:))


-α χα Φαρα θα πεθανω ΧΧΧ με ριχνεις στα βαθια!!

φιλια πολλα και καλημερα!!

faraona είπε...

oλα θα πανε καλα
Μακαρι!
Και για ολο τον κοσμο.
Για ολους μας.
Το ευχομαι καθημερινα.

faraona είπε...

Taliker
πιστευω οτι εισαι απο τους ανθρωπους που μιλουνε με τον εαυτο τους.Και οτι εισαι και πολυ προσεκτικη.Επομενως λιγο αν ασχοληθεις με ο,τι σε κανει εξαλη...θα καταλαβεις και τι συμβαινει με την σκια σου.Οι απαντησεις ειναι ολες μεσα μας.
Δεν υπαρχει γεννημενο κανενα ερωτημα στο μυαλο μας χωρις την απαντηση του.
Τις περισσοτερες δε φορες πρωτα ετοιμαζουμε την απαντηση και μετα θετουμε την ερωτηση στον εαυτο μας.
Αλλα ξερεις πως γινεται.Η απαντηση επειδη προηγειται κι ερχεται απο πολυ βαθεια ξεχνιεται ελαφρως.
Και ως εκ τουτου μετα θελει λιγο η πολυ «σκαψιμο» για να την βρουμε.
Μονο να μην τρομαζουμε οταν τη βρισκουμε...κι ακομη καλυτερα αν τρομαξουμε απ αυτο που θα δουμε ναχουμε καποιον εμπιστο ανθρωπο που να τοχει περασει και να μη διστασουμε να ζητησουμε βοηθεια.Αυτο που ειπε και η Sofia στο σχολιο της.
Ξερω οτι σ αρεσουν τα «βαθεια»...
δεν θα μπορουσες να γραφεις τοσο ομορφα αν δεν σου αρεζαν...
και νιωθω οτι εχεις κολυμπισει πολλες φορες εκει στα σκοταδια μονη σου με ψηλα το κεφαλι.Αυτο μετραει πολυ για μενα...

Lily είπε...

Αχα...Όταν λέω να πιστεύεις στον εαυτό σου, δεν εννοώ να είσαι εγωιστής και να πιστεύεις ότι "μόνο εσύ" και κανένας άλλος. Εννοώ να πιστεύεις στις δυνατότητες που έχεις σαν πλάσμα του Θεού, ότι όλα έχουν κάποιο σκοπό που έχουν γίνει, και ότι ναι, πρέπει να αφεθούμε με εμπιστοσύνη για να ανιχνεύσουμε τη σκιά μας.

faraona είπε...

Lily
ετσι οπως το τοποθετεις τωρα ,απ αυτη τη σκοπια, ναι ολοι εχουμε ισες δυνατοτητες.
Δεν εχουμε ολοι ιδιο Θεο ομως.
Ας κανουμε λοιπον το ανθρωπινως δυνατον και θα ακουσει κι ο Θεος μας...δεν γινεται να μην ακουσει.

rodoula-kelly είπε...

Προσωπικά δεν πάλεψα με τη σκιά μου.
Εμεινα μαζί της,δεν της πήγα κόντρα δε της αντιστάθηκα.
Την παρατηρούσα όμως και προσπάθησα να την καταλάβω.
Για 7-8 χρόνια σήκωνα το βάρος της στους ώμους μου,αποτραβηγμένη από παλιές μου δραστηριότητες.
Αν πω πως ο πόνος ήταν μικρός και λίγος θα πω ψέμματα.
Πέρασε όμως είναι πίσω μου .
Διασχίζοντας το σκοτάδι έγινα σίγουρα καλύτερος άνθρωπος.
Ολα για κάποιο λόγο γίνονται.....
καλό σου σαββατόβραδο
φιλιά.

faraona είπε...

Rodoula
ναι η κοντρα δεν οφελει σε τιποτε και κανεναν.
Η παρατηρηση και η αναγνωριση στο τι υπαρχει πισω απο τις σκεψεις και τις πραξεις μας ειναι δυσκολος δρομος μεν αλλα δεν υπαρχει κι αλλος.

Σιγουρα εχεις γνωση των λογων σου επομενως οταν λες «εγινα καλυτερος ανθρωπος».

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Σας διαβάζω εδώ και ώρα,
φαραόνα, πολύ προσεκτική τοποθέτηση, πολύ βαθιά...
δυστυχώς δεν έχω το χρόνο και την ησυχία που θα ήθελα για να μιλήσω, το θέμα θέλει συζήτηση ωρών, και μου αρέσουν αυτές οι συζητήσεις, αρκεί η παρέα να έχει ανοιχτή ψυχή και διάθεση για να πει και να ακούσει...
Τη σκιά μου την ανακάλυψα αργά. Για πολλά χρόνια δεν είχα αντιληφθεί την ύπαρξή της. Όταν την είδα τρόμαξα. Ήμουν τυχερή όμως που βρέθηκαν μπροστά και μετά δίπλα μου άνθρωποι που ήξεραν από σκιές. Δε τη φοβήθηκα, αλλά τρόμαξα. Ανακάλυψα πολλά. Κι όσο πιο πολλά, τόσο καλύτερα αισθανόμουν, τόσο πιο ελαφρύ γινόταν το βάρος της. Χρειάστηκε θάρρος για να δω αλήθειες, αλλά πολύ περισσότερο για να μη κακιώσω με τα όσα αφορούσαν τους άλλους, παρά μόνο με τον εαυτό μου. Δε θα προσποιηθώ ότι είμαι απόλυτα συμφιλιωμένη μαζί του. Έχει δρόμο το μονοπάτι. Αλλά οι εχθροπραξίες καταλάγιασαν, γίνανε καβγαδάκια, η ζυγαριά άρχισε να μη γέρνει και τόσο πολύ. Μ' αρέσει πολύ η διαδικασία αυτή.Λυπάμαι που υπάρχουν άνθρωποι που αδιαφορούν να αναζητήσουν τον εαυτό τους, που βολεύονται στην επιφάνεια. Γιατί όπως είπες, αυτή η επιφάνεια καθρεφτίζεται και στις σχέσεις τους με τους άλλους!Το υπερεγώ και τα πρέπει όταν δεν έχουν καλή σχέση με το εγώ ρίχνουν προβολείς και εξαφανίζουν τη σκιά μας!
Σας αφήνω, είναι καταπληκτικό το μπλογκ σου κι άλλο τόσο εσύ και λυπάμαι που τον τελευταίο καιρό δεν έχω περιθώρια για να έρθω και να πιάσω πολυθρόνα...
Φιλιά καληνύχτας!

faraona είπε...

κοκκινη ομπρελα
Μ αρεσει που λες οτι ολη η διαδικασια της ανακαλυψης της σκιας σου αρεσει.Καλο ειναι που αισθανεσαι ετσι.
Ειναι οντως πολυ προκλητικος ο δρομος της.
Η αναζητηση μπορει ομως μπορει να οδηγησει τους ανθρωπους απο την αλλη πλευρα οπου διυλιζονται τα παντα ,αναλυονται ολα σε μονιμη βαση με εμμονη πια και αυτο μπορει αντι να φερει στο φως τα πραγματα ,να τα οδηγησει σε μιζερια και στειρα διαθεση απεναντι στη ζωη.
Ειδες οτι με μια σου λεξη μου δωσες την ευκαιρια να πω εδω και μια αλλη πλευρα του θεματος.

Ελπιζω ναχεις κουραγιο να αντιμετωπισεις τα εξουθενωτικα ωραρια που δεν σ αφηνουν να παρεις ανασα.Εμεις εδω θα ειμαστε και θα σε περιμενουμε παντα με την πορτα ανοιχτη.

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Faraona μου,
ο πρώτος προορισμός στο δρόμο της διαδικασίας δεν είναι η απαλλαγή από την εμμονή; Αλλιώς η πορεία είναι προς τα πίσω. Έτσι τουλάχιστον το αισθάνομαι εγώ. Η ελευθερία είναι το ζητούμενο. Η μόνιμη ανάλυση είναι μεγάλη σκλαβιά.Και η μιζέρια το πρώτο αποτέλεσμα.Συμφωνώ μαζί σου σ' αυτό.
Αχ, πρέπει να δοθεί η αφορμή για να κυλήσει το μπαλάκι...ένα μικρό ξαφνικό σκούντηγμα κι έφυγε...

Σ'ευχαριστώ για την κατανόηση. Οκ, όπως κάποια μου είπε κάποτε και μου άνοιξε στο μυαλουδάκι ένα ακόμη παραθύρι, είμαστε στην πιο παραγωγική ηλικία... Και αν στερούμαστε κάποτε, έρχονται και οι στιγμές της αποζημίωσης, αρκεί εμείς να ξέρουμε πού εξαργυρώνονται. Όχι μιζέρια,ναι;
Καλό σου βράδυ και πάλι...

faraona είπε...

κοκκινη ομπρελα
οι εμμονες ειναι πολλων ειδων.Μπορει να απαλαγουμε απο μια και να αποκτησουμε μια αλλη πολυ ευκολα.
Στην πορεια παντως αυτη καλο ειναι να αποφευγονται τα πολλα θεωρητικα και τα λογια και να προχωρουμε σε πιο πρακτικα πραγματα σιγα σιγα.Δεν εχει κανενα νοημα τι ειναι πριν η μετα στην διαδικασια .
Περισσοτερη σημασια εχει νομιζω να εντοπισουμε που ειμαστε λαθος και να το διορθωνουμε αμεσα.Αν χαθουμε στην θεωρια των πραγματων κινδυνευουμε να χαθουμε κι απο τον δρομο.

faraona είπε...

AΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΞΥΠΟΛΥΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ.

Σου ειχα υποσχεθει μια απαντηση γιατι ζητησες να εξηγησω τι ειναι η σκια και κυριως το τροπο που ερχεσαι αντιμετωπη μ αυτη.
Θα σου πω λοιπον αυτο που εχω αποκομισει απο τις δικες μου προσωπικες εμπειριες.
Ερχεται καποια στιγμη στη ζωη(μπορει και να μην ερθει ποτε δεν ειναι και υποχρεωτικο) που ο ανθρωπος δεχεται απ εξω ενα σοκ.
Αυτο μπορει ναναι ενα γεγονος,ενα ατυχημα ας πουμε που παθαινει ο ιδιος,ενα κακο που παθαινει ενα δικο του ατομο...συνηθως παντως ειναι επιπονο γεγονος.
Αυτο λοιπον το γεγονος δημιουργει στον ανθρωπο ενα ανοιγμα στην συνειδηση του ,ας σου το πω ακομη πιο απλα δημιουργει στον ανθρωπο ενα τρανταγμα του μυαλου του ,της καρδιας του,του ψυχισμου του.
Μπορει να ειναι κι ο πονος ενος μεγαλου ερωτα που δεν εχει καλο τελος. Αυτο λοιπον το συμβαν μας κανει να σκεφτουμε πιο βαθεια τα πραγματα.Μας κανει να αναρωτηθουμε για μας,ανοιγει πορτες στο μυαλο μας και μας κανει «να τα δουμε ολα » οπως λεμε και στην καθομιλουμενη.Επειδη δε μεσα σ αυτα που βλεπουμε που καταλαβαινουμε για τον εαυτο μας δηλαδη, υπαρχουν κυριως ο φοβοι και οι κακιες,οι ανασφαλιες και οι μιζεριες μας, ποναμε και τρομαζουμε.Ντρεπομαστε,υποφερουμε γιατι καταλαβαινουμε σε ποσο χαμηλα επιπεδα μπορει να φτασουμε απεναντι στον εαυτο μας κυριως η απεναντι στο συνανθρωπο.Εκει θυμομαστε πολλα απ την παιδικη μας ηλικια,ενωνουμε σπασμενα κομματια της μνημης.
Ξαναζουμε πιεσεις που δεχτημαμε,ανθρωπους που μας κακοποιησαν οταν ειμασταν παιδια κλπ κλπ
Εκει ειναι αυτο που λεμε«σκιά».Ειναι μεταφορικη η εννοια δεν εχει να κανει με προβολες, η σκεπτομορφες, η φαντασματα.Εκει ειναι απλα το κρυμμενο μας κομματι.Εκει ειναι το κλειδωμενο συρταρι που βαλαμε αυτα που μας πονεσαν και μας δημιουργησαν φοβους.
Ελπιζω να εγινα λιγο σαφεστερη και να σε βοηθησα στην λιγο καλυτερη κατανοηση του θεματος.

珊珊李 είπε...

一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου