Πέμπτη, 1 Μαΐου 2008

Διαφημιση

Ο συγκεκριμενος οικος μοδας ,καλλυντικων και δεν ξερω κι εγω τι αλλο, διαφημιζει υποτιθεται ρουχα...μπορει καποιος να μου πει ,ενα νεαρο ατομο που θα δει αυτη την διαφημιση ,πού οδηγειται συνειρμικα?Και κατι αλλο,πισω απ αυτο τι ειναι?Γιατι διαλεγουν τετοιους τροπους διαφημισης των προϊοντων τους?

36 σχόλια:

sobraluz είπε...

Ζούμε στη μεταμοντέρνα εποχή ,βασιλομήτωρ μου. Όλα είναι αναλώσιμα, και οι συνειδήσεις δεν αποτελούν εξαίρεση. Καλορίζικο το νέο στέκι. Ο τίτλος, εύρημα. Ξέρεις την αναφορά της Αποκάλυψης στην αψιθιά; Η πίκρα πάει να γίνει γεύση του παντός.

faraona είπε...

Sobraluz
καλωσορισες κι απο δω.
Ναι την εχω υπ οψιν μου την αναφρα της Αποκαλυψης.
Συμφωνω ,ολα αναλωσιμα...αυτοι ομως που κανουν αυτες τις διαφημισεις τι στο διαολο ,κανενας τους δεν εχει παιδια?Κι αυτα αναλωσιμα ειναι...που να τους παρει και να τους σηκωσει?

φεγγαραγκαλιες είπε...

στο ονομα της δυναμης της πρωτοτυπιας..και βεβαιως της εμπορικοτητας..

παρομοια διαφημηση απο ατομο που ασχολιοταν με ειδη γαμου;
οι νυφες σνιφαριζαν κρυσταλλα σβαροφσκι..

θα μπορουσε ομως να επισημαινει μ αυτο τον τροπο την αντιθεση του στο θεμα ο κατασκευαστης;
ειναι κι αυτο μια σκεψη..
οταν η σκονη αντικαθισταται απο υφασμα ή χαντρες..ειναι απλα εικαστικο..κ ισως μια αποψη;

faraona είπε...

φεγγαρενια μου
οπου κι αν την εδειξα την διαφημιση και σε οποια ηλικια κανενας δεν μου ειπε τιποτα για την εκδοχη που αναφερεις της επισημανης της αντικαταστασης δηλαδη με υφασμα η χαντρες.Αυτοι οι κυριοι απευθυνονται σε εναν μεσο ορο ανθρωπων ετσι δεν ειναι?Και κυριως σε ηλικιες απ 16-35.Υπαρχουν πολλα ατομα αυτων των ηλικιων που θα τους ερχόταν συνειρμικα στο νου αυτη η εκδοχη που λες?

ATHENA είπε...

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟΙ ΣΥΝΕΙΡΜΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΡΙΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ (ΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΟΦΙΛΤΡΟ)
ΑΚΟΜΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΩΣ
Η ΤΑΔΕ ΦΙΡΜΑ ΜΑΣ "ΑΝΕΒΑΖΕΙ" ΟΠΩΣ Η ΚΟΚΑ.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ Η ΖΗΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΟΠΩΣ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΡΟΥΧΑ.

ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ.

ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ...

faraona είπε...

Athena μου
συμφωνουμε απολυτα.
Πριν τρια λεπτα ημουν σε καποιο blog οπου γινεται ανοιχτη προσκληση για ναρκωτικα.Δεν νομιζω οτι η ιδιοκτητρια του blog κανει πλακα γιατι προσκαλει φιλους και γνωστους να διασκεδασουν με πολυ κεφατο τροπο και χαλαρα.Υπ οψιν οτι ο μεσος ορος ηλικιας των επισκεπτων της δεν ειναι πανω απο τα 25.Και ξερεις κατι δεν με ενοχλει καθολου στο τι κανει ο καθενας με τον εαυτον του και πως χρησιμοποιει την αυτοδιαθεση του.Αλλα μπορω να μαθω γιατι αυτη η προσκληση δεν γινεται ιδιωτικα με μειλ αλλα πρεπει να βγει σε κοινη θεα?

ATHENA είπε...

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ?
ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ Μ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 25!

faraona είπε...

Athena
δεν μπορω να το πω δημοσια -γιατι δεν θελω να διευρινω τις αντιδραστικες πιθανα εκδηλωσεις καποιων-αλλα θα σου στειλω μειλ να πας να το δεις.

Marialena είπε...

Φαραόνα μου προβληματίζομαι γιατί η συγκεκριμένη μάρκα που ανήκει στον όμιλο Benetton, που ως γνωστόν προβάλει ένα έντονο κοινωνικό προφίλ μέσα από τις καμπάνιες του, διάλεξε να προβάλλει τα ρούχα της Sisley μέσα από μια κοινή πρακτική για τους κύκλους της μόδας και όχι μόνο.

Τι θέλουν να μας πουν, ότι για να είσαι "in" γίνε σαν κι αυτούς? Αυτυχής η καμπάνια με ένα τόσο ευαίσθητο θέμα για παραλληλισμό.

Σε φιλώ!

faraona είπε...

Μαριαλενα μου
πισω απο καθε μεγαλη εταιρεια υπαρχουν ενα σωρο αλλα που ουτε καν φανταζομαστε.Η δε σταχτη που ριχνουν στα ματια του κοσμου δεν περιγραφεται.
Κι εχουν και τον καλυτερο τροπο να το κανουν.
Η κολαση για να σε ρουφιξει σου χαμογελαει πρωτα ,αλλιως δεν γινεται.
ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ.
Μην κοιτας εμας που εχουμε και 5γραμμαρια μυαλο στην κεφαλα μας.Σκεψου λιγο το κοριτσακι των 20 ετων που θα την δει και που γουσταρει και τα λουσα και την διασκεδαση οσο τιποτα,και καλα κανει δηλαδη,τι να κανει στα 20 να διαβαζει φιλοσοφια?Και να μην εχει και καποιον ανθρωπο να του μιλησει στοιχειωδως γι αυτα?

ATHENA είπε...

Η BENETTON EINAI ΓΝΩΣΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΙΣΧΥΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΤΗΣ (ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΟΣ ΑΣΘΕΝΗΣ ΜΕ ΑΙΗΝΤΣ ΚΛΠ)
ΕΔΩ ΟΜ,ΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΑΙΝΕΤΑΙ ΕΜΕΝΑ

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΛΕΕΙ

Δηλαδή: σαγιονάρα, παρεό και ντάκιρι φράουλα -πάνω σε μια ξαπλώστρα- από το πρωί! Και το βράδυ, κόκες..

ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΡΑΣΗ ΜΕ ΜΠΟΛΝΤ
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΑΡΚΟΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΟΣΤ ΤΗΣ ΦΑΡΑΩΝΑΣ.

ΕΡΙΞΑ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΤΑ 120 ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ. ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΙΑ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΟΚΑ ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΑΣ...

faraona είπε...

Athena

πραγματικα δυσκολευομαι να πιστεψω σε τετοιες προκλησεις-προσκλησεις.
Αναρωτιεμαι μονο... αυτα τα ατομα δηλαδη εχουν συναισθηση του τι λενε? αλλα οπως πολυ σωστα λες κι εσυ ειναι θυματα αυτου που βλεπουμε εδω σ αυτην την φωτογραφια-διαφημιση.Το βλεμμα της κοπελας που μας κοιταει το βλεπουν αυτα τα κοριτσια?Ειναι ωραιο?Σαγηνευτικο?Γοητευτικο?Τι στο διαβολο? τα μαυρισμενα σβησμενα ματια ,ειναι μοδα?
Κι οσο για την διαφημιση,αυτες οι εταιρειες εχουν σαλταρει τελειως πια μπροστα στο κερδος?
ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ?

rain είπε...

Περνώντας να δω τι κάνεις έπαθα σοκ απ'τη φωτο. Οχι δεν είμαι συντηρητική ή δεν ξέρω τι άλλο θα μου προσάψει κανείς. Μα ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ? Τα βαθιά σκοτεινιασμένα μάτια που κοιτούν στο πουθενά? δύο νέα πρόσωπα έτοιμα τι? Να σνιφάρουν? Κι αυτό θα βγει στο δρόμο? Θα μπει στο περιοδικό? Θα μπει στο κεφάλι μας σαν καθημερινό? Σαν τι? Μοδάτο? Δεν ξέρω γλυκιά μου!
Speechless!!! Η ηλιθιότητα έχει ανεξάντλητους τρόπους να εκφράζεται - κάτι που με εκπλήσσει αλλά έτσι φαίνεται!
Καλημέρα παρ'αυτα!
Φιλιά πολλα

faraona είπε...

Εμ δικιο εχεις που τρελλαινεσαι κι εσυ...rain μου.
Και καλα εμεις....
Τα παιδια ομως?
Οι εφηβοι?

Θα μου στριψει δηλαδη.
Υπ οψην οτι η διαφημιση αυτη μπηκε σε περιοδικα ηδη εδω και καιρο!


????

mareld είπε...

Γραντούκα μου!

Καλοτάξιδο!
Πολύ όμορφο!

Πριν λίγο το πήρα είδηση.
Κάθησα και διάβασα αρκετά από την αρχή.
Μου αρέσουν οι απόψεις σας σε πολλά.
Με τη διαφήμηση ανατρίχιασα.
Έχω φίλους που έχουν χάσει παιδιά και αναρωτιέμαι που πηγαίνουμε.. Μέτρο δεν υπάρχει;
Το χρήμα μας ρούφηξε στη δύνη του.
Καμιά φορά σκέφτομαι ότι η ελευθερία και η δημοκρατία για να λειτουργήσουν θα πρέπει ήδη το άτομο να είναι καλλιεργημένο.
Μέχρι το 90 εδώ η τηλεόραση είχε
ένα κανάλι παιδικό που το έλεγχαν παιδαγωγοί και ψυχολόγοι μαζί και γονείς.
Σήμερα όλα είναι ελεύθερα και τα παιδιά βλέπουν τα πάντα.
Η εγκληματικότητα στα ύψη και η νεύρωση.
Η Αμερική δεν εξάγει μόνο πόλεμο αλλά και τρόπο ζωής.
Η κατάσταση με τρομάζει.
"Που να βρω τη ψυχή μου"..

Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!
Φιλάκια!

faraona είπε...

Μαριανεττα μου
γεια σου κι απο δω.
Ναι η διαφημιση αυτη αλλα και πολλες αλλες ειναι μονο για να ανατριχιαζει κανεις.
Απορω δηλαδη αυτος που ειχε την εμπνευση της,διεστραμενος ηταν?Κι αυτοι που την ενεκριναν ψυχανωμαλοι?Δεν καταλαβαινω αυτα τα παλιοτομαρα παιδια δεν εχουν?

dromaki είπε...

Γιατί διαλέγουν τέτοιους τρόπους διαφήμισης?
Μα για να πουλήσουν.Η διαφήμιση που δεν πουλάει είναι άσκοπος χώρος και χρόνος.Γιατί η διαφήμιση έχει γίνει επιστήμη.Μια επιστήμη που αιχμαλωτίζει την ανθρώπινη νοημοσύνη τόσο όσο χρειάζεται για να της αποσπάσει χρήματα.
Οσοναφορά το ανήθικη ή ηθική διαφήμιση η ανήθικη διαφήμιση χρησιμοποιεί το ψέμα για να ξεγελάσει το κοινο,η ηθική διαφήμιση χρησιμοποιεί την αλήθεια για να ξεγλασει το κοινό.
Ολα στον βωμό του χρήματος ισοπεδώνονται...

Aliki είπε...

θα με συγχωρησεις αν αφησω μονο ενα ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ και να περασω αλλη στιγμη πιο ξεκουραστη να τα πουμε?
φιλακια φαραονακι, και Καλοστεριωτο το καινουργιο σου σπιτακι :)

faraona είπε...

dromaki μου
να πουλησουν,δεν λεει κανεις οχι αλλα ρε γμτο μου με τετοιες αναφορες στην κοκαινη θα πουλησουν?
Μα δεν υπαρχουν αλλοι τροποι να διαφημισουν τα προιοντα τους?Πρεπει μαζι με τα ρουχα να διαφημιζεται και η πρεζα δηλαδη?
Ε δεν μπορω ρε παιδι μου...τρελλαινομαι δηλαδη.

faraona είπε...

Aliki
οποτε θελεις εδω ειμαστε κοπελα μου.

ευχαριστω

una mama και οχι μονο είπε...

η αλητεια και η παρακμη εχει αρχισει να πλασαρεται ως lifestyle με το αλλοθι της μαγκιας...εσυ κι εγω και πεντε ωριμοι ανθωποι καποιας ηλικιας καταλαβαινουμε πως πισω απο τετοιες ενεργειες κρυβονται συμφεροντα...τα παιδια που ακομη ψαχνουν την ταυτοτητα τους,βιωνουν τα προβληματα τους και βομβαρδιζονται απο τετοια μηνυματα ομως? λογικα θα επρεπε να υπηρχε καποιος ελεγχος...καποια μετρα που θα απαγορευαν τετοιες εικονες οπως ας πουμε εχουν κοψει τις διαφημισεις τσιγαρων στην τηλεοραση.

faraona είπε...

Εχες δικιο mama αλλα που ειναι αυτος ο ελεγχος?
Οπως βλεπεις πλασαρονται ωραιοτατα και μεσα στη χλιδα ολα τα δηλητηρια.
Δεν ξερω τι να πω...

αχτίδα είπε...

Μένω με ανοιχτό το στόμα, πως είναι δυνατόν με τόσο θάνατο δίπλα μας να κάνουν τέτοιες διαφημίσεις.Αυτό το πεθαμένο βλέμμα αυτής της κοπέλας που βλέπει αλλά δεν βλέπει πως είναι δυνατόν να προσελκύσει πελάτες .Βρε παιδιά ,ξέρω οτι λόγω ηλικείας ίσως φανώ παλιοκαιρίτισα μα στα δικά μου χρόνια υπάρχει δικαιολογία γιατί δεν υπήρχε πληροφόρηση, τώρα δεν μπορώ να καταλάβω πως μπλέκονται με ναρκωτικά όταν τα κακά αποτελέσματα τα βλέπουμε κάθε στιγμή ,στους δρόμους ,δίπλα στο σπίτι μου υπάρχει μάνα και πατέρας που έχασαν δύο κορίτσια ,η μία μετά την άλλη μέσα σε 5 χρόνια, καθηγήτρια η μία, γυμνάστρια η άλλη. Η μάνα τους γυρνά σαν τη τρελλή στη γειτονιά , γέρασε πριν της ώρας της.Οικογ. μορφωμένη, ευγενική,τι να πω άλλο.Ασυγχώρητοι αυτοί οι άνθρωποι!

faraona είπε...

Αχτιδα μου δυστυχως.
Κι ειναι γυρω μας οπως λες.Κοντα μας και να, εδω μπροστα στα ματια μας κι ο κραχτης.Αισχος δηλαδη.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ είπε...

Αίσχος Φαραόνα μου , αυτό σηκώνει καταγγελία .Τι άλλο θα μας δειξουν!Ο υπέροχος κόσμος μας.Δεν ντρέπονται λίγο !

faraona είπε...

Αισχος δεν λες τιποτε Κατερινα μου.
Οπως βλεπεις οχι μονο δεν ντρεπονται αλλα ειμαι σιγουρη οτι πολλοι απο τους κυκλους της γκλαμουριας στην Ελλαδα και στο εξωτερικο ,την θεωρει και επιτυχημενη διαφημιση.

koulpa είπε...

Καλως σας βρήκα και καλορίζικο:):)
όλα μπερδεύονται.. πικρά.. και μόνο το στήσημο και οι εκφράσεις των μοντέλων είναι καταθληπτικά.. άσε τις προεκτάσεις.. αλλά όταν ο όλος περίγυρος όχι μόνο δεν ευνοεί αλλά και σκοτώνει κάθε όρεξη για τη χαρά της δημιουργίας ο μηδενισμός είναι μάλον αναμενόμενος..
όσο για το επίμαχο blog με τις σαγιονάρες στη μύκονο.. θέλω να ελπίζω ότι είναι απλά μιά έκφραση και όχι άμεση πρόσκληση.. αν κρίνω από τις αντιδράσεις των σχολιαστών που μου είναι κάπως γνωστοί ιντερνετικά..
Την καλημέρα μου:):)

faraona είπε...

Koulpa
καλωσορισες!!!Ευχαριστω πολυ που ηρθες.Και μαλιστα κουβαλωντας μια τοσο αισιοδοξη εκδοχη για το θεμα αυτο που θιγεις.Το ευχομαι απο καρδιας πραγματικα ναναι ετσι...αλλιως θαναι πραγματικα κριμα.Ειναι νεα παιδια και σαυτα ελπιζει ο τοπος.Μακαρι ,μακαρι!

Ζουζούνα είπε...

.. κι εμείς τα είδαμε, και δίπλα μας πέρασαν. γιατί δεν δοκιμάσαμε? ουφ κουράστηκα. Μεγάλωσα για όλα αυτά....

faraona είπε...

Σιγα που μεγαλωσες ...κοιτα μη μου λες εμενα τετοια γιατι θα αρχισω να σε αποκαλω μεγαλοζουζουνα...εμ!

Ανασαιμιά είπε...

Αυτό θα το αποκαλούσα "Γκρίζα διαφήμιση".Απλούστατα μέσα από τη διαφήμιση των προϊόντων της συγκεκριμμένης εταιρίας,γίνεται και η γκρίζα διαφήμιση και έμμεση προώθηση και του ....άλλου προϊόντος που γιατί όχι?Μπορεί να είναι προϊόν της ίδιας εταιρίας.
Το θέμα είναι τι κάνει η πολιτεία και πως επιτρέπει τέτοιου είδους διαφημίσεις.

faraona είπε...

Κι εμεις βεβαιως που ειμαστε οι πολιτες της πολιτειας.Νομιζω ε?

Donnaliza είπε...

Αυτο που ηθελε η διαφημηση το πετυχε!
Τραβηξε την προσοχη!
Στο βαθος του μυαλου μας παρα τις οποιες αντιδρασεις μας εμεινε το ονομα του προιοντος.
Και αργα η γρηγορα οταν θα μας περασει η φουργια της αντιδρασης και θα ξεχασουμε, γιατι θα ξεχασουμε τι μας ερεθισε την αντιδραση, θα αναζητησουμε το προιον συνειδητα η ασυνειδητα.

Προσφατα εκανα εναν καταλογο με πιθανους διακριτικους τιτλους του μαγαζιου που εχω στα σκαρια...
Mεσα στα πιθανα ονοματα ηταν δυο με λεξεις απο την ντοπιολαλια των επατανησων που και εγω ακομα σαν επατανησια δεν τις ηξερα.
Τον εδειξα τον καταλογο αυτο σε πολλα ατομα, διαφορετικων ηλικων , καλλιεργειας η μορφωσης( οτι θελετε απο τα δυο) οικονομικου και κοινωνικου status .....ολοι μα ολοι επελεξαν τα δυο αυτα ..περιεργα.
Ρωτησα γιατι και αν ξερουν τι σημαινει αυτο που επιλεγουν, κανεις δεν ηξερε ουτε ο Λευκαδιτης δικηγορος μου, τα επελεξαν ομως για αυτον ακριβως τον λογο, γιατι δεν ηξεραν ,γιατι αν περνουσαν ειπαν εξω απο το μαγαζι και εβλεπαν την πινακιδα θα σταματουσαν να δουν τι ειναι, τους προκαλουσε το αγνωστο, το περιεργο, το προκλητικο, ειπαν οτι θα τους εμενε στην μνημη και καποια στιγμη θα αναζητουσαν να δουν γιατι προκειται.
Αυτον τον τροπο σκεψης και αντιδρασης των καταναλωτων τον γνωριζουν καλα οι διαφημιστες και πανω σε αυτο πατανε επιτυχημενα πολλες φορες , τις περισσοτερες, ακομα και μεσα απο τις αρνητικες αντιδρασεις .

faraona είπε...

Donna liza
εχεις δικιο αλλα μιλας για τους ανθρωπους που δεν ξερουν γι αυτες τις διαδικασιες του μυαλου.Γι αυτο εκανα και την αναρτηση.Γιατι πιστευω οτι καποιοι γλυτωσαν απ αυτο το εκτρωμα που δεν θελω να το βλεπω στα ματια μου.Τωρα οταν παω για καλλθντικα η οτι δηποτε αλλο και δω την φιρμα αυτη κανω delete
φυσικα.Γιατι ειναι απλο.Δεν γουσταρω να ειμαι ερμαιο των συνειρμων μου πια.

Donnaliza είπε...

Faraοna σιγουρα μεσα στο πληθος των υποψηφιων καταναλωτων υπαρχουν αυτοι που αντιστεκονται και δεν γινονται ερμαια των συνειρμων τους οπως λες.
Ποσοι ειναι αυτοι ομως?
Λιγοι μπροστα στους αλλους, αυτους που ενδιαφερουν τους διαφ/στες και προωθητες του εκαστοτε προιοντος .

Καλα εκανες φυσικα και εβαλες αυτη την αναρτηση, εστω και σε εναν να ξυπνησει η αναγκη να αντισταθει στους συνερμους του ειναι κατι σε αυτη την εποχη της μαζικης αποβλακωσης.

Αν παρακολουθησει κανεις, οχι μηχανικα ,τις περισσοτερες διαφημησεις το λιγοτερο θα εξοργιστει και αν προχωρησει λιγο πιο μεσα στην στρατηγικη της προωθησης των προιοντων θα εξοργιστει ακομα περισσοτερο
Βρεθηκα στον χωρο αρκετα χρονια (οχι σαν διαφ/στρια) και δεν θα ξεχασω ποτε εναν ολοκληρο...τομο που αναπτυσοταν αναλυτικα η στρατηγικη προωθησης ενος...τζογαδορικου παιχνιδιου υπο την αιγιδα κρατικου οργανισμου που με αφησε αφωνη.
Μετα απο αυτο, ποτε δεν θα μπορουσα να συμπληρωσω εκεινο το απλο αθωο δελτιο που εκατομμυρια ελληνες καθε ηλικιας συμπληρωσαν εστω και μια φορα στην ζωη τους, εστω και για πλακα....

faraona είπε...

Ετσι ακριβως Ντονα μου.
Και που να δεις τι γινεται στας Αμερικας δηλαδη.
Δεν αντεχω πια ...την κλεινω την ριμαδα την τηλεοραση,δεν την μπορω...Οσο για περιοδικα ουτε μισο δεν αγοραζω...

Ετικέτες

αλάτι (1) ανθρωποι (2) αντρες (1) απολογισμός (1) απόψεις (1) αρθρο (1) γάμος (2) γαμπρός (1) γεγονότα (1) γήρας (1) διαφορετικότητα (1) εραστές (1) ερωμένες (1) ευχες (2) ηλικία (1) Θεσσαλονίκη (1) ιστορίες (1) κοινωνικά (1) κόσμος (1) λόγος (1) Μάνος (1) μεζέδες (1) μεσήλικες (1) μηνύματα/1/ (1) μιλω (1) νύφη (1) οικογένεια (2) παιγνιδια/11/ (1) παιγνιδια/4 (1) παστά (1) πικρα λογια /12 (1) πικρα λογια /26 (1) πικρα λογια /30 (1) πικρα λογια /47 (1) πικρα λόγια /55 (1) πικρα λογια/1 (1) πικρα λογια/10 (1) πικρα λογια/11 (1) πικρα λογια/13 (1) πικρα λογια/14 (1) πικρα λογια/15 (1) πικρα λογια/16 (1) πικρα λογια/17 (1) πικρα λογια/18 (1) πικρα λογια/2 (1) πικρα λογια/20 (1) πικρα λογια/21 (1) πικρα λογια/22 (1) πικρα λογια/23 (1) πικρα λογια/24 (1) πικρα λογια/25 (1) πικρα λογια/27 (1) πικρα λογια/28 (1) πικρα λογια/29 (1) πικρα λογια/3 (1) πικρα λογια/31 (1) πικρα λογια/32 (1) πικρα λογια/33 (1) πικρα λογια/34 (1) πικρα λογια/35 (1) πικρα λογια/36 (1) πικρα λογια/37 (1) πικρα λογια/38 (1) πικρα λογια/39 (1) πικρα λογια/4 (1) πικρα λογια/40 (1) πικρα λογια/41 (1) πικρα λογια/42 (1) πικρα λογια/43 (1) πικρα λογια/44 (1) πικρα λογια/45 (1) πικρα λογια/46 (1) πικρα λόγια/48 (1) πικρα λογια/49 (1) πικρα λογια/5 (1) πικρα λογια/50 (1) πικρα λόγια/51 (1) πικρα λόγια/52 (1) πικρα λογια/53 (1) πικρα λογια/54 (1) πικρα λόγια/56/ (1) πικρα λόγια/57/ (1) πικρα λόγια/58/ (1) πικρα λογια/59/ (1) πικρα λογια/6 (1) πικρα λόγια/60/ (1) πικρα λόγια/61/ (1) πικρά λόγια/62/ (1) πικρά λόγια/63/ (1) πικρα λογια/7 (1) πικρα λογια/8 (1) πικρα λογια/9 (1) ποιήματα (1) ποίηση (1) ποιητές (1) προβληματισμοί (1) ριλαξ (1) σαρδέλες (1) σιωπή (1) σκέψεις (1) συζητήσεις (2) συμπληρωματικότητα (1) σχέσεις (1) ταβέρνα (1) φαγητό (1) Χατζιδάκις (1) χειραγώγηση (1) χιούμορ (1) χρονογραφήματα (1) χωρισμοί (1) χωρισμός (1) anima (1) animous (1) Athens.Corfu (1) Carl Jung (1) foto/1/ (1) foto/3/ (1) foto/4/ (1) foto/5/ (1) frog (1) humans (1) link/1/ (1) love (1) magazine (1) men (1) note2/ (1) stone (1) Thessaloniki (1)

Καλώς τους!

eXTReMe Tracker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Κοινοποιήστε το στο Facebook

Αρχειοθήκη ιστολογίου